0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
για την αποσύνδεση του πτυχίου των καθηγητικών σχολών από τα επαγγελματικά μας δικαιώματα
Η Πολιτεία και το κράτος δεν έχουν υποχρέωση να μας διορίσουν, αλλά τότε γιατί εξακολουθούν να δέχονται οι φιλοσοφικές σχολές και οι σχολές θετικών επιστημών χιλιάδες νέους φοιτητές κάθε χρόνο;
Να πάρουν το πτυχίο τους όλοι αυτοί και μετά να κάνουν τι;
Κι αν κοιτάξεις γύρω σου, τα συγκεκριμένα πτυχία των καθηγητικών σχολών δεν έχουν κάποια άλλη επαγγελματική διέξοδο
Ζητάμε το αυτονόητο!
Το άλλο που γράφεις, ότι δηλ. είμαστε δημόσιοι υπάλληλοι και μας πληρώνει ο εργοδότης μας για να κάνουμε μια συγκεκριμένη δουλειά, με θλίβει τρομερά! Δεν είναι οι εκπαιδευτικοί υπάλληλοι, αλλά λειτουργοί και η δουλειά τους ονομάζεται λειτούργημα! Αν είναι έτσι, γιατί δεν καλεί και δεν προσλαμβάνει το Υπουργείο ἐναν οποιονδήποτε τυχόντα να μπει στις σχολικές τάξεις και να διδάξει;
Τέλος, γιατί είναι απαραίτητο όσο η στοίβα, όπως γράφεις, (των εκπαιδευτικών) να μεγαλώνει, να χειροτερεύουν τα δικαιώματα και οι συνθήκες εργασίας; Αυτό είναι πέρα για πέρα στρεβλό!
Αν λοιπόν θέλει το Υπουργείο να μας στρέψει όλους μας αλλού, ας έχει το θάρρος να βγει να το πει: δεν θα χρειαστώ ούτε ΑΚΩ ούτε ΑμΩ.
Να λοιπόν που αποκαλύπτονται σιγά-σιγά τα ψέματα του Υπουργείου. Η Καθημερινή δημοσιεύει τις αλλαγές που συμφωνήθηκαν και όπως θα δείτε αναφέρεται σε prior action, που σημαίνει ότι την άνοιξη του 2018 έπεται συνέχεια:Education. Greece will further modernize its education system at all levels to substantially improve educational outcomes while safeguarding equity. The authorities will address the recommendations of the new OECD Report for the Greek educational system through a concrete action plan by May 2018; a preliminary report was published by the OECD in July 2017, a draft report to be completed by January 2018 and the final report by April 2018....The authorities have taken steps towards converging with OECD best practices regarding the number of teaching hours per staff member, and the ratios of students per class and pupils per teacher. As a next step, and as a prior action, the authorities will adopt legislation on i) the obligatory presence of teachers in schools to 30 hours per week; ii) the criteria and the timeline for the merging of school units starting in the school year 2018-2019 and iii) the exclusion of the lunch hour from the teaching hours of teachers. The authorities together with the OECD will review all relevant indicators including latest data by April 2018.
https://xenesglosses.eu/2017/12/afta-ypograpsate-ypourge-orario-aksiologisi-kai-alla-oraia/
Αραγε οταν ερθει ο Κυριακος ποσες ωρες θα παιρνανε στα σχολεια...οι εκπαιδευτικοι ?
Δεν ειναι αυτο το θεμα. Αν ανατρεξουμε στο προσφατο παρελθον απο Διαμαντοπουλου για να μην παμε πολυ παλια τι εχει αλλαξει απο μπλε, πρασινους και συριζαιους; ΤΙΠΟΤΑ σχεδον ιδια πολιτικη με διαφορετικα λογοτυπα και αλλαγη σφραγιδων του Υπουργειου κ.α που στοιχιζουν περιπου 800.000 ευρω. Επι της ουσιας 0.
Δεν ειναι αυτο το θεμα. Αν ανατρεξουμε στο προσφατο παρελθον απο Διαμαντοπουλου για να μην παμε πολυ παλια τι εχει αλλαξει απο μπλε, πρασινους και συριζαιους; ΤΙΠΟΤΑ σχεδον ιδια πολιτικη με διαφορετικα λογοτυπα και αλλαγη σφραγιδων του Υπουργειου κ.α που στοιχιζουν περιπου 800.000 ευρω. Επι της ουσιας 0.Οποιος και να κυβερνησει τα ιδια θα γινουν δεν υπαρχει σωτηρια παιδια, μονο με επανασταση ισως κατι αλλαζε, αλλα αυτα ανηκουν πλεον στη σφαιρα της επιστημονικης φαντασιας.
Δηλαδή δεν έχει σημασία αυτό που προετοιμάζει υπογείως η παρούσα κυβέρνηση...άλλα αυτή που πιθανόν προκύψει στις επόμενες εκλογές.Ας γυρίσουμε πλευρό προς το παρόν...και ανεβαίνουμε στα κεραμίδια σε κάνα δυο χρονάκια!!!
Αυτό ακριβώς λέμε.Αν τώρα γίνονται αυτά απο δήθεν αριστερή κυβέρνηση φαντάσου τι θα γίνει με μια δηλωμένα άκρως φιλελεύθερη.Αυτά που γίνονται τώρα, και που έχουν γίνει μεχρι στιγμής βρίσκονται σε άμεση συνάφεια με το τι πρόκειται να ακολουθήσει.
Θα συμφωνήσω. Δεν έχει σημασία ποιος θα βγει αλλά τι πολιτική θα ακολουθήσει.Αν την δεις εκ του αποτελέσματος μετά το 2010 έχουμε μπει όντως σε νεοφιλελεύθερη τροχιά. Απλά ο καθένας που ανερχεται έχει και μια ομάδα μικροσυμφερόντων να εξυπηρετήσει.Θυμίζω συγχωνεύσεις, αυξηση μαθητών, αυξηση ωραρίου, διαθεσιμότητες, μείωση ωρών στο Ω.Π. , παραμονή εκπαιδευτικών για σίτιση ουσιαστικά και αφαίρεση αυτής από το διδακτικό ωράριο λες και δεν μπορούσε να γίνει σε μισή ώρα και τα ολοήμερα να συνεχίσουν με 3ωρο με μείωση ελαφρώς διαλειμμάτων και διδακτικής ώρας σε αυτά...Το χειρότερο δεν είναι ότι όποιος και να βγει παίρνει νέα μέτρα είναι ότι όποιος και να βγει δεν αναιρεί σχεδόν τίποτα από τα παλιά...
Μην τσουβαλιάζουμε τα πάντα. Το παιχνίδι θα παιχτεί κάτα πόσο θα θελήσει η τρόικα (θεσμοί) να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα του ιδιωτικού τομέα και πόσο αντίσταση είναι διατεθειμένο να φέρει το υπουργείο. Ο ΟΟΣΑ είναι η βιτρίνα ώστε η εργασιακή ζούγκλα να περάσει και στην εκπαίδευση, η οποία έχει γλιτώσει προς τα παρόν τόσο σε δημόσιο όσο και σε ιδιωτικό τομέα. Στον ιδιωτικό τομέα δηλαδή για να απολυθεί εκπαιδευτικός πρέπει να καταγγελθεί η σύμβαση του για δυο συνεχόμενα έτη, να έχει αρνητική έκθεση από τον σχολικό σύμβουλο και τέλος να εγκριθεί η απόλυση από συμβούλιο με αιρετούς και δικαστές. Αρκετά δύσκολο δηλαδή. Υπάρχουν και άλλα θέματα που ανέφερα στο προηγούμενο ποστ μου. Κοντολογίς, το παιχνίδι παιζεται (και εδώ) στο δίπολο ιδιωτικός-δημοσιος τομέας.