PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
)
Επιστολή δασκάλων στον Υπουργό Παιδείας
Τελευταία νέα
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Αβάθμιας εκπαίδευσης σε ΚΕΔΑΣΥ, ΙΚΥ και Ανώτατη Εκκλησιαστική Ακαδημία Αθήνας
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε φορείς και υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε φορείς και υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού
ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ - Πρόσκληση εκπαιδευτικών προς υποβολή αιτήσεων απόσπασης στη Γενική Διεύθυνση Σπουδών ΠΕ & ΔΕ για το σχολικό έτος 2024-2025
Πρόσκληση εκπαιδευτικών προς υποβολή αιτήσεων απόσπασης στη Γενική Διεύθυνση Σπουδών ΠΕ & ΔΕ για το σχολικό έτος 2024-2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Επιστολή δασκάλων στον Υπουργό Παιδείας (Αναγνώστηκε 1185 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
thlemaxos355
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 270
Λατρεύω την εκπαίδευση
Επιστολή δασκάλων στον Υπουργό Παιδείας
«
στις:
Ιούνιος 16, 2008, 11:30:58 πμ »
Tweet
Ακολουθεί η επιστολή 100 δασκάλων. Εστάλη στις αρχές Ιουνίου 2008
Αξιότιμε κύριε υπουργέ
Με τη συμπλήρωση δύο χρόνων διδασκαλίας των νέων βιβλίων του δημοτικού σχολείου, σας αποστέλλουμε την παρούσα επιστολή, με πόνο ψυχής, με αγωνία και με φόβο για το μέλλον των παιδιών μας.
Πιστεύουμε ότι το μάθημα της ¨Γλώσσας¨ είναι το σημαντικότερο, δίχως να υποτιμούμε κανένα άλλο μάθημα, διότι διδάσκεται περισσότερες ώρες και πάντα πρωινές, όπου η διάθεση και η αφομοιωτική ικανότητα των μαθητών είναι οι καλύτερες.
Με τα νέα βιβλία διαπιστώνουμε να χαράσσεται και νέα άποψη για το μορφωτικό αγαθό και για την ποιότητα της παρεχόμενης παιδείας. Μέχρι τώρα το μάθημα της ¨Γλώσσας¨ ήταν το μάθημα που ανακεφαλαίωνε όλα τα άλλα μαθήματα και τα ενοποιούσε, καθώς στην ύλη του υπήρχαν κείμενα από την Ιστορία, τα Θρησκευτικά, την Γεωγραφία, τη Φυσική, τη Λαογραφία, κείμενα αναφοράς στον πολιτισμό, στη λαϊκή σοφία, παροιμίες, γνωμικά και άλλα. Αλήθεια γιατί με τα νέα βιβλία όλα αυτά υποχώρησαν;
Γιατί δεν πρέπει τα παιδιά μας να τρέφονται με τον πλούτο του πολιτισμού μας και της παραδόσεώς μας;
Γιατί δεν πρέπει να προβάλλονται πρόσωπα-πρότυπα;
Γιατί δεν πρέπει να μαθαίνουν ότι ήρωας είναι αυτός που υπερβαίνει τον εαυτό του και προσφέρεται στην κοινότητα την οποία ανήκει;
Γιατί δεν πρέπει οι μαθητές μας να διαλέγονται με τις μεγάλες μορφές της πεζογραφίας μας και της ποιήσεώς μας και αντ΄αυτού να διδάσκονται τη γλώσσα τους από πενιχρά κείμενα εφημερίδων και περιοδικών;
Γιατί δεν πρέπει να ξεδιψάνε με το δημοτικό μας τραγούδι, με τη λαϊκή μας σοφία , ή με τους μύθους του Αισώπου;
Αλήθεια γιατί;
Γιατί πρέπει να τρέφονται με συνταγές μαγειρικής: ¨Μακαρόνια με κιμά¨ και ¨Φασολάκια λαδερά¨;
Πως θα εμπνεύσει ο δάσκαλος τους μαθητές του όταν έχει να διδάξει για μάθημα ¨Οδηγίες χρήσεως καφετιέρας¨ και ¨μικρές αγγελίες αγοραπωλησίας ακινήτων και σκαφών αναψυχής¨;
Πώς θα ανεχθεί δάσκαλος με στοιχειώδη πνευματική εντιμότητα, να στέκεται ενώπιον των μαθητών του και να διδάσκει απροκάλυπτα τον καταναλωτισμό, τον οποίο, εμμέσως πλην σαφώς, προωθούν κείμενα τέτοιας θεματικής;
Πως θα αρματώσει τους μαθητές του να αντιμετωπίσουν αύριο γενναία τη ζωή και τις δυσκολίες της, όταν πρότυπα γενναιότητας είναι η γάτα που σβήνει πυρκαγιές και το παιδί που αναγκάζεται από τους γονείς του να πάει μόνο του στην κατασκήνωση, για να πάνε και αυτοί μόνοι τους διακοπές;
Κύριε Υπουργέ, με πόνο ψυχής και αγωνία περισσή για το μέλλον των παιδιών μας και του τόπου μας, σας παρακαλούμε να ξεφυλλίσετε τα βιβλία των παιδιών σας, για να διαπιστώσετε ο ίδιος, με τι μορφώνονται τα παιδιά του ελληνικού λαού, με ποιες αξίες, με ποια πρότυπα.
Αναζητήστε κύριε υπουργέ ένα κείμενο που να προβάλλει μια αξία, ας πούμε την δικαιοσύνη, ή την τιμιότητα, ή την εργατικότητα, την αλληλεγγύη, τον
αλληλοσεβασμό. Αναζητήστε ένα κείμενο που να φιλοσοφεί σχετικά με τη ζωή, με τον θάνατο, με τις δυσκολίες και την υπέρβασή τους. Και τέλος αναζητήστε ένα κείμενο που να καλλιεργεί στα παιδιά μας την ελπίδα, την μεγίστη πασών των αρετών.
Τί ανθρώπους θέλουμε να προετοιμάσουμε με αυτά τα βιβλία; Τί πολίτες θέλουμε να παραδώσουμε στην πολιτεία μας; Απογυμνωμένους από αρετή, από ήθος, από γνώση της αλήθειας;
Θέλουμε τέτοιους ανθρώπους;
Ας ετοιμαστούμε τότε να τρυγήσουμε τους καρπούς της αγωγής μας. Ας ετοιμαστούμε να υποδεχτούμε μόνο και μόνο Άτομα, Καταναλωτές και Καταθλιπτικούς ανθρώπους.
Εμείς οι δάσκαλοι με τα νέα βιβλία βιώνουμε την απόλυτη επικράτηση της ασημαντότητας και είμαστε αναγκασμένοι να προσφύγουμε στην δοκιμασμένη και προσφιλή μας μέθοδο του Κρυφού Σχολειού. Θα συνεχίσουμε να διδάσκουμε τις αξίες και τα πρότυπα που στήριξαν το Γένος μας στις δύσκολες στιγμές του, αιώνες τώρα.
Έστω και εκτός διδακτέας ύλης θα διδάξουμε τον πολιτισμό μας, την Ιστορία μας, την πίστη μας και την εν γένει πνευματική μας συγκρότηση, γιατί το χρωστάμε σ΄αυτούς που πέρασαν, σ΄ αυτούς που θα ΄ρθουν.
Αξιότιμε κύριε υπουργέ, από τις πρώτες μέρες της θητείας σας εγγράψατε αυτήν στην Ιστορία, αποσύροντας το επαίσχυντο βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ΄ Δημοτι- κού. Αυτό που επιχειρήθηκε όμως με το βιβλίο Ιστορίας, επιχειρείται, δυστυχώς, και με τα νέα βιβλία της ¨Γλώσσας: η αποδόμηση των αξιών.
Σας παρακαλούμε με το αίσθημα ευθύνης που σας διακρίνει να πράξετε τα δέοντα. Η ευαισθησία σας είναι δεδομένη και αποδεδειγμένη.
Αν δεν μπορείτε να αποσύρετε τα βιβλία της ¨Γλώσσας¨, πρέπει οπωσδήποτε να τα επανεξετάσετε και να επιστρέψουν σ΄αυτά τα νάματα του πολιτισμού μας και οι πανανθρώπινης εμβέλειας, αξίες του Γένους μας.
Σας ευχαριστούμε.
www.antibaro.gr
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Επιστολή δασκάλων στον Υπουργό Παιδείας
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 09:21:56 »
dimitra68
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 841
Απ: Επιστολή δασκάλων στον Υπουργό Παιδείας
«
Απάντηση #1 στις:
Ιούνιος 16, 2008, 07:26:07 μμ »
Tα συγχαρητηρια μου σ'αυτους τους 100 δασκαλους και περιμενω να γινουν περισσοτερες οι φωνες διαμαρτυριας.
Βλεπω οτι οι συντακτες των βιβλιων,που απο καπου πηραν κατευθυνσεις σχετικα με τη θεματολογια
,προετοιμαζουν τα παιδια μας για να γινουν οι αυριανοι πολιτες χωρων που πανω απ'ολα θα εχουν αποκτησει δεξιοτητες επιβιωσης σ'ενα κοσμο που
δε θα πινουν νερο γιατι δε θα υπαρχει
αλλα θα πινουν καφε
αφου θα ξερουν να χρησιμοποιουν την καφετιερα αλλα με βροχινο ή αφαλατωμενο νερο αφου ο πλανητης πλεον εχει ελλειψη
,για την καθημερινη τους υγιεινη παιζεται
,αλλα (γιατι να σκαμε;)κατι θα εφευρεθει και γι'αυτο που θα ακριβοπληρωνουν
θα ξερουν να μαγειρευουν φασολακια-τυφλα να'χει ο Μαμαλακης
,αλλα κι αυτα θα ειναι μεταλλαγμενα και ποτε φυσικα διοτι αυτες οι τροφες εκλειπουν σιγα σιγα,
θα αναπνεουν μολυσμενο αερα με επικινδυνους ρυπους(!)
δε θα κυκλοφορουν στον ηλιο γιατι δε θα το επιτρεπει η ηλιακη ακτινοβολια απο την τρυπα του οζοντος
δε θα κανουν μπανιο στις θαλασσες διοτι ολες θα ειναι μολυσμενες,
θα εργαζονται γυρω στις 60-65 ωρες εβδομαδιαιως-θα ακουσατε για το μελλον του 40ωρου φανταζομαι
θα ξημεροβραδιαζονται-καλη ωρα μπροστα στις TV και στους υπολογιστες(!)
θα ειναι μεσα στο λιπος - προβληματικα υπερβαροι
Α Λ Λ Α
θα ξερουν απο αγοραπωλησιες ακινητων και σκαφων αναψυχης
και θα ειναι με το ντουφεκι ετοιμοι απο τα γενοφασκια τους για τον αγωνα επιβιωσης του ισχυροτερου,απαλλαγμενοι απο τις ανοησιες
περι "αξιων ειλικρινειας,δικαιοσυνης πνευματικης καλλιεργειας τιμιοτητας εργατικοτητας αλληλεγγυης αλληλοσεβασμου
που παμε πια;
Καταγράφηκε
"Δε συμφωνώ με αυτά που λες αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες ό,τι πιστεύεις" Βολταίρος.
"Ο έρωτας είναι παιδί τσιγγάνας ποτέ μα ποτέ δε γνώρισε το νόμο" - Κάρμεν (Μπιζέ)
Η συνέλευση των ποντικών
http://www.youtube.com/watch?v=3gkqNvx-RwQ
syrrahm
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1951
Φύλο:
Απ: Επιστολή δασκάλων στον Υπουργό Παιδείας
«
Απάντηση #2 στις:
Ιούνιος 16, 2008, 08:08:17 μμ »
dimitra68,
πραγματικά πολύ καλό !
Καταγράφηκε
rachel
Νέο μέλος
Μηνύματα: 77
papachango
Απ: Επιστολή δασκάλων στον Υπουργό Παιδείας
«
Απάντηση #3 στις:
Ιούνιος 16, 2008, 08:29:48 μμ »
Αν και δε θέλω να επαναλαμβάνομαι, νομίζω ότι το θέμα των βιβλίων είναι πολύ σοβαρότερο από ό,τι φαίνεται... Και μολονότι το βρίσκω γελοίο να μιλάμε για 'θεωρίες συνομωσίας', στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν πιστεύω ότι είναι υπερβολή να πιστέψει κανείς ότι το 'σχέδιο' αποδόμησης είναι οργανωμένο: Ποιον συμφέρει ο Άνθρωπος στο φεουδαρχικό σύστημα των πολυεθνικών; Ποιος θα καταναλώνει πειθήνια;
βλ. Natascha Polony, Tα χαμένα παιδιά μας, εκδ. Πόλις & Ζαν Κλωντ Μισεά, Η εκπαίδευση της αμάθειας, εκδ. Βιβλιόραμα
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
)
Επιστολή δασκάλων στον Υπουργό Παιδείας