*

Αποστολέας Θέμα: Επιστολή δασκάλων στον Υπουργό Παιδείας  (Αναγνώστηκε 1185 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Επιστολή δασκάλων στον Υπουργό Παιδείας
« στις: Ιούνιος 16, 2008, 11:30:58 πμ »
Ακολουθεί η επιστολή 100 δασκάλων. Εστάλη στις αρχές Ιουνίου 2008

Αξιότιμε κύριε υπουργέ
Με τη συμπλήρωση δύο χρόνων διδασκαλίας των νέων βιβλίων του δημοτικού σχολείου, σας αποστέλλουμε την παρούσα επιστολή, με πόνο ψυχής, με αγωνία και με φόβο για το μέλλον των παιδιών μας.

Πιστεύουμε ότι το μάθημα της ¨Γλώσσας¨ είναι το σημαντικότερο, δίχως να υποτιμούμε κανένα άλλο μάθημα, διότι διδάσκεται περισσότερες ώρες και πάντα πρωινές, όπου η διάθεση και η αφομοιωτική ικανότητα των μαθητών είναι οι καλύτερες.


Με τα νέα βιβλία διαπιστώνουμε να χαράσσεται και νέα άποψη για το μορφωτικό αγαθό και για την ποιότητα της παρεχόμενης παιδείας. Μέχρι τώρα το μάθημα της ¨Γλώσσας¨ ήταν το μάθημα που ανακεφαλαίωνε όλα τα άλλα μαθήματα και τα ενοποιούσε, καθώς στην ύλη του υπήρχαν κείμενα από την Ιστορία, τα Θρησκευτικά, την Γεωγραφία, τη Φυσική, τη Λαογραφία, κείμενα αναφοράς στον πολιτισμό, στη λαϊκή σοφία, παροιμίες, γνωμικά και άλλα. Αλήθεια γιατί με τα νέα βιβλία όλα αυτά υποχώρησαν;

Γιατί δεν πρέπει τα παιδιά μας να τρέφονται με τον πλούτο του πολιτισμού μας και της παραδόσεώς μας;

Γιατί δεν πρέπει να προβάλλονται πρόσωπα-πρότυπα;

Γιατί δεν πρέπει να μαθαίνουν ότι ήρωας είναι αυτός που υπερβαίνει τον εαυτό του και προσφέρεται στην κοινότητα την οποία ανήκει;

Γιατί δεν πρέπει οι μαθητές μας να διαλέγονται με τις μεγάλες μορφές της πεζογραφίας μας και της ποιήσεώς μας και αντ΄αυτού να διδάσκονται τη γλώσσα τους από πενιχρά κείμενα εφημερίδων και περιοδικών;

Γιατί δεν πρέπει να ξεδιψάνε με το δημοτικό μας τραγούδι, με τη λαϊκή μας σοφία , ή με τους μύθους του Αισώπου;

Αλήθεια γιατί;

Γιατί πρέπει να τρέφονται με συνταγές μαγειρικής: ¨Μακαρόνια με κιμά¨ και ¨Φασολάκια λαδερά¨;

Πως θα εμπνεύσει ο δάσκαλος τους μαθητές του όταν έχει να διδάξει για μάθημα ¨Οδηγίες χρήσεως καφετιέρας¨ και ¨μικρές αγγελίες αγοραπωλησίας ακινήτων και σκαφών αναψυχής¨;

Πώς θα ανεχθεί δάσκαλος με στοιχειώδη πνευματική εντιμότητα, να στέκεται ενώπιον των μαθητών του και να διδάσκει απροκάλυπτα τον καταναλωτισμό, τον οποίο, εμμέσως πλην σαφώς, προωθούν κείμενα τέτοιας θεματικής;

Πως θα αρματώσει τους μαθητές του να αντιμετωπίσουν αύριο γενναία τη ζωή και τις δυσκολίες της, όταν πρότυπα γενναιότητας είναι η γάτα που σβήνει πυρκαγιές και το παιδί που αναγκάζεται από τους γονείς του να πάει μόνο του στην κατασκήνωση, για να πάνε και αυτοί μόνοι τους διακοπές;

Κύριε Υπουργέ,  με πόνο ψυχής και αγωνία περισσή για το μέλλον των παιδιών μας και του τόπου μας, σας παρακαλούμε να ξεφυλλίσετε  τα βιβλία των παιδιών σας, για να διαπιστώσετε ο ίδιος, με τι μορφώνονται τα παιδιά του ελληνικού λαού, με ποιες αξίες, με ποια πρότυπα.

Αναζητήστε κύριε υπουργέ ένα κείμενο που να προβάλλει μια αξία, ας πούμε την δικαιοσύνη, ή την τιμιότητα, ή την εργατικότητα, την αλληλεγγύη, τον
αλληλοσεβασμό. Αναζητήστε ένα κείμενο που να φιλοσοφεί σχετικά με τη ζωή, με τον θάνατο, με τις δυσκολίες και την υπέρβασή τους. Και τέλος αναζητήστε ένα κείμενο που να καλλιεργεί στα παιδιά μας την ελπίδα, την μεγίστη πασών των αρετών.

Τί ανθρώπους θέλουμε να προετοιμάσουμε με αυτά τα βιβλία; Τί πολίτες θέλουμε να παραδώσουμε στην πολιτεία μας; Απογυμνωμένους από αρετή, από ήθος, από γνώση της αλήθειας;

Θέλουμε τέτοιους ανθρώπους;

Ας ετοιμαστούμε τότε να τρυγήσουμε τους καρπούς της αγωγής μας. Ας ετοιμαστούμε να υποδεχτούμε μόνο και μόνο Άτομα, Καταναλωτές και Καταθλιπτικούς ανθρώπους.

Εμείς οι δάσκαλοι με τα νέα βιβλία βιώνουμε την απόλυτη επικράτηση της ασημαντότητας και είμαστε αναγκασμένοι να προσφύγουμε στην δοκιμασμένη και προσφιλή μας μέθοδο του Κρυφού Σχολειού. Θα συνεχίσουμε να διδάσκουμε τις αξίες και τα πρότυπα που στήριξαν το Γένος μας στις δύσκολες στιγμές του, αιώνες τώρα.

Έστω και εκτός διδακτέας ύλης θα διδάξουμε τον πολιτισμό μας, την Ιστορία μας, την πίστη μας και την εν γένει πνευματική μας συγκρότηση, γιατί το χρωστάμε σ΄αυτούς που πέρασαν, σ΄ αυτούς που θα ΄ρθουν.

Αξιότιμε κύριε υπουργέ, από τις πρώτες μέρες της θητείας σας  εγγράψατε αυτήν στην Ιστορία, αποσύροντας το επαίσχυντο βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ΄  Δημοτι- κού. Αυτό που επιχειρήθηκε όμως με το βιβλίο Ιστορίας, επιχειρείται, δυστυχώς, και με τα νέα βιβλία της ¨Γλώσσας: η αποδόμηση των αξιών.

            Σας παρακαλούμε με το αίσθημα ευθύνης που σας διακρίνει  να πράξετε τα δέοντα. Η ευαισθησία σας είναι δεδομένη και αποδεδειγμένη.

            Αν δεν μπορείτε να αποσύρετε τα βιβλία της ¨Γλώσσας¨, πρέπει οπωσδήποτε να τα επανεξετάσετε και να επιστρέψουν σ΄αυτά τα νάματα του πολιτισμού μας και οι πανανθρώπινης εμβέλειας, αξίες του Γένους μας.

                                                                                                       Σας ευχαριστούμε.

www.antibaro.gr

 


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Επιστολή δασκάλων στον Υπουργό Παιδείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:21:56 »

Αποσυνδεδεμένος dimitra68

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 841
    • Προφίλ
Απ: Επιστολή δασκάλων στον Υπουργό Παιδείας
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 16, 2008, 07:26:07 μμ »
Tα συγχαρητηρια μου σ'αυτους τους 100 δασκαλους και περιμενω να γινουν περισσοτερες οι φωνες διαμαρτυριας.
Βλεπω οτι οι συντακτες των βιβλιων,που απο καπου πηραν κατευθυνσεις σχετικα με τη θεματολογια >:(,προετοιμαζουν τα παιδια μας για να γινουν οι αυριανοι πολιτες χωρων που πανω απ'ολα θα εχουν αποκτησει δεξιοτητες επιβιωσης σ'ενα κοσμο που
δε θα πινουν νερο γιατι δε θα υπαρχει :( αλλα θα πινουν καφε  ;Dαφου θα ξερουν να χρησιμοποιουν την καφετιερα αλλα με βροχινο ή αφαλατωμενο νερο αφου ο πλανητης πλεον εχει ελλειψη :D,για την καθημερινη τους υγιεινη παιζεται :(,αλλα (γιατι να σκαμε;)κατι θα εφευρεθει και γι'αυτο που θα ακριβοπληρωνουν ;D
θα ξερουν να μαγειρευουν φασολακια-τυφλα να'χει ο Μαμαλακης 8),αλλα κι αυτα θα ειναι μεταλλαγμενα και ποτε φυσικα διοτι αυτες οι τροφες εκλειπουν σιγα σιγα,  :(
θα αναπνεουν μολυσμενο αερα με επικινδυνους ρυπους(!) ;)
δε θα κυκλοφορουν στον ηλιο γιατι δε θα το επιτρεπει η ηλιακη ακτινοβολια απο την τρυπα του οζοντος  ???
δε θα κανουν μπανιο στις θαλασσες διοτι ολες θα ειναι μολυσμενες, ::)
θα εργαζονται γυρω στις 60-65 ωρες εβδομαδιαιως-θα ακουσατε για το μελλον του 40ωρου φανταζομαι  :-X
θα ξημεροβραδιαζονται-καλη ωρα μπροστα στις TV και στους υπολογιστες(!) :D
θα ειναι μεσα στο λιπος - προβληματικα υπερβαροι  :(
                                      Α Λ Λ Α
θα ξερουν απο αγοραπωλησιες ακινητων και σκαφων αναψυχης ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D 8) 8) 8) 8) 8)
και θα ειναι με το ντουφεκι ετοιμοι απο τα γενοφασκια τους για τον αγωνα επιβιωσης του ισχυροτερου,απαλλαγμενοι απο τις ανοησιες ;D περι "αξιων ειλικρινειας,δικαιοσυνης πνευματικης καλλιεργειας τιμιοτητας εργατικοτητας αλληλεγγυης αλληλοσεβασμου
                                                   που παμε πια;
"Δε συμφωνώ με αυτά που λες αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες ό,τι πιστεύεις" Βολταίρος.
"Ο έρωτας είναι παιδί τσιγγάνας ποτέ μα ποτέ δε γνώρισε το νόμο" - Κάρμεν (Μπιζέ)
Η συνέλευση των ποντικών
http://www.youtube.com/watch?v=3gkqNvx-RwQ

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Επιστολή δασκάλων στον Υπουργό Παιδείας
« Απάντηση #2 στις: Ιούνιος 16, 2008, 08:08:17 μμ »
dimitra68,
πραγματικά πολύ καλό !

Αποσυνδεδεμένος rachel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • papachango
    • Προφίλ
Απ: Επιστολή δασκάλων στον Υπουργό Παιδείας
« Απάντηση #3 στις: Ιούνιος 16, 2008, 08:29:48 μμ »
Αν και δε θέλω να επαναλαμβάνομαι, νομίζω ότι το θέμα των βιβλίων είναι πολύ σοβαρότερο από ό,τι φαίνεται... Και μολονότι το βρίσκω γελοίο να μιλάμε για 'θεωρίες συνομωσίας', στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν πιστεύω ότι είναι υπερβολή να πιστέψει κανείς ότι το 'σχέδιο' αποδόμησης είναι οργανωμένο: Ποιον συμφέρει ο Άνθρωπος στο φεουδαρχικό σύστημα των πολυεθνικών; Ποιος θα καταναλώνει πειθήνια;

βλ. Natascha Polony, Tα χαμένα παιδιά μας, εκδ. Πόλις & Ζαν Κλωντ Μισεά, Η εκπαίδευση της αμάθειας, εκδ. Βιβλιόραμα

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161267
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 425
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 281
Σύνολο: 293

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.