0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Χωρίς να έχω τίποτα με τους συναδέλφους ΠΕ20, αυτό που μου κάνει προσωπικά εντύπωση είναι περισσότερο η διάκριση 19-20 παρά η μη διάκριση ΠΕ-ΤΕ... Για ποιο λόγο να υπάρχει η ποσόστωση 60-40, όταν όλοι τοποθετούνται στις ίδιες θέσεις και κάνουν την ίδια δουλειά; Δεν θέλουμε να έχουμε τους καλύτερους εκπαιδευτικούς; Και για όσους συγκρίνουν τους απόφοιτους ΑΕΙ και ΤΕΙ ας ρίξουν μια ματιά στα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ, που παρά το 60-40 υπάρχουν αρκετοί επιτυχόντες ΠΕ19, που δεν διορίζονται, ενώ στους ΠΕ20 δεν συμπληρώθηκε καν το 40%... Σίγουρα υπάρχουν εξαιρέσεις σε κάθε κλάδο, αλλά ο κανόνας είναι σαφής...
Δεδομένου ότι όσοι διορίστηκαν ως ΠΕ19 με μόνο ΠΡΟΣΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ την παρακολούθηση σεμιναρίου στην πληροφορική ε τότε, γιατί να μην χαρακτηριστούν ως ΠΕ20 και όσοι αν μη τι άλλο τελείωσαν ΤΕΙ ( και όχι απλά σεμινάριο...) ....
Βρες μου έναν απόφοιτο ΤΕΙ που να ξέρει το οτιδήποτε για αρχιτεκτονική Η/Υ ή κάτι το θεωρητικό για τα δίκτυα. Off topic
Η υπογραφή της Αννέτας αποδεικνύει ότι σαν λαός είμαστε αγράμματοι αφού και παρασυρόμαστε και σκλαβωμένοι είμαστε (άσχετα αν δεν θέλουμε / δεν μπορούμε να το πάρουμε χαμπάρι).
Γιατί;Υπάρχουν καθηγητικά Πανεπιστήμια πληροφορικής;
Ένα υπάρχει τώρα το οποίο βαφτίστηκε από τον Λυκουρέτζο σε μια νύχτα.
Παράθεση από: gpapage στις Ιούλιος 22, 2011, 03:38:40 μμΧωρίς να έχω τίποτα με τους συναδέλφους ΠΕ20, αυτό που μου κάνει προσωπικά εντύπωση είναι περισσότερο η διάκριση 19-20 παρά η μη διάκριση ΠΕ-ΤΕ... Για ποιο λόγο να υπάρχει η ποσόστωση 60-40, όταν όλοι τοποθετούνται στις ίδιες θέσεις και κάνουν την ίδια δουλειά; Νόμιζα ότι δεν κάνουν την ίδια δουλειά. Ότι οι ΠΕ20 δε μπορούν να διδάξουν θεωρία, αλλά μόνο εργαστηριακό μάθημα. Παρακαλώ κάποιος μόνιμος να μας ενημερώσει. Κανένας δεν ξέρει γιατί υπάρχει η ποσόστωση 60-40. Σε άλλες ειδικότητες πχ μουσικοί οι αποφοιτοι ΑΕΙ προηγούνται. Παράθεση από: gpapage στις Ιούλιος 22, 2011, 03:38:40 μμ Δεν θέλουμε να έχουμε τους καλύτερους εκπαιδευτικούς; Και για όσους συγκρίνουν τους απόφοιτους ΑΕΙ και ΤΕΙ ας ρίξουν μια ματιά στα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ, που παρά το 60-40 υπάρχουν αρκετοί επιτυχόντες ΠΕ19, που δεν διορίζονται, ενώ στους ΠΕ20 δεν συμπληρώθηκε καν το 40%... Σίγουρα υπάρχουν εξαιρέσεις σε κάθε κλάδο, αλλά ο κανόνας είναι σαφής...Ο ΑΣΕΠ είναι ο ειδικός οργανισμός που κρίνει πιο είναι πιο κατάλληλος κατά την επιλογή προσωπικού. γι αυτό τα θέματα που βάζει είναι κυρίως μέσα από τα σχολικά εγχειρίδια. Πολλοί ΠΕ20 διαμρτυρηθήκαν για τα θέματα. Τα θέματα κάλυπταν όλο το εύρος της επιστήμης του κλάδου. Ωστόσο σίγουρα θα υπάρχον ΠΕ20 που ξέρουν να διδάξουν καλύτερα από εμένα τον ΠΕ19 αρχιτεκτονική Η/Υ ή ίσως και δίκτυα. Άρα το ποσοστό δε θα έπρεπε να ήταν 60-40 αλλά βάση τις ανάγκες που έχουμε και τα μαθήματα.
Χωρίς να έχω τίποτα με τους συναδέλφους ΠΕ20, αυτό που μου κάνει προσωπικά εντύπωση είναι περισσότερο η διάκριση 19-20 παρά η μη διάκριση ΠΕ-ΤΕ... Για ποιο λόγο να υπάρχει η ποσόστωση 60-40, όταν όλοι τοποθετούνται στις ίδιες θέσεις και κάνουν την ίδια δουλειά;
Δεν θέλουμε να έχουμε τους καλύτερους εκπαιδευτικούς; Και για όσους συγκρίνουν τους απόφοιτους ΑΕΙ και ΤΕΙ ας ρίξουν μια ματιά στα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ, που παρά το 60-40 υπάρχουν αρκετοί επιτυχόντες ΠΕ19, που δεν διορίζονται, ενώ στους ΠΕ20 δεν συμπληρώθηκε καν το 40%... Σίγουρα υπάρχουν εξαιρέσεις σε κάθε κλάδο, αλλά ο κανόνας είναι σαφής...
Παράθεση από: gpapage στις Ιούλιος 22, 2011, 03:38:40 μμΧωρίς να έχω τίποτα με τους συναδέλφους ΠΕ20, αυτό που μου κάνει προσωπικά εντύπωση είναι περισσότερο η διάκριση 19-20 παρά η μη διάκριση ΠΕ-ΤΕ... Για ποιο λόγο να υπάρχει η ποσόστωση 60-40, όταν όλοι τοποθετούνται στις ίδιες θέσεις και κάνουν την ίδια δουλειά; Δεν θέλουμε να έχουμε τους καλύτερους εκπαιδευτικούς; Και για όσους συγκρίνουν τους απόφοιτους ΑΕΙ και ΤΕΙ ας ρίξουν μια ματιά στα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ, που παρά το 60-40 υπάρχουν αρκετοί επιτυχόντες ΠΕ19, που δεν διορίζονται, ενώ στους ΠΕ20 δεν συμπληρώθηκε καν το 40%... Σίγουρα υπάρχουν εξαιρέσεις σε κάθε κλάδο, αλλά ο κανόνας είναι σαφής...απ'την άλλη οι νέοι ΠΕ-Πληροφορικής των δύο κλάδων ξεκίνησαν φέτος από διαφορετική αφετηρία. π.χ. κοίτα φέτος πόσοι ΠΕ19 με μηδενικά μόρια κλήθηκαν σαν ΑΜΩ, σε σύγκριση με τον αριθμό 0 των κληθέντων ΠΕ20, μηδενικής προϋπηρεσίας επίσης. δεν γνωρίζω τον ακριβή αριθμό αλλά νομίζω ότι κλήθηκαν ΠΕ19 μέχρι τα μέσα του Γ' Πίνακα και ουδείς ΠΕ20.η διαφορά του επιπέδου σπουδών αει-τει που πολλοί θα αναφέρετε και η οποία έτσι ανταμείβεται, έστω ότι ισχύει. αλλά ποιός θα κρίνει σε τι ποσοστό; να είναι 60-40; ουσιαστικά μήπως η ποσόστωση εξυπηρετεί και τις δύο πλευρές;
Παράθεση από: bitch στις Ιούλιος 22, 2011, 03:22:31 μμΔεδομένου ότι όσοι διορίστηκαν ως ΠΕ19 με μόνο ΠΡΟΣΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ την παρακολούθηση σεμιναρίου στην πληροφορική ε τότε, γιατί να μην χαρακτηριστούν ως ΠΕ20 και όσοι αν μη τι άλλο τελείωσαν ΤΕΙ ( και όχι απλά σεμινάριο...) ....επειδή δεν υπάρχουν καθηγητικά ΤΕΙ
για να αποκαταστήσω την αλήθεια και επειδή είπα όντως άστοχα κάτι που δεν ισχύει, ανέτρεξα στο site της σχολής του τμήματος Βιομηχανικής Πληροφορικής, (http://iiwm.teikav.edu.gr) και όντως υπάρχουν μαθήματα διδακτικής και παιδαγωγικών στην Πληροφορική. Και στους στόχους της σχολής όντως είναι και η εκπαίδευση όπως αναφέρεται.
Λες λοιπόν ότι είναι πιο εύκολο για έναν ΠΕ19 να ξεκινήσει να μαζεύει μόρια προϋπηρεσίας τα οποία μετράνε μόνο στον ΑΣΕΠ πλέον ως προσαύξηση στον βαθμό. Αυτό όμως αυξάνει ακόμα περισσότερο τον ανταγωνισμό μεταξύ των ΠΕ19! Ένας ΠΕ19 με μεταπτυχιακό, αρκετά μόρια προϋπηρεσίας και παιδαγωγική επάρκεια ακόμα και σήμερα μένει αδιόριστος, όταν ΠΕ20 μπορούν να διοριστούν μόνο με μόρια προϋπηρεσίας, ή μονο με μια επιτυχία στον ΑΣΕΠ χωρίς προϋπηρεσία. Αυτό από μόνο του δείχνει ότι η ποσόστωση 60-40 ευνοεί τους ΠΕ20. Και δεδομένου ότι προσλαμβάνονται και οι δύο για την ίδια δουλειά θεωρώ ότι είναι άδικη για τους ΠΕ19.
Παράθεση από: killbill στις Ιούλιος 22, 2011, 09:27:36 πμνα ρωτήσω κάτι... Οι ΠΕ20 είναι οι απόφοιτοι σχολών πληροφορικής ΤΕΙ σωστά;Γιατί αφού είναι από ΤΕΙ, χαρακτηρίζονται ΠΕ?Τα ΑΤΕΙ δεν είναι Ανώτατα όπως και τα ΑΕΙ;
να ρωτήσω κάτι... Οι ΠΕ20 είναι οι απόφοιτοι σχολών πληροφορικής ΤΕΙ σωστά;Γιατί αφού είναι από ΤΕΙ, χαρακτηρίζονται ΠΕ?
Επίσης για κάθε άσχετο εδω μέσα η για όποιον προσπαθεί να μας πουλήσει τρέλα: Το ΠΕ αναφέρεται σε αποφοίτους Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.Π.χ το ΠΕ18.12 αφορά πτυχιούχους Φυτικής παραγωγής απο ΤΕΙ κτλ.Και γενικά όλος ο κλάδος ΠΕ18 είναι απο ΤΕΙ.Τι πάθατε όλοι με το ΠΕ20;Δεν μπορώ να καταλάβω.Προπαγάνδα κάνετε;
ουσιαστικά μήπως η ποσόστωση εξυπηρετεί και τις δύο πλευρές;
Παράθεση από: MortalMan στις Ιούλιος 22, 2011, 05:32:21 μμΕπίσης για κάθε άσχετο εδω μέσα η για όποιον προσπαθεί να μας πουλήσει τρέλα: Το ΠΕ αναφέρεται σε αποφοίτους Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.Π.χ το ΠΕ18.12 αφορά πτυχιούχους Φυτικής παραγωγής απο ΤΕΙ κτλ.Και γενικά όλος ο κλάδος ΠΕ18 είναι απο ΤΕΙ.Τι πάθατε όλοι με το ΠΕ20;Δεν μπορώ να καταλάβω.Προπαγάνδα κάνετε;Γιατί εγώ νόμιζα ότι προέρχεται από το Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση; Μήπως να το καταργήσουμε και να λέγονται όλοι ΤΕ (Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης);