*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 720483 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1162 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 03:25:09 μμ »
Συνάδελφε eugenia2

Ούτε ηλίθιοι είναι, ούτε θέατρο παίζουν.
Όλα αυτά, θα τα εφαρμόσουν για πολύ συγκεκριμένους λόγους και με πολύ συγκεκριμένη στόχευση ( σε ότι αφορά τον κλάδο μας).
Κινούνται ΠΟΛΥ επαγγελματικά ( προς την επίτευξη του στόχου τους εννοώ), και πολύ αποτελεσματικά.
Φοβούμαι ότι όταν ο κλάδος "πέσει από τα σύννεφα" εκ νέου, θα είναι πολύ μα πολύ αργά.

Υ.Γ. Περιττό να αναφέρω ότι αν ήλπιζα έστω ότι η όλη προσπάθεια στοχεύει σε ποιοτική αναβάθμιση της παιδείας, θα την υποστήριζα αναφανδόν.
Όμως όλα αυτά που αναφέρεις ( και κάμποσα άλλα), με οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η στόχευση είναι άλλη ( γι' αυτό και έχω επιφυλάξεις).
Μακάρι να κάνω λάθος.
Το εύχομαι ολόψυχα.
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:50:00 »

Αποσυνδεδεμένος garidoula

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 192
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1163 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 03:43:12 μμ »
Σε όλα αυτά που αναφέρετε, ταιριάζει να παραθέσουμε και το κλίμα της περιρρέουσας ατμόσφαιρας, έτσι όπως αποτυπώνεται και στον τύπο καθημερινά. Με αφορμή πρόσφατη ανακοίνωση της Ομοσπονδίας Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, με θέμα "Μηνιαία Δόση Λασπόλουτρου διατίθεται Δωρεάν ενθέτως στις εφημερίδες «Ημερησία», «Καθημερινή» και «Έθνος» ", παραδίδω στην κρίση σας αυτούσιο το κείμενο.

"Προλάβετε ! Η προσφορά ισχύει μέχρις εξαντλήσεως των αποθεμάτων… Μαζί με τα cds, τα ένθετα
κοινωνικά magazinos, τις συνταγές μαγειρικής, τους εξωτικούς προορισμούς αναψυχής, το πρόγραμμα της TV και τα comics, μπορείτε τώρα να απολαύσετε δωρεάν (και μάλιστα στην απλή έκδοση των εφημερίδων) και πλήρες απολαυστικό αντιεκπαιδευτικό λασπόλουτρο, αποδεδειγμένα αποτελεσματικό δια πάσαν νόσον και πάσαν μαγγανίαν, ιδιαιτέρως δε δια την κακή μοίρα αυτής της Χώρας και ημών των ιδίων. Όσοι έχουν χάσει τις δόσεις Λάσπης των προηγουμένων μηνών και θέλουν να αποκτήσουν την πλήρη συλλογή, μπορούν να απευθυνθούν στις εφημερίδες:
    «Ημερησία» της 8ης Σεπτεμβρίου 2012, άρθρο: «“Φάμπρικα” διορισμών με μαθητές – φαντάσματα,
    Απώλειες 400 εκατ. ετησίως», της κας Χαράς Καλημέρη,
    «Καθημερινή» της 7ης Οκτωβρίου 2012, άρθρο: «Αξιολόγηση, επειγόντως ! », του κ. Σταύρου Ζουμπουλάκη,
    «Καθημερινή» της 11ης Νοεμβρίου 2012, άρθρο: «Καθηγητές της αργομισθίας», του κ. Απόστολου Λακασά, και  «Έθνος της Κυριακής» της 9ης Δεκεμβρίου 2012, άρθρο: «“Απολυτήριο” σε 8.500 δασκάλους με ψυχολογικά προβλήματα», της κας Βίβιαν Μπενέκου.

Είναι πια απολύτως προφανές ότι κανένα από τα παραπάνω δημοσιεύματα δεν είναι τυχαίο και ότι όλα εντάσσονται σε οργανωμένο σχέδιο συστηματικής απαξίωσης και σπίλωσης ενός ολόκληρου κλάδου εργαζομένων, των εκπαιδευτικών λειτουργών, με στόχο να προκαλέσουν γενικευμένη κοινωνική κατακραυγή εναντίον τους και να τους παραδώσουν ως έτοιμη λεία, βορά και θυσία στην πολιτική της τρικομματικής κυβέρνησης, που υπαγορεύει διαθεσιμότητες και απολύσεις, σε πιστή εφαρμογή των επιταγών των Μνημονιακών πατρώνων της.

Και για να ολοκληρωθεί το πακέτο προσφοράς..Μαζί με το επόμενο φύλο (Ιανουαρίου) θα προσφέρεται
και συλλεκτική Λίθος Αναθέματος …
Aπ' ό,τι κάλλη έχει άνθρωπος, τα λόγια έχουν τη χάρη
να κάμουσιν κάθε καρδιάν παρηγοριά να πάρει·
κι οπού κατέχει να μιλεί με γνώσιν και με τρόπον,
κάνει και κλαίσιν και γελούν τα μάτια των ανθρώπων.

                                                           Ερωτόκριτος

Αποσυνδεδεμένος fiore

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1323
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1164 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 03:58:17 μμ »
συναδελφοι το τι θα περιλαμβάνει η αξιολόγηση μας είχε δωθεί πέρισ σε σχετικό μάθημα στο α εξάμηνο της ΑΣΠΑΙΤΕ. Ο καθηγητής μάλιστα μας τα έδειχνε σε  ::)διαφανοσκόπειο αφού ήταν το φυλλάδιο ήδη έτοιμο και μας είχε πει ότι εσείς θα τα ξέρετε ήδη. Αν και δεν δουλεύω σε σχολείο :(θεωρώ καλό να σας δώσω μια μικρή ιδέα. Είναι ένα μεγαλό πακέτο που θα πρέπει τα σκανάρω τη κάθε σελίδα και δεν έχω τόσο χρόνο αλλά σε λίγο θα το δείτε να γίνεται.
Η αξιολόγηση έχει συνολικά 17 δείκτες σε 4 ομάδες. Οι απαντήσεις σε διαβαθμισμένο τεστ.
Α. Διαχείριση και αξιοποίηση πόρων αφορά(υλικοτεχνική υποδομή, ανθρώπινο δυναμικό-πόσα άτομα μόνιμα, αναπληρωτές, σπουδές μεταπτυχιακά, διδακτορικά, συγγραφικό έργο, δημοσιεύσεις, συνέδρια, χρόνοια προυπηρεσία και σε ποιές περιοχές και σχολεία συμμετοχή σε προγράμματα κ.α, μέσα διδασκαλίαςκαι ποιά εκτός από το σχ. εγχειρίδιο)

Β. Σχέσεις -κλίμα (μεταξύ εκπαιδευτικών , εκπαιδευτικών-μαθητών, εκπαιδευτικών δ/ντων, μεταξύ μαθητών, σχολείου γονέων, σχολείου και θεσμικού περιβάλλοντος)

Γ.μάθηση-διδασκαλία-αξιολόγηση στην ταξη νομίζω γνωστά σε σας πώς, τι νέο, τι καινοτόμο, τι ερωτήσεις, τι ασκήσεις, τι project κ.τ.λ

Δ. Εκπαιδευτικά αποτελέσματα για το μαθητή, επιδόσεις, πρόοδος, συναισθηματική ανάπτυξη κοινωνική και μεταγνωστική.

Αφού γίνουν όλα αυτά  :o :o για κάθε σχολική μονάδα μετά θα παίζει το γνωστό ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ και προσοχή στην απάντηση γιατί έρχονται δυσάρεστα πράγματα μετά την αξιολόγηση ;)


Δ

Αποσυνδεδεμένος dinateacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1165 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 03:59:25 μμ »
Όπως τα λες irina... Όχι πως δεν έχουμε δώσει και εμείς δικαιώματα αλλά τόσο μένος πια, βγάζει μάτι!! :(
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:50:00 »

Αποσυνδεδεμένος garidoula

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 192
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1166 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 04:14:20 μμ »
Δικαιώματα δώσαμε και εξακολουθούμε να δίνουμε dinateacher. Για την ακρίβεια εκχωρούμε την κυριαρχία μας και δεν εξαιρώ τον εαυτό μου από αυτό. Δεν ξέρω τι περιθώρια ανατροπών υπάρχουν για όλα αυτά που θα γίνουν, θα ήθελα όμως να επισημάνω μία ακόμη παράμετρο για την κατηγορία του βιογραφικού κάθε αξιολογούμενου, που θα παίζει και αυτή το ρόλο της στην τελική κρίση και προαγωγή μας...Πόσο κοινωνιολογικά προκαθορισμένη είναι πλέον η αξιολόγηση και η ανέλιξη των εκπαιδευτικών και κατ'επέκταση των σχολείων. Το βιογραφικό ως "προίκα" του καθενός, θα έχει και αυτό μια βαρύτητα σε όλη αυτή τη διαδικασία. Και πείτε μου πόσοι, ποιοι και με ποια μέσα και διαδικασίες είχαν την ευκαιρία να κάνουν κάτι περαιτέρω, εκτός από το βασικό τους πτυχίο και κυρίως τι οικονομικά περιθώρια υπάρχουν τώρα για κάτι τέτοιο.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 17, 2013, 04:15:57 μμ από irina »
Aπ' ό,τι κάλλη έχει άνθρωπος, τα λόγια έχουν τη χάρη
να κάμουσιν κάθε καρδιάν παρηγοριά να πάρει·
κι οπού κατέχει να μιλεί με γνώσιν και με τρόπον,
κάνει και κλαίσιν και γελούν τα μάτια των ανθρώπων.

                                                           Ερωτόκριτος

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1167 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 04:17:20 μμ »
Σε όλα αυτά που αναφέρετε, ταιριάζει να παραθέσουμε και το κλίμα της περιρρέουσας ατμόσφαιρας, έτσι όπως αποτυπώνεται και στον τύπο καθημερινά. Με αφορμή πρόσφατη ανακοίνωση της Ομοσπονδίας Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, με θέμα "Μηνιαία Δόση Λασπόλουτρου διατίθεται Δωρεάν ενθέτως στις εφημερίδες «Ημερησία», «Καθημερινή» και «Έθνος» ", παραδίδω στην κρίση σας αυτούσιο το κείμενο.

"Προλάβετε ! Η προσφορά ισχύει μέχρις εξαντλήσεως των αποθεμάτων… Μαζί με τα cds, τα ένθετα
κοινωνικά magazinos, τις συνταγές μαγειρικής, τους εξωτικούς προορισμούς αναψυχής, το πρόγραμμα της TV και τα comics, μπορείτε τώρα να απολαύσετε δωρεάν (και μάλιστα στην απλή έκδοση των εφημερίδων) και πλήρες απολαυστικό αντιεκπαιδευτικό λασπόλουτρο, αποδεδειγμένα αποτελεσματικό δια πάσαν νόσον και πάσαν μαγγανίαν, ιδιαιτέρως δε δια την κακή μοίρα αυτής της Χώρας και ημών των ιδίων. Όσοι έχουν χάσει τις δόσεις Λάσπης των προηγουμένων μηνών και θέλουν να αποκτήσουν την πλήρη συλλογή, μπορούν να απευθυνθούν στις εφημερίδες:
    «Ημερησία» της 8ης Σεπτεμβρίου 2012, άρθρο: «“Φάμπρικα” διορισμών με μαθητές – φαντάσματα,
    Απώλειες 400 εκατ. ετησίως», της κας Χαράς Καλημέρη,
    «Καθημερινή» της 7ης Οκτωβρίου 2012, άρθρο: «Αξιολόγηση, επειγόντως ! », του κ. Σταύρου Ζουμπουλάκη,
    «Καθημερινή» της 11ης Νοεμβρίου 2012, άρθρο: «Καθηγητές της αργομισθίας», του κ. Απόστολου Λακασά, και  «Έθνος της Κυριακής» της 9ης Δεκεμβρίου 2012, άρθρο: «“Απολυτήριο” σε 8.500 δασκάλους με ψυχολογικά προβλήματα», της κας Βίβιαν Μπενέκου.

Είναι πια απολύτως προφανές ότι κανένα από τα παραπάνω δημοσιεύματα δεν είναι τυχαίο και ότι όλα εντάσσονται σε οργανωμένο σχέδιο συστηματικής απαξίωσης και σπίλωσης ενός ολόκληρου κλάδου εργαζομένων, των εκπαιδευτικών λειτουργών, με στόχο να προκαλέσουν γενικευμένη κοινωνική κατακραυγή εναντίον τους και να τους παραδώσουν ως έτοιμη λεία, βορά και θυσία στην πολιτική της τρικομματικής κυβέρνησης, που υπαγορεύει διαθεσιμότητες και απολύσεις, σε πιστή εφαρμογή των επιταγών των Μνημονιακών πατρώνων της.

Και για να ολοκληρωθεί το πακέτο προσφοράς..Μαζί με το επόμενο φύλο (Ιανουαρίου) θα προσφέρεται
και συλλεκτική Λίθος Αναθέματος …


Συνάδελφε χαίρομαι ιδιαίτερα για τις εξαιρετικά εύστοχες παρατηρήσεις σου.
Νομίζω βέβαια, ότι δεν θα πρέπει να μας διαφεύγει ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός:
Ότι εαν πράγματι οκλάδος ενοχλούνταν από τέτοιου είδους δημοσιεύματα-τοποθετήσεις, θα μπορούσε να τοποθετηθεί ενατίον  τους ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ επιχειρήματα ( Προκειμένου να ξεκαθαρίσω περαιτέρω το τι εννοώ, φέρνω ένα παράδειγμα: Πριν από 2 εβδομάδες, ο σύλλογος εργαζομένων στη Βουλή έστειλε εξώδικο σε δημοσιογράφο του Βήματος, επειδή αυτός έγραψε ότι οι υπάλληλοι της Βουλής προσλαμβάνονται με αδιαφανείς διαδικασίες μέσω κομμάτων).

Υ.Γ. Περιττό να αναφέρω, ότι κατά τη γνώμη μου ο κλάδος μας έχει δώσει δικαιώματα ( αυτό, για να συμφωνήσω μαζί σας, και ότι γιατί θεωρώ πως έχει κάποια άμεση σχέση με όλα αυτά).
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 17, 2013, 04:19:20 μμ από PA »
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος eugenia2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 174
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1168 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 04:26:04 μμ »
οι εκπαιδευτικοί σαν σύνολο έχουν διακριτή θέση και όσοι τους ενοχοποίησαν  αργά η γρήγορα ξεσκεπάστηκαν και αποκαλύφθηκε η ευτελής ιδιοτέλεια των κινήτρων τους.
να αναφέρω τον Αρσένη, την Διαμαντοπούλου ή μήπως τώρα τον Αρβανιτόπουλο;
αδίστακτη ενδοκομματική κόντρα για την αρχηγία, προβολή την ώρα που η χώρα καταρρέει, ή καριέρα με ξεπούλημα της εκπαιδευτικής ιδιότητας... οι πιο τρανταχτές περιπτώσεις.
για τον Αρβανιτόπουλο είχα επιφυλάξεις μέχρι σήμερα που διάβασα αυτή την αηδία.
όμως δυστυχώς αντί να σκύψουν στα προβλήματα και να δουλέψουν με σύνεση και κατανόηση πέρασαν στην επικοινωνιακή σαχλαμάρα των δεκαετιών της πασοκικής τρέλας.
τι θα προσφέρουν στην κοινωνία που διαλύεται; πάλι ψευδαισθήσεις και παχιά λόγια;
έλεος!
τα σχολεία δεν δύναται να λειτουργούν σωστά με τους εκπαιδευτικούς σε  άθλια κατάντια.
ποιος μαθητής ή μαθήτρια θα πάρει στα σοβαρά μια ρακένδυτη καθηγήτρια που μετακινείται με ένα σαράβαλο αμάξι , διαμένει σε φοιτητικό δωμάτιο τουριστικής χρήσης;
ποιο κύρος θα περιβάλλει τον εκπαιδευτικό που αδυνατεί όχι να συντηρήσει την οικογένειά του αλλά ούτε τον εαυτό του;
γιατί αφού ο κ.Αρβανιτόπουλος είναι εκπαιδευτικός θα γνωρίζει ότι η βάση της αποδοχής ενός εκπαιδευτικού απ' τους μαθητές του είναι το κύρος που τον περιβάλλει και έπονται φυσικά τα υπόλοιπα.
ποιο κύρος; το πνευματικό; όταν η ανίκανη πολιτική εξουσία έχει καταρρακώσει προβάλλοντας τον εκπαιδευτικό τουλάχιστον ως απατεώνα στην κοινωνία;
ή μήπως το κοινωνικό κύρος; ενός εξαθλιωμένου δάσκαλου που δεν μπορεί ούτε καινούρια παπούτσια να αγοράσει;

συγνώμη για το ύφος αλλά έχω απίστευτα εκνευριστεί με τις ατελείωτες μ@λ@κί€ς αυτού του υπουργείου
έλεος πια >:( >:( >:(

Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας
(ΑΡΤΕΜΗΣ ΜΑΤΣΑΣ)

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1169 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 04:39:55 μμ »
Συνάδελφε eugenia2, συμφωνώ απόλυτα με τις παρατηρήσεις σου, απλά να επισημάνω ότι έχει αξία το να τοποθετηθεί ο κλάδος ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ενάντια στην στοχοποίσηση και την προπαγάνδα που τον καταρρακώνει ( όπως πολύ σωστά είπες).

Ηθική αξία: Γιατί Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ διαχωρίζει την θέση του απέναντι στην προπαγάνδα και την συνθηματολογία, δείχνοντας ότι υπάρχουν και κοινωνικές αξίες που ΠΡΕΠΕΙ να σεβόμαστε ( αυτό είναι στάση ζωής, και δεν επιτρέπεται να "το ξεχνά" ο δάσκαλος).

Πρακτική αξία: Γιατί η εν λόγω προπαγάνδα είναι εύκολο να αποκαλυφθεί με απλά επιχειρήματα κατανοητά από τον καθένα ( εκτός εκπαίδευσης). Δεδομένου κιόλας ότι ο κλάδος έχει χρήματα ( δεν βασίζεται σε κρατικές επιχορηγήσεις όπως άλλα σωματεία-και αυτό είναι προς τιμήν της ΟΛΜΕ) μπορούσαμε να απαντήσουμε αν αισθανόμασταν ότι πρέπει.
Έτσι, ΔΕΝ θα είχαν "αλωνίσει" επικοινωνιακά, και δεν θα είχαν κερδίσει την κοινή γνώμη.
Τέλος, να σας πω την αλήθεια: Δεν με πειράζει που κέρδισαν την κοινή γνώμη.
Με πειράζει ο τρόπος με τον οποίο την κέρδισαν: παρακμιακά συνθήματα -ατάκες-προπαγάνδα που έμεινε 100% αναπάντητη ( από ανθρώπους που είναι επιφορτισμένοι με το καθήκον της διαπαιδαγώγησης των νέων).

Υ.Γ1. Το να αντιπαραβάλλω την "ξαφνική" ησυχία στον κλάδο από τον οκτώβριο του 2009 και μετά, με την στάση του συλλόγου υπαλλήλων της Βουλής που προανέφερα, είναι στα σίγουρα περιττό μια και "μιλάει" από μόνο του.

Υ.Γ.2: Δεν λέω "να μην αξιολογούμαστε", δεν λέω να μην παλέψουμε για κάτι καλύτερο ( το αντίθετο μάλιστα).
Απλά επισημαίνω ότι διασύροντας συλλήβδην τους εκπαιδευτικούς ( ΚΑΙ με δημοσιεύματα της ποιότητας και του ήθους που προαναφέρθηκε), δεν επιτυγχάνεται τίποτα τέτοιο.

Υ.Γ.3 Στο πλαίσιο της ίδιας λογικής που περι'εγραψε η συνάδελφος eugenia2, διερωτώμαι κι εγώ:

Ποιος μαθητής-μαθήτρια-γονιός θα αναγνωρίσει το κύρος ανθρώπων που ενώ τους διασύρουν συστηματικά ( με ατάκες, συνθήματα και λοιπές αθλιότητες), αυτοί δεν δίνουν μια στοιχειώδη απάντηση με επιχειρήματα και σαφείς τοποθετήσεις ( όπως ταιριάζει σε έναν δάσκαλο)?
Προσοχή: δεν αναφέρομαι σε τίποτα σπουδαίο: μία απλή ανακοίνωση η οποία με επιχειρήματα και σαφήνεια θα "καταστρέφει" την άθλια συνθηματολογία ( όχι τόσες πολλές ανακοινώσεις όσες αυτές που λίγο πριν είχαν εκδοθεί για το θέμα "Κούνεβα"για παράδειγμα).
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 17, 2013, 04:53:56 μμ από PA »
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1170 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 04:52:21 μμ »
εγώ πάντως δεν είδα τα σχολεια να λειτουργούν υποδειγματικά και ως κολλέγια όταν οι καθηγητές δεν ήταν ρακένδυτοι, μπορούσαν να αγοράσουν καινούρια παπούτσια, δεν ζούσαν σε φοιτητικά δωμάτια και ο μισθός ήταν αρκετά μεγαλύτερος.

Μήπως τελικά δεν φταίει ( μόνο ) αυτό;
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

adigoni

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1171 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 04:54:19 μμ »

ποιο κύρος θα περιβάλλει τον εκπαιδευτικό που αδυνατεί όχι να συντηρήσει την οικογένειά του αλλά ούτε τον εαυτό του;
γιατί αφού ο κ.Αρβανιτόπουλος είναι εκπαιδευτικός θα γνωρίζει ότι η βάση της αποδοχής ενός εκπαιδευτικού απ' τους μαθητές του είναι το κύρος που τον περιβάλλει και έπονται φυσικά τα υπόλοιπα.
ποιο κύρος; το πνευματικό; όταν η ανίκανη πολιτική εξουσία έχει καταρρακώσει προβάλλοντας τον εκπαιδευτικό τουλάχιστον ως απατεώνα στην κοινωνία;
ή μήπως το κοινωνικό κύρος; ενός εξαθλιωμένου δάσκαλου που δεν μπορεί ούτε καινούρια παπούτσια να αγοράσει;



εύστοχη και αληθινή η παρατήρησή σου.....

η αξία στην κοινωνία είναι το χρήμα....με βάση αυτό κρινόμαστε....ο ρόλος μας αμφισβητείται, γιατί υπάρχει το ίντερνετ.....

παρατηρώ τη συμπεριφορά κάποιων μαθητών απέναντί μου και βλέπω αλλαγές προς το καλύτερο,( ενώ και τις δυο μέρες είμαι καλά προετοιμασμένη και μπορώ να διαχειριστώ καλά τη διαδικασία του μαθήματος) όταν ντύνομαι πιο σέξυ(sic) και μοντέρνα, απ' όταν ντύνομαι μ' ένα τζην και μια μπλούζα.....

Ένα σημείο που μου έκανε εντύπωση σήμερα στο μάθημα της  έκθεσης της Β Λυκείου:με βάση το θέμα ενός κειμένου για το διαδίκτυο, μιλήσαμε για τους τρόπους επικοινωνίας μέσω διαδικτύου, τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και τους κινδύνους που εμπεριέχουν....άκουσα τα πάντα, σε σημείο που απόρησα τι κάνουν οι γονείς στο σπίτι,  μου είπαν ότι έχουν στους σελιδοδείκτες τους τις....γνωστές ροζ σελίδες με επέκταση xxx κλπ....έγινε μία πολύ όμορφη συζήτηση, συμμετείχαν όλοι, μιλήσαμε και για το χρόνο που διαθέτουμε σχετικά με τη μελέτη των μαθημάτων.....
Θα αξιολογήσει κανείς αυτό το έργο, όταν στο βιβλίο ύλης φαίνεται ότι στις 2 ώρες του μαθήματος, επεξεργαστήκαμε 2 κείμενα κι ένα λεξιλόγιο;;;;;θα μου πουν, κυρία μου εσύ τεμπελιάζεις στο μάθημα.....

κι όταν ζήτησα τη γνώμη της εξαιρετικής συμβούλου της περιοχής μας (δεν αποτελεί γλείψιμο, μας στέλνει mail, μας τηλεφωνεί, μας δίνει υλικό, έρχεται στο σχολείο τακτικά) ειδικά για την Ιστορία Γ Λυκείου Γενικής Παιδείας, αφού μου έδωσε ωραιότατες ιδέες, όταν της είπα σε ποια σελίδα είμαι τρόμαξε και μου είπε να τρέξω την ύλη.....(λεπτομέρεια:μπήκα στην τάξη ένα μήνα και κάτι μέρες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς και την πρόσληψή μου στην Α Φάση)

Ποιος θα αξιολογήσει τα βιβλία με το άχρηστο και βαρύ περιεχόμενο που προκαλούν δυσκαμψία στη μαθησιακή διαδικασία;
Ποιος θα αξιολογήσει τους διευθυντές για την υπηρεσιακή συμπεριφορά τους απέναντί μας;

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1172 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 04:55:43 μμ »
εγώ πάντως δεν είδα τα σχολεια να λειτουργούν υποδειγματικά και ως κολλέγια όταν οι καθηγητές δεν ήταν ρακένδυτοι, μπορούσαν να αγοράσουν καινούρια παπούτσια, δεν ζούσαν σε φοιτητικά δωμάτια και ο μισθός ήταν αρκετά μεγαλύτερος.

Μήπως τελικά δεν φταίει ( μόνο ) αυτό;

Έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο.
Απλά, με το να διασύρωναι συλλήβδην  άπαντες οι εκπαιδευτικοί ( και ειδικά με τέτοιας ποιότητας μεθόδους), δεν νομίζω ότι βοηθά κάπου ( το αντίθετο μάλιστα).
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1173 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 04:58:00 μμ »
(...)
ποιος μαθητής ή μαθήτρια θα πάρει στα σοβαρά μια ρακένδυτη καθηγήτρια που μετακινείται με ένα σαράβαλο αμάξι , διαμένει σε φοιτητικό δωμάτιο τουριστικής χρήσης;
ποιο κύρος θα περιβάλλει τον εκπαιδευτικό που αδυνατεί όχι να συντηρήσει την οικογένειά του αλλά ούτε τον εαυτό του;
(...)
ή μήπως το κοινωνικό κύρος; ενός εξαθλιωμένου δάσκαλου που δεν μπορεί ούτε καινούρια παπούτσια να αγοράσει;


Διαφωνώ σχετικα με το "κυρος",
1ο, Ας διαβασουμε το αποσπασμα απο τη Πολιτεια του Πλατωνα οταν ένας απο τους μαθητες του Σωκρατη ρωταει το δασκαλο του σχετικα με την ενδυμασια "αχίτων διατελεις".....Εχει ενδιαφερον η απαντηση του Σωκρατη. ;)

2ο, οι μαθητες δεν θα πουν τιποτα, καθως και εκεινοι υποφερουν και καταλαβαινουν. Μαλιστα θεωρω πως το αντιθετο θα πουν για τους εκπαιδευτικους που παρολες τις δυσκολιες επιμενουν να διδάσκουν συμπληρώνοντας καποιες φορες απο το υστέρημα τους.

Σε ολα τα αλλα eugenia2, συμφωνώ απόλυτα.

Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1174 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 05:02:51 μμ »
εγώ πάντως δεν είδα τα σχολεια να λειτουργούν υποδειγματικά και ως κολλέγια όταν οι καθηγητές δεν ήταν ρακένδυτοι, μπορούσαν να αγοράσουν καινούρια παπούτσια, δεν ζούσαν σε φοιτητικά δωμάτια και ο μισθός ήταν αρκετά μεγαλύτερος.

Μήπως τελικά δεν φταίει ( μόνο ) αυτό;

Από προσωπική εμπειρία (και πήγα Γκράβα..) ήταν μια χαρά οι καθηγητές μας εκείνη την εποχή. Άλλωστε η ποιότητα των εκπαιδευτικών ακολουθεί στατιστικά την γκαουσιανή κατανομή.. κάποιοι θα είναι πολύ καλοί, κάποιοι πολύ κακοί, και οι περισσότεροι κάπου στη μέση.

Αυτό που πρέπει να προβληματίσει είναι και τα εκπαιδευτικά συστήματα, τόσο εγχώρια όσο και πανευρωπαϊκά (βλ. Συμφωνία της Μπολόνια), που εφαρμόζονται κατά καιρούς. Εκεί είναι τα μεγάλα προβλήματα για το παρόν και το μέλλον της εκπαίδευσης. Όταν θα δένουν τα χέρια και στον καλό εκπαιδευτικό με τα αντεκπαιδευτικά πρόγραμματα που θέλουν να εφαρμόσουν, γιατί αν πάει να αυτενεργήσει, θα πέσει ο πέλεκυς καμιάς "αξιολόγησης" και θα πάει άκλαυτος.

Λέω εγώ τώρα...  8)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1175 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 05:06:18 μμ »
κανείς δε λέει ότι ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως είναι ετσι όπως ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως δεν ειναι κι αλλιώς. 
Υπάρχουν όμως και κάποιοι  που ειναι ΚΑΙ έτσι ΚΑΙ αλλιώς!  Όπως και κάποιοι που ειναι κάπου στη μέση.

Ωρέ landau  το ίδιο πράγμα γράψαμε !! ( είδα το ποστ σου όταν πάτησα αποστολή του δικού μου οπότε καιμε γύρισε πισω).

ναι , συμφωνώ δεν είσαι καλός εκπ/κος γιατι φοράς Laboutin ή έχεις τρία ζευγάρια τζην αντί για ένα.

Αλλά να σου πω κάτι; όταν τα πράγματα ήταν σαφώς καλυτερα, όταν δεν υπήρχε ούτε υποψία τρόικας και απολύσεων οι εκπ/κοί ήταν και πάλι αντίθετοι στην αξιολόγηση και δεν φρόντισαν να αντιπροτείνουν και κάτι. Το μόνιμο συνθημα ήταν "κανένας διάλογος για την αξιολόγηση"....
Προφανώς το ίδιο σύνθημα υιοθέτησε τώρα και το υπουργείο στη λογική του "αποφασίζομεν και διατάσσομεν"....  Προς τι η έκπληξη;

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 17, 2013, 05:10:16 μμ από bitch »
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160022
  • Σύνολο θεμάτων: 19215
  • Σε σύνδεση σήμερα: 683
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 643
Σύνολο: 654

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.