*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 720461 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος BlackAdder

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 244
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1204 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 10:24:24 μμ »
Παράθεση
Οι αξιολογούμενοι δικαιούνται να υποβάλουν ένσταση ενώπιον δευτεροβαθμίων οργάνων αξιολογικής κρίσης εφόσον:

α) η συνολική τους βαθμολογία είναι μικρότερη από 45 μονάδες ή
β) η διαφορά στη βαθμολογία των επιμέρους κριτηρίων της ίδιας κατηγορίας είναι μεγαλύτερη από 45 μονάδες.
Με λίγα λόγια δεν έχεις κανένα περιθώριο αντίδρασης πέρα από:
Παράθεση
’ρθρο 25
Αξιολόγηση των προϊσταμένων από τους υφιστάμενους
Κάθε αξιολογούμενος εκπαιδευτικός έχει το δικαίωμα να αξιολογεί τον προϊστάμενο αξιολογητή του. Η αξιολόγηση της παρούσης παραγράφου είναι έγγραφη, επώνυμη και προαιρετική και υποβάλλεται στο άμεσο προϊστάμενο του αξιολογητή που υπόκειται στην αξιολόγηση των υφισταμένων του. Ο αποδέκτης της αξιολόγησης των υφισταμένων εκτιμά και χρησιμοποιεί κατά την κρίση του τις αξιολογήσεις.
Αντικειμενικά κριτήρια: 10% τις βαθμολογίας, 90% τα υπόλοιπα. 40% τις βαθμολογίας η υπηρεσιακή συνέπεια +15% το εκπαιδευτικό περιβάλλον. Το εκπαιδευτικό κομμάτι 35% (κατηγορία ΙΙ+ΙΙΙ).
Μεταπτυχιακό άχρηστο εαν δεν έχεις πιστοποίηση ΤΠΕ (Αλήθεια οι νεοδιόριστοι έχουν την ευκαιρία να την πάρουν κάποτε;;; ).

'Εχουν να ματώσουν πολλές γλώσσες απο το γλείψιμο...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:47:42 »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1205 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 10:26:18 μμ »
ή να γίνει το αυτονόητο : να προσπαθήσουν ολοι να γίνουν καλύτεροι!!

όλοι ομως!!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος casperini

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 445
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1206 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 10:33:14 μμ »
ή να γίνει το αυτονόητο : να προσπαθήσουν ολοι να γίνουν καλύτεροι!!

όλοι ομως!!

ναι, ναι ο "τα έχω κάνει πλακάκια με τον διευθυντή / προϊστάμενο / σύμβουλο" θα σκοτιστεί να γίνει καλύτερος...

Αποσυνδεδεμένος gio66

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1187
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1207 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 10:34:15 μμ »
ή να γίνει το αυτονόητο : να προσπαθήσουν ολοι να γίνουν καλύτεροι!!

όλοι ομως!!

ναι, ναι ο "τα έχω κάνει πλακάκια με τον διευθυντή / προϊστάμενο / σύμβουλο" θα σκοτιστεί να γίνει καλύτερος...

 :P :P  >:( >:(
Έχει ο Θεός.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:47:42 »

Αποσυνδεδεμένος gio66

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1187
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1208 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 10:37:02 μμ »
Παράθεση
Οι αξιολογούμενοι δικαιούνται να υποβάλουν ένσταση ενώπιον δευτεροβαθμίων οργάνων αξιολογικής κρίσης εφόσον:

α) η συνολική τους βαθμολογία είναι μικρότερη από 45 μονάδες ή
β) η διαφορά στη βαθμολογία των επιμέρους κριτηρίων της ίδιας κατηγορίας είναι μεγαλύτερη από 45 μονάδες.
Με λίγα λόγια δεν έχεις κανένα περιθώριο αντίδρασης πέρα από:
Παράθεση
’ρθρο 25
Αξιολόγηση των προϊσταμένων από τους υφιστάμενους
Κάθε αξιολογούμενος εκπαιδευτικός έχει το δικαίωμα να αξιολογεί τον προϊστάμενο αξιολογητή του. Η αξιολόγηση της παρούσης παραγράφου είναι έγγραφη, επώνυμη και προαιρετική και υποβάλλεται στο άμεσο προϊστάμενο του αξιολογητή που υπόκειται στην αξιολόγηση των υφισταμένων του. Ο αποδέκτης της αξιολόγησης των υφισταμένων εκτιμά και χρησιμοποιεί κατά την κρίση του τις αξιολογήσεις.
Αντικειμενικά κριτήρια: 10% τις βαθμολογίας, 90% τα υπόλοιπα. 40% τις βαθμολογίας η υπηρεσιακή συνέπεια +15% το εκπαιδευτικό περιβάλλον. Το εκπαιδευτικό κομμάτι 35% (κατηγορία ΙΙ+ΙΙΙ).
Μεταπτυχιακό άχρηστο εαν δεν έχεις πιστοποίηση ΤΠΕ (Αλήθεια οι νεοδιόριστοι έχουν την ευκαιρία να την πάρουν κάποτε;;; ).

'Εχουν να ματώσουν πολλές γλώσσες απο το γλείψιμο...

Πάλι το να εξισώνεται ως κριτήριο η πιστοποίηση ΤΠΕ α' επιπέδου με δεύτερο πτυχίο ή με το να έχει υπάρξει κάποιος υπότροφος ΙΚΥ είναι κυριολεκτικά για γέλια, έλεος δηλαδή!!! Κριτήριο το ένα, κριτήριο και το άλλο!

Τι Λωζάνη τι Κοζάνη που λένε, χιόνια η μια και χιόνια η άλλη...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 20, 2013, 10:42:41 μμ από gio66 »
Έχει ο Θεός.

Αποσυνδεδεμένος mariakriti

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1209 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 10:38:01 μμ »
"και η διοικητική αξιολόγηση των λοιπών εκπαιδευτικών διενεργείται από 1η Νοεμβρίου έως και την 15η Δεκεμβρίου 2013"...

και η αξιολογητέα περίοδος θα είναι το σχολικό έτος που διανύουμε τώρα;
Αν κάποιος του χρόνου είναι σε άλλο σχολείο από ό,τι φέτος πώς θα γίνει αυτό;
Επίσης μπορεί να είσαι στην άλλη μεριά της Ελλάδας, να έχεις πάρει μετάθεση (όνειρα θερινής νυκτός, αλλά λέμε τώρα.... ) και να μην υπηρετείς του χρόνου στο σχολείο που είσαι φέτος

ή άλλο σενάριο είναι να μην είναι πια διευθυντής στο σχολείο αυτός που ήταν και φέτος, αλλά να είναι και αυτός ένας "λοιπός καθηγητής" πια (σε πολλά σχολεία σε νησιά ή σε μικρές περιοχές οι διευθυντές αλλάζουν συνέχεια)
ο οποίος θα κληθεί να κάνει όλη την παρακάτω διαδικασία;

β) Οι αξιολογητές πριν την ολοκλήρωση της αξιολόγησης προσκαλούν εγγράφως τους αξιολογούμενους σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα σε συνάντηση συζήτησης αναφορικά με την επικείμενη αξιολόγηση. Η πρόσκληση κοινοποιείται στον αξιολογούμενο τουλάχιστον τρεις (3) ημέρες πριν από την ημέρα της συνάντησης. Η παράλειψη πρόσκλησης του αξιολογούμενου στη συνάντηση και μη προσέλευσή του επιφέρει ακυρότητα της έκθεσης αξιολόγησης. Η ημερομηνία πραγματοποίησης της συνάντησης καθώς και οι υπογραφές του αξιολογητή και του αξιολογούμενου σημειώνονται στον οικείο χώρο του εντύπου της έκθεσης αξιολόγησής του.
γ) Οι αξιολογητές μετά το πέρας της διαδικασίας συντάσσουν εκθέσεις αξιολόγησης. Οι εκθέσεις γνωστοποιούνται αποδεδειγμένα, το αργότερο εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από τη σύνταξή τους, στους αξιολογούμενους. Σε περίπτωση νόμιμης απουσίας του αξιολογούμενου από την υπηρεσιακή μονάδα που υπηρετεί ή πραγματοποιεί το μεγαλύτερο μέρος του υποχρεωτικού του ωραρίου η έκθεση αξιολόγησης αποστέλλεται στην κατοικία του ταχυδρομικά επί αποδείξει ή με κάθε άλλο νόμιμο μέσο. Οι αξιολογικές εκθέσεις γνωστοποιούνται εντός της αξιολογικής περιόδου ή το αργότερο τρεις (3) εργάσιμες ημέρες από τη λήξη της.

Αποσυνδεδεμένος gio66

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1187
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1210 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 10:41:17 μμ »
"και η διοικητική αξιολόγηση των λοιπών εκπαιδευτικών διενεργείται από 1η Νοεμβρίου έως και την 15η Δεκεμβρίου 2013"...

και η αξιολογητέα περίοδος θα είναι το σχολικό έτος που διανύουμε τώρα;
Αν κάποιος του χρόνου είναι σε άλλο σχολείο από ό,τι φέτος πώς θα γίνει αυτό;
Επίσης μπορεί να είσαι στην άλλη μεριά της Ελλάδας, να έχεις πάρει μετάθεση (όνειρα θερινής νυκτός, αλλά λέμε τώρα.... ) και να μην υπηρετείς του χρόνου στο σχολείο που είσαι φέτος

ή άλλο σενάριο είναι να μην είναι πια διευθυντής στο σχολείο αυτός που ήταν και φέτος, αλλά να είναι και αυτός ένας "λοιπός καθηγητής" πια (σε πολλά σχολεία σε νησιά ή σε μικρές περιοχές οι διευθυντές αλλάζουν συνέχεια)
ο οποίος θα κληθεί να κάνει όλη την παρακάτω διαδικασία;

β) Οι αξιολογητές πριν την ολοκλήρωση της αξιολόγησης προσκαλούν εγγράφως τους αξιολογούμενους σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα σε συνάντηση συζήτησης αναφορικά με την επικείμενη αξιολόγηση. Η πρόσκληση κοινοποιείται στον αξιολογούμενο τουλάχιστον τρεις (3) ημέρες πριν από την ημέρα της συνάντησης. Η παράλειψη πρόσκλησης του αξιολογούμενου στη συνάντηση και μη προσέλευσή του επιφέρει ακυρότητα της έκθεσης αξιολόγησης. Η ημερομηνία πραγματοποίησης της συνάντησης καθώς και οι υπογραφές του αξιολογητή και του αξιολογούμενου σημειώνονται στον οικείο χώρο του εντύπου της έκθεσης αξιολόγησής του.
γ) Οι αξιολογητές μετά το πέρας της διαδικασίας συντάσσουν εκθέσεις αξιολόγησης. Οι εκθέσεις γνωστοποιούνται αποδεδειγμένα, το αργότερο εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από τη σύνταξή τους, στους αξιολογούμενους. Σε περίπτωση νόμιμης απουσίας του αξιολογούμενου από την υπηρεσιακή μονάδα που υπηρετεί ή πραγματοποιεί το μεγαλύτερο μέρος του υποχρεωτικού του ωραρίου η έκθεση αξιολόγησης αποστέλλεται στην κατοικία του ταχυδρομικά επί αποδείξει ή με κάθε άλλο νόμιμο μέσο. Οι αξιολογικές εκθέσεις γνωστοποιούνται εντός της αξιολογικής περιόδου ή το αργότερο τρεις (3) εργάσιμες ημέρες από τη λήξη της.

Ή μπορεί να έχεις πάρει απόσπαση εκτός ή εντός πυσδε...
Έχει ο Θεός.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1211 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 10:47:27 μμ »
ή να γίνει το αυτονόητο : να προσπαθήσουν ολοι να γίνουν καλύτεροι!!

όλοι ομως!!

ναι, ναι ο "τα έχω κάνει πλακάκια με τον διευθυντή / προϊστάμενο / σύμβουλο" θα σκοτιστεί να γίνει καλύτερος...

θα πρέπει να αναγκαστεί να γινει καλύτερος. Και οχι απαραίτητα απο τον διευθυντή/ προϊστάμενο/ σύμβουλο με τον οποιον τα έχει πλακάκια...

είναι μάλλον διαφορά νοοτροπίας. Στην Ελλάδα όταν δείξεις το λαμόγιο συνάδελφό σου που αράζει όλη μέρα και ξύνει αυτά που ξύνει τελοσπάντων, θεωρείσαι "καρφί" και "ρουφιάνος"...
Στην Βρετανία παίρνεις "έξτρα μπόνους" διότι θεωρείται ότι με αυτόν τον τρόπο διαφυλλάσσεις την δουλειά/επιχειρηση/ οργανισμό από κατώτερης ποιότητας αποτελέσματα...

ποτέ δεν κατάλαβα αυτόν τον ελληνικό τρόπο σκέψης. Ας μου επιτραπεί να διατηρήσω τις επιφυλάξεις μου λοιπον, διότι θεωρώ οτι δεν φταίνε πάντα οοοοοοοοοοοοοοοοολοι οι άλλοι και ο θεατής που δινει τις θεαματικότητες καθόλου!!

@gio66

 μπορει κάλλιστα να γίνει ό,τι και με τις μονιμοποιήσεις παλαιότερα: την αξιολόγηση να κάνει ο παλιός προίστάμενος του υπαλλήλου.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 20, 2013, 10:50:33 μμ από bitch »
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος BlackAdder

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 244
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1212 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 10:50:48 μμ »
Τι ειναι τα "Σ.Ε.Α.Μ.Ε. και τα Σ.Ε.Λ.Δ.Ε.";;;

Παράθεση
"iv) Έχει παρακολουθήσει πρόγραμμα επιμόρφωσης στις Σ.Ε.Α.Μ.Ε. ή στις Σ.Ε.Λ.Δ.Ε.."

μάλλον έχει γίνει λάθος

Παράθεση
Για πρώτη φορά γίνεται χρήση του όρου «επι΅όρφωση» ΅ετά από την ΅εταπολίτευση και πιο συγκεκρι΅ένα το 1978, οπότε ιδρύονται οι ΣΕΛΜΕ και στην συνέχεια οι ΣΕΛ∆Ε.
πηγή: http://journal.primedu.uoa.gr/greek/issue_3/pdf/kapsalis.pdf

Παράθεση
ΣΕΛΔΕ-ΣΕΛΜΕ
Σχολές Επιμόρφωσης Λειτουργών Δημοτικής (ή Μέσης) Εκπαίδευσης

Το ορθό πρέπει να είναι Σ.Ε.Λ.Δ.Ε.

Παράθεση
Οι ΣΕΛΜΕ και ΣΕΛ∆Ε λειτούργησαν ΅έχρι
το 1992, οπότε αντικαταστάθηκαν από τα ΠΕΚ.



Εάν ισχύουν τα παραπάνω, γιατί δεν έγραφαν εξ'αρχής ΠΕΚ;;;
και μετά με το επιμόρφωση μήπως εννοούν την εισαγωγική επιμόρφωση;;; ???

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: ’ντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1213 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 10:55:47 μμ »
Συνάδελφοι η μεγαλύτερη μερίδα των εκπαιδευτικών έχει εκπαιδευτικό ήθος και συνέπεια και επιτελεί με τον καλύτερο τρόπο τα καθήκοντά του!
Το θέμα είναι ότι υπάρχει κάποια μερίδα ανθρώπων που έχουν την ασφάλεια του δημοσίου και δεν είναι εντάξει στις υποχρεώσεις τους δυσφημίζοντας το εκπαιδευτικό έργο!
Γι' αυτούς και μόνο, η αξιολόγηση να αποτελέσει τιμωρία!!!

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1214 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 10:56:38 μμ »
Συνάδελφοι η μεγαλύτερη μερίδα των εκπαιδευτικών έχει εκπαιδευτικό ήθος και συνέπεια και επιτελεί με τον καλύτερο τρόπο τα καθήκοντά του!
Το θέμα είναι ότι υπάρχει κάποια μερίδα ανθρώπων που έχουν την ασφάλεια του δημοσίου και δεν είναι εντάξει στις υποχρεώσεις τους δυσφημίζοντας το εκπαιδευτικό έργο!
Γι' αυτούς και μόνο, η αξιολόγηση να αποτελέσει τιμωρία!!!

συμφωνώ λέξη προς λεξη!!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: ’ντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1215 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 11:01:25 μμ »
Μα έτσι είναι!!
Δεν πρέπει να αποτελεί τρομοκρατική είδηση γι' αυτούς που εργάζονται που βέβαια πρέπει να αμοίβονται όπως πρέπει και όχι να παίρνουν μισθούς πείνας!!

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1216 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 11:06:07 μμ »
έχω ένα ερώτημα που αφορά το ποσοστό προαγωγής από βαθμό σε βαθμό.
π χ από τον Δ στον Γ προάγεται νομίζω το 80%
Έστω λοιπόν ότι σε μια δδε ή δπε οι κρινόμενοι από όλες τις ειδικότητες που είναι στο τελευταίο μκ του Δ είναι τζίνια και οι ελλιπείς βάσει συνολικής βαθμολογίας είναι το 10%. Το υπόλοιπο 10% που βάσει ενιαίου μισθολογίου πρέπει να μην προαχθεί, με ποια κριτήρια δεν θα προαχθεί εκ των υστέρων? ??? ???
Από την άλλη, αν οι κρινόμενοι από όλες τις ειδικότητες σε μια δδε ή δπε που είναι στο Δ2 είναι σκράπες και κρίνονται ελλιπείς βάσει συνολικής βαθμολογίας σε ποσοστό 30%, τότε επειδή προάγεται το 70%<80%, όλα θα είναι οκ? ::) ::)
Όσον αφορά τη μοριοδότηση των τυπικών προσόντων δεν είναι η πρώτη φορά που το δεύτερο πτυχίο ή το μεταπτυχιακό ή το διδακτορικό εξισώνονται (για την ακρίβεια ξεφτιλίζονται  >:() από χαρτάκια επιπέδου πιστοποίησης 1 ή 2 στα οποία συμμετέχεις κατόπιν επιλογής μέσω ..κλήρωσης >:( >:( Έχει ξαναγίνει και στο πρόσφατο παρελθόν σε κρίσεις στελεχών εκπαίδευσης...και έχει οδηγήσει μεταξύ άλλων και σε πολυυυυυυυυυυυυυυυυύ επιτυχημένες επιλογές στελεχών...ναι αυτών που θα μας αξιολογήσουν...
Όμορφος κόσμος...αγγελικά πλασμένος...
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος gio66

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1187
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1217 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 11:11:54 μμ »
έχω ένα ερώτημα που αφορά το ποσοστό προαγωγής από βαθμό σε βαθμό.
π χ από τον Δ στον Γ προάγεται νομίζω το 80%
Έστω λοιπόν ότι σε μια δδε ή δπε οι κρινόμενοι από όλες τις ειδικότητες που είναι στο τελευταίο μκ του Δ είναι τζίνια και οι ελλιπείς βάσει συνολικής βαθμολογίας είναι το 10%. Το υπόλοιπο 10% που βάσει ενιαίου μισθολογίου πρέπει να μην προαχθεί, με ποια κριτήρια δεν θα προαχθεί εκ των υστέρων? ??? ???
Από την άλλη, αν οι κρινόμενοι από όλες τις ειδικότητες σε μια δδε ή δπε που είναι στο Δ2 είναι σκράπες και κρίνονται ελλιπείς βάσει συνολικής βαθμολογίας σε ποσοστό 30%, τότε επειδή προάγεται το 70%<80%, όλα θα είναι οκ? ::) ::)
Όσον αφορά τη μοριοδότηση των τυπικών προσόντων δεν είναι η πρώτη φορά που το δεύτερο πτυχίο ή το μεταπτυχιακό ή το διδακτορικό εξισώνονται (για την ακρίβεια ξεφτιλίζονται  >:() από χαρτάκια επιπέδου πιστοποίησης 1 ή 2 στα οποία συμμετέχεις κατόπιν επιλογής μέσω ..κλήρωσης >:( >:( Έχει ξαναγίνει και στο πρόσφατο παρελθόν σε κρίσεις στελεχών εκπαίδευσης...και έχει οδηγήσει μεταξύ άλλων και σε πολυυυυυυυυυυυυυυυυύ επιτυχημένες επιλογές στελεχών...ναι αυτών που θα μας αξιολογήσουν...
Όμορφος κόσμος...αγγελικά πλασμένος...

Νομίζω πως από τα σημεία που έθεσες και μόνο φαίνεται ότι στόχος της παρούσας αξιολόγησης δεν είναι η πραγματική βελτίωση, καθώς θέτει εκ των προτέρων φράγματα στην εξέλιξη. Όντως αν κάποιοι εκπαιδευτικοί είναι καλοί ή ακόμη και άψογοι(αν και άψογος κανείς δεν είναι), γιατί ένα προσυμφωνημένο ποσοστό να τους αδικήσει;;;
Έχει ο Θεός.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160022
  • Σύνολο θεμάτων: 19215
  • Σε σύνδεση σήμερα: 683
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 610
Σύνολο: 618

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.