*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 720347 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2002 στις: Ιούνιος 28, 2014, 12:57:39 πμ »
όχι δεν περιμέναμε την αξιολόγηση για να μας διώξουν, απλά έχουν ένα ακόμα όπλο στα χέρια τους προς την κατεύθυνση αυτή.
ΥΓ. Πάντως η φαντασία σου είναι αστείρευτη όταν θέλεις να ενισχύσεις την άποψή σου, πολύ τραβηγμένο από τα μαλλιά το σενάριο που παραθέτεις, και τελικά αν έχεις καταφέρει να τους έχεις όλους μα όλους (μαθητές, γονείς, συναδέλφους) απέναντι σου τότε έχεις όντως θέμα.

Οχι παιδάκι μου κάθε παρανοικός βρίσκει κάποιους θαυμαστές και στο τέλος την γλυτώνει...  ;D
Απλά είναι τόσα πολλά τα σενάρια που μπορεί να με σουτάρουν που πλέον δεν ασχολούμαι...

ΥΓ. Εξ'άλλου τι είναι η ζωή , τι είναι ο άνθρωπος...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:19:29 »

Αποσυνδεδεμένος ernie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 581
  • Φύλο: Άντρας
  • gunga galunga
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2003 στις: Ιούνιος 28, 2014, 01:24:19 πμ »
Πάντα μας είχαν... να σου δώσω ένα παράδειγμα...
Κάνεις μάθημα και κάποιο παιδί λέει ότι το έβρισες, πας στον σύλλογο και όλη η τάξη παραδέχεται ότι το έβρισες και ο σύλλογος επειδή δεν τα πας καλά δεν σε υποστηρίζει και γίνεται ΕΔΕ... Πάς σπίτι σου με συνοπτικές διαδικάσιες ναί ή όχι;
Δηλαδή περιμέναμε την αξιολόγηση για να μας διώξουν?

καιρός να μπει καμια κάμερα (και δύο και τρεις) στην κάθε ταξη για την ασφάλεια και την σχετικη ψυχική υγεία ολων μας (?), όχι όχι δε ζήτησα τρία ευρώ απο κάθε μαθητή για να κάνω απεργία, όχι δεν περασε από λογοκρισία η έκθεση της Ειρήνης που ήθελε να γίνει μπάτσος, óxι όταν τους έλεγα οτι ο καθένας στο τέλος παίρνει αυτό που του αξίζει δεν εννοούσα το playsation 3, κυρ δικαστά μου είμαι αθώο
αν βγούμε από την κρίση σε λιγότερο από 100 χρόνια, εμένα να μην με λένε ernie

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2004 στις: Ιούνιος 28, 2014, 08:10:54 πμ »
................................... και τελικά αν έχεις καταφέρει να τους έχεις όλους μα όλους (μαθητές, γονείς, συναδέλφους) απέναντι σου τότε έχεις όντως θέμα.
Αυτή η περίπτωση είναι όντως δύσκολη, αλλά νομίζω οτι πρέπει να "προσπαθήσει" πολύ κάποιος για να τα καταφέρει έτσι...
  

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2005 στις: Ιούνιος 28, 2014, 01:04:21 μμ »
H μεγαλύτερη συνάντηση υπουργών Παιδείας έγινε στον "Αστέρα" -Επί τάπητος η μεταρρύθμιση της Παιδείας

Με μια μοναδική συγκέντρωση πρώην υπουργών και υφυπουργών Παιδείας, ολοκληρώθηκε χθες το βράδυ στο ξενοδοχείο «Αστήρ» η εκδήλωση για τα 50 χρόνια από την ίδρυση του Πανεπιστημίου Πατρών. Σε ένα πάνελ που συντόνισε ο πρόεδρος του Συμβουλίου Ιδρύματος καθ. Χ. Γαβράς, μίλησαν οι πρώην υπουργοί Παιδείας Ιωάννης Βαρβιτσιώτης, Απόστολος Κακλαμάνης, Γεράσιμος Αρσένης, Μαριέττα Γιαννάκου, Άννα Διαμαντοπούλου και ο πρώην υφυπουργός Θεόδωρος Παπαθεοδώρου.
Όλοι τους προσέγγισαν το ζήτημα της μεταρρύθμισης της Παιδείας, κάνοντας συγκεκριμένες αναφορές στις αλλαγές που επιχείρησαν ή έκαναν κατά την διάρκεια της θητείας τους στο υπουργείο, αλλά και στα εμπόδια που συνάντησαν.
Ο Ιωάννης Βαρβιτσιώτης τόνισε μεταξύ άλλων ότι έχει έρθει η ώρα για την ίδρυση των μη κρατικών πανεπιστημίων, υπό τον έλεγχο του κράτους, επικαλούμενος το επιχείρημα ότι δεν υπάρχει λόγος οι πλούσιοι να καλύπτονται πίσω από την δωρεάν παιδεία.
Έθιξε την αδυναμία πραγματοποίησης της εκδήλωσης στον χώρο του Πανεπιστημίου λόγω των κινητοποιήσεων των διοικητικών υπαλλήλων, λέγοντας ότι δεν δικαιούται κανείς να διακόπτει την πανεπιστημιακή ζωή, είτε έχει δίκιο είτε όχι.
Ο Απόστολος Κακλαμάνης χαρακτήρισε την παιδεία ως θεμέλιο δημοκρατίας και ανάδειξε την σημασία της στο μέλλον της χώρας. Άφησε αιχμές για το ισχύον πλαίσιο εισαγωγής στα Πανεπιστήμια και τις στρεβλώσεις που ενισχύουν την παραπαιδεία, αλλά και της «λοξής αντίληψης» του κάθε γονέα που προσπαθεί να προσδιορίσει την κατεύθυνση του παιδιού του για να δικαιώσει δικές του ματαιοδοξίες.
Ο κ. Κακλαμάνης τόνισε την ανάγκη να ανοίξει ένας πραγματικός εθνικός διάλογος στον οποίο οι συμμετέχοντες δεν θα έχουν συντεχνιακό κομματικό ή και οικονομικό συμφέρον, για να αποφασιστεί ένας προσανατολισμός και μια πραγματική μεταρρύθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος, χωρίς δογματισμούς και προαπαιτούμενα.
Ο Γεράσιμος Αρσένης, αναφέρθηκε στο φαινόμενο των συνεχών αλλαγών στο εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο απέδωσε στην αστάθεια του πολιτικού συστήματος, αλλά και στο πολιτικό προσκήνιο και παρασκήνιο. Για τον λόγο αυτό τόνισε την ανάγκη μιας ανεξάρτητης αρχής που θα προτείνει αλλαγές οι οποίες θα δοκιμάζονται πρώτα σε πειραματικά σχολεία.
Ο κ. Αρσένης, τόνισε ακόμα ότι οι μεταρρυθμίσεις στην παιδεία είναι δύσκολες, όχι μόνο για λόγους ιδεολογικούς, αλλά και γιατί οργανωμένες ομάδες αντιδρούν με ιδιοτέλεια και κοντόφθαλμα για θέματα που κατά την άποψή τους επηρεάζουν τα δικά τους κεκτημένα συμφέροντα.
Αναφέρθηκε στην μεταρρύθμιση του ΄97 επί υπουργίας του, λέγοντας ότι πολεμήθηκε από τον εκπαιδευτικό συνδικαλισμό, συντηρητικά κόμματα και κύκλους της αριστεράς, αλλά και από απουσία εσωκομματικής πολιτικής συναίνεσης.
Αίσθηση προκάλεσε η αναφορά του, ότι εκείνη η μεταρρύθμιση δεν ανατράπηκε από τους συντελεστές του χώρου της παιδείας αλλά επειδή ο τότε πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης, υπέκυψε στις πιέσεις του συγκροτήματος Λαμπράκη, το οποίο είχε σχέσεις με τις σχολικές βιβλιοθήκες και τον αντικατέστησε με τον Πέτρο Ευθυμίου.
Η Μαριέττα Γιαννάκου ανέφερε ότι η ίδια ως υπουργός Παιδείας ευτύχησε να έχει μαζί της την Σύνοδο Πρυτάνεων και το Εκπαιδευτικό Ινστιτούτο, αλλά και πλήρη χρηματοδότηση. Τόνισε ότι με τις αλλαγές που πέρασε, ο χώρος της Παιδείας έμπαινε σε μια νέα εποχή, ωστόσο επισήμανε ότι σε ορισμένους χώρους υπάρχει ακόμα καθυστέρηση. Η κα Γιαννάκου σημείωσε ότι σε μια εποχή έντονου ανταγωνισμού, η χώρα έχει την υποχρέωση να επενδύσει στο ανθρώπινο δυναμικό της. Και αυτή μίλησε για ομάδες συμφερόντων και παλαιών αντιλήψεων που αντιστέκονται σε μεταρρυθμίσεις, τονίζοντας ότι οι πνευματικοί ταγοί της χώρας θα πρέπει να αλλάξουν στάση και να μάθουν να συζητούν και να εκφράζουν ελεύθερα απόψεις.
Η Άννα Διαμαντοπούλου υπερασπίστηκε το νομοθετικό της έργο στον χώρο της Παιδείας, αναδεικνύοντας τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει όποιος επιχειρεί μεταρρυθμίσεις στον συγκεκριμένο χώρο. Μίλησε για μια διοίκηση πελατειακής και συντεχνειακής πατρονίας και για γραφειοκρατία που επηρεάζεται από τα κόμματα και την εξουσία.
Σύμφωνα με την κα Διαμαντοπούλου, το συγκεντρωτικό σύστημα του τομέα της Παιδείας καταλήγει πάντα στον υπουργό, προκαλώντας πολλές φορές αδιέξοδα. Παράλληλα, έθιξε συνδικαλιστικές πρακτικές που αντιτίθενται απέναντι σε κάθε αλλαγή, λέγοντας ότι τα επιχειρήματα πολλές φορές επιβάλλονται με την φωνή και την ντουντούκα.
Αναφορικά με την δική της θητεία στο υπουργείο, είπε ότι οι αλλαγές που επιχειρήθηκαν εν μέσω οικονομικής κατάρρευσης της χώρας, ήταν συνειδητή επιλογή. Πάντως, άφησε και αιχμές για μη ολοκλήρωση της μεταρρύθμισης, λέγοντας ότι τα κόμματα τότε αν και είχαν συμφωνήσει σε ένα έτοιμο το νομοσχέδιο, έπεσε η κυβέρνηση Παπανδρέου, και οι επόμενες κυβερνήσεις Παπαδήμου και Σαμαρά - Βενιζέλου επέλεξαν να προωθήσουν αλλαγές που αφορούσαν μόνο το PSI.
Τις τοποθετήσεις έκλεισε ο πρώην υφυπουργός Θεόδωρος Παπαθεοδώρου ο οποίος αναφέρθηκε στις μεταρρυθμίσεις στην Παιδεία σε περιβάλλον κρίσης. Τόνισε την ανάγκη να δίνεται χρόνος αλλά και χρηματοδοτικά εργαλεία για να μπορεί να προχωρήσει μια εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, και κυρίως να ενταχθεί σε ένα σχέδιο ανασυγκρότησης της χώρας.
Κατά τον κ. Παπαθεοδώρου, η κρίση διαμορφώνει συνθήκες που ευνοούν τις μεταρρυθμίσεις με μια προοπτική αντικατάστασης του φθαρμένου. Το ερώτημα που τίθεται αφορά τους όρους και τις προϋποθέσεις, ώστε να πετύχει μια μεταρρύθμιση.
Και ο κ. Παπαθεοδώρου μίλησε για φαινόμενα αναξιοκρατίας, αδιαφάνειας και πελατειακών εξαρτήσεων που εμποδίζουν σημαντικά μεταρρυθμιστικές προσπάθειες. Γι΄ αυτό τόνισε την ανάγκη συμμετοχικών διαδικασιών εμπέδωσης κλίματος εμπιστοσύνης, παροχής χρηματοδοτικών εργαλείων και σχεδιασμών ενταγμένων στο πλαίσιο ανασυγκρότησης της χώρας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:19:29 »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2006 στις: Ιούνιος 28, 2014, 01:08:30 μμ »
Μνημόσυνο έκαναν?
Γιατί βλέπω όλοι οι συγχωρεμένοι ήταν....



« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 28, 2014, 01:11:15 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2007 στις: Ιούνιος 28, 2014, 05:49:20 μμ »
Μνημόσυνο έκαναν?
Γιατί βλέπω όλοι οι συγχωρεμένοι ήταν....




Δεν έχεις δίκιο σ αυτό που λες.Ο Αρσένης έβγαλε την μεγάλη είδηση:Την μεγαλύτερη μεταρρύθμιση στον χώρο της παιδείας την ακύρωσε...το συγκρότημα Λαμπράκη,η δεξιά και οι αριστεροί συνδικαλιστές!!!Καλά,δεν σου έκανε εντύπωση,πως δυνάμεις φαινομενικά αντιτιθέμενες μεταξύ τους συνεργάστηκαν για να μην περάσει η μεταρρύθμιση Αρσένη;Λοιπόν,φίλε,ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την δημοκρατία είναι να επικρατήσουν οι μέτριοι!!!!
Για σκέψου,την δική σου περίπτωση:μπήκες στο δημόσιο μ ένα αδιαφανές σύστημα,χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν άξιζες!Αλλά,για δες τι γίνεται σήμερα:με δικαιολογία το αδιαφανές σύστημα διορισμών των εκπαιδευτικών σου απομειώνουν τα εργατικά σου δικαιώματα.Αν τολμήσεις και αντιδράσεις,θα σε πουν βύσμα,αν και δεν ήσουν!!!
Γι αυτό η μόνη ελπίδα των εκπαιδευτικών να ανατρέψουν την κατάσταση αυτή είναι να τολμήσουν:αξιοκρατία παντού και αξιολόγηση!Δημοκρατία,πιο πολύ Δημοκρατία!!!
Όταν μιλάω για διορισμούς απο ΑΣΕΠ και μόνο απο ΑΣΕΠ,ξέρω πολύ καλά τι λέω!Κι αν το ψάξεις κι εσύ λίγο περισσότερο,τότε θα το καταλάβεις.

Αποσυνδεδεμένος gio66

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1187
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2008 στις: Ιούνιος 28, 2014, 07:25:17 μμ »
Μια ερώτηση σχετικά με την αξιολόγηση: αν πράγματι ξεκινήσει να εφαρμόζεται Σεπτέμβρη (ο διευθυντής του σχολείου που υπηρετώ το θεωρεί δεδομένο και πιθανότατα να είναι) θα αξιολογηθούν όλοι ή πρώτα όσοι έχουν πλεονάζοντα χρόνο σε βαθμό;
Και εάν οι σύμβουλοι ασχοληθούν με αυτούς που έχουν πλεονάζοντα χρόνο κατά προτεραιότητα, οι διευθυντές θα αξιολογήσουν και εκείνοι αυτούς πρώτα ή όλους;
 Αν κάποιος γνωρίζει ας ενημερώσει...
Έχει ο Θεός.

Αποσυνδεδεμένος victoryhope

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 870
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2009 στις: Ιούνιος 28, 2014, 09:56:56 μμ »
Μια ερώτηση σχετικά με την αξιολόγηση: αν πράγματι ξεκινήσει να εφαρμόζεται Σεπτέμβρη (ο διευθυντής του σχολείου που υπηρετώ το θεωρεί δεδομένο και πιθανότατα να είναι) θα αξιολογηθούν όλοι ή πρώτα όσοι έχουν πλεονάζοντα χρόνο σε βαθμό;
Και εάν οι σύμβουλοι ασχοληθούν με αυτούς που έχουν πλεονάζοντα χρόνο κατά προτεραιότητα, οι διευθυντές θα αξιολογήσουν και εκείνοι αυτούς πρώτα ή όλους;
 Αν κάποιος γνωρίζει ας ενημερώσει...
Εγώ γνωρίζω ότι θα αξιολογηθούμε όλοι για την χρονιά που διανύσαμε 2013-2014 από τον διευθυντή αρχικά και πρωτίστως. Ο διευθυντής θα στείλει την αξιολόγηση τον Σεπτέμβριο -και θα κοινοποιηθεί και σε μας με δικαίωμα ένστασης-σε ότι αφορά τον 1 δείκτη από τους 5.
 Από κεί και πέρα, για το κομμάτι που αφορά το διδακτικό σου κομμάτι (οι υπόλοιποι 4 δείκτες), αξιολογείσαι από το σύμβουλο και γίνεται κατόπιν αίτησής σου. Τουλάχιστον έτσι λέει το τυπικό της υπόθεσης.
Η βαρύτητα της διοικητικής-υπαλληλικής αξιολόγησης είναι 1.5 μονάδα και οι υπόλοιπες 3.5 του συμβούλου. Σύνολο 5.
Αυτά.
Να δούμε τι και πώς θα γίνει στην πράξη.
Ναι, λατρεύω την εκπαίδευση αλλά πολύ μας ταλαιπωρούν!

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2010 στις: Ιούνιος 28, 2014, 10:15:46 μμ »
Τυπικά προσόντα = 1 (από φάκελο και ότι άλλο προσθέσεις)
Δ/ντης Σχολείου = 1
Σύμβουλος = 3.

Ακόμα δεν ξέρουμε τίποτα για την διαδικασία και δεν νομίζω ο φετινός μου Δ/ντης να με αξιολογήσει για του χρόνου μιας και άμα φύγω φεύγει καλοκαιριάτικια άντε αρχές Σεπτέμβρη και ο φάκελος από σχολείο.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 28, 2014, 10:20:13 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος victoryhope

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 870
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2011 στις: Ιούνιος 28, 2014, 10:20:50 μμ »
Τυπικά προσόντα = 1 (από φάκελο και ότι άλλο προσθέσεις)
Δ/ντης Σχολείου = 1
Σύμβουλος = 3.

Ακόμα δεν ξέρουμε τίποτα για την διαδικασία και δεν νομίζω ο φετινός μου Δ/ντης να με αξιολογήσει για του χρόνου μιας και άμα φύγω φεύγει καλοκαιράκια άντε αρχές Σεπτέμβρη και ο φάκελος από σχολείο.
Ήδη έχουν πάρει οδηγίες αγαπητέ guest και ήδη έχουν σκεφτεί ποιούς θα αξιολογήσουν με τι βαθμολογία και ο προβληματισμός είναι μέγας! Σεπτέμβρη με την ανακοίνωση των βαθμολογιών οι σύλλογοι θα γίνουν μαλλιά κουβάρια, να μου το θυμάσαι. Οι βαθμοί είναι 1.5 και 3.5 πάντως=σύνολο 5.
Ναι, λατρεύω την εκπαίδευση αλλά πολύ μας ταλαιπωρούν!

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2012 στις: Ιούνιος 28, 2014, 10:44:24 μμ »
Λοιπόν για να μην μακρυγορούμε οι δείκτες είναι 5 και πρέπει να κοπείς σε δύο για να μην είσαι επαρκής.
Αυτό που λες είναι στυντελεστές που βγαίνει η συνολική βαθμολογία κατάταξης και πάει 2,5 ο Σύμβουλος, 1,5 ο Δ/ντης και 1 τα τυπικά προσόντα

http://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi-anakoinvseis/monimoi-ekpaideytikoi/plhrofories/449-protash-axiologhsh-ekpaidevtikwn.html

Αν κάποιος Δ/ντης με αξιολογήσει σε περίοδο που δεν έχει χαρακτηριστεί

Η χρονική περίοδος για την οποία ο εκπαιδευτικός αξιολογείται ονομάζεται αξιολογητέα περίοδος και το χρονικό διάστημα κατά το οποίο διενεργείται η αξιολόγηση, σε πρώτο βαθμό, ονομάζεται αξιολογική περίοδος.

Τον έχω στείλει πακέτο σε διαθεσιμότητα με καταγγελία για κατάχρηση εξουσίας με εντολή εισαγγελέα (που τυγχάνει 2-3 να είναι συγγενείς μου) που θα διαβιβαστεί άμεσα στην Δ/νση Δβθμιας Εκπαίδευσης και ας κάτσει μέχρι να περάσει τις ΕΔΕ να σκεφτεί την μ...α που έκανε... Λοιπόν μην ακονίζουν κάποιοι μαχαίρια εξαρχής γιατί οποιος παίζει με αιχμηρά αντικείμενα μπορεί να κοπεί καμιά φορά ο ίδιος...

ΥΓ. Να το κάνω πενηνταράκια???
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 28, 2014, 10:48:56 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος napi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 651
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2013 στις: Ιούνιος 28, 2014, 11:43:04 μμ »
Ναι!!!αφου το ξερεις οτι μας αρεσει😄😄😄!!!(πλακα κανω!αυτην την φορα το καταλαβα!)😛

Αποσυνδεδεμένος victoryhope

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 870
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2014 στις: Ιούνιος 28, 2014, 11:43:36 μμ »
Λοιπόν για να μην μακρυγορούμε οι δείκτες είναι 5 και πρέπει να κοπείς σε δύο για να μην είσαι επαρκής.
Αυτό που λες είναι στυντελεστές που βγαίνει η συνολική βαθμολογία κατάταξης και πάει 2,5 ο Σύμβουλος, 1,5 ο Δ/ντης και 1 τα τυπικά προσόντα

http://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi-anakoinvseis/monimoi-ekpaideytikoi/plhrofories/449-protash-axiologhsh-ekpaidevtikwn.html

Αν κάποιος Δ/ντης με αξιολογήσει σε περίοδο που δεν έχει χαρακτηριστεί

Η χρονική περίοδος για την οποία ο εκπαιδευτικός αξιολογείται ονομάζεται αξιολογητέα περίοδος και το χρονικό διάστημα κατά το οποίο διενεργείται η αξιολόγηση, σε πρώτο βαθμό, ονομάζεται αξιολογική περίοδος.

Τον έχω στείλει πακέτο σε διαθεσιμότητα με καταγγελία για κατάχρηση εξουσίας με εντολή εισαγγελέα (που τυγχάνει 2-3 να είναι συγγενείς μου) που θα διαβιβαστεί άμεσα στην Δ/νση Δβθμιας Εκπαίδευσης και ας κάτσει μέχρι να περάσει τις ΕΔΕ να σκεφτεί την μ...α που έκανε... Λοιπόν μην ακονίζουν κάποιοι μαχαίρια εξαρχής γιατί οποιος παίζει με αιχμηρά αντικείμενα μπορεί να κοπεί καμιά φορά ο ίδιος...

ΥΓ. Να το κάνω πενηνταράκια???
Μπορεί να είναι όπως το λες. Δεν έχω λόγο να αμφιβάλλω αλλά κατέθεσα τι έχει ακουστεί και υπονοηθεί έως τώρα στο σχολείο μου.
Ναι, λατρεύω την εκπαίδευση αλλά πολύ μας ταλαιπωρούν!

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2015 στις: Ιούνιος 28, 2014, 11:46:50 μμ »
δεν έχω ακούσει τίποτα για αξιολόγηση εκπαιδευτικών από Σεπτέμβρη ειδικά για την προηγούμενη χρονιά..... δεν υπάρχει τίποτα. Να μας πεις την πηγή σου σε παρακαλώ.

Αυτό που έχω ακούσει είναι ότι αν ξεκινήσει η ιστορία θα ξεκινήσει με αξιολόγηση των διευθυντών. Όταν ακούσετε αυτό ότι ξεκίνησε τότε είναι κοντά (όχι δεν μου το είπε ο Παΐσιος)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160022
  • Σύνολο θεμάτων: 19215
  • Σε σύνδεση σήμερα: 683
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 380
Σύνολο: 383

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.