0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι τύποι δε δίνονται. Αν δεν τους θυμούνται μπορούν να τους αποδείξουν. Άσε που η απόδειξή τους έχει μεγαλύτεη διδακτική αξία από το να κάνουν αντικαταστάσεις.
Eγω δεν τους εχω δωσει ποτε τους λεω οτι ειναι κατι αντιστοιχο με τους τριγωνομετρικους αριθμους 30,45,60 κλπ της αλγεβρας, αρα πρεπει να τους μαθουν με καποιο μνημονικο κανονα ..
Παράθεση από: nero στις Απρίλιος 06, 2013, 07:49:06 μμEγω δεν τους εχω δωσει ποτε τους λεω οτι ειναι κατι αντιστοιχο με τους τριγωνομετρικους αριθμους 30,45,60 κλπ της αλγεβρας, αρα πρεπει να τους μαθουν με καποιο μνημονικο κανονα ..o οποίος είναι?Παράθεση από: nero στις Απρίλιος 06, 2013, 07:49:06 μμEγω δεν τους εχω δωσει ποτε τους λεω οτι ειναι κατι αντιστοιχο με τους τριγωνομετρικους αριθμους 30,45,60 κλπ της αλγεβρας, αρα πρεπει να τους μαθουν με καποιο μνημονικο κανονα ..σίγουρα, αλλά δεν είναι και τόσο πρακτικό σε κάθε άσκηση να τους αποδεικνύεις; και τέλος πάντων γιατί είναι τόσο έγκλημα να τους δώσουμε; Είδα πανκυπριες εξετάσεις (αντίστοιχες των πανελληνίων), όπου στο τέλος τους δίνουν ένα κατεβατό από τύπους! Στην Ελλάδα είμαστε της παπαγαλίας και της αποστήθισης και χάνουμε την ουσία. Δηλαδή στην τάξη όταν κάνεις ασκησεις τους αποδεικνύεις συνέχεια σε κάθε άσκηση ή τους θυμάσαι;
μιας και η Γεωμετρία Β Λυκείου από φέτος γίνεται και αυτή πανελλαδικού τύπου λόγω της τράπεζας θεμάτων, γνωρίζει κανείς τι θα ισχύσει για την ύλη; θα είναι και η στερεομετρία μέσα; γιατί εδώ και χρόνια το πρόγραμμα σπουδών συμπεριλάμβανε και την στερεομετρία, άλλο που δεν την έκανε κανείς.