0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι 80+ ανεμβολίαστοι σύμφωνα με ΤΑ ΝΕΑ (30,20%). Δεν τους λες και λίγους.Οχι βέβαια. Κ καλο ειναι να σπεύσουν τα παπουδια να εμβολιαστουν γιατί στα 80+ δεν παιζεις με ιους κ ειδικά με τέτοιους ιους..
Σουηδία no more masks. Με ποσοστά εμβολιασμού ίδια με Ελλάδα, με την πλειονότητα να έχει νοσήσει και να το έχει ξεπεράσει, με αρχικούς θανάτους ηλικιωμένων για τους οποίους κατηγορήθηκε σαφώς, χωρίς lockdown και χωρίς υποχρεωτικότητες, αναφέρει (youtube sweden no more masks..δεν μπορώ να το κοινοποιήσω) πως η delta variant δεν μπορεί να συγκριθεί με ανεμοβλογιά όπως πολλοί συνέκριναν 1. Γιατί η ανεμοβλογιά μελετήθηκε για πολλά χρόνια ενώ covid νέος και 2. Διότι οι ίδιοι διαπίστωσαν πως σε delta variant υπήρξε άτομο που κόλλησε 100 και υπήρξαν και άλλα που δεν κόλλησαν κανέναν. Χώρα πρότυπο όπως την χαρακτηρίζουν τώρα στην διαχείριση της πανδημίας. Χωρίς πανικό και καταστροφολογίες. Να συνεχίσουν έτσι και να πάνε άψογα.
https://www-kathimerini-gr.cdn.ampproject.org/v/s/www.kathimerini.gr/opinion/561455581/antiemvoliastes-tis-imeteras-paideias/amp/?amp_js_v=a6&_gsa=1&usqp=mq331AQIKAGwASCAAgM%3D#aoh=16283368348170&csi=0&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&_tf=From%20%251%24s&share=https%3A%2F%2Fwww.kathimerini.gr%2Fopinion%2F561455581%2Fantiemvoliastes-tis-imeteras-paideias%2FΟ μέσος Έλληνας δεν έχει κατανοήσει τα στοιχειώδη της Βιολογίας (η οποία δεν είναι θεωρητικό μάθημα, όπως πιστευουν κάποιοι άσχετοι με αυτή) και αυτό είναι βασικός παραγοντας που έχει συμβάλει στη δημιουργία αντιεμβολιαστικου πνευματος. Το άρθρο συγκρίνει το μάθημα της Βιολογίας με αυτό των θρησκευτικών γιατί υπάρχει διαφορετικη προσεγγιση σχετικά με τη δημιουργία ειδών και σχολιάζει τις πολλες ώρες διδασκαλίας θρησκευτικών από το δημοτικό ως το λυκειο, εις βάρος άλλων μαθημάτων (εδώ συγκρίνει με Βιολογία). Πραγματικά, έχοντας διδάξει μόνο σε λυκειο κ κυρίως Β, γ λυκείου, εχω διαπιστώσει πως η τραγική πλειοψηφια στα 16-17, δεν έχει κατανοήσει βάσικους κυτταρικους μηχανισμούς. Κ αν σκεφτεί κανείς πως ο σημερινός 50αρης έχει διδαχθεί μόνο φυσιολογία/ανατομία (πολυ εξειδικευμένο κ μικρό κομμάτι της Βιολογίας), γίνεται ξεκάθαρο πως δεν μπορεί να αντιληφθεί στοιχειώδη πράγματα, όπως είναι πχ η λειτουργία εμβολίων..
https://sciencenorway.no/covid19-health/why-did-things-go-so-wrong-in-sweden/1824724Γενικώς η Σουηδία τρώει κράξιμο από παντου για την διαχείριση, η οποία είναι τουλάχιστον αμφιλεγόμενη. Εδώ την κράζει κορυφαίος λοιμωξιολογος της Νορβηγίας ( επικεφαλής του νορβηγικού εοδυ), ο όποιος υποστηρίζει πως οι αριθμοί της πανδημιας μεταξυ των δυο χωρών, μιλουν από μόνοι τους. Η Σουηδία δεν φόρεσε μάσκα ουσιαστικά στην πανδημια.