*

Αποστολέας Θέμα: Αναστολή λειτουργίας σχολείων λόγω κορωνοϊού  (Αναγνώστηκε 443429 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος angarato_surion

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 154
    • Προφίλ
Απ: Αναστολή λειτουργίας σχολείων λόγω κορωνοϊού
« Απάντηση #1204 στις: Απρίλιος 26, 2020, 03:43:20 μμ »
απο το να μαζευτουν τα παιδια σε καφετεριες , παρκα και τα λοιπα καλυτερα να μαζευτουν στα σχολεια ..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναστολή λειτουργίας σχολείων λόγω κορωνοϊού
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:55:25 »

Αποσυνδεδεμένος efi..

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Τρέλα για τα μαθηματικά!!!
    • Προφίλ
Απ: Αναστολή λειτουργίας σχολείων λόγω κορωνοϊού
« Απάντηση #1205 στις: Απρίλιος 26, 2020, 04:01:01 μμ »
Για τα δικαστήρια λέει θα πρέπει να είναι 1 άτομο ανά 10 τμ
Για τα σχολεία τι θα μας πει η κ. Κεραμέως?
Προφανώς για 25 άτομα θα απαιτείται αίθουσα 250τμ, σωστά?????

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναστολή λειτουργίας σχολείων λόγω κορωνοϊού
« Απάντηση #1206 στις: Απρίλιος 26, 2020, 04:20:27 μμ »
Ας χαλαρώσουμε και ας περιμένουμε , γιατί μάλλον μας μετράνε με τις διαρροές . Δεν θα στείλει ο κόσμος τα παιδιά σχολείο, βλακεία για 3 βδομάδες  να υπάρχει ταλαιπωρία, πόσοι είναι επιτέλους όσοι εργάζονται και δεν έχουν κανέναν να φυλάξει τα παιδιά ; Δεν θα το ρισκάρει ο κόσμος, μόνο παιδοφύλαξη παίζει (τι κάνανε παλιά από 15/6 μέχρι 11/9 ; δεν είχαν άδειες ! ). Απουσίες ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να μετρήσουν, εδώ και τα δικαστήρια που θα άνοιγαν πήγαν 3 βδομάδες πιο κάτω. Κανένα παιδί δεν θέλει να πάει σχολείο (πέρα από τις βλακείες που λένε δάσκαλοι-μερικοί γονείς). Ένα κρούσμα να σκάσει και θα πέσει γέλιο-τρέξιμο (που δεν θα είναι ένα...)

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Αναστολή λειτουργίας σχολείων λόγω κορωνοϊού
« Απάντηση #1207 στις: Απρίλιος 26, 2020, 04:21:18 μμ »
Ένα πρόβλημα που παρακολουθώ όλα αυτά τα χρόνια στο forum, είναι ότι πολλοί δεν τοποθετούνται βάσει λογικής, αλλά βάσει ιδεοληψιών. Προφανώς ο καθένας από εμάς έχει (; ) ένα ιδεολογικό υπόβαθρο. Το πώς το δημιούργησε βέβαια, αν είναι αποτέλεσμα δικής του επεξεργασίας (ή απλώς "σερβίρει" κι αυτός ό,τι του "σερβίρουνε"), αν είναι αποτέλεσμα συντεχνιακών και προσωπικών συμφερόντων ή αποτέλεσμα συστηματικής αναζήτησης, είναι ένα άλλο τεράστιο ζήτημα, που δεν είναι του παρόντος.

Ωστόσο, πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας αυτή την πτυχή, διότι ειδικά το τελευταίο δίμηνο έχουμε περάσει σε μια ιδιότυπη μορφή λογοκρισίας με αφορμή τον κορονοϊό. Διαχέεται ύπουλα ή ανοιχτά μια λογική ότι κανείς δεν πρέπει να μιλά και να εκφράζει άποψη για τίποτα, απλώς πρέπει να μείνουμε σπίτι και να περιμένουμε τις οδηγίες των ειδικών. Κι επειδή η εξουσία διαχρονικά εθίζεται επικίνδυνα σε καταστάσεις πλήρους αποκλεισμού της αντίθετης άποψης, καλό είναι να ασκείται κριτική σε κάθε άποψη και να διατυπώνονται διαφορετικές γνώμες, χωρίς όμως κραυγές κι απωθημένα.

-Καταρχάς, ξεκινάμε με το πανθομολογούμενο: τα σχολεία δεν είναι κλειστά επειδή το αποφάσισαν οι εκπαιδευτικοί ή οι μαθητές. Τα σχολεία είναι κλειστά επειδή υπάρχει μια πανδημία. Τα σχολεία θα ήταν κλειστά είτε το προσωπικό ήταν μόνιμο είτε ήταν εποχιακό. Η μονιμότητα του προσωπικού δεν επηρεάζει την εξέλιξη μιας πανδημίας. Τέτοιου τύπου συσχετίσεις μπορεί να δημιουργηθούν μόνο σε όσους ανέκαθεν θεωρούσαν ότι η μόνιμη και με συνθήκες υγιεινής εργασία (γενικά και όχι στο δημόσιο) είναι πρόβλημα. Κανένας άνθρωπος με κοινή λογική δε θα προχωρούσε σε τέτοιες συνδέσεις, εκτός κι αν θεωρεί ότι το ιδανικό μοντέλο εργαζόμενου είναι αυτό που βλέπουμε αυτές τις μέρες σε χώρους όπως τα courier και οι τηλεφωνικές εταιρείες: άνθρωποι που δουλεύουν ασταμάτητα με ελάχιστα μέτρα προστασίας. Πολλά σωματεία έχουν επισημάνει την έκθεση αυτών των ανθρώπων, αλλά,όπως προανέφερα, ζούμε στην εποχή που τέτοιες φωνές απλώς "πνίγονται" ή περνούν ξώφαλτσα.

- Η Ν.Δ. ποτέ δεν έτρεφε ιδιαίτερη συμπάθεια για τους εκπαιδευτικούς, ειδικά από το 2010 και εξής. Ίσα-ίσα, μάλλον εχθρική στάση κρατά απέναντι στους εργαζόμενους στη δημόσια -και ιδιωτική- εκπαίδευση. Η ασύγχρονη εκπαίδευση λειτούργησε αρκετά καλά έως πολύ καλά, αν λάβουμε υπόψη ότι στήθηκε ουσιαστικά μέσα σε ένα βράδυ. Το αν λειτούργησε καλά ή όχι φάνηκε από τη γρήγορη αναδίπλωση των κλασικών "κανίβαλων" των Μ.Μ.Ε. αλλά και από την εξ ανάγκης αναγνώριση της προσπάθειας των εκπαιδευτικών από τον ίδιο τον πρωθυπουργό (με πολύ προσεκτική φρασεολογία φυσικά, γιατί διακατέχεται και από μια εκ φύσεως αλλεργία για οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία).
Η σύγχρονη εκπαίδευση είναι πιο δύσκολη και εξαρτάται από πλήθος παραγόντων. Όταν η σύνδεσή μου τρέχει με 2mbps και στην πρώτη προσπάθεια σύγχρονης εκπαίδευσης "κρέμασε" στον 6ο συμμετέχοντα, λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο...Δεν έχουμε όλοι (μαθητές κι εκπαιδευτικοί) 100άρα vdsl ή έστω ικανοποιητική 24άρα adsl για να μπούμε στην ίδια πλατφόρμα με άλλους 10-20 συμμετέχοντες και όλα να κυλήσουν ιδανικά... Ωστόσο και σε αυτό τον τομέα έγιναν βήματα, δεν ήταν λίγοι αυτοί που κατάφεραν να "στήσουν" μαθήματα σύγχρονης εκπαίδευσης.
Επίσης, όσοι ασχολούμαστε με την ασύγχρονη εκπαίδευση, δεν το πράττουμε απαραίτητα μέσω e-class και e-me. Εγώ π.χ. χρησιμοποιώ το προσωπικό μου Blog για ανάρτηση υλικού κι επικοινωνώ με τους μαθητές μου μέσω mail, viber, messenger και skype. Πολλοί συνάδελφοι χρησιμοποιούν το google classrooms ή το edmodo. Γενικά ο κλάδος ανταποκρίθηκε σε μια κατάσταση για την οποία κανείς δεν ήταν έτοιμος και ειδικά το ίδιο του υπουργείο.

- Κανείς δεν υποστηρίζει ότι το lockdown πρέπει να διατηρηθεί επ' άπειρον. Είναι προφανές ότι αυτό δεν μπορεί να συμβεί. Εμένα με ανησυχεί το εξής στοιχείο: κάθε μέρα ο κύριος Τσιόδρας (προφανώς εξαιρετικός επιστήμονας, αυτό δεν αμφισβητείται) όταν ερωτάται για τα σχολεία και το πιθανό τους άνοιγμα, δεν κάνει σχεδόν καμιά αναφορά στους εκπαιδευτικούς. Κυρίως στέκεται στα παιδιά, δευτερευόντως στους γονείς και πολύ σπάνια στους εκπαιδευτικούς. Πρέπει να αντιληφθούμε όλοι ότι ο λαμπρός αυτός επιστήμονας, δεν κάνει μόνο υγειονομική διαχείριση, αλλά και πολιτική.
Η κυβέρνηση θα ήθελε να ανοίξουν τα σχολεία, έστω και λίγο για τα μάτια του κόσμου. Με ποιους όρους θα γίνει όμως αυτό; Η Δανία έχει πάρει αυστηρά μέτρα για να ανοίξουν τα σχολεία της: μείωσε τον αριθμό μαθητών ανά τάξη, καθιέρωσε κυλιόμενα διαλείμματα, μείωσε το διδακτικό χρόνο, η προσέλευση των μαθητών γίνεται από πολλές εισόδους κτλ. Εδώ θα παρθούν μέτρα; Ή το μόνο μέτρο θα είναι "πάρτε αντισηπτικά και πλένετε τα χέρια σας;". Μην απαντήσετε γρήγορα "αυτά δε γίνονται". Γιατί εν μέσω πανδημίας ούτε όλο το νοσηλευτικό προσωπικό είναι εξοπλισμένο με τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, ούτε όλο το απαιτούμενο προσωπικό προσελήφθη. Κι επειδή τώρα τελευταία ξεκίνησε ένα καινούριο αφήγημα του τύπου "να χτίσουμε συλλογική ανοσία ξεκινώντας από τα παιδιά" , εγώ δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι τελικά υπάρχει η διάθεση να παρθούν σοβαρά μέτρα προστασίας.

- Ειδικά για την πρωτοβάθμια υπάρχει το εξής ερώτημα: θα πηγαίνουν τα παιδιά στο σχολείο και μετά θα τα παίρνει ο παππούς κι η γιαγιά, αφού οι γονείς δουλεύουν; Προφανώς όχι. Άρα, αν ανοίξουν τα δημοτικά, θα πάμε σε διαχωρισμό των παιδιών σε πολλές ταχύτητες: σε αυτά που μπορεί να τα παίρνει ο μπαμπάς ή η μαμά (κι άρα πηγαίνουν στο σχολείο) και σε αυτά που δε θα πάνε στο σχολείο αλλά θα μένουν με τον παππού και τη γιαγιά για να μην κολλήσουν τίποτα. Δημιουργείται λοιπόν ένας διαχωρισμός και μια ανισότητα μεταξύ των μαθητών.

- Ειδικά για τη δευτεροβάθμια, πρέπει να λάβουμε υπόψη το μέσο όρο ηλικίας των εκπαιδευτικών.  Εργάζονται ελάχιστοι εκπαιδευτικοί κάτω των 40 ετών και οι περισσότεροι είναι άνω των 50. Στο σχολείο που δουλεύω εγώ κάτω των 40 είμαι μόνο εγώ, λίγο πάνω από τα 40 μία συνάδελφος και η συντριπτική πλειοψηφία 55+. Εκεί μέσα υπάρχουν άνθρωποι με ΧΑΠ, με καρδιολογικά προβλήματα, με ιστορικό βαριών πνευμονιών, πρώην καρκινοπαθής...Τι θα συμβεί με όλους αυτούς τους ανθρώπους; Το να τους πεις "πήγαινε δούλεψε, πληρώνεσαι" για έναν πολιτικό είναι κυνική επιλογή. Το να το πει αυτό όμως ένας άλλος εργαζόμενος συνιστά μισανθρωπισμό και παλιανθρωπιά. Για να προσέλθει στην εργασία τηςς μια ευπαθής κατηγορία, πρέπει να ληφθούν πολύ αυστηρά μέτρα πρόληψης. Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη για αυτές τις κατηγορίες ανθρώπων; Θα τα ρίξουμε όλα στο "τι να κάνουμε, πανδημία είχαμε";

- Εάν η κατάσταση ήταν τόσο ξεκάθαρη σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων, δε θα υπήρχαν τόσες διαφωνίες μεταξύ των ίδιων των κορυφαίων επιστημόνων που συγκροτούν την επιτροπή του υπουργείου υγείας. Ο Μόσιαλος για παράδειγμα είναι αρνητικός, θεωρεί ότι άνοιγμα των σχολείων μπορεί να προκαλέσει πισωγύρισμα. Ειδικά για τη Γ' Λυκείου, σίγουρα πρέπει να υπάρξει μια επιστροφή. Αλλά με δρακόντεια μέτρα πρόληψης, τα οποία πρέπει να εκπονηθούν ήδη από σήμερα και όχι "βλέποντας και κάνοντας", που στην Ελλάδα τέτοιες τακτικές, ξέρουμε όλοι τι σημαίνουν (μια απλή εγκύκλιος με συστάσεις).

- Κανείς δεν είναι ευχαριστημένος με αυτή την "ανακατωσούρα" και το εγκλεισμό. Χάσαμε όλοι την καθημερινότητά μας, τη δουλειά μας, τους φίλους μας, τις δραστηριότητές μας. Όλους μας έχει κυριεύσει ένα άγχος και μια απογοήτευση. Θέλουμε να ξαναζήσουμε φυσιολογικά, αλλά αυτό πρέπει να γίνει με τη λήψη μέτρων και όχι "χύμα στο κύμα" για λόγους βιτρίνας. Κι εδώ έχω μια παρατήρηση να κάνω: μακάρι να μη δούμε αναζωπύρωση της πανδημίας, αλλά φοβάμαι ότι δεν θα τη γλιτώσουμε. Εδώ και μια εβδομάδα παρατηρώ ενέργειες που ο πολύς ο κόσμος απέφευγε τις προηγούμενες εβδομάδες. Εχθές, η παιδική χαρά απέναντι από το σπίτι μου ήταν γεμάτη, πραγματικός συνωστισμός. Το ίδιο κι η παρακείμενη πλατεία. Μην είστε λοιπόν τόσο σίγουροι ότι ξεμπερδέψαμε με το πρώτο κύμα της πανδημίας...
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 26, 2020, 04:24:08 μμ από jimy100 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναστολή λειτουργίας σχολείων λόγω κορωνοϊού
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:55:25 »

Αποσυνδεδεμένος efi..

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Τρέλα για τα μαθηματικά!!!
    • Προφίλ
Απ: Αναστολή λειτουργίας σχολείων λόγω κορωνοϊού
« Απάντηση #1208 στις: Απρίλιος 26, 2020, 04:44:42 μμ »
Αφήνω το εξής υπαρκτό παράδειγμα για σκέψη :
Ο μπαμπάς καθηγητής σε Γυμνάσιο
η μαμά δασκάλα καρκινοπαθης υπό χμθ
η κόρη β λυκειου
και ο γιος γ γυμνασίου
Ερώτηση :
Ο μπαμπάς θα πρέπει να γυρίσει στη δουλειά?
Τα παιδιά θα πρέπει να γυρίσουν στις τάξεις τους?

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Αναστολή λειτουργίας σχολείων λόγω κορωνοϊού
« Απάντηση #1209 στις: Απρίλιος 26, 2020, 04:46:52 μμ »
- Κανείς δεν είναι ευχαριστημένος με αυτή την "ανακατωσούρα" και το εγκλεισμό. Χάσαμε όλοι την καθημερινότητά μας, τη δουλειά μας, τους φίλους μας, τις δραστηριότητές μας. Όλους μας έχει κυριεύσει ένα άγχος και μια απογοήτευση. Θέλουμε να ξαναζήσουμε φυσιολογικά, αλλά αυτό πρέπει να γίνει με τη λήψη μέτρων και όχι "χύμα στο κύμα" για λόγους βιτρίνας. Κι εδώ έχω μια παρατήρηση να κάνω: μακάρι να μη δούμε αναζωπύρωση της πανδημίας, αλλά φοβάμαι ότι δεν θα τη γλιτώσουμε. Εδώ και μια εβδομάδα παρατηρώ ενέργειες που ο πολύς ο κόσμος απέφευγε τις προηγούμενες εβδομάδες. Εχθές, η παιδική χαρά απέναντι από το σπίτι μου ήταν γεμάτη, πραγματικός συνωστισμός. Το ίδιο κι η παρακείμενη πλατεία. Μην είστε λοιπόν τόσο σίγουροι ότι ξεμπερδέψαμε με το πρώτο κύμα της πανδημίας...
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με αυτά που αναφέρεις. Διάλεξα όμως την τελευταία παράγραφο γιατί εχω παρατηρήσει τα ίδια στην επαρχιακή πόλη που ζω. Επιπλέον κρατώ αυτήν την παράγραφο γιατί αναφέρεις συνολικά όσα αποσπασματικά εχω αναφερει σε διάφορα σχόλια μου . Βρισκόμαστε σε κομβικό σημείο και κάθε μας βήμα χρειάζεται φρόνηση και επί πλέον  υπομονή. Θα μου επιτρέψεις να συμπληρώσω το σχόλιο σου με αυτό που έγραψα το πρωί.
Τα πάντα ρεί και ουδέν μένει. Η δυσκολότερη ώρα είναι λίγο πριν ξημερώσει. Με υπομονή και σύνεση θα έλθει αυτή η ώρα και ας φαντάζει μακρινή. Μένει όμως να γίνουν αρκετά. Η βιασύνη και η αδιαφορία είναι κακοί σύμβουλοι στην μάχη αυτή.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Αναστολή λειτουργίας σχολείων λόγω κορωνοϊού
« Απάντηση #1210 στις: Απρίλιος 26, 2020, 04:47:05 μμ »
Ένα πρόβλημα που παρακολουθώ όλα αυτά τα χρόνια στο forum, είναι ότι πολλοί δεν τοποθετούνται βάσει λογικής, αλλά βάσει ιδεοληψιών. Προφανώς ο καθένας από εμάς έχει (; ) ένα ιδεολογικό υπόβαθρο. Το πώς το δημιούργησε βέβαια, αν είναι αποτέλεσμα δικής του επεξεργασίας (ή απλώς "σερβίρει" κι αυτός ό,τι του "σερβίρουνε"), αν είναι αποτέλεσμα συντεχνιακών και προσωπικών συμφερόντων ή αποτέλεσμα συστηματικής αναζήτησης, είναι ένα άλλο τεράστιο ζήτημα, που δεν είναι του παρόντος.

Ωστόσο, πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας αυτή την πτυχή, διότι ειδικά το τελευταίο δίμηνο έχουμε περάσει σε μια ιδιότυπη μορφή λογοκρισίας με αφορμή τον κορονοϊό. Διαχέεται ύπουλα ή ανοιχτά μια λογική ότι κανείς δεν πρέπει να μιλά και να εκφράζει άποψη για τίποτα, απλώς πρέπει να μείνουμε σπίτι και να περιμένουμε τις οδηγίες των ειδικών. Κι επειδή η εξουσία διαχρονικά εθίζεται επικίνδυνα σε καταστάσεις πλήρους αποκλεισμού της αντίθετης άποψης, καλό είναι να ασκείται κριτική σε κάθε άποψη και να διατυπώνονται διαφορετικές γνώμες, χωρίς όμως κραυγές κι απωθημένα.

-Καταρχάς, ξεκινάμε με το πανθομολογούμενο: τα σχολεία δεν είναι κλειστά επειδή το αποφάσισαν οι εκπαιδευτικοί ή οι μαθητές. Τα σχολεία είναι κλειστά επειδή υπάρχει μια πανδημία. Τα σχολεία θα ήταν κλειστά είτε το προσωπικό ήταν μόνιμο είτε ήταν εποχιακό. Η μονιμότητα του προσωπικού δεν επηρεάζει την εξέλιξη μιας πανδημίας. Τέτοιου τύπου συσχετίσεις μπορεί να δημιουργηθούν μόνο σε όσους ανέκαθεν θεωρούσαν ότι η μόνιμη και με συνθήκες υγιεινής εργασία (γενικά και όχι στο δημόσιο) είναι πρόβλημα. Κανένας άνθρωπος με κοινή λογική δε θα προχωρούσε σε τέτοιες συνδέσεις, εκτός κι αν θεωρεί ότι το ιδανικό μοντέλο εργαζόμενου είναι αυτό που βλέπουμε αυτές τις μέρες σε χώρους όπως τα courier και οι τηλεφωνικές εταιρείες: άνθρωποι που δουλεύουν ασταμάτητα με ελάχιστα μέτρα προστασίας. Πολλά σωματεία έχουν επισημάνει την έκθεση αυτών των ανθρώπων, αλλά,όπως προανέφερα, ζούμε στην εποχή που τέτοιες φωνές απλώς "πνίγονται" ή περνούν ξώφαλτσα.

- Η Ν.Δ. ποτέ δεν έτρεφε ιδιαίτερη συμπάθεια για τους εκπαιδευτικούς, ειδικά από το 2010 και εξής. Ίσα-ίσα, μάλλον εχθρική στάση κρατά απέναντι στους εργαζόμενους στη δημόσια -και ιδιωτική- εκπαίδευση. Η ασύγχρονη εκπαίδευση λειτούργησε αρκετά καλά έως πολύ καλά, αν λάβουμε υπόψη ότι στήθηκε ουσιαστικά μέσα σε ένα βράδυ. Το αν λειτούργησε καλά ή όχι φάνηκε από τη γρήγορη αναδίπλωση των κλασικών "κανίβαλων" των Μ.Μ.Ε. αλλά και από την εξ ανάγκης αναγνώριση της προσπάθειας των εκπαιδευτικών από τον ίδιο τον πρωθυπουργό (με πολύ προσεκτική φρασεολογία φυσικά, γιατί διακατέχεται και από μια εκ φύσεως αλλεργία για οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία).
Η σύγχρονη εκπαίδευση είναι πιο δύσκολη και εξαρτάται από πλήθος παραγόντων. Όταν η σύνδεσή μου τρέχει με 2mbps και στην πρώτη προσπάθεια σύγχρονης εκπαίδευσης "κρέμασε" στον 6ο συμμετέχοντα, λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο...Δεν έχουμε όλοι (μαθητές κι εκπαιδευτικοί) 100άρα vdsl ή έστω ικανοποιητική 24άρα adsl για να μπούμε στην ίδια πλατφόρμα με άλλους 10-20 συμμετέχοντες και όλα να κυλήσουν ιδανικά... Ωστόσο και σε αυτό τον τομέα έγιναν βήματα, δεν ήταν λίγοι αυτοί που κατάφεραν να "στήσουν" μαθήματα σύγχρονης εκπαίδευσης.
Επίσης, όσοι ασχολούμαστε με την ασύγχρονη εκπαίδευση, δεν το πράττουμε απαραίτητα μέσω e-class και e-me. Εγώ π.χ. χρησιμοποιώ το προσωπικό μου Blog για ανάρτηση υλικού κι επικοινωνώ με τους μαθητές μου μέσω mail, viber, messenger και skype. Πολλοί συνάδελφοι χρησιμοποιούν το google classrooms ή το edmodo. Γενικά ο κλάδος ανταποκρίθηκε σε μια κατάσταση για την οποία κανείς δεν ήταν έτοιμος και ειδικά το ίδιο του υπουργείο.

- Κανείς δεν υποστηρίζει ότι το lockdown πρέπει να διατηρηθεί επ' άπειρον. Είναι προφανές ότι αυτό δεν μπορεί να συμβεί. Εμένα με ανησυχεί το εξής στοιχείο: κάθε μέρα ο κύριος Τσιόδρας (προφανώς εξαιρετικός επιστήμονας, αυτό δεν αμφισβητείται) όταν ερωτάται για τα σχολεία και το πιθανό τους άνοιγμα, δεν κάνει σχεδόν καμιά αναφορά στους εκπαιδευτικούς. Κυρίως στέκεται στα παιδιά, δευτερευόντως στους γονείς και πολύ σπάνια στους εκπαιδευτικούς. Πρέπει να αντιληφθούμε όλοι ότι ο λαμπρός αυτός επιστήμονας, δεν κάνει μόνο υγειονομική διαχείριση, αλλά και πολιτική.
Η κυβέρνηση θα ήθελε να ανοίξουν τα σχολεία, έστω και λίγο για τα μάτια του κόσμου. Με ποιους όρους θα γίνει όμως αυτό; Η Δανία έχει πάρει αυστηρά μέτρα για να ανοίξουν τα σχολεία της: μείωσε τον αριθμό μαθητών ανά τάξη, καθιέρωσε κυλιόμενα διαλείμματα, μείωσε το διδακτικό χρόνο, η προσέλευση των μαθητών γίνεται από πολλές εισόδους κτλ. Εδώ θα παρθούν μέτρα; Ή το μόνο μέτρο θα είναι "πάρτε αντισηπτικά και πλένετε τα χέρια σας;". Μην απαντήσετε γρήγορα "αυτά δε γίνονται". Γιατί εν μέσω πανδημίας ούτε όλο το νοσηλευτικό προσωπικό είναι εξοπλισμένο με τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, ούτε όλο το απαιτούμενο προσωπικό προσελήφθη. Κι επειδή τώρα τελευταία ξεκίνησε ένα καινούριο αφήγημα του τύπου "να χτίσουμε συλλογική ανοσία ξεκινώντας από τα παιδιά" , εγώ δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι τελικά υπάρχει η διάθεση να παρθούν σοβαρά μέτρα προστασίας.

- Ειδικά για την πρωτοβάθμια υπάρχει το εξής ερώτημα: θα πηγαίνουν τα παιδιά στο σχολείο και μετά θα τα παίρνει ο παππούς κι η γιαγιά, αφού οι γονείς δουλεύουν; Προφανώς όχι. Άρα, αν ανοίξουν τα δημοτικά, θα πάμε σε διαχωρισμό των παιδιών σε πολλές ταχύτητες: σε αυτά που μπορεί να τα παίρνει ο μπαμπάς ή η μαμά (κι άρα πηγαίνουν στο σχολείο) και σε αυτά που δε θα πάνε στο σχολείο αλλά θα μένουν με τον παππού και τη γιαγιά για να μην κολλήσουν τίποτα. Δημιουργείται λοιπόν ένας διαχωρισμός και μια ανισότητα μεταξύ των μαθητών.

- Ειδικά για τη δευτεροβάθμια, πρέπει να λάβουμε υπόψη το μέσο όρο ηλικίας των εκπαιδευτικών.  Εργάζονται ελάχιστοι εκπαιδευτικοί κάτω των 40 ετών και οι περισσότεροι είναι άνω των 50. Στο σχολείο που δουλεύω εγώ κάτω των 40 είμαι μόνο εγώ, λίγο πάνω από τα 40 μία συνάδελφος και η συντριπτική πλειοψηφία 55+. Εκεί μέσα υπάρχουν άνθρωποι με ΧΑΠ, με καρδιολογικά προβλήματα, με ιστορικό βαριών πνευμονιών, πρώην καρκινοπαθής...Τι θα συμβεί με όλους αυτούς τους ανθρώπους; Το να τους πεις "πήγαινε δούλεψε, πληρώνεσαι" για έναν πολιτικό είναι κυνική επιλογή. Το να το πει αυτό όμως ένας άλλος εργαζόμενος συνιστά μισανθρωπισμό και παλιανθρωπιά. Για να προσέλθει στην εργασία τηςς μια ευπαθής κατηγορία, πρέπει να ληφθούν πολύ αυστηρά μέτρα πρόληψης. Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη για αυτές τις κατηγορίες ανθρώπων; Θα τα ρίξουμε όλα στο "τι να κάνουμε, πανδημία είχαμε";

- Εάν η κατάσταση ήταν τόσο ξεκάθαρη σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων, δε θα υπήρχαν τόσες διαφωνίες μεταξύ των ίδιων των κορυφαίων επιστημόνων που συγκροτούν την επιτροπή του υπουργείου υγείας. Ο Μόσιαλος για παράδειγμα είναι αρνητικός, θεωρεί ότι άνοιγμα των σχολείων μπορεί να προκαλέσει πισωγύρισμα. Ειδικά για τη Γ' Λυκείου, σίγουρα πρέπει να υπάρξει μια επιστροφή. Αλλά με δρακόντεια μέτρα πρόληψης, τα οποία πρέπει να εκπονηθούν ήδη από σήμερα και όχι "βλέποντας και κάνοντας", που στην Ελλάδα τέτοιες τακτικές, ξέρουμε όλοι τι σημαίνουν (μια απλή εγκύκλιος με συστάσεις).

- Κανείς δεν είναι ευχαριστημένος με αυτή την "ανακατωσούρα" και το εγκλεισμό. Χάσαμε όλοι την καθημερινότητά μας, τη δουλειά μας, τους φίλους μας, τις δραστηριότητές μας. Όλους μας έχει κυριεύσει ένα άγχος και μια απογοήτευση. Θέλουμε να ξαναζήσουμε φυσιολογικά, αλλά αυτό πρέπει να γίνει με τη λήψη μέτρων και όχι "χύμα στο κύμα" για λόγους βιτρίνας. Κι εδώ έχω μια παρατήρηση να κάνω: μακάρι να μη δούμε αναζωπύρωση της πανδημίας, αλλά φοβάμαι ότι δεν θα τη γλιτώσουμε. Εδώ και μια εβδομάδα παρατηρώ ενέργειες που ο πολύς ο κόσμος απέφευγε τις προηγούμενες εβδομάδες. Εχθές, η παιδική χαρά απέναντι από το σπίτι μου ήταν γεμάτη, πραγματικός συνωστισμός. Το ίδιο κι η παρακείμενη πλατεία. Μην είστε λοιπόν τόσο σίγουροι ότι ξεμπερδέψαμε με το πρώτο κύμα της πανδημίας...
Συμφωνώ απόλυτα, και για τους εκπαιδευτικούς που όλο αυτό το διάστημα  στήριξαν αβοήθητοι από το Υπουργείο τους μαθητές τους και για τον κ. Τσιόδρα που δε λέει τίποτε για τους εκπαιδευτικούς και για την αντιπάθεια της ΝΔ προς τους εκπαιδευτικούς και για τα μέτρα που παίρνουν στα σχολεία άλλες χώρες, ενώ εδώ είμαστε "χύμα στο κύμα" και για την επιφυλακτικότητα και τη διένεξη των εδώ επιστημόνων ως προς το άνοιγμα των σχολείων και για τη χαλαρότητα στα μέτρα που παρατηρείται τις τελευταίες μέρες και για τα παιδιά του Δημοτικού και τις ευπαθείς ομάδες και για το ότι υπάρχει πιθανότητα για ένα δεύτερο κύμα του ιού πιο πριν από το φθινόπωρο! Με κάλυψες σε όλα!
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 26, 2020, 04:52:59 μμ από gia 96 »
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος skathari

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 930
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναστολή λειτουργίας σχολείων λόγω κορωνοϊού
« Απάντηση #1211 στις: Απρίλιος 26, 2020, 04:48:13 μμ »
gia 96
Εδώ στην Ελλαδάρα μας, δε μασάμε! Πήραμε έγκαιρα τα μέτρα και τώρα είμαστε ετοιμοι να ξεχυθούμε στους δρόμους, στα πάρκα, τις καφετέριες και τα μπιτσόμπαρα!
Δεν υπάρχει κίνδυνος εδώ! Τον εξαλείψαμε τον ιο!
Όσοι είναι επιφυλακτικοί με το άνοιγμα των σχολείων χρήζουν ψυχιατρικής βοήθειας, είναι τεμπέληδες ή απλά μόνιμοι εκπαιδευτικοί (λες και οι μόνιμοι δεν είναι άνθρωποι!)

Βεβαίως και χρήζουν ψυχιατρικής βοήθειας αν έχουν τέτοιες φοβίες. Τα σχολεία έκλεισαν με απόφαση των ειδικών. Από τότε έχουν αλλάξει πάρα πολλά και είναι παράλογο να είναι κανείς επιφυλακτικός πλέον. Ο κίνδυνος πέρασε.  >:(

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1856
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναστολή λειτουργίας σχολείων λόγω κορωνοϊού
« Απάντηση #1212 στις: Απρίλιος 26, 2020, 04:54:21 μμ »
Ένα πρόβλημα που παρακολουθώ όλα αυτά τα χρόνια στο forum, είναι ότι πολλοί δεν τοποθετούνται βάσει λογικής, αλλά βάσει ιδεοληψιών. Προφανώς ο καθένας από εμάς έχει (; ) ένα ιδεολογικό υπόβαθρο. Το πώς το δημιούργησε βέβαια, αν είναι αποτέλεσμα δικής του επεξεργασίας (ή απλώς "σερβίρει" κι αυτός ό,τι του "σερβίρουνε"), αν είναι αποτέλεσμα συντεχνιακών και προσωπικών συμφερόντων ή αποτέλεσμα συστηματικής αναζήτησης, είναι ένα άλλο τεράστιο ζήτημα, που δεν είναι του παρόντος.

Ωστόσο, πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας αυτή την πτυχή, διότι ειδικά το τελευταίο δίμηνο έχουμε περάσει σε μια ιδιότυπη μορφή λογοκρισίας με αφορμή τον κορονοϊό. Διαχέεται ύπουλα ή ανοιχτά μια λογική ότι κανείς δεν πρέπει να μιλά και να εκφράζει άποψη για τίποτα, απλώς πρέπει να μείνουμε σπίτι και να περιμένουμε τις οδηγίες των ειδικών. Κι επειδή η εξουσία διαχρονικά εθίζεται επικίνδυνα σε καταστάσεις πλήρους αποκλεισμού της αντίθετης άποψης, καλό είναι να ασκείται κριτική σε κάθε άποψη και να διατυπώνονται διαφορετικές γνώμες, χωρίς όμως κραυγές κι απωθημένα.

-Καταρχάς, ξεκινάμε με το πανθομολογούμενο: τα σχολεία δεν είναι κλειστά επειδή το αποφάσισαν οι εκπαιδευτικοί ή οι μαθητές. Τα σχολεία είναι κλειστά επειδή υπάρχει μια πανδημία. Τα σχολεία θα ήταν κλειστά είτε το προσωπικό ήταν μόνιμο είτε ήταν εποχιακό. Η μονιμότητα του προσωπικού δεν επηρεάζει την εξέλιξη μιας πανδημίας. Τέτοιου τύπου συσχετίσεις μπορεί να δημιουργηθούν μόνο σε όσους ανέκαθεν θεωρούσαν ότι η μόνιμη και με συνθήκες υγιεινής εργασία (γενικά και όχι στο δημόσιο) είναι πρόβλημα. Κανένας άνθρωπος με κοινή λογική δε θα προχωρούσε σε τέτοιες συνδέσεις, εκτός κι αν θεωρεί ότι το ιδανικό μοντέλο εργαζόμενου είναι αυτό που βλέπουμε αυτές τις μέρες σε χώρους όπως τα courier και οι τηλεφωνικές εταιρείες: άνθρωποι που δουλεύουν ασταμάτητα με ελάχιστα μέτρα προστασίας. Πολλά σωματεία έχουν επισημάνει την έκθεση αυτών των ανθρώπων, αλλά,όπως προανέφερα, ζούμε στην εποχή που τέτοιες φωνές απλώς "πνίγονται" ή περνούν ξώφαλτσα.

- Η Ν.Δ. ποτέ δεν έτρεφε ιδιαίτερη συμπάθεια για τους εκπαιδευτικούς, ειδικά από το 2010 και εξής. Ίσα-ίσα, μάλλον εχθρική στάση κρατά απέναντι στους εργαζόμενους στη δημόσια -και ιδιωτική- εκπαίδευση. Η ασύγχρονη εκπαίδευση λειτούργησε αρκετά καλά έως πολύ καλά, αν λάβουμε υπόψη ότι στήθηκε ουσιαστικά μέσα σε ένα βράδυ. Το αν λειτούργησε καλά ή όχι φάνηκε από τη γρήγορη αναδίπλωση των κλασικών "κανίβαλων" των Μ.Μ.Ε. αλλά και από την εξ ανάγκης αναγνώριση της προσπάθειας των εκπαιδευτικών από τον ίδιο τον πρωθυπουργό (με πολύ προσεκτική φρασεολογία φυσικά, γιατί διακατέχεται και από μια εκ φύσεως αλλεργία για οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία).
Η σύγχρονη εκπαίδευση είναι πιο δύσκολη και εξαρτάται από πλήθος παραγόντων. Όταν η σύνδεσή μου τρέχει με 2mbps και στην πρώτη προσπάθεια σύγχρονης εκπαίδευσης "κρέμασε" στον 6ο συμμετέχοντα, λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο...Δεν έχουμε όλοι (μαθητές κι εκπαιδευτικοί) 100άρα vdsl ή έστω ικανοποιητική 24άρα adsl για να μπούμε στην ίδια πλατφόρμα με άλλους 10-20 συμμετέχοντες και όλα να κυλήσουν ιδανικά... Ωστόσο και σε αυτό τον τομέα έγιναν βήματα, δεν ήταν λίγοι αυτοί που κατάφεραν να "στήσουν" μαθήματα σύγχρονης εκπαίδευσης.
Επίσης, όσοι ασχολούμαστε με την ασύγχρονη εκπαίδευση, δεν το πράττουμε απαραίτητα μέσω e-class και e-me. Εγώ π.χ. χρησιμοποιώ το προσωπικό μου Blog για ανάρτηση υλικού κι επικοινωνώ με τους μαθητές μου μέσω mail, viber, messenger και skype. Πολλοί συνάδελφοι χρησιμοποιούν το google classrooms ή το edmodo. Γενικά ο κλάδος ανταποκρίθηκε σε μια κατάσταση για την οποία κανείς δεν ήταν έτοιμος και ειδικά το ίδιο του υπουργείο.

- Κανείς δεν υποστηρίζει ότι το lockdown πρέπει να διατηρηθεί επ' άπειρον. Είναι προφανές ότι αυτό δεν μπορεί να συμβεί. Εμένα με ανησυχεί το εξής στοιχείο: κάθε μέρα ο κύριος Τσιόδρας (προφανώς εξαιρετικός επιστήμονας, αυτό δεν αμφισβητείται) όταν ερωτάται για τα σχολεία και το πιθανό τους άνοιγμα, δεν κάνει σχεδόν καμιά αναφορά στους εκπαιδευτικούς. Κυρίως στέκεται στα παιδιά, δευτερευόντως στους γονείς και πολύ σπάνια στους εκπαιδευτικούς. Πρέπει να αντιληφθούμε όλοι ότι ο λαμπρός αυτός επιστήμονας, δεν κάνει μόνο υγειονομική διαχείριση, αλλά και πολιτική.
Η κυβέρνηση θα ήθελε να ανοίξουν τα σχολεία, έστω και λίγο για τα μάτια του κόσμου. Με ποιους όρους θα γίνει όμως αυτό; Η Δανία έχει πάρει αυστηρά μέτρα για να ανοίξουν τα σχολεία της: μείωσε τον αριθμό μαθητών ανά τάξη, καθιέρωσε κυλιόμενα διαλείμματα, μείωσε το διδακτικό χρόνο, η προσέλευση των μαθητών γίνεται από πολλές εισόδους κτλ. Εδώ θα παρθούν μέτρα; Ή το μόνο μέτρο θα είναι "πάρτε αντισηπτικά και πλένετε τα χέρια σας;". Μην απαντήσετε γρήγορα "αυτά δε γίνονται". Γιατί εν μέσω πανδημίας ούτε όλο το νοσηλευτικό προσωπικό είναι εξοπλισμένο με τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, ούτε όλο το απαιτούμενο προσωπικό προσελήφθη. Κι επειδή τώρα τελευταία ξεκίνησε ένα καινούριο αφήγημα του τύπου "να χτίσουμε συλλογική ανοσία ξεκινώντας από τα παιδιά" , εγώ δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι τελικά υπάρχει η διάθεση να παρθούν σοβαρά μέτρα προστασίας.

- Ειδικά για την πρωτοβάθμια υπάρχει το εξής ερώτημα: θα πηγαίνουν τα παιδιά στο σχολείο και μετά θα τα παίρνει ο παππούς κι η γιαγιά, αφού οι γονείς δουλεύουν; Προφανώς όχι. Άρα, αν ανοίξουν τα δημοτικά, θα πάμε σε διαχωρισμό των παιδιών σε πολλές ταχύτητες: σε αυτά που μπορεί να τα παίρνει ο μπαμπάς ή η μαμά (κι άρα πηγαίνουν στο σχολείο) και σε αυτά που δε θα πάνε στο σχολείο αλλά θα μένουν με τον παππού και τη γιαγιά για να μην κολλήσουν τίποτα. Δημιουργείται λοιπόν ένας διαχωρισμός και μια ανισότητα μεταξύ των μαθητών.

- Ειδικά για τη δευτεροβάθμια, πρέπει να λάβουμε υπόψη το μέσο όρο ηλικίας των εκπαιδευτικών.  Εργάζονται ελάχιστοι εκπαιδευτικοί κάτω των 40 ετών και οι περισσότεροι είναι άνω των 50. Στο σχολείο που δουλεύω εγώ κάτω των 40 είμαι μόνο εγώ, λίγο πάνω από τα 40 μία συνάδελφος και η συντριπτική πλειοψηφία 55+. Εκεί μέσα υπάρχουν άνθρωποι με ΧΑΠ, με καρδιολογικά προβλήματα, με ιστορικό βαριών πνευμονιών, πρώην καρκινοπαθής...Τι θα συμβεί με όλους αυτούς τους ανθρώπους; Το να τους πεις "πήγαινε δούλεψε, πληρώνεσαι" για έναν πολιτικό είναι κυνική επιλογή. Το να το πει αυτό όμως ένας άλλος εργαζόμενος συνιστά μισανθρωπισμό και παλιανθρωπιά. Για να προσέλθει στην εργασία τηςς μια ευπαθής κατηγορία, πρέπει να ληφθούν πολύ αυστηρά μέτρα πρόληψης. Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη για αυτές τις κατηγορίες ανθρώπων; Θα τα ρίξουμε όλα στο "τι να κάνουμε, πανδημία είχαμε";

- Εάν η κατάσταση ήταν τόσο ξεκάθαρη σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων, δε θα υπήρχαν τόσες διαφωνίες μεταξύ των ίδιων των κορυφαίων επιστημόνων που συγκροτούν την επιτροπή του υπουργείου υγείας. Ο Μόσιαλος για παράδειγμα είναι αρνητικός, θεωρεί ότι άνοιγμα των σχολείων μπορεί να προκαλέσει πισωγύρισμα. Ειδικά για τη Γ' Λυκείου, σίγουρα πρέπει να υπάρξει μια επιστροφή. Αλλά με δρακόντεια μέτρα πρόληψης, τα οποία πρέπει να εκπονηθούν ήδη από σήμερα και όχι "βλέποντας και κάνοντας", που στην Ελλάδα τέτοιες τακτικές, ξέρουμε όλοι τι σημαίνουν (μια απλή εγκύκλιος με συστάσεις).

- Κανείς δεν είναι ευχαριστημένος με αυτή την "ανακατωσούρα" και το εγκλεισμό. Χάσαμε όλοι την καθημερινότητά μας, τη δουλειά μας, τους φίλους μας, τις δραστηριότητές μας. Όλους μας έχει κυριεύσει ένα άγχος και μια απογοήτευση. Θέλουμε να ξαναζήσουμε φυσιολογικά, αλλά αυτό πρέπει να γίνει με τη λήψη μέτρων και όχι "χύμα στο κύμα" για λόγους βιτρίνας. Κι εδώ έχω μια παρατήρηση να κάνω: μακάρι να μη δούμε αναζωπύρωση της πανδημίας, αλλά φοβάμαι ότι δεν θα τη γλιτώσουμε. Εδώ και μια εβδομάδα παρατηρώ ενέργειες που ο πολύς ο κόσμος απέφευγε τις προηγούμενες εβδομάδες. Εχθές, η παιδική χαρά απέναντι από το σπίτι μου ήταν γεμάτη, πραγματικός συνωστισμός. Το ίδιο κι η παρακείμενη πλατεία. Μην είστε λοιπόν τόσο σίγουροι ότι ξεμπερδέψαμε με το πρώτο κύμα της πανδημίας...
Αν ο εκπαιδευτικος αισθάνεται έτσι τότε ο νοσηλευτης που πάει δίπλα στον άρρωστο πως πρέπει να αισθάνεται? Δεν ξέρω μπορεί να τα βλέπω αλλιώς τα πράματα και για να το σταματήσω κάπου εδώ απλά δεν συμφωνούμε αλλά σέβομαι και την αντίθετη αποψη

Αποσυνδεδεμένος erisec

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 280
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναστολή λειτουργίας σχολείων λόγω κορωνοϊού
« Απάντηση #1213 στις: Απρίλιος 26, 2020, 05:01:03 μμ »
Αν ο εκπαιδευτικος αισθάνεται έτσι τότε ο νοσηλευτης που πάει δίπλα στον άρρωστο πως πρέπει να αισθάνεται? Δεν ξέρω μπορεί να τα βλέπω αλλιώς τα πράματα και για να το σταματήσω κάπου εδώ απλά δεν συμφωνούμε αλλά σέβομαι και την αντίθετη αποψη


Ο κίνδυνος που διατρέχει ο εκπαιδευτικός είναι 100 φορές μεγαλύτερος από τον νοσοκόμο που περιποιείται αρρώστους κορονοϊού στο Σωτηρία.

Ο εκπαιδευτικός έρχεται σε επαφή με ένα πληθυσμό που δεν αρρωσταίνει , δεν κρατάει αποστάσεις και προφυλάξεις, και μεταδίδει τον ιό με αγκαλιές και φιλιά (ειδικά στο δημοτικό).

Επιστροφή μόνο με σκάφανδρο ή με εκτεταμένες και αξιόπιστες διαδικασίες ανίχνευσης του ιού σε όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας!
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 26, 2020, 05:12:32 μμ από erisec »
ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ όποιος θέλει ανοσία αγέλης, αλλά δεν πάει πρώτα ο ίδιος να κολλήσει!
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ όποιος λέει ότι (απουσία εμβολίου) μπορούμε να σώσουμε υγεία / οικονομία χωρίς ΜΑΖΙΚΑ ΤΕΣΤ ανίχνευσης του ιού.
ΑΦΕΛΗΣ όποιος νομίζει ότι αφού κόλλησε κορονοϊό, δεν ξανακολάει. 30% όσων ανάρρωσαν, δεν έχουν αντισώματα!

Ο ΕΟΔΥ αποφάσισε: ΣΕ ΤΑΞΗ 3Χ3 ΧΩΡΑΝΕ 9 άτομα !!!

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναστολή λειτουργίας σχολείων λόγω κορωνοϊού
« Απάντηση #1214 στις: Απρίλιος 26, 2020, 05:02:16 μμ »
Επειδή η επανάληψη των απόψεων μας δεν οδηγεί πουθενά, είναι βέβαιο ότι όταν και αν αποφασιστεί η επαναλειτουργία των σχολείων, όλοι οι ηθικοί συνάδελφοι θα βρίσκονται στη θέση τους, εκτός όσων ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες ή αν υπάρχει στο σπίτι άτομο που ανήκει σε αυτές.

Αποσυνδεδεμένος erisec

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 280
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναστολή λειτουργίας σχολείων λόγω κορωνοϊού
« Απάντηση #1215 στις: Απρίλιος 26, 2020, 05:05:41 μμ »
Επειδή η επανάληψη των απόψεων μας δεν οδηγεί πουθενά, είναι βέβαιο ότι όταν και αν αποφασιστεί η επαναλειτουργία των σχολείων, όλοι οι ηθικοί συνάδελφοι θα βρίσκονται στη θέση τους, εκτός όσων ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες ή αν υπάρχει στο σπίτι άτομο που ανήκει σε αυτές.

Αν η απόφαση για επαναλειτουργία των σχολείων είναι απόφαση της πλειοψηφίας όλων των ειδικών γιατρών (από όλο το πολιτικό φάσμα), τότε όλοι οι λογικά σκεπτόμενοι συνάδελφοι θα βρίσκονται στη θέση τους.

Αν όμως η απόφαση για επαναλειτουργία των σχολείων είναι απόφαση της πολιτικής πλειοψηφίας του κοινοβουλευτισμού (και ενάντια στην απόφαση της πλειοψηφίας των ειδικών γιατρών) , τότε στη θέση τους θα επιστρέψουν οι (μελλοθάνατοι) βλάκες, ενώ οι λογικά σκεπτόμενοι θα κάνουν οτιδήποτε  για να μην παρουσιαστούν (και καλά θα κάνουν).
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 26, 2020, 05:31:18 μμ από erisec »
ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ όποιος θέλει ανοσία αγέλης, αλλά δεν πάει πρώτα ο ίδιος να κολλήσει!
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ όποιος λέει ότι (απουσία εμβολίου) μπορούμε να σώσουμε υγεία / οικονομία χωρίς ΜΑΖΙΚΑ ΤΕΣΤ ανίχνευσης του ιού.
ΑΦΕΛΗΣ όποιος νομίζει ότι αφού κόλλησε κορονοϊό, δεν ξανακολάει. 30% όσων ανάρρωσαν, δεν έχουν αντισώματα!

Ο ΕΟΔΥ αποφάσισε: ΣΕ ΤΑΞΗ 3Χ3 ΧΩΡΑΝΕ 9 άτομα !!!

Αποσυνδεδεμένος Schoolikui

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναστολή λειτουργίας σχολείων λόγω κορωνοϊού
« Απάντηση #1216 στις: Απρίλιος 26, 2020, 05:24:17 μμ »
ΡΕΑ.Τ προσπερνώ το "ηθικοί" και συμφωνώ ότι οι όλοι οι συνάδελφοι θα είναι εκεί. Αυτό δεν σημαίνει και ότι αυτοί που θα ανοίξουν τα σχολεία θα πάρουν μια σωστή και ηθική απόφαση.

Jimy100 ++++++++++++++++
Can I skip tomorrow?

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Αναστολή λειτουργίας σχολείων λόγω κορωνοϊού
« Απάντηση #1217 στις: Απρίλιος 26, 2020, 05:30:21 μμ »
@math22 Κι ο νοσηλευτής κι ο γιατρός φοβούνται. Δεν είναι υπεράνθρωποι. Απλώς, θα σου πω τι μου περιέγραψε φίλη ειδικευόμενη γιατρός που εργάζεται στον Ευαγγελισμό και μπαίνει στο τμήμα covid: φυσικά και φοβάται. Επιστρέφει σπίτι και τρέχει σαν τρελή: να πετάξει τα ρούχα σε καυτό νερό με απορρυπαντικό, να καθαρίσει τα χέρια της και το πρόσωπό της, να καθαρίσει τα κλειδιά της, το διακόπτη που άγγιξε ή το πόμολο της εξώπορτας...Να κάνει μπάνιο. Να πάρει το πιάτο με το φαγητό και να κλειστεί στο δωμάτιό της για να μην έρθει σε επαφή με άλλα μέλη της οικογένειάς της...Ζει σε ένα παρανοϊκό σκηνικό.

Αλλά, ποια διαφορά μου επισήμανε σε σχέση με έναν οποιοδήποτε άλλο εργαζόμενο: "Εγώ ήξερα όταν επέλεξα αυτό το επάγγελμα ότι θα είμαι εκτεθειμένη σε κάθε δύσκολη υγειονομική κατάσταση. Δεν έχω το δικαίωμα να προφυλαχθώ". Αυτή είναι η διαφορά σε σχέση με κάποιον άλλο εργαζόμενο: η ευθύνη. Τίποτα άλλο. Τα συναισθήματα παραμένουν ίδια.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160623
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 847
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 253
Σύνολο: 255

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.