0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κατ αρχην , πολυ σωστα ανοιξε εδω ενα νεο θεμα. Ο λογος ειναι οτι κατα κανονα ενας ανθρωπος γραφει τα ιδια και τα ιδια πολλες φορες (και καλα κανει, δικαιωμα του ειναι , εφοσον μιλαει κοσμια). Πολλα απο αυτα που γραφονται ειναι παραπλανητικα και δεν ισχυουν. Μια πολυ σωστη προσεγγιση εχει δωσει το μελος Leon. Aπο κει και περα , εγω θα πω πραγματα που εχω παρατηρησει εν συντομια. Στον κλαδο των βιολογων ειναι τρομερα μεγαλα τα ποσοστα αρνησης αναπληρωτων. Οποτε ναι , αν ημουν διευθυντης εβλεπα δυο αρνησεις και ημουν σε γυμνασιο θα ζητουσα ξεκαθαρα φυσικο αρχικα και μετα χημικο που πολυ πιο σπανια αρνουνται (και ας ειχα ηδη φυσικο ή χημικο). Σε λυκειο, πριν χρονια που δουλευα ειχαν αρνηθει 3 με 4 βιολογοι. Οι τελευταιοι μαζικοι διορισμοι που εγιναν ειχαν ποσοστοση για το ΠΕ.04 χ φυσικους , χ/2 χημικους , χ/4 βιολογους και χ/8 γεωλογους (χ ο αριθμος διορισμων του πε.04). Γιατι πανω κατω ετσι ηταν ο αριθμος των ωρων.
Οντως τα τελευταια χρονια , καταφεραν καθε χρονο οι βιολογοι να αυξανουν τις ωρες τους και να μειωνουν τις ωρες χημειας και φυσικης (χωρις φυσικα να θελουν να μειωσουν φυσικη/χημεια, αυτο ισχυει, αλλα δε γινεται και να παιρνεις ωρες , και να μενουν σταθερες οι ωρες φυσικης /χημειας). Οποτε εχουν μεγαλωσει τα κενα τους εις βαρος φυσικων/χημικων. Οι γεωλογοι οταν πηγαν να ζητησουν ωρες , βλεποντας το δρομο των βιολογων , δεν ειχαν τα κονε και τους τσακισαν στο γυμνασιο με μειωση 25% ωρων. Επισης στα σχολεια παρατηρειται μεγαλη αρνηση βιολογων να διδασκουν β αναθεση (λογικο το βρισκω) εν αντιθεση με τους φυσικους/χημικους που ειναι πιο βολικοι για ενα σχολειο. Τελος εγω θα προτεινα , μιας και ολοι προτεινουν κατι, για το ΠΕ.04 μιας και μιλαμε για 4 ειδικοτητες που εμπλεκονται, να υπολογιστουν τα κενα ομαδοποιημενα και να μοιραστουν με αντιστοιχα ποσοστα σε καθε ειδικοτητα (λαμβανοντας υποψιν συνταξεις, μεσο ορο ηλικιας , οργανικα κενα, ωρες στο προγραμμα σπουδων τελευταιας δεκαετιας μιας και κυκλους κανει η ζωη και ισως αλλα που μου διαφευγουν, οπως εγινε δηλαδη το 2007 και το 2009. Εγω αν ημουν υπουργος ετσι θα επρατα. Τωρα για τα δικαστηρια, ειμαι ο πρωτος που προτεινω σε οποιον νομιζει οτι αδικειται να προσφυγει και να εχει υπομονη, ισως δικαιωθει σε βαθος χρονου. Θα προτεινα μαλιστα το δικηγορο αυτων που διοριστηκαν προσφατα δικαστικα, μιας και τουλαχιστον εχει μια νικη στα εκπαδευτικα ζητηματα.
Ως εδώ κάνεις λάθος. Επειδή το είπες κάθησα και τα μέτρησα. Τα ποσοστά των αρνήσεων ανα ειδικότητα είναι για το 2019-2020 (μόνο γενική παιδεία, διότι στην ειδική είναι δραματικά τεράστια ατ ποσοστά στους Φυσικούς)ΠΕ04.01 = 12,9%ΠΕ04.02 = 21,55%ΠΕ04.04 = 17.02%ΠΕ04.05 = 20,22%Η αναλογία διορισμών στον κλαδο ΠΕ04 στους τελευταίους διορισμούς, όταν οι ώρες Βιολογίας ήταν λιγότερες ,ήταν όπως είπες 50%Φυσ, 25%Χημ, 12,5% Βιο, 7%Γεω, αλλά η αναλογία ωρών ήταν 45% Φ, 21,5% Χ, 20% Β, 13,5% Γ. Ηταν το ρουσφέτι στον πιο ισχυρό. Μια άλλη δικαιολογία ήταν ότι οι υποψήφιοι αναπληρωτές στις λίστες ήταν πιο πολλοί. Δηλαδή "διορίστε μας σε οργανικά κενά Βιολογίας, για να συνεχίσουμε να διδάσκουμε Βιολογία όπως κάνουμε τόσα χρόνια στην θέση των Βιολόγων, ενώ δεν το έχουμε σπουδάσει, και να τα κόψετε από τους Βιολόγους για τα παραπάνω ψέμματα"
Πως μπορούμε να βρούμε τις αρνήσεις ανα ειδικότητα; Θελω να υπολογισω για τους μαθηματικούς
Αντί ο καθένας να λέει όποιο σενάριο πιστεύει (και κατά βάση αυτό που τον βολεύει για ίδιον όφελος) γιατί να μην εφαρμοστεί όπως πρέπει ο νόμος;;;; Διορισμοί μόνο σε οργανικά κενά και η κάθε ειδικότητα στα δικά της!!! Ήμαρτον!!!
κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις; και αγανακτείς και από πάνω;και θες τάχα μου διάλογο;
Εσύ διάλογο θέλεις; Μας έπρηξες με τις συνταξιοδοτήσεις. Δεν καταλαβαίνεις ότι μέσα στο μυαλό σου μπορείς να πιστεύεις οτι βλακεία θέλεις αλλά μην προσπαθείς να μας πείσεις. Παραθέτω απο συνάδελφο το ποστ του:"Αντε πάλι. Σε συμφέρει και σίγουρα το πιστεύεις οτι έτσι είναι. Πραγματικά το πιστεύεις οτι πρέπει να πάρει αναλογικά με τις συνταξιοδοτήσεις. Να μαντέψω οτι δεν είσαι πχ ΠΕ86 που οι συντάξεις ήταν μετρημένες σε λίγες δεκάδες. Σίγουρα είσαι κάποια ειδικότητα που είχε πολλές συντάξεις. Όσο και να μην το καταλαβαίνεις λάθος κάνεις. Επαναλαμβάνω:Δεν καταλαβαίνω γιατί αν η συνταξιοδότηση δεν αφήνει κενό πρέπει να καλυφθεί. Δεν καταλαβαίνω γιατι στην τάδε ειδικότητα αν υπάρχουν υπεράριθμοι, βγήκαν 100 στη σύνταξη αλλά κενά δεν μένουν πρέπει να προσλάβει 33 άτομα και γιατι σε ειδικότητα με 100 κενά αλλά με μηδέν συνταξιοδοτήσεις να μην πάρει κανέναν. Το θεωρείς καλύτερο απο την ίδρυση οργανικών εκει που πρέπει (ειδικότητες στα δημοτικά κτλ), σωστή καταγραφή τους και κάλυψη στο ίδιο ποσοστό για όλες; Για να θεωρείς δίκαιο το διορισμό του 1/3 των συνταξιοδοτήσεων μήπως είσαι ειδικότητα που σε συμφέρει να γίνει έτσι; Φυσικά μπορείς να νομίζεις οτι θέλεις και πραγματικά να το πιστεύεις αλλά δεν σημαίνει κιόλας οτι είναι λογικό και δίκαιο."Μας είπες την άποψη σου. Είναι αντικειμενικά και ξεκάθαρα λάθος όμως. Αν δεν το καταλαβαίνεις μη μας ζαλίζεις.
Μόνη σοβαρή και νορμάλ διεκδίκηση είναι στις 10000 χιλιάδες των διορισμών στην εκπαίδευση να αποτυπωθεί η αναλογία των συνταξιοδοτήσεων.Η τρόικα είχε ένα κανόνα 1 προς 5 που στην εκπαίδευση δεν εφαρμόστηκε.Πρέπει να εφαρμοστεί γιατί ο καθένας θα ζητάει ό,τι θέλει και οι πολιτικάντηδες θα του τάζουν ό,τι θέλει...Ποια είναι λογική για να προσανατολιστεί ή όχι κάποιος στην εκπαίδευση;Η καιροσκοπική τακτική βλέποντας και κάνοντας , αφού πλασαριστούμε άνεργοι για καμιά δεκαριά χρόνια, άντε άεργοι στην καλύτερη, με δήθεν επαγγελματική ενασχόληση στην εκπαίδευση;Περιμένοντας τι;Πότε θα αποσπάσουμε την δέσμευση του κάθε παράγοντα που μπαίνει και βγαίνει στο υπουργείο παιδείας;Είναι σαν να θέλει κάποιος να ανοίξει μια δουλειά ή να κάνει μια επένδυση.Μπορεί να βασίζεται στο βλέπουμε και κάνουμε; Αυτό είναι τυχοδιωκτισμός ,μια αδρανή κατ’ επιλογή στρατηγική: Περιμένω τόσο όσο να μου κάτσει.Και αν δεν σου κάτσει τι θα κάνεις;Δεν λειτουργεί έτσι κανένας σοβαρός επαγγελματίας. Πάντα σταθμίζει τις ανάγκες της αγοράς και βάση αυτών σχεδιάζει και ενεργεί. Για αυτό καθήκον μιας νορμάλ κυβέρνησης είναι να του προσφέρει σταθερό πεδίο με ευδιάκριτά τα σημεία ενδιαφέροντος.Αυτό λέω για τους εκπαιδευτικούς.Τι νόημα είναι αυτό να λέει ο καθένας πόσο σημαντικό είναι το μάθημά του;Οκ. Έστω ότι είναι ή νομίζει ότι είναι.Υπάρχει ζήτηση στα αλήθεια για την ειδικότητά του;.Αν όχι τι θα κάνει;Θα το ρίξει στην βαριά φιλοσοφία για το πόσο σπουδαίο είναι το μάθημά του.Θα αρχίσει να μιλάει για αδικίες και πώς να μετασχηματιστεί ένα σύστημα για να βολευτεί. Είναι αυτό το νορμάλ ενός ανθρώπου που στα αλήθεια θέλει να ασκήσει ένα επάγγελμα; Που θα οδηγήσει μια τέτοια τακτική; Πόσα χρόνια πρέπει να παλεύει; Ή μήπως όμως δεν είναι έτσι και προσβλέπει στους πολιτικάντες; Δηλαδή μήπως και αποσπάσει κάποια εξυπηρέτηση.Εδώ ο τύπος με την βιολογία ξέχασε να μας πει τα ρουσφέτια του κλάδου του επί Κουράκη.Γιατί δηλαδή δεν είναι σημαντική η γεωλογία; Γιατί το λέει αυτός... Γιατί δεν πέρασε για τόσο δα λίγο στην ιατρική και νομίζει ότι οι άλλοι είναι ασήμαντοι... Ναι ρε φίλε αλλά αν χρειαστεί θα πάω σε γιατρό όχι σε βιολόγο... Ούτε θέλω την ημιμάθεια που μπορεί να με βλάψει. Εντάξει λίγες γενικές γνώσεις βιολογίας αλλά το ίδιο και γεωλογίας. Αλλά βλέπεις μετά από χρόνια διεκδικήσεων ο Κουράκης…Το ίδιο θα σκεφτούν κάθε είδους πτυχιούχοι. Να περιμένουν εσαεί το δικό τους Κουράκη…
Από τον ΑΓΩΝΑ των βιολόγων:"Ζητούμε συνάντηση το συντομότερο δυνατόν με τον αναπληρωτή υπουργό κ. Κουράκη για την έκθεση και την τεκμηρίωση των απόψεων μας καθώς και για την κατάθεση προτάσεων με γνώμονα πάντα το συμφέρον των μαθητών και τις ανάλογες εφαρμογές άλλων ευρωπαϊκών κρατών.Με ιδιαίτερη τιμήΟμάδα Αναπληρωτών Βιολόγων https://www.facebook.com/groups/274029956055306/e-mail: anaplirotesbio@gmail.com"