Iosann και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πολύ εύκολα μιλάτε για χούντα σαν να την είχατε ζήσει, αλλά ξεχνάτε ότι έχουμε κοινοβουλευτισμό. Οι περισσότεροι από εσάς μόνο την λέξη γνωρίζετε και τίποτε άλλο.Και κάτι ακόμα. Οσοι ονειρεύονται διαγραφές μάλλον ξεχνούν ότι υπάρχει νόμος ο οποίος όσο και αν δεν μας αρέσει ισχύει. 'Εχω μια απορία όμως. Επιτρέπεται από τους όρους χρήσης να εκτοξεύονται απειλές και χαρακτηρισμοί;
Ειναι απειλή να σε διαγράψει η ΕΛΜΕ; Αν ειναι σε μια ομάδα και δεν σε αποδέχονται οι αλλοι σε διαγράφουν που ειναι το κακο;Δημοκρατία εχουμε και τους νενεκους τους διαγράφουν οι συλλογοι
Θα ήθελα όμως από την άλλη να μας πει κάποιος με ποιο τρόπο θα απομακρυνθεί από την αίθουσα αυτός που δεν πρέπει να είναι σε αίθουσα. Πρέπει να υπαρχει κάποιου τύπου αξιολόγηση, έστω μόνο για αυτές τις περιπτώσεις. Όσοι δεν έχουν παιδιά μάλλον δεν αντιλαμβάνονται την ερώτηση γιατί δεν βλέπουν όπως οι άλλοι ότι το δικό τους παιδί θα έχει ως δάσκαλο/καθηγητή τον συγκεκριμένο ανεπαρκή εκπαιδευτικό.
Εγώ προτιμώ να τον απομακρύνει ο Σύλλογος διδασκόντων σε συμφωνία με τον Διευθυντή του Σχολείου και κάποιον πιο πάνω, ίσως τον ΔΔΕ και κατόπιν και συνεντεύξεων με μαθητές και γονείς. Αυτό είναι πιο ρεαλιστικό από τις κάμερες κλπ που προτείνεις εσύ.
Το ένα δεν αναιρεί το άλλο, μπορεί να είναι κομματόσκυλο και να είναι άξιος.
Δεν κατάλαβα όμως πώς ορίζεται ο "αντικειμενικός διαμεσολαβητής" και ποιος θα κρίνει ότι είναι αντικειμενικός.
2) Κάμερα στους φερέλπιδες υποψήφιους αξιολογητές στα παιδαγωγικά με ταυτόχρονη κάλυψη του προσώπου και του ήχου των παιδιών, όταν αυτοί θα κάνουν δειγματικές διδασκαλίες σε ΤΥΧΑΙΑ σχολεία στα οποία θα τους καλούμε εμείς οι εκπαιδευτικοί για να διδάξουν και να μας δείξουν πόσο καλοί είναι στα παιδαγωγικά. Ώστε να φανεί ποιος πραγματικά είναι καλύτερος στο να επιβάλει παιδαγωγικό κλίμα στην τάξη, στην πράξη και όχι στην θεωρία. Στην συνέχεια ψηφοφορία από όλους εμάς τους εκπαιδευτικούς, που βλέποντας τις κάμερες θα κρίνουμε αν ο φέρελπις αξιολογητής αξίζει πραγματικά τον τίτλο του. Και αυτός που θα κριθεί με αυτόν τον τρόπο από την ψήφο των εκπαιδευτικών ως ο καλύτερος παιδαγωγός, αυτός ας έχει μετά το δικαίωμα να αξιολογήσει τον καθένα από εμάς στα παιδαγωγικά.
Ενδιαφέρουσα συζήτηση είναι αυτή αλλά μάλλον δεν απασχολεί τους υπόλοιπους ή τέλος πάντων δεν απαντάμε στο ερώτημα: πώς θα γίνει να μείνει μακριά από την τάξη ο φανερά ανεπαρκής εκπαιδευτικός;
Πώς ορίζεται ο φανερά ανεπαρκής; Είναι ανεπαρκής ένας νέος που πέφτει σε ζόρικο τμήμα; Είναι ανεπαρκής ένας έμπειρος που γις τον χ λόγο ζορίζεται σε μια συγκεκριμένη κατάσταση; Είναι ανεπαρκής αυτός που δεν έχει εκφραστεί παραπονο για το μάθημα του, αλλά δεν αναλαμβάνει τίποτα άλλο στο σχολείο; Είναι ανεπαρκής αυτός που τα παιδιά έχουν το μάθημα του «γρσμμενο» και η τάξη ειναι τσίρκο, ενώ εκείνος σαφώς έχει καλή πρόθεση; Ας απαντήσουμε πρώτα σ αυτά τα ερωτήματα, για να δούμε πώς μπορεί να απομακρυνθεί ο ανεπαρκής. Εγω όπως έχω ξαναπεί, πέρα από το καθαρα υπηρεσιακό κομμάτι της εξωδιδακτικης εργασίας που ειναι μετρήσιμο αντικειμενικά, δεν μπορώ να φανταστώ άλλη «αξιολόγηση». Ή μάλλον όχι αξιολόγηση. Απλα λογοδοσία. Να μπορεί να σε ελέγξει ο διευθυντής αν λουφαρεις, αν είσαι αμελής στις εργασίες, αν χώνεις τους άλλους για να μην αναλάβεις εσυ. Αυτά όμως δεν έχουν κατ´ ανάγκη σχέση με το τι κανεις στην τάξη.
Ο Anemos2017 θιχτηκε; Ανηκεις στους συμβουλους-επιθεωρητες; Θα ερθεις σαν ανεμος να μας βαθμολογησεις; Φυσα, αγερι…