Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: sakis82 στις Αύγουστος 01, 2006, 04:08:30 μμ

Τίτλος: Είναι όντως υπεράριθμοι οι καθηγητες πληροφορικής;
Αποστολή από: sakis82 στις Αύγουστος 01, 2006, 04:08:30 μμ
Σε διάφορα θέματα αναφέρεται ότι οι καθηγητές πληροφορικής είναι παντού υπεράριθμοι. Αυτό ισχύει πραγματικά; Στην περίπτωση που ισχύει, αυτό δεν σημαίνει ότι οι ωρομίσθιοι που θα χρειαστούν φέτος θα είναι πολύ λιγότεροι σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, με δεδομένο ότι πλέον οι μόνιμοι καθηγητές πληροφορικής που δεν συμπληρώνουν το ωράριο τους θα είναι διαθέσιμοι και για την πρωτοβάθμια;
Τίτλος: Απ: Είναι όντως υπεράριθμοι οι καθηγητες πληροφορικής;
Αποστολή από: pollux στις Αύγουστος 01, 2006, 04:20:43 μμ
Σε διάφορα θέματα αναφέρεται ότι οι καθηγητές πληροφορικής είναι παντού υπεράριθμοι. Αυτό ισχύει πραγματικά; Στην περίπτωση που ισχύει, αυτό δεν σημαίνει ότι οι ωρομίσθιοι που θα χρειαστούν φέτος θα είναι πολύ λιγότεροι σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, με δεδομένο ότι πλέον οι μόνιμοι καθηγητές πληροφορικής που δεν συμπληρώνουν το ωράριο τους θα είναι διαθέσιμοι και για την πρωτοβάθμια;

Λες να κάνουν σε ολοήμερα οι μόνιμοι; Πλάκα θα έχει.
Πάντως χωρίς θέσεις από ΑΣΕΠ και συνεπώς και από πίνακες, τα επόμενα 2 ή 3 χρόνια, να δούμε πόσοι θα πανε ωρομίσθιοι στα ολοήμερα του χρόνου;
Τίτλος: Απ: Είναι όντως υπεράριθμοι οι καθηγητες πληροφορικής;
Αποστολή από: Dr_Michael στις Αύγουστος 01, 2006, 04:21:23 μμ
Νομίζω ότι η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.

α) Καταρχήν υπάρχει η «γραμμή» να παίρνουν 2-3 ωρομίσθιους αντί για έναν αναπληρωτή ή μόνιμο ώστε να μειώνεται η ανεργία. Έτσι ναι μεν δεν υπάρχουν κενά για μόνιμους ή αναπληρωτές, υπάρχουν όμως αρκετές θέσεις για ωρομίσθιους.

β) Πολλοί παίρνουν απόσπαση σε γραφεία, οπότε μένει κενή η οργανική θέση τους. Και μάλιστα αυτό μπορεί να γίνει με πολλούς συναδέλφους στην ίδια διεύθυνση. Έτσι μια ΔΙΔΕ μπορεί να έχει Χ Πληροφορικάριους στα γραφεία της, ενώ στα σχολεία να υπάρχει κάποιο κένο.
Τίτλος: Απ: Είναι όντως υπεράριθμοι οι καθηγητες πληροφορικής;
Αποστολή από: Dr_Michael στις Αύγουστος 01, 2006, 04:22:13 μμ
Λες να κάνουν σε ολοήμερα οι μόνιμοι; Πλάκα θα έχει.

Κάνουν από πέρισυ ίσως και από παλιότερα. Γνωρίζω άτομα.
Τίτλος: Απ: Είναι όντως υπεράριθμοι οι καθηγητες πληροφορικής;
Αποστολή από: KwstasH στις Αύγουστος 01, 2006, 04:29:00 μμ
Υπάρχει κάποιος συνάδελφος που λόγω υπεραριθμίας αποσπάστηκε σε κάποιο γραφείο ή αλλού να μας πεί τις εντυπώσεις του;
-Ποιό ήτν/είναι το περιέχόμενο της δουλειάς του;
-Τι σημαίνει να είναι κανείς στην διάθεση;

Με όλα αυτά το σκέφτομαι αν αξίζει τον κόπο...


Τίτλος: Απ: Είναι όντως υπεράριθμοι οι καθηγητες πληροφορικής;
Αποστολή από: sakis82 στις Αύγουστος 01, 2006, 04:34:38 μμ
Λες να κάνουν σε ολοήμερα οι μόνιμοι; Πλάκα θα έχει.

Κάνουν από πέρισυ ίσως και από παλιότερα. Γνωρίζω άτομα.
Δηλάδη αυτό ίσχυε από παλιά κι απλά τώρα θα γίνεται και με τη "βούλα";
Τίτλος: Απ: Είναι όντως υπεράριθμοι οι καθηγητες πληροφορικής;
Αποστολή από: Autaras στις Αύγουστος 01, 2006, 04:52:00 μμ
Πριν λιγές μέρες το είχα διαβάσει και εγώ ότι πλεόν με την βούλα θα μπορούν οι πληροφορικάριοι(γυμναστές και καλλιτεχνικά), να συμπληρώνουν το ωράριο τους στην Α' Βάθμια.
Με αυτή τη λογική μπήκαν οι ΠΕ19-20 στα δημοτικά.

"Πάντως χωρίς θέσεις από ΑΣΕΠ και συνεπώς και από πίνακες, τα επόμενα 2 ή 3 χρόνια, να δούμε πόσοι θα πανε ωρομίσθιοι στα ολοήμερα του χρόνου;"
Είναι και αυτός ένας τρόπος να αλλάξουν κατεύθυνση οι πληροφορικάριοι.
Πλεόν γνωρίζουν ότι τα σχολεία θα έιναι δύσκολος στόχος και θα ακολουθήσουν άλλες οδούς.
Σκεφτόμουν μήπως στα επόμενα χρόνια γίνει τίποτα και ζητήσουν πάλι μεγάλο αριθμό
στα δημοτικά. Αλλά δεν νομίζω να γίνει αυτό.

1)Σε περίπτωση που κριθεί κάποιος υπεράριθμος και τον αποσπάσουν σε γραφείο, μπορεί να μην αποδεχθεί
και να ζητήσει να τον στείλουν σε κάποια άλλη περιοχή?
2)Και όπως ρώτησε και ο Κώστας, ποιες οι συνθήκες εργασίας σε γραφείο?
Τίτλος: Απ: Είναι όντως υπεράριθμοι οι καθηγητες πληροφορικής;
Αποστολή από: Dr_Michael στις Αύγουστος 01, 2006, 05:03:43 μμ
Λες να κάνουν σε ολοήμερα οι μόνιμοι; Πλάκα θα έχει.

Κάνουν από πέρισυ ίσως και από παλιότερα. Γνωρίζω άτομα.
Δηλάδη αυτό ίσχυε από παλιά κι απλά τώρα θα γίνεται και με τη "βούλα";

Ακριβώς!
Τίτλος: Απ: Είναι όντως υπεράριθμοι οι καθηγητες πληροφορικής;
Αποστολή από: tasos78 στις Αύγουστος 02, 2006, 12:57:40 πμ
Κανονικά δεν θα έπρεπε τώρα αυτοί οι μαθηματικοί και οι υπόλοιποι άσχετοι που διδάσκουν πληροφορική στα σχολεία, να μετακινηθούν τώρα στον κλάδο τους, και να αφαιρεθούν απο εκεί κάποιες θέσεις, ετσι ώστε να ανοίξουν θέσεις πληροφορικής για τους πτυχιούχους ΠΕ19-ΠΕ20?
Τίτλος: Απ: Είναι όντως υπεράριθμοι οι καθηγητες πληροφορικής;
Αποστολή από: homeboy στις Αύγουστος 02, 2006, 02:15:10 πμ
Μια απλή ερώτηση στους γνωρίζοντες, λαμβάνοντας υπόψιν και τα τελευταία νέα για τον ΑΣΕΠ:

Αξίζει τελικά να ξεκινήσει κανείς τώρα ως ωρομίσθιος στην Πληροφορική ή θα μείνει για πάντα ..ωρομίσθιος;
Στα δημοτικά λέτε να ανοίξουν ποτέ θέσεις για μας;

Με τα σημερινά δεδομένα, δεν πρόκειται να γίνουν διορισμοί για τουλάχιστον δύο χρόνια. Αν μετά από δύο χρόνια, δηλαδή στον επόμενο ΑΣΕΠ, δοθούν και πάλι θέσεις στην πληροφορική, θα είναι μάλλον τόσο λίγες που θα καλυφθούν από όσους θα έχουν παιδαγωγική κατάρτηση. Όσο για τα δημοτικά πρέπει να δεις σε άλλο θέμα, έχει συζητηθεί αναλυτικά. Για να το βρεις κάνε αναζήτηση βάζοντας: Πληροφορική στο δημοτικό
Τίτλος: Απ: Είναι όντως υπεράριθμοι οι καθηγητες πληροφορικής;
Αποστολή από: sakis82 στις Αύγουστος 02, 2006, 03:14:32 πμ
Τελικά μπορεί να μας πει κάποιος, που έχει στοιχεία, αν οι μόνιμοι καθηγητές πληροφορικής είναι υπεράριθμοι; Να το θεωρούμε δεδομένο, ιδιαίτερα τώρα με τις νέες προσλήψεις; Να σου πώ την αλήθεια Dr Mιchael αυτά που είπες(" Νομίζω ότι η αλήθεια.....να υπάρχει κάποιο κένο") δεν τα κατάλαβα. Θες να πεις ότι είναι μεν υπεράριθμοι αλλά όχι στα σχολεία αλλά στα γραφεία κι ότι δημιουργούν πλασματικά κενά για να δουλεύουν οι ωρομίσθιοι; ???
Τίτλος: Απ: Είναι όντως υπεράριθμοι οι καθηγητες πληροφορικής;
Αποστολή από: Χριστίνα στις Αύγουστος 02, 2006, 08:55:47 πμ
Κοίτα να δείς που τελειώνοντας Πληροφορική η εκπαίδευση φαινότανε η "ευκολη και οχι τοσο συναρπαστική λύση", και τώρα θα παρακαλάμε!
Τίτλος: Απ: Είναι όντως υπεράριθμοι οι καθηγητες πληροφορικής;
Αποστολή από: Autaras στις Αύγουστος 02, 2006, 09:14:40 πμ
Κοίτα να δείς που τελειώνοντας Πληροφορική η εκπαίδευση φαινότανε η "ευκολη και οχι τοσο συναρπαστική λύση", και τώρα θα παρακαλάμε!
Μα "ήταν" για ένα διάστημα Εύκολη και Συναρπαστική λύση. Οι αριθμοί με τους διορισμούς το μαρτυρούν άλλωστε.
 Ποιος όμως θα άφηνε αυτή την έυκολη και συναρπαστική λύση για να απολαύσει μία περιπετειώδης και αβέβαιη λύση στον ιδιωτικό τομέα?
 Γι'αυτο και όλοι είχαν στραφεί προς την εκπαίδευση.
Τίτλος: Απ: Είναι όντως υπεράριθμοι οι καθηγητες πληροφορικής;
Αποστολή από: pollux στις Αύγουστος 02, 2006, 10:41:41 πμ
Κοίτα να δείς που τελειώνοντας Πληροφορική η εκπαίδευση φαινότανε η "ευκολη και οχι τοσο συναρπαστική λύση", και τώρα θα παρακαλάμε!

Θεωρώντας ότι ξεκινάει κάποιος στα 22-25 την επαγγελματική του ζωή, έχει μπροστά του 35-40 χρόνια εργασίας. Τα πρώτα 5-10 αναζητάει κάτι "συναρπαστικό" και πολλά υποσχόμενο. Μετά αρχίζει και προσγειώνεται σιγά-σιγά. Η δημόσια εκπαίδευση μπορεί να προσφέρει και τις δύο όψεις, γιατί σου δίνει επιλογές να κινηθείς. Μπορείς να αλλάζεις τόπους και σχολεία. Να γνωρίζεις ανθρώπους, να κάνεις διάφορες σχέσεις ενώ παράλληλα μπορείς να προσφέρεις στα παιδιά, να μαθαίνεις μαζί τους και όλα αυτά με εξασφαλισμένη μονιμότητα, χωρίς το άγχος του αύριο (οι εργαζόμενοι σε ιδιωτικές εταιρείες ξέρουν τι εννοώ) και με πολύ ελεύθερο χρόνο.
Νομίζω είναι η "συναρπαστική λύση", γι' αυτό δεν μπορεί να είναι "εύκολη". Κατά τύχη ήταν "εύκολη" τα προηγούμενα 4-5 χρόνια.
 
Τίτλος: Απ: Είναι όντως υπεράριθμοι οι καθηγητες πληροφορικής;
Αποστολή από: heren στις Αύγουστος 02, 2006, 10:55:49 πμ
η πληροφορικη στην εκπαιδευση μπηκε τα τελευταια χρονια και εχει παρει τη μορφη που γνωριζουμε ολοι.Ειναι λογικο στην αρχη να υπηρχαν απειρες θεσεις και να απορροφουσαν πολυ κοσμο για να τις καλυψουν.Πλεον εχουν καλυφθει σχεδον ολα τα κενα γι΄αυτο εχουν δυσκολεψει τα πραγματα.Επιπλεον ειναι καινουρια ειδικοτητα και κανεις ακομη δεν εχει βγει στη συνταξη!Φρακαρε το συστημα. Φυσικο επακολουθο!
Πιστευω πως ολοι εχουν την εμπειρια μιας ιδιωτικης δουλειας και μπορουν να ζυγισουν τα πλεονεκτηματα και τα μειονεκτηματα.Πλεον, ειναι επιλογη του καθενος να επιλεξει δημοσιο ή οχι
Τίτλος: Απ: Είναι όντως υπεράριθμοι οι καθηγητες πληροφορικής;
Αποστολή από: youla στις Αύγουστος 02, 2006, 11:38:06 πμ
Πλεον, ειναι επιλογη του καθενος να επιλεξει δημοσιο ή οχι


Δυστυχώς το δημόσιο (και ειδικά η εκπαίδευση) δεν είναι ακριβώς "επιλογή", δηλαδή "Θέλω να πάω στο Δημόσιο, μπορώ;" ...
Είναι μάλλον επιθυμία, όνειρο (απατηλό;), πάντως όχι απλή επιλογή.

Και εγώ που "διάλεξα" ιδιωτικό τομέα (γιατί το 1990 που πήρα πτυχίο δεν υπήρχε πληροφορική σε σχολεία ούτε ζωγραφιστή - εδώ δεν υπήρχε -σχεδόν- ούτε στα πανεπιστήμια!), τώρα όχι απλά βλέπω τα δύσκολα του χώρου μου, αλλά και εκ τών υστέρων διαπιστώνω πόοοοοσο θα μου ταίριαζε η εκπαίδευση, ακόμα και αν ας πούμε δεν είχε τα ωράρια και τις διακοπές που έχει τώρα.
Τίτλος: Απ: Είναι όντως υπεράριθμοι οι καθηγητες πληροφορικής;
Αποστολή από: Dr_Michael στις Αύγουστος 03, 2006, 12:05:44 πμ
Νομίζω ότι η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.

α) Καταρχήν υπάρχει η «γραμμή» να παίρνουν 2-3 ωρομίσθιους αντί για έναν αναπληρωτή ή μόνιμο ώστε να μειώνεται η ανεργία. Έτσι ναι μεν δεν υπάρχουν κενά για μόνιμους ή αναπληρωτές, υπάρχουν όμως αρκετές θέσεις για ωρομίσθιους.

β) Πολλοί παίρνουν απόσπαση σε γραφεία, οπότε μένει κενή η οργανική θέση τους. Και μάλιστα αυτό μπορεί να γίνει με πολλούς συναδέλφους στην ίδια διεύθυνση. Έτσι μια ΔΙΔΕ μπορεί να έχει Χ Πληροφορικάριους στα γραφεία της, ενώ στα σχολεία να υπάρχει κάποιο κένο.

Να εξηγήσω με παραδείγματα για να γίνουν πιο κατανοητά τα παραπάνω, μιας και ρωτήθηκα:

α) Πολλά ολοήμερα Δημοτικά στην Αττική, λειτούργησαν φέτος με ωρομίσθιους. Θα μπορούσαν οι θέσεις αυτές να καλυφθούν με μόνιμους, δηλαδή αντί να πάρει δύο ωρομίσθιους με 12 και 10 ώρες ο καθένας, να διαθέσει έναν μόνιμο ή περισσότερους αν έχουν ώρες και σε Δευτεροβάθμια.

β) Ας πούμε ότι ένας μόνιμος παίρνει μετάθεση στις Οινούσες, όμως είτε επειδή έχει βύσμα, είτε επειδή τον χρειάζεται ο διευθυντής στα γραφεία, παίρνει απόσπαση στη ΔΙΔΕ και έτσι πάλι έχει κενό το σχολείο.

Τέλος, η Αθήνα (και ίσως και η Θεσσαλονίκη) έχει στάνταρ κενά αλλά δεν τα δίνουν σε νεοδιορισθέντες, αφού διατίθονται σε διορισμένους προς μετάθεση. Για παράδειγμα το Γυμνάσιο στις Ερυθρές (Δυτική Αττική) όπου εργάστηκα ωρομίσθιος, το Σεπτέμβρη θα έχει κενό που θα καλυφθεί με ωρομίσθιο μάλλον πάλι;