Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - FKark

Σελίδες: 1234
43
Προσωπικά διαφωνώ με την βαθμολόγηση!Η αξία ενός μαθήματος δεν φαίνεται απ το αν μπαίνει βαθμός ή όχι....

Καλώς ή κακώς (και εγώ πιστεύω κακώς) στην ελληνική σχολική και κοινωνική πραγματικότητα η αξία του μαθήματος φαίνεται ΚΑΙ από το αν βαθμολογείται. Θα ήταν μεγάλη ήττα αν δεν βαθμολογούσαμε. Βέβαια η αξιολόγηση έχει νόημα στην (ιδανική) περίπτωση σχολείου που λειτουργεί κανονικά, με εργαστήριο "κανονικό" και καθηγητές από 1/9.

44
Σε αυτή την περίπτωση η γνώμη μου είναι ότι προλαβαινεις να βάλεις  "διαγώνισμα" αυτή τη βδομάδα (το τρίμηνο λήγει 10/12 από ότι μου είπανε) και μόνο αν αν κάποιος δεν πάει καλά σε αυτό ΚΑΙ είναι αδιάφορος ως τώρα να βάλεις κάτω από 10.

45
Συμφωνώ με όσα γράφει η happiness, με την παρατήρηση ότι το βαθμό που θα βάλουμε (αν δεν είναι 10 ή Α  :)) πρέπει να μπορούμε να τον "υποστηρίξουμε" κάπως. Σκέφτομαι να βάλω αυτή τη βδομάδα στις τάξεις Γ-ΣΤ μια παρόμοια με τις ασκήσεις που κάναμε που θα τους πω ότι θα βαθμολογηθεί για να έχω κάτι σαν διαγώνισμα και βέβαια στους υπολογιστές υπάρχουν οι φάκελοι των παιδιών με τις εργασίες τους που (θεωρητικά) μπορώ να δείξω στους γονείς αν το ζητήσουν. Από ότι μου είπαν οι δάσκαλοι οι βαθμοί είναι πολύ επιεικείς, δηλαδή 9-10 σε Ε-ΣΤ (8 σπάνια βάζουνε).

Εγώ έχω εντοπίσει μαθητές που είναι πάρα πολύ καλοί σε μένα και ρωτώντας τη δασκάλα μου έχει πει πως στα μαθήματα δεν πάει καθόλου καλά.

Αυτή είναι και για μένα η πιο συχνή περίπτωση. Σε παίρνει κανονικά το 10 άσχετα τι κάνει στα άλλα μαθήματα. Το δύσκολο είναι στην αντίθετη περίπτωση, αν έχει 10 σε όλα τα άλλα π.χ. και εγώ του έχω 9. Εκεί θα πρέπει να διπλοτσεκάρω αν αξίζει το 10 στην Πληροφορική.

46
Το ότι βάζουμε βαθμούς είναι πολύ καλό για μας, αφού σε μαθητές (και γονείς :))  θα δίνεται η (σωστή) εντύπωση ότι η Πληροφορική είναι  "κανονικό" μάθημα όπως τα άλλα. Επίσης χαμηλός βαθμός στους αδιάφορους μαθητές των μεγάλων τάξεων μπορεί να τους κάνει να ενδιαφερθούν περισσότερο. Έτσι κι αλλιώς αν δεν έβγαινε αυτό το έγγραφο είχα σκοπό να δώσω στους γονείς ένα χαρτί με "περιγραφική" αξιολόγηση αντί για βαθμό. Βέβαια εγώ πήγα στο σχολείο τέλη Σεπτέμβρη και έχω κάνει αρκετές ώρες, δεν ξέρω τι γίνεται για όσους πήγαν π.χ. Νοέμβρη. Στη Δ/θμια νομίζω ότι υπάρχει νόμος που λέει ότι δεν μπαίνει βαθμός αν δεν έχει συμπληρωθεί ικανοποιητικός αριθμός μαθημάτων, για την Α/θμια δεν ξέρω.

47

Σχετικά με την μείωση ωραρίου για τον υπεύθυνο εργαστηρίου δεν μπορεί να γραφτεί στον κανονισμό αν δεν έχει θεσμοθετηθεί απ το υπουργείο...έτσι τουλάχιστον διάβασα στην ανακοίνωση μιας σχολικής συμβούλου...

Είναι άλλο πράγμα να μην αναγράφει τίποτα ο Κανονισμός για μείωση (όπως θα έπρεπε) και άλλο να αναγράφει ρητά τη ΜΗ Μείωση όπως τώρα. Ο αντίστοιχος Κανονισμός ΣΕΠΕΗΥ της Δ/θμιας δεν γράφει τίποτα ούτε για μείωση, ούτε για το ποιος μπαίνει υπεύθυνος εργαστηρίου και κάθε Σεπτέμβρη βγαίνει η εγκύκλιος ορισμού υπευθύνου ΣΕΠΕΗΥ από το Υπουργείο που τα αναφέρει. Τώρα είναι πολύ χειρότερα τα πράγματα.....

48
Να πάρει επίσημη θέση επιτέλους η ΠΕΚΑΠ και να αγωνιστούμε όλοι για όλους και για όλα.
Αν χρειαστεί να απεργήσουμε σαν κλάδος ζητώντας τη συμπαράσταση των υπολοίπων.
Αν χρειαστεί να κάνουμε επίσχεση εργασίας μέχρι να μας πάρουν στα σοβαρά.
Ίσως φαίνομαι αστείος, αλλά αγωνιώ μη γίνω γελοίος.
Θα φύγει και η φετινή χρονιά έτσι όπως και οι προηγούμενες. Χωρίς δεσμεύσεις.
Κύριοι της ΠΕΚΑΠ περιμένω θέσεις. Μόνο προεκλογικά έχετε φωνή;
Συνάδελφοι περιμένω αποφασιστικότητα και αγωνιστικό πνεύμα.
Καλό Σαββατοκύριακο.


Το νέο ΔΣ της ΠΕΚΑΠ θα συσταθεί το επόμενο Σάββατο. Βέβαια υπάρχει ανησυχία για το θέμα του Κανονισμού εντός και εκτός ΔΣ. Υπάρχει και ένα "εσωτερικό" ζήτημα της ΠΕΚΑΠ (δες τα ονόματα των συντακτών του Κανονισμού - δεν θέλω να επεκταθώ) που ελπίζω να διευκρινιστεί.  Για τις κινητοποιήσεις που λες και εγώ μαζί σου αλλά τι συμμετοχή νομίζεις ότι θα έχουν? Εδώ δεν απεργούμε για άλλα και άλλα....

Συνάδερφοι σήμερα μου είπαν στο σχολείο για την εγκύκλιο. Οτι ήρθε, οτι πρέπει να την δούμε κλπ κλπ. Ακούω που λέτε πως δεν θα δεχθείτε τη θέση αυτή. Υπάρχει αυτή η δυνατότητα; Εννοώ....είμαστε ή δεν είμαστε υποχρεωμένοι; Και αν ναι.....δεν είναι ευθύνη του διευθυντή να ενημερωθεί για όλα τα έντυπα που πρέπει να συμπληρωθούν και να μας προμηθεύσει;

 

Ο Κανονισμός αναφέρει ότι ο Υπεύθυνος ορίζεται (με απόφαση του Συλλόγου διδασκόντων - όχι χρίσμα του Διευθυντή) στην αρχή του σχολικού έτους. Αν δεν έρθει άλλο έγγραφο στο σχολείο που να λέει ότι πρέπει στη μέση της χρονιάς να οριστεί κάποιος υπεύθυνος νομίζω ότι δεν κάνεις κάτι. Επίσης σύμφωνα με τον Κανονισμό απλά έχεις προτεραιότητα, εννοείται ότι μπορείς να αρνηθείς. Αν πάλι δεχθείς, τα έντυπα (τιμολογια κτλ.) θα πρέπει μάλλον να τα βρεις μόνη σου ή το πολύ πολύ με τη βοήθειά του, αφού τα καθήκοντα που ορίζει ο Κανονισμός για το Δ/ντη είναι κυρίως "Εποπτεία"  :).

49
Μη φανταστείς βαθμό και αναλυτική αξιολόγηση, μια γενική περιγραφή. Η αξιολόγηση είναι και "όπλο" για τους αδιάφορους μαθητές, που όπως και να το κάνεις τους θυμάσαι. :)

50
Χωρις να θελω να το παίξω "παλιός", επειδή έχω υπάρξει υπεύθυνος εργαστηρίου σε σχολεία Δ/θμιας αρκετές φορές, η δουλειά του υπευθύνου εργαστηρίου δεν είναι μόνο να φτιάχνει τους Η/Υ για το εργαστήριο του (κάτι που έτσι κι αλλιώς λίγο πολύ κάνουμε). Έχει πολύ "χαρτούρα", έντυπα για κάθε Η/Υ και συσκευή και καταγραφή μέχρι το τελευταίο ποντίκι, ειδικά στα δημοτικά που εφαρμόζεται για 1η φορά.  Το βασικότερο είναι ότι έχει ευθύνη και μάλιστα στην περίπτωσή μας χωρίς κανένα όφελος (δεν είναι τυχαίο ότι το επίδομα π.χ. του Δ/ντή λέγεται επίδομα ευθύνης). Η τρίωρη μείωση είναι το ελάχιστο για τον κόπο που χρειάζεται. Εγώ προσωπικά δεν ανέλαβα Υπεύθυνος στο Δημοτικό που είμαι φέτος και θα προσπαθήσω να μην αναλάβω με αυτόν τον κανονισμό (άλλωστε θα έπρεπε να γίνει η ανάληψη στην αρχή του σχολικού έτους). Αν και συμφωνώ εν μέρει με τον lzdg ότι δεν ασχολείται στην ουσία κανένας "από πάνω" με το αν κάνουμε σωστά τη δουλειά μας, πιστεύω ότι πιο σημαντικό στο τι δείχνουμε "προς τα έξω" είναι να κάνουμε σωστά το μάθημά μας δίνοντας στους γονείς και στα παιδιά την πεποίθηση ότι γίνεται δουλειά στο μάθημα, παρά να γίνουμε οι τεχνικοί του σχολείου. Ας πούμε εγώ σκέφτομαι να αξιολογήσω τους μαθητές, έστω και περιγραφικά, και να το δώσω στους γονείς σαν βαθμό ακόμα και αν βγει εγκύκλιος ότι το μάθημα δεν αξιολογείται όπως πέρισυ.

51
Ισως δεν το διατύπωσα σωστά προηγουμένως: όχι πώς γίνονται οι τοποθετήσεις αλλά πώς αποφασίζεται ποιοι θα διατεθούν και ποιοι όχι? Αν π.χ. έχουν ζητήσει 10 άτομα με αίτησή τους να διατεθούν στην Α/θμια και η Α/θμια θέλει 5 άτομα, ποιοι 5 από θα διατεθούν?

52
Καλημερα συναδελφοι. Θα ηθελα να κανω μια ερώτηση: από όσους ειναι σε διαθεση ΠΥΣΔΕ και εκαναν αιτηση να διατεθουν στην Πρωτοβαθμια ποιοι προηγούνται για να διατεθούν, οι εκπαιδευτικοί με τα λιγότερα ή τα περισσότερα μόρια μετάθεσης? Υπάρχει κάποια σχετική διάταξη?

53
Εργασιακά / Απ: Πώς διοριστήκατε μόνιμοι;
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2011, 03:14:32 μμ »
Συγχαρητηρια στους δημιουργους του PDE, αν και νεος στο forum το παρακολουθω αρκετα χρονια. ΠΕ19, διοριστηκα με ΑΣΕΠ το 2005 και απο τοτε ειμαι στη διαθεση (3 διαφορετικων) ΠΥΣΔΕ....

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160838
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 925
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 721
Σύνολο: 723

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.