Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ο Σύλλογος Αναπληρωτών Νηπιαγωγών (Σ.Α.Ν.), ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Δασκάλων (ΠΑ.Σ.Α.Δ.) και η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας (Π.Ε.Α.Δ.) ως τρεις θεσμικές συλλογικότητες των αναπληρωτών εκπαιδευτικών λειτουργών στην Πρωτοβάθμια και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ενόψει της εξαγγελίας από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ενός Συστήματος Μόνιμων Διορισμών υπό την εποπτεία του Α.Σ.Ε.Π., το οποίο θα αντικαταστήσει τις σχετικές νομοθετικές ρυθμίσεις του ν. 3848/2010, καταθέτουν την εξής Πρόταση:1. προϋπηρεσία (1 μόριο για κάθε μήνα εργασίας)2. μοριοδότηση (1 μόριο για κάθε μονάδα πάνω από τη βάση) του τελευταίου ΑΣΕΠ (2008), σε όποιον κλάδο υπάρχουν επιτυχόντες.3. πτυχίο (ημερομηνία κτήσης του βασικού / βαθμός σε περίπτωση που τα προηγούμενα στοιχεία ισοσταθμίζονται)Η Πρόταση αυτή:(α) αποτελεί επί της ουσίας συγκερασμό των τριών «ιστορικών» τρόπων μόνιμων διορισμών στη δημόσια εκπαίδευση.(β) αποκαθιστά με δίκαιο τρόπο την πολυετή προσφορά χιλιάδων συναδέλφων στη δημόσια εκπαίδευση γιατί οι εκπαιδευτικοί ως αναπληρωτές σήκωσαν το βάρος των μνημονίων και με κόπους και θυσίες κράτησαν ανοιχτά τα σχολεία σε όλη την Ελλάδα.(γ) δίνει τη δυνατότητα στην Πολιτεία να αποκαταστήσει στον ευαίσθητο τομέα της Δημόσιας Εκπαίδευσης την «κανονικότητα» για την εύρυθμη λειτουργία ενός Δημόσιου Αγαθού μετά από μια δεκαετία απουσίας μόνιμων διορισμών.Σε κάθε περίπτωση, οι Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί Λειτουργοί που εκπροσωπούνται από κοινού από τις θεσμικές συλλογικότητές τους (Σ.Α.Ν.-ΠΑ.Σ.Α.Δ.-Π.Ε.Α.Δ.) απαιτούν και πρέπει να έχουν λόγο στην τελική διαμόρφωση οποιουδήποτε σχετικού νομοθετήματος.
κάποιες ερωτήσεις για να ασχοληθούμε με τα ουσιαστικά 1)τι σύστημα θα έχουμε ; με μόρια ή γραπτό; 2) το άρθρο 103 παρ 7 του Συντάγματος,προοίμιο στις αποφάσεις του ΣτΕ 527 και στις αποφάσεις αναδρομικών διορισμων του διοικητικού εφετειου αθηνων είναι σαφες Παράθεση**7. Η πρόσληψη υπαλλήλων στο Δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός καθορίζεται κάθε φορά, πλην των περιπτώσεων της παραγράφου 5, γίνεται είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και υπάγεται στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής, όπως νόμος ορίζει. συμφωνούμε έως εδώ; 3)η 527 είπε για γραπτό διότι όταν εκδόθηκε σύγχρονός της νόμος ήταν ο 3848, γι' αυτό σε αυτόν παρέπεμπε, 3848 που μιλάει για γραπτό με προσαυξήσεις, συμφωνούμε; 4)ο 3848 μπορεί να αλλάξει; μπορεί οι νόμοι αλλάζουν με νόμους...τι νόμους ; συνταγματικούς ήτοι να συμφωνούν μεταξύ άλλων με την αρχή της ισότητας και αξιοκρατίας και με το άρθρο 103,παρ. 7 καλά μέχρις εδώ; διαφωνεί κανείς;5)η κυβέρνηση θέλει να φτιάξει συστημα με μορια...μας το είπε ο αιρετός Φασφαλής ΠαράθεσηΕΝΗΜΈΡΩΣΗ!!!ΜΌΛΙΣ ΤΏΡΑ ΣΤΗ ΣΥΝΆΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΎ ΜΕ ΤΗ ΔΟΕ, Ο ΥΠΟΥΡΓΌΣ ΔΕΣΜΕΎΤΗΚΕ ΟΤΙ THN EPXOMENH EBΔOMAΔA ΘA ΣTAΛEI ΣTIΣ OMOΣΠONΔIEΣ ΣXEΔIO ΔIOPIΣMΩN. ΘA EXEI 3 AΞONEΣ: EΠIΣTHMONIKA, ΠPOYΠHPEΣIA και KOINΩNIKA KPITHPIA. YΠO THN EΠOΠTEIA TOY AΣEΠ!https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1031459490368017&set=a.132172743630034&type=3&theater6)οι ασεπιτες θέλουν να μετρήσουν οι ασεπ τους. δικαιώμά τους να το λένε και καλά κάνουν και το λένε. κομίζουν την πρότασή τους στο τραπέζι του διαλόγου και την λαμβανουμε υπόψιν μας 7)σε ένα σύστημα με μόρια ποια θέση μπορεί να έχει μια γραπτή επίδοση; προσέξτε την ερωτηση, επαναλαμβάνω, σε ένα σύστημα με μόρια τη θέση μπορεί να έχει μια γραπτη επίδοση;8 ) ας πουμε ότι τη δεχόμαστε την γραπτή επίδοση γενικά...μετά θα εξειδικεύσω τα ερωτηματα 8 )θα έχουμε δύο λίστες με εχοντες γραπτό και μη έχοντες; αν ναι , αυτό δεν είναι κάτι σαν το 60% 40%; ή μισοί με γραπ΄το και οι μισοί με μόρια; μα η 527 δεν το κατάργησε; το κατάργησε. έπειτα το σύνταγμα ομιλεί για δυο διακριτά συστήματα: γραπτό και με μόρια, αμιγώς γραπτό: όλοι γράφουμε και όπως γράφουμε θα καταταχθούμε, όποιος δεν γράψει έκτός!!! Στον με μόρια διαγωνισμό μπαίνει γραπτή επίδοση; όχι . Διαμορφώνεται με άλλα κριτηρια: ας πουμε αυτά που ο Φασφαλής ανέφερε, άρα γραπτός δεν μετράει καθόλου9) ας πουμε ότι φτιάχνουμε συστημα με γραπτό: ποιος γραπ΄τος θα μπει; εγω εδωσα σε 3 ασεπ, να μπουν όλοι; να μπει ο καλύτερος του καθενός; να μετρησει ο του 2008; 10) αν μετρησει ο τελευταίος όσοι έχουν από το 06 και πίσω ...γείά σας!!!11) αν μετρησουν οι καλυτεροι του καθενός; βάζω τη βαθμάρα μου του 1998, βάζεις τη βαθμάρα σου του 2002 συγκρίνονται;εδω οι φίλοι μου οι ασεπιτες που παραπέμπουν συχνάκις στην 527 θα μου επιτρέψουν να κάνω μία παραπομπή : στην 13η σκέψη της 527 https://www.esos.gr/arthra/37061/i-apofasi-toy-ste-5272015-gia-tin-antisyntagmatikotita-ton-rythmiseon-toy-n-38482010 ΠαράθεσηΤέλος, όσον αφορά ειδικώς τους προαναφερθέντες εκπαιδευτικούς με εικοσιτετράμηνη πραγματική υπηρεσία, οι οποίοι έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σε οποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ανεπιτρέπτως αυτοί προτιμώνται, έναντι άλλων επιτυχόντων εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ως εκ της προϋπηρεσίας τους και της λήψεως απλώς της βαθμολογικής βάσης στον ίδιο ή, πολύ περισσότερο, σε προηγούμενο διαγωνισμό, διότι ελλείπει η απαραίτητη σύγκριση μεταξύ των επιτυχόντων, η οποία θα επέτρεπε το διορισμό κάθε φορά των αξιότερων υποψηφίων (πρβλ. Σ.τ.Ε. 2396 - 2398/2004 Ολομ.).ξανά για να το εμπεδώσουμε ή, πολύ περισσότερο, σε προηγούμενο διαγωνισμό, διότι ελλείπει η απαραίτητη σύγκριση μεταξύ των επιτυχόντων, η οποία θα επέτρεπε το διορισμό κάθε φορά των αξιότερων υποψηφίωνάρα δεν μπορεί να φτιαχτεί μια λίστα με επιτυχόντες διαφορετικών εξεταστικών διαδικασιών διότι είναι μη αξιοκρατικό ΕΞΕΤΑΖΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΤΑΣΣΟΜΑΣΤΕ 12) φτιάχνουμε μια λίστα κατά φθίνουσα σειρά με το άθροισμα των μορίων του καθενός: όπως τα θέλει η ΟΛΜΕ και η ΠΕΑΔ: εσύ με τον γραπ΄το σουκαι τις όποιες προσαυξήσεις σου κι εγω χωρίς τον γραπτό με την προϋπηρεσία κλπ προσαυξήσεις δηλαδή θα φτιάξουμε ένα υβρίδιο, ένα γραπτομόρια ή μοριογραπτό στέκει ; όλοι θα στραφούν κατά όλων οι ασεπιτες κατά ασεπιτων , οι ασεπιτες κατά των μη ασεπιτων και τούμπαλιν....οι δικηγόροι θα τρίβουν τα χεράκια τους...13) ακόμα και να πάει σε γραπτό οι παλιές βαθμολογίες δεν θα μπορούσαν να κρατηθούν... κι ας το προέβλεπε ο 3848, για τους λόγους που προαναφέραμε (βλ.11ο ερωτημά μας) άρα όλοι ξανά γραπτό από την αρχή...Παρακαλώ για τις παρατηρησεις σας
**7. Η πρόσληψη υπαλλήλων στο Δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός καθορίζεται κάθε φορά, πλην των περιπτώσεων της παραγράφου 5, γίνεται είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και υπάγεται στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής, όπως νόμος ορίζει.
ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ!!!ΜΌΛΙΣ ΤΏΡΑ ΣΤΗ ΣΥΝΆΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΎ ΜΕ ΤΗ ΔΟΕ, Ο ΥΠΟΥΡΓΌΣ ΔΕΣΜΕΎΤΗΚΕ ΟΤΙ THN EPXOMENH EBΔOMAΔA ΘA ΣTAΛEI ΣTIΣ OMOΣΠONΔIEΣ ΣXEΔIO ΔIOPIΣMΩN. ΘA EXEI 3 AΞONEΣ: EΠIΣTHMONIKA, ΠPOYΠHPEΣIA και KOINΩNIKA KPITHPIA. YΠO THN EΠOΠTEIA TOY AΣEΠ!
Τέλος, όσον αφορά ειδικώς τους προαναφερθέντες εκπαιδευτικούς με εικοσιτετράμηνη πραγματική υπηρεσία, οι οποίοι έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σε οποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ανεπιτρέπτως αυτοί προτιμώνται, έναντι άλλων επιτυχόντων εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ως εκ της προϋπηρεσίας τους και της λήψεως απλώς της βαθμολογικής βάσης στον ίδιο ή, πολύ περισσότερο, σε προηγούμενο διαγωνισμό, διότι ελλείπει η απαραίτητη σύγκριση μεταξύ των επιτυχόντων, η οποία θα επέτρεπε το διορισμό κάθε φορά των αξιότερων υποψηφίων (πρβλ. Σ.τ.Ε. 2396 - 2398/2004 Ολομ.).
Μονόδρομος γραπτός για όλους..
Με μεγάλη απογοήτευση , ο βαθμός του ασεπ 2008 δεν θα είναι κριτήριο για το νέο σύστημα. Είναι οριστικό.
Μόλις άνοιξαν τον "Ασκό του Αιόλου".Συνεπώς, θα πρέπει να δούμε πως αποκτήθηκαν οι Προϋπηρεσίες πριν το 2016. Δεν θα πάθουμε εγκεφαλικό στα καλά καθούμενα. Άρα, ΣΤΕ
ναι αλλα και ταβανακι 84......
η απόκτηση όμως της προϋπηρεσίας αυτής ανάγεται σε προσλήψεις αναπληρωτών ή ωρομισθίων, οι οποίες δεν είχαν υπαχθεί στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής και, ενόψει και των σχετικών διάσπαρτων στη νομοθεσία διατάξεων (όπως αυτές που αφορούν τις μνημονευθείσες στις δέκατη και ενδέκατη σκέψεις περιπτώσεις των άρθρων 6 παρ. 34 του ν. 3027/2002 και 41 παρ. 4 του ν. 3762/2009), δεν προκύπτει ότι έχουν γίνει με αξιοκρατικές εγγυήσεις [σχετ. το 82394/Δ2/27.5.2014 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων προς το Δικαστήριο, στο οποίο διαλαμβάνεται, κατ’ επίκληση του άρθρου 21 του ν. 2190/1994, ότι «αναφορικά με τη σύναψη συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών πλήρους ή μειωμένου ωραρίου, είναι σαφές ότι αυτή δεν υπόκειται σε έλεγχο από το Α.Σ.Ε.Π.»].
Η προϋπηρεσία, άλλωστε, και η εμπειρία ωςπροϋπόθεση για την εισαγωγή ευνοϊκών ρυθμίσεων αποτελούν, κατ΄ αρχήν, κριτήρια,η θέσπιση των οποίων συνάδει με τις συνταγματικές αρχές της ισότητας και τηςαξιοκρατίας.