Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Νόμιμος διαγωνισμός είναι μόνο ο γραπτός. Μόνο ο γραπτός νομιμοποιει παράνομες προυπηρεσιες. Πρώτα θέλουν να νομιμοποιησουν την μοριοδοτηση στις νόμιμες προυπηρεσιες της ειδικής και μετά να τον περάσουν στις παράνομες της γενικής. Ο σύριζα θα αναλάβει το πρώτο βήμα και το δύσκολο το αφήνει στους επόμενους, για να αποφύγει τις ευθύνες. Κοινώς ψάχνουν για κοροϊδα να διορίσουν τους μάγκες των απολυμένων από τα ιδιωτικά εκπαιδευτικων. Ξυπνήστε, 120 μήνες καθαρή προϋπηρεσία χωρίς προσαυξήσεις από δυσπροσιτα έχουν ελάχιστοι εκτός από αυτούς!
Kananga Από όσο ξέρω και η ειδική αγωγή έχει πρόβλημα και υπάρχει ανάγκη από εκπαιδευτικούς. Οπότε η αναβάθμιση μπορεί να μην ξέρω για ποιο λόγο ακριβώς γίνεται αλλά δεν είναι λογικό να λες συναδέλφους "επιστήμονες" ειδικής αγωγής. Τι θα πει "επιστήμονες" ειδικής αγωγής; Παρακολουθώ το πρόγραμμα ειδίκευσης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση το ΕΚΠΑ και θεωρώ ότι ως εκπαιδευτικός στην γενική συναδέλφους μου τους εκπαιδευτικούς στην ειδική αγωγή.Αν δεν είναι διδακτικό προσωπικό τότε γιατί στο πρόγραμμα του ΕΚΠΑ συζητάμε για θεωρίες μάθησης και εξατομικευμένο πρόγραμμα.Τι θα πει "διδακτικό προσωπικό με την κλασσική έννοια του όρου.";Πραγματικά θεωρώ ότι όποια συνάδελφος καθηγήτρια οικιακής οικονομίας που κάνει σε σχολείο ειδικής αγωγής το μάθημα Αυτόνομη Διαβίωση είναι εκπαιδευτικός με την πιο κλασσική έννοια του όρου. Μακάρι και τα γενικής να είχανε ένα τέτοιο μάθημα.Εκτός αν θεωρείς ότι για να ανήκει κάποιος στο "διδακτικό προσωπικό με την κλασσική έννοια του όρου" πρέπει να έχει μάθημα που βάζει διαγώνισμα, έχει αυστηρά καθορισμένη ύλη. Μήπως τους γυμναστές να τους αποκαλούμε επιστήμονες φυσικής αγωγής;
Αν πράγματι αληθεύουν τα στοιχεία του άρθρου, συντελείται και πάλι ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ έγκλημα σε βάρος παιδιών και των οικογένειών τους. Στη χώρα που ο γιατρός εκβιάζει το φακελάκι είναι πολύ πιθανό να συμβαίνουν αυτά που αναφέρει το άρθρο. Ξανά: Όλα όσα συζητάμε για διορισμούς και κουραφέξαλα είναι ΤΡΙΧΕΣ μπροστά στην πιθανότητα να έχουμε αποδεχτεί ως κοινωνία μια τέτοια στρέβλωση!http://www.efsyn.gr/arthro/viomihania-diagnoseon-paidion-me-mathisiakes-dyskolies
Δεν σε καταλαβαίνω ειλικρινά. Κάποιος/α αυτή τη στιγμή κάνει το σεμινάριο ή τον μεταπτυχιακό και τον/την καλούν σε ειδικό σχολείο.Γιατί η εμπειρία του/της στο ειδικό σχολείο δεν θεωρείται σημαντική και για το γενικό σχολείο;Την έννοια της συμπερίληψης την έχετε ακούσει ποτέ; Την έχετε καταλάβει ή το μυαλό σας καίγεται μόνο για το σύστημα διορισμού;Και από ότι παρακολουθώ στην κουβέντα μετά τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής πιάσαμε τους απολυμένους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς.Άρα για να καταλάβω αν έχω πάρει καλά το μάθημα από τους "συναδέλφους" του φόρουμ. Σημαντική προϋπηρεσία είναι αυτή που αποκτήθηκε μόνο ως αναπληρωτής σε γενικό σχολείο.Εντάξει, το κατάλαβα. Τα επιχειρήματα δεν χρειάζονται. Ο εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής δεν είναι ο εκπαιδευτικός και ο ιδιωτικός εκπαιδευτικός ήταν ξάδερφος του ιδιοκτήτη και άρα τον πήρε χωρίς να άξιζε.Ωραία! Μετά από τις παραπάνω απόψεις που διατυπώνετε νιώθετε ότι θα έπρεπε να είστε εκπαιδευτικοί και ότι πραγματικά πρέπει να διοριστείτε;Για να το ξανασκεφτείτε λίγο..
Αξίζει να διαβασετε το άρθρο! Συγκλονιστικό!
Οταν διαβαζουμε κατι πρέπει να γνωρίζουμε ποιος το γράφει και που το γράφει
Θα είναι συνταγματικός μόνο αν ΔΕΝ μετράει η προϋπηρεσία για το σύνολο των θέσεων. Αν μετράει για όλες τις θέσεις είναι ο ορισμός του ρουσφέτιου στους σημερινούς αναπληρωτές και αφήνει όλους τους μηδενικής απέξω.
Γιατί το λες αυτό; Τόσο δύσκολο το έχεις να βρεθεί απο τον πινακα μηδενικης ανθρωπος με βαθμο πτυχιου 10, δευτερο πτυχιο, μεταπτυχιακο, διδακτορικο και με 4 παιδιά(πολύτεκνος), ώστε να έχει ελπίδες μπας και τον πάρουν αναπληρωτή του χρόνου; Λάθος άτομα θα πηδήξουν κάγκελα αύριο.Οι 100 χιλιάδες της μηδενικής με το δούλεμα που πέφτει στις πλάτες τους έχουν δύο επιλογές. Η Να αλλάξουν χώρα.Η Να αλλάξουν ΟΡΙΣΤΙΚΑ επάγγελμα, όχι γιατί δεν είναι ικανοί, αλλά επειδή κάποιοι με το έτσι θέλω τους αποκλείουν, και δεν είναι μόνο οι κυβερνώντες. Κάτσε δούλεψε σε άσχετες με τις σπουδές σου δουλειές πληρώνοντας φόρους για την παιδεία(μέσω των χρημάτων αυτών πληρώνονται μόνιμοι και αναπληρωτές) χωρίς να σου δοθεί η ευκαιρία εσένα ποτέ.