Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Προσμέτρηση μορίων ΑΣΕΠ.Τυπικο προσόν η παιδαγωγική επάρκεια προ διορισμου ή αλλιώς έξτρα μοριοδότηση.Διόρθωση ακαδημαϊκών προς τα κατω και κοινωνικών προς τα πάνω.Διόρθωση μοριοδοτησης πτυχίου βάσει βαθμου.Μη ξεχνάμε ότι οι πίνακες είναι και για μονιμους διορισμούς και για πρόσληψη αναπληρωτών. Άρα οι νέοι με τα ακαδημαϊκά προσόντα αποκτούν μια καλή θέση για αναπληρωτές. Δε γίνεται να ευελπιστούν σε άμεσο διορισμό. Μακάρι να γινόταν. Μη χάνουμε το ρεαλισμό στο όνομα των ίσων ευκαιριών.
και ποιός σου είπε οτι είμαι μεσάζοντας και οτι προωθώ τα αιτήματα των εκπαιδευτικών. Απεναντίας προωθώ τα αιτήματα της ομάδας μου. Κυρίες και κύριοι τα μόρια του ασεπ θα είναι μέσα. Θα ανέβουν λίγο τα κοινωνικά και θα ελαττωθούν τα ακαδημαικά. Το όριο παίζει να ανέβει.
Τραγικο να μειωθουν τα ακαδημαϊκά και να αυξηθουν τα κοινωνικα.Απλα τραγικό...Δλδ.το να εχει.κανεις 1-2 παιδια τι σχεση εχει με τα προσοντα διορισμού?Σε κανει καλυτερο υπαλληλο? Κ ρωτω...γιατι.πρεπει να τιμωρηθει αυτος που δεν μπορει για τον Χ,Ψ λογο να κανει.παιδια!?Ειλικρινα δλδ δεν.το χωραει το μυαλο μου! Επισης το ταβανι πρεπει.να.πεσει, οχι να ανεβει...Απι το κακο στο χειροτερο...
Εάν το νέο σύστημα θεωρούσε απαραίτητη την παιδαγωγική επάρκεια, τότε ίσως οι επιτυχόντες στον ΑΣΕΠ να μπορούσαν να ζητήσουν να συμπεριληφθούν στους έχοντες παιδαγωγική επάρκεια. Από τη στιγμή όμως που η παιδαγωγική επάρκεια δεν είναι απαραίτητη πριν από τον διορισμό, δεν είναι εύκολο νομίζω να γίνει κάτι τέτοιο, αφού θα είναι σαν να διαχωρίζονται οι υποψήφιοι σε δύο κατηγορίες: οι επιτυχόντες στον ΑΣΕΠ θα είναι υποψήφιοι με αναγνωρισμένη παιδαγωγική επάρκεια πριν από τον διορισμό ενώ όσοι έχουν παιδαγωγική επάρκεια (από μεταπτυχιακό ή πιστοποιητικό) θα είναι υποψήφιοι δίχως αναγνωρισμένη παιδαγωγική επάρκεια πριν από τον διορισμό.Έτσι κι αλλιώς, όμως, δεν μπορώ να κατανοήσω τη λογική αυτών που προτείνουν το νέο σύστημα σε ό,τι αφορά την παιδαγωγική επάρκεια. Πρόκειται για ένα προσόν που αφενός , όπως μαρτυρά και το όνομά του, είναι σημαντικό και αφετέρου μπορεί κανείς να αποκτήσει πολύ πιο εύκολα σε σχέση με ένα μεταπτυχιακό ή ένα διδακτορικό. Ωστόσο είναι το μοναδικό από τα προτεινόμενα προσόντα που δεν θα παίξει ρόλο στη διαδικασία της επιλογής των υποψήφιων.
ποσο δικιο εχεις, τα παιδια ειναι πηγη αγαπης και σε κανουν καλυτερο ανθρωπο, οχι καλυτερο εκπαιδευτικο
Δε λέμε ότι είναι καλύτερος εκπαιδευτικός αυτός που έχει παιδιά και ότι δεν είναι θέμα αγάπης. Μιλάμε όμως για διαγωνισμό με σύστημα μοριοδοτησης, όπως γίνεται σε όλο το υπόλοιπο δημόσιο. Ούτε ο δημοτικός υπάλληλος που έχει παιδιά είναι καλύτερος υπάλληλος π.χ. Αν δε σας αρέσει να προσμετρώνται και κοινωνικά κριτήρια, ζητήσετε γραπτό ΑΣΕΠ. Μαζί σας κι εγώ. Να μην κρύβεται κάνεις πίσω από παιδιά, ακαδημαϊκά κλπ.
μα το θεμα δεν ειναι η προσμετρηση η οχι των τεκνων, αλλα η παραλογη απαιτηση αυξησης των μοριων των τεκνων εναντι των ακαδημαικων με την προφαση οτι οσι εχουν παιδια δεν ειχαν τον χρονο να κανουν μαστερ.
Με την ίδια λογική να απαιτήσουμε όλοι οι άνδρες που υπηρετησαμε στρατό να μας δώσουν ένα μοριο για κάθε μήνα επειδή για 1,5-2 χρόνια ήμασταν εκτός εκπαιδευτικής διαδικασίας χάνοντας πολύτιμο χρόνο σε σχέση με τις γυναίκες εφόσον όλοι ψάχνουν να βρουν μόρια που τους βολεύουν νομίζω και αυτό είναι δίκαιο και πρέπει να γίνει πράξη