Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έχετε ξεφύγει εντελώς συνάδελφοι. Δεν είναι ο προσωπικός σας λογαριασμό στο fb εδώ.Εγώ θέλω να μου απαντήσετε μια ερώτηση:Γιατί σε σύστημα αξιολόγησης εκπαιδευτικών μετράνε οι ξένες γλώσσες και δεν μετράει γραπτός διαγωνισμός με ειδική διδακτική, παιδαγωγικά και γνωστικό. Ας μου εξηγήσει κάποιος. Σε ποια άλλη χώρα μετράνε οι ξένες γλώσσες, τα παιδιά (έχω 1) για να πάρει κάποιος το αντίστοι qualified teacher's status.
Δλδ συνάδελφε, σε απλά ελληνικά, τι πάει να πει αυτό?Δεν θα προλάβουν εννοείς,? Για γενικής ρωτάω
Επιτρέψτε μου μια μικρή παρέμβαση. Το άρθρο με τις μεταβατικές διατάξεις, νομίζω το 66 το διαβάσατε με τις επισημάνσεις τού; Δηλαδή αν κατάλαβα καλά χθες ψηφίστηκε ένα νομοσχέδιο που καθορίζει τον τρόπο που θα κατατάσσονται οι υποψήφιοι αναπληρωτές και μόνιμοι σε νέους πίνακες που πιθανόν να μην είναι έτοιμοι για τις προσλήψεις αναπληρωτών του χρονου, όπως επίσης πριν βγουν οι νέοι τελικοι πίνακες δεν είναι υποχρεωμένος ο υπουργός να δώσει αριθμό και περιοχές διορισμού μονίμων. Λαμπρά!Επίσης σε ένα μήνα από την λήψη ΦΕΚ του νομοσχεδίου πρέπει ο ΑΣΕΠ να καλέσει υποψήφιους να καταθέσουν χαρτιά. Σε ένα μήνα έχουμε Μάρτιο. Θα πρέπει μέχρι 15 Ιουλίου ο ΑΣΕΠ να έχει δεχθεί δικαιολογητικά (μεγαλύτερο πλήθος από τα έως τώρα αποδεχόμενα), να έχει βγάλει προσωρινούς πίνακες, ενστάσεις και τέλος οριστικούς πίνακες.Ερωτώ μήπως κάτι δεν είναι όπως δείχνει;
ο ασεπ λειτουργεί ως εξής. βγάζει προκήρυξη για 100 θέσεις κάπου και για αυτές τις 100 θέσεις έχει 10.000 αιτήσειςκαταθέτεις την αίτηση με τα δικαιολογητικά που έχει και θέση υπεύθυνης δήλωσης και ότι δηλώσεις είσαι.απο εκεί και πέρα βγαίνει ένας πίνακας με φθίνουσα σειρά μορίων, και πάνε στους πρώτους 100. αν έχουν σωστά δικαιολογητικά ανακοινώνουν αποτελέσματα για τους 100, αν έχεις ψεύτικα στοιχεία ακολουθούν κυρώσεις...όλα αυτά για προκήρυξη με συγκεκριμένες θέσεις και περιοχές που ο πίνακας των θέσεων είναι από πριν γνωστός εδώ σε αυτό το Φρανκενστάιν σύστημα μου είναι δύσκολο να δεχθώ ότι θα μπορέσουν να προλάβουνγιατί θα πρέπει να προχωρήσουν σε ΠΟΛΥ μεγάλο αριθμό βεβαιώσεων αιτήσεων, να δουν πόσα μόρια έχει ο καθέναςδε χρειάζεται νομίζω να αναλύσω γιατί, ξέρουμε ότι οι προσλήψεις είναι ανάλογα τα κενά και τις περιοχές που έχουμε δηλώσει. Μπορεί για 100 θέσεις σε ένα πίνακα να φτάσει στον 20000 αριθμό γιατί πολλοί δε πάνε , έχουμε και αυτούς...
να δω τώρα όλους αυτούς που λέγανε '' έλα μωρέ τώρα με τον γραπτό ασεπ, με ένα κουμπί άλλαζες τη βαθμολογία του γραπτού στον υπολογιστή'' αν θα λένε τα ίδια για τα δικαιολογητικά
Το ακόμα χειρότερο εδώ είναι πως ο ΑΣΕΠ πρέπει να ελέγξει ενδελεχώς τα δικαιολογητικά ΟΛΩΝ. Γιατί εν δυνάμει όλοι μπορεί να εργαστούν ως μόνιμοι ή αναπληρωτές στα επόμενα τρία χρόνια ισχύος των πινάκων.
Καλά τα λες. Τα ακαδημαϊκά δεν έπρεπε να μοριοδοτουνται καθόλου. Μόνο η προϋπηρεσία, και μάλιστα μόνο η προϋπηρεσία στο δημόσιο σχολείο. Α, και τα δυσπρόσιτα δίπλα, σε κάνουν καλύτερο δάσκαλο.
Πιστεύω πως θα βγουν οι πίνακες με το "ό,τι δηλώσεις είσαι" και θα μείνουν δυο μήνες από μέσα Γιούλη μέχρι μέσα Αυγούστου να ελέγχουν στο ΑΣΕΠ τα πρώτα ονόματα. Όσα μπορέσουν και βγάλουν. Και μετά σιγά σιγά και καθώς παράλληλα θα καλούν θα ελέγχονται κι οι ρέστοι.