Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - leon.

Σελίδες: 123 ... 208
1
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Σήμερα στις 04:44:10 μμ »
Οριστική τοποθέτηση λέγεται, άσχετα αν συνηθίζεται να καλείται οργανική, καθώς κι οι διαθεσίτες έχουν οργανική. Όλες οι οργανικές όλων των εκπαιδευτικών ανήκουν στο υπουργείο (περί καρεκλών, ένα προς ένα για κάθε δημόσιο υπάλληλο, πρόκειται). Κι όχι σε σχολείο.

Οπότε η εγκύκλιος Κουλαϊδή αναφέρει τα σχετικά με τους ΠΕ04 κι όχι η του Παπαθεοδώρου όπως νόμιζα. Χρήσιμο. Δώδεκα ώρες σε σχολείο πολύ δύσκολα να προκύψουν (για τους γεωλόγους σχεδόν αδύνατον) οπότε απ' το να γίνονται συνέχεια φάσεις δίνονται μια και καλή οι τοποθετήσεις στους πιότερα ελλειμματικούς ΠΕ04 με την προϋπόθεση αθροιστικού 12ώρου για μια θέση 32ώρου για δυο κτλ. Αν δε γινόταν αυτό θα μέναν οι πιο πολλοί στη διάθεση.

2
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Σήμερα στις 12:11:59 μμ »
Για την οριστική τοποθέτηση (κακώς κάκιστα λέγεται οργανική, δεν είναι οργανική) ενός ΠΕ04 απαιτείται δωδεκάωρο (αθροιστικά) κενό στο σχολείο. Η οριστική τοποθέτηση θα γίνει στην επί μέρους ειδικότητα ΠΕ04 (01 ή 02 ή 04 ή 05) με τις περισσότερες ελλειμματικές ώρες. Αυτά αναφέρονται στις εγκυκλίους Παπαθεοδώρου προ δωδεκαετίας.

3
Πείτε μου ότι πρόκειται για (υπερβολικό) σχήμα λόγου...
Όταν πήγαινα εγώ γυμνάσιο τη δεκαετία του '90 υπήρχαν αγόρια που αυνανίζονταν καθ' έξιν εν ώρα μαθήματος. Σήμερα έχει περιοριστεί πολύ το φαινόμενο καθώς χαζεύουν με τα κινητά και δεν επιδίδονται σ' άλλες δραστηριότητες στην τάξη (μορφωτικές ή όχι).

4
Αντίθετα η έρευνα αναγνωρίζει την ύπαρξη και κληρονομικού παράγοντα.
https://en.wikipedia.org/wiki/Heritability_of_IQ
Διάβασε προσεκτικά τι λέει αυτό που παράθεσες. Μη μένεις στην επιφάνεια ότι τελοσπάντων κάποιος γενετικός παράγοντας (γενικά κι απροσδιόριστα) πρέπει να υπάρχει. Μπες στην ουσία. Κανένα γονίδιο δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο στη νοημοσύνη. Άρα η ευφυία δεν κληρονομείται. Ιδού και κάτι ακόμη.

https://medlineplus.gov/genetics/understanding/traits/intelligence/

"Studies have shown that intelligence has a genetic component, but they have not conclusively identified any single genes that have major roles in differences in intelligence. It is likely that intelligence involves many genes that each make only a small contribution to a person's intelligence."

Με απλά λόγια η νοημοσύνη ενός ατόμου δε βασίζεται (πρακτικά) στην κληρονομικότητα.

5
Η ευφυία δεν κληρονομείται. Επιστημονικά αποδεδειγμένο. Αποτελεί τυχαίο γεγονός. Από κει και πέρα παίζει το περιβάλλον το δικό του ρόλο στη διαμόρφωση του παιδιού.

6
Αν η διεύθυνση (κι ο σύλλογος) δε ρίχνει αποβολές, ώστε να μένουν από απουσίες ή αλλαγή σχολείου, στα μπουμπούκια που πουλάν νταηλίκι (κατά κόρον ανήλικοι χρυσαυγίτες) τότε σε λίγο δε θα υπάρχει καν σχολείο. Φυσικά κατά κει πάμε. Όσον αφορά το υπουργείο αυτό μας έχει τελείως απροστάτευτους απέναντι σε μαινόμενους γονείς (κι οι ίδιοι χρυσαυγίτες συνήθως) νταήδων μαθητών. Όχι μόνον απροστάτευτους αλλά τους ενισχύει κιόλας να μας απειλούν θρασύτατα. Τα δε πρωτόκολλα να μην πω πού να τα βάλουν αυτοί οι ανεύθυνοι που τα συνέταξαν...

7
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απρίλιος 29, 2024, 06:46:32 μμ »
https://www.insider.gr/tax-labour/318743/mponoys-paragogikotitas-sto-dimosio-pos-tha-dinetai-prim-15-pote-mpainei-se-ishy... Για τους εκπαιδευτικούς που περνάνε από τρεις αξιολογήσεις προβλέπεται ένα αγγούρι όρθιο και δυο αυγά Τουρκίας!!!
Χαχαχαχαχαζαχα!!!! Αυτό που λες περιλαμβάνεται εδώ:
"Εισάγονται και μη χρηματικές ανταμοιβές."

8
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απρίλιος 28, 2024, 10:31:31 μμ »
Δεν μας ενοχλεί λοιπόν αυτός που κάνει καραγκιοζιλίκια και απατεωνιές. Μας ενοχλεί αυτός που το επισημαίνει.
Καραγκιοζιλίκια κι απατεωνιές κάνουν εκείνοι που αποφεύγουν την τάξη και τα παιδιά. Όχι οι δάσκαλοι. Κι οι επίδοξοι Κλουζώ που μάθημα δεν κάνουν αλλά φορούν το καπέλο και τη ρεντικότα μ' ανασηκωμένο το γιακά και γυρεύουν να ξετρυπώσουν λουφατζήδες ας κοιταχτούν στον καθρέφτη. Θα τους εμφανίσει. Αμέσως.

9
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απρίλιος 28, 2024, 05:57:14 μμ »
Πάντως, όσοι σύμβουλοι έχω ακούσει, καταλαβαίνουν ποιος προσπαθει να κάνει πρώτη φορά κάτι για εντυπωσιασμό ή ποιος δεν έχει ιδέα για το τι είναι αυτό που κάνει, τα σχολιάζουν και τα αναφέρουν ως αντιπαράδειγμα.
Δε μας καίγεται καρφί, Έσπερε, τι λεν οι επιθεωρητές. Άμα μπορούν, να μπουν σε τάξη να κάνουν μάθημα. Άμα δε μπορούν, να παν σπίτι τους ή στον ιδιωτικό τομέα. Το δημόσιο δασκάλους χρειάζεται. Όχι παρασιτούντες.

10
Τα παιδιά όλα είναι σαν χαμένα πλέον. Αν τα αφήσεις, πελαγώνουν.
Αυτό ισχύει. Το συζήταγα και με συνάδελφο προχθές για τις σειρές των μαθητών των τελευταίων χρόνων. Πού θεωρείς ότι οφείλεται αυτό; Στον εγκλεισμό λόγω κορωνιού; Ή το πρόβλημα είχε αρχίσει ήδη; Στα κινητά οφείλεται;

11
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Απρίλιος 20, 2024, 12:36:14 πμ »

Μαύρο ή κόκκινο;
Κατακόκκινο.

12
Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να μάθεις στο παιδί να διαβάζει και να προσπαθεί. Κι επίσης να μάθει πως το διαγώνισμα δε μπαίνει για να βαθμολογηθεί ο μαθητής (το τυπικό κι επουσιώδες) αλλά για να δει τα λάθη που έκανε και να μάθει τα σωστά. Άρα δε θα ρωτά κανέναν την ώρα του τεστ. Δεν έχει νόημα άλλος να του πει το σωστό. Έτσι δε μαθαίνει και δεν προκόβει κανείς.

13
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απρίλιος 14, 2024, 06:02:06 μμ »
Λέγαμε ότι ο στρατός είναι ένα θέατρο. Τώρα κάνανε οι κυβερνώντες θέατρο και την εκπαίδευση. Μόνο θλίψη για την κατάντια. Η οποία εξελίσσεται σε κάθε χώρο, όχι μόνο στην παιδεία, του τόπου με τρόπο, πλέον, τραγικό.

14
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Απρίλιος 13, 2024, 08:19:03 μμ »
Ποιοι λόγοι πιστεύετε ότι μπορούν να γίνουν κατανοητοί από τους μαθητές, πέραν εκείνων που άπτονται οικογενειακών δεσμεύσεων και ζητημάτων; Αν, για παράδειγμα, η άρνηση συνοδείας "ιδεολογικοποιείται" επί τη βάσει τού "δεν συνοδεύω εκδρομές που δεν έχουν αμιγώς ή πρωτίστως εκπαιδευτικό χαρακτήρα", όσο κι αν έχει στιβαρή βάση για εμάς τους ενήλικες, θεωρείτε ότι μπορούν να την κατανοήσουν τα παιδιά;
Δεν υπάρχει κ α μ μ ι ά ανάγκη περιττών εξηγήσεων προς τους μαθητές. Δε συνοδεύω και τελεία.

Σελίδες: 123 ... 208

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160021
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 756
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 495
Σύνολο: 507

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.