*

Αποστολέας Θέμα: Ενισχυτική Διδασκαλία 2015-16  (Αναγνώστηκε 138862 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Keravnos83

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 550
  • Φύλο: Άντρας
  • Σαν κεραυνός εν αιθρία...
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2015-16
« Απάντηση #238 στις: Μάρτιος 02, 2016, 01:47:46 μμ »
Τότε τι νόημα έχει έστω ο αποκλεισμός από το τρέχον έτος. Είναι ένα μέσο πίεσης ώστε να αποδέχονται τις δηλώσεις προτίμησης που κάνουν. Να ξέρουν δλδ ότι αν δεν αποδεχτούν την τοποθέτηση που αυτοί επιθυμούσαν, τότε χάνουν την ευκαιρία πρόσληψης για τουλάχιστον στο τρέχον έτος.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2015-16
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:04:11 »

Αποσυνδεδεμένος leontokardos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 231
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2015-16
« Απάντηση #239 στις: Μάρτιος 02, 2016, 03:52:24 μμ »
Σε κάποιες διευθύνσεις δίνουν στους εκπαιδευτικούς 8 ώρες την εβδομάδα και σε κάποιες 15. Αυτό σημαίνει οτι άλλες διευθύνσεις θα προσλάβουν ωρομίσθιους και άλλες ΑΜΩ. Πίνακες ωρομισθίων δεν υπάρχουν. Δηλαδή θα κληθούν ωρομίσθιοι μέσα απο τον πίνακα αναπληρωτών; Και άλλοι θα είναι ωρομίσθιοι και άλλοι ΑΜΩ με αποτέλεσμα να υπάρχει και διαφοερικός τρόπος υπολογισμού των μορίων που θα αποκτήσουν; Λίγο μπερδεμένο μου φαίνεται, με μια πρώτη ματιά, το κόλπο...

Αποσυνδεδεμένος Keravnos83

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 550
  • Φύλο: Άντρας
  • Σαν κεραυνός εν αιθρία...
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2015-16
« Απάντηση #240 στις: Μάρτιος 02, 2016, 03:57:10 μμ »
Ο υπολογισμός των μορίων δεν είναι μπέρδεμα υπολογίζεται τόσα χρόνια μια χαρά. Και ναι θα είναι κάποιοι ωρομίσθιοι και κάποιοι αναπληρωτές. Όλοι όμως θα παρθούν από τον πίνακα αναπληρωτών.. γτ να πάνε στον πίνακα ωρομισθιων.. δεν βρίσκω λόγω... Τους θέλουμε όλους με την κατάταξή τους.. Αρα βλεπουμε τον πίνακα των αναπληρωτων..

Αποσυνδεδεμένος leontokardos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 231
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2015-16
« Απάντηση #241 στις: Μάρτιος 02, 2016, 04:04:31 μμ »
Όταν είναι να προσληφθούν ωρομίσθιοι, η κατάταξη γίνεται σύμφωνα με τους πίνακες ωρομισθίων και όταν είναι να προσληφθούν αναπληρωτές απο τον πίνακα αναπληρωτών.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2015-16
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:04:11 »

Αποσυνδεδεμένος Keravnos83

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 550
  • Φύλο: Άντρας
  • Σαν κεραυνός εν αιθρία...
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2015-16
« Απάντηση #242 στις: Μάρτιος 02, 2016, 04:39:50 μμ »
Ναι αλλα αυτο το κανουν επειδη κανεις διαφορετικες δηλωσεις προτιμησης. Απο τη στιγμη που ενισχυτικη μπορουσες να κανεις σε οποια διδε ηθελες τοτε πρεπει να παρουμε το συνολικο πίνακα κατάταξης. Σκεψου π.χ δυο πραγμα. Καποιος μπορει να μην εκανε αιτηση ωρομισθιων ή ενας αλλος να εκανε αιτηση ωρομισθιου στην Αθήνα κ να θελει να παει ενισχυτική Λαμία. Καταλαβαίνεις τωρα... Γενικα δεν έχει νόημα. Θέλω απλά να ξέρω ποιος έχει ποσα μόρια

Αποσυνδεδεμένος maryd

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2015-16
« Απάντηση #243 στις: Μάρτιος 02, 2016, 04:58:39 μμ »
Γνωριζει κάποιος αν  αυτοί που έχουν προσληφθεί ως ΑΜΩ στην ενισχυτική είναι ενεργοί στον πίνακα αναπληρωτών για πρόσληψη στο κανονικό προγραμμα ;

Αποσυνδεδεμένος thkaratz78

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 37
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2015-16
« Απάντηση #244 στις: Μάρτιος 02, 2016, 05:44:30 μμ »
Γνωριζει κάποιος αν  αυτοί που έχουν προσληφθεί ως ΑΜΩ στην ενισχυτική είναι ενεργοί στον πίνακα αναπληρωτών για πρόσληψη στο κανονικό προγραμμα ;

Παραμένουν ενεργοί!

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2015-16
« Απάντηση #245 στις: Μάρτιος 02, 2016, 07:23:29 μμ »
Για τους επιτυχόντες του 2008 δεν υπάρχει άλλη λύση παρά μόνο η δικαστική οδό.
Όχι μόνο για τους επιτυχόντες ασεπ υπάρχουν και οι εγκλωβισμένοι στην επετηρίδα, που αν και θέλουν να εργαστούν οπουδήποτε στην Ελλάδα , δεν τους επιτρέπουν να δουλέψουν με τα χρήματα εσπα στην ενισχυτική, το στε κάποια μέρα θα πρέπει να πάρει απόφαση και για το συγκεκριμένο πρόβλημα αλλά και για τους ωρομίσθιους που δεν ανακοινώνουν τους αντίστοιχους πίνακες αν και προσλαμβάνουν για την ενισχυτική, κατά πόσο είναι νόμιμος ο τρόπος που γίνεται η ενισχυτική, θα πρέπει να μετρήσουν τα μόρια και στους  ενιαίους πίνακες αναπληρωτών? Είναι νόμιμο να υποχρεώνεις τους υποψήφιους να κάνουν 3 φορές αιτήσεις  και να δίνεις προθεσμία λίγων ημερών…
Αν κάποιος προσφύγει στο ΣΤΕ πιστεύω πως θα κερδίσει!

Τώρα, σχεδόν κανείς δεν ασχολείται με τις προσλήψεις τις ενισχυτικής, σε περίπτωση όμως που αλλάξουν τα δεδομένα θα ξυπνήσουν και οι υπόλοιποι.
Πως θα καταφέρει το υπουργείο να ξεχωρίσει την προϋπηρεσία από επιτυχία ασεπ και προσόντα , υποτίθεται πως οι προσλήψεις γίνονται από ενιαίο πίνακα αναπληρωτών – ωρομίσθιων, ελπίζω πως θα έρθει σύντομα η μέρα που θα πληρώσουν οι υπεύθυνοι, μέχρι τότε απλά θα πέφτουμε θέσεις στους πίνακες αναπληρωτών!!!
Η χαρά για όσους κατέλαβαν μια θέση στην ενισχυτική δεν θα κρατήσει για πάντα, χρήματα για δικηγόρους δεν έχουμε , δεν αξίζει να ασχοληθούμε περισσότερο για την ώρα, θα έρθει η μέρα που θα υποχρεώσουν τους αναπληρωτές να επιλέξουν περιορισμένο αριθμό διευθύνσεων! ::) Κάπως έτσι  γίνεται και στο υπόλοιπο δημόσιο, οι προσλήψεις έχουν τοπικό χαρακτήρα .
Δεν κατάφερα να βγάλω κάποιο συμπέρασμα από τις αιτήσεις που έγιναν, σε ορισμένες περιοχές δεν υπήρξε συμμετοχή, οι εκπαιδευτικοί αδιαφόρησαν, αγανάκτησαν από την όλη κατάσταση και πλέον δεν τους νοιάζει το κυνήγι προϋπηρεσίας, ωστόσο υπάρχουν και εξαιρέσεις, έγιναν δεκάδες αιτήσεις για περιορισμένο αριθμό θέσεων και για λίγες ώρες, αυτό είναι ανησυχητικό, τόσο απελπισμένοι είμαστε, πιστέψαμε πως θα λύσουμε το οικονομικό, εργασιακό μας πρόβλημα αν είχαμε την τύχη να προσληφτούμε με σύμβαση εργασίας  για 2,5 μήνες.
Τι θα γίνει άραγε αν κάποια μέρα αποφασίσουν να μην επηρεάζουν τις προσλήψεις τα μόρια προϋπηρεσίας? Αυτή η μέρα δεν θα αργήσει να έρθει.
Ίσως τελικά οι τυχεροί να είναι όσοι δεν δουλεύουν, θα έχουν την ευκαιρία να γλυτώσουν , οι υπόλοιποι δεν θα φτάσουν ποτέ στην κορυφή.

 

Αποσυνδεδεμένος johnd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 369
  • Φύλο: Άντρας
  • 1+1=3,14 + ΦΠΑ (ΠΕ03)
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2015-16
« Απάντηση #246 στις: Μάρτιος 07, 2016, 12:13:08 μμ »
Πάντως δεν υπήρξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ενισχυτική, τουλάχιστον όχι Αθήνα όπου έκανα αίτηση. Έφαγα 3 μέρες σε εξελόφυλλα και google για να δω που έχει προσληφθεί ο καθένας στο παρελθόν - διότι στην Αττική υπάρχουν 7 διευθύνσεις και εύκολα θα μπορούσε να συμβεί αυτό που συνέβη σε πολύ κόσμο, να βρεθεί δηλαδή κάποιος επιλαχών στην ΔΔΕ όπου έκανε την αίτηση, όταν σε διπλανή ΔΔΕ θα ήταν στους πρώτους επιλεγέντες - και εκεί που το είχα ένα 60-40 να είμαι μέσα, τελικά βρέθηκα στους πρώτους.

Όσον αφορά παλιούς νέους, και οι παλιοί έχουν δίκιο και οι νέοι έχουν δίκιο. Οι παλιοί εκνευρίζονται όταν βλέπουν νέους να τους "παίρνουν" τις θέσεις και οι νέοι εκνευρίζονται όταν οι παλιοί ουσιαστικά τους λένε "περίμενε 10 χρονάκια και εσύ κατ' ελάχιστο".

Προσωπικά το μόνο που με εκνευρίζει εμένα, είναι οι απατεώνες με δήθεν προβλήματα υγείας και αυτοί που με το πτυχίο φρέσκο φρέσκο βολεύονται σε ένα ιδιωτικό σχολείο, πιθανόν μέσω γνωριμιών και σε 2 χρόνια έχουν τόσα μόρια όσα θα μαζέψει κάποιος σε 15 χρόνια μέσω πίνακα.
Οι καθηγητές ζητάνε από τους μαθητές τους να κατανοήσουν αυτά που τους διδάσκουν.

Εδώ μέσα βέβαια μερικοί αρνούνται πεισματικά να κατανοήσουν αυτά που διαβάζουν.

Αποσυνδεδεμένος ahgioma

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2015-16
« Απάντηση #247 στις: Μάρτιος 07, 2016, 08:59:02 μμ »
Αν δεν εχει μαθητες κλεινουν τα τμηματα σγβν ενιζχυτικη?

Αποσυνδεδεμένος joannabear

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 359
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2015-16
« Απάντηση #248 στις: Μάρτιος 07, 2016, 09:53:20 μμ »
Γνωριζει κάποιος αν  αυτοί που έχουν προσληφθεί ως ΑΜΩ στην ενισχυτική είναι ενεργοί στον πίνακα αναπληρωτών για πρόσληψη στο κανονικό προγραμμα ;
Εγώ πάντως που ήμουν ωρομίσθια στην Ενισχυτική πριν από 2 χρόνια, όταν έγιναν προσλήψεις 3 βδομάδες μετά την πρόσληψή μου εκεί, κλήθηκα ως αναπληρώτρια πλήρους ωραρίου (και μάλιστα σε άλλη βαθμίδα, στην Πρωτοβάθμια). Παραιτήθηκα από την Ενισχυτική και κατόπιν πήγα Πρωτοβάθμια, όπου ανέλαβα κανονικά υπηρεσία.

Εξάλλου, προτού κάνω τα χαρτιά μου για την Ενισχυτική, το είχα ψάξει πολύ, ώστε πιθανή πρόσληψή μου εκεί να μην παρεμποδίσει πρόσληψη ως αναπληρώτρια. Ήταν κάτι που αναγραφόταν στην εγκύκλιο της Ενισχυτικής ξεκάθαρα, ότι παρέμενα ενεργή στους πίνακες.

Τώρα, νομίζω ότι αν και ωρομίσθια, το ίδιο θα ίσχυε αν ήμουν και αναπληρώτρια μειωμένου. Το μόνο που σκέφτομαι είναι τι θα γινόταν αν ήμουν ΑΜΩ στη Δευτεροβάθμια και με καλούσαν ως πλήρους στην Πρωτοβάθμια, δεδομένου του ότι υπάρχουν κυρώσεις αν παραιτηθεί κανείς από αναπληρωτής έστω και μειωμένου. Και λέω Πρωτοβάθμια, γιατί αν με καλούσαν Δευτεροβάθμια, δεν θα έτρεχε κάστανο καθώς απλώς θα αναβαθμιζόμουν σε πλήρους. Εκεί έχω μια επιφύλαξη...  :-\
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 07, 2016, 10:00:03 μμ από joannabear »
Και ξαφνικά ανοίγουν τα μάτια σου. Και βλέπεις καθαρά. Και είσαι ελεύθερος.

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2015-16
« Απάντηση #249 στις: Μάρτιος 07, 2016, 10:51:09 μμ »
Αν δεν εχει μαθητες κλεινουν τα τμηματα σγβν ενιζχυτικη?

Ναι κλείνουν και αν ακόμα απομείνουν λιγότεροι ενεργοί μαθητές από τα επιτρεπόμενα όρια.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος chrysa26

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06 Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2015-16
« Απάντηση #250 στις: Μάρτιος 07, 2016, 11:18:40 μμ »
Παράθεση
Τώρα, νομίζω ότι αν και ωρομίσθια, το ίδιο θα ίσχυε αν ήμουν και αναπληρώτρια μειωμένου. Το μόνο που σκέφτομαι είναι τι θα γινόταν αν ήμουν ΑΜΩ στη Δευτεροβάθμια και με καλούσαν ως πλήρους στην Πρωτοβάθμια, δεδομένου του ότι υπάρχουν κυρώσεις αν παραιτηθεί κανείς από αναπληρωτής έστω και μειωμένου. Και λέω Πρωτοβάθμια, γιατί αν με καλούσαν Δευτεροβάθμια, δεν θα έτρεχε κάστανο καθώς απλώς θα αναβαθμιζόμουν σε πλήρους. Εκεί έχω μια επιφύλαξη.

Όχι αυτό δεν μπορεί να γίνει. Αν ήσουν αναπληρώτρια μειωμένου στο κανονικό πρόγραμμα στη δευτεροβάθμια δεν θα μπορούσαν να σε καλέσουν πλήρους στη πρωτοβάθμια ή σε άλλη διεύθυνση δευτεροβάθμιας. Το μόνο που θα μπορούσε να γίνει θα ήταν η αναβάθμιση σε πλήρους στη διεύθυνση που υπηρετούσες. Το γράφει ξεκάθαρα η εγκύκλιος των αναπληρωτών.

Αποσυνδεδεμένος joannabear

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 359
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2015-16
« Απάντηση #251 στις: Μάρτιος 07, 2016, 11:32:54 μμ »
Ναι κλείνουν και αν ακόμα απομείνουν λιγότεροι ενεργοί μαθητές από τα επιτρεπόμενα όρια.
Tυπικά πρέπει να κλείνουν, στην πράξη όμως, εξ όσων έχω βιώσει η ίδια, δεν τα αφήνουν οι υπεύθυνοι να κλείσουν, προκειμένου να μην εκλείψει το πρόγραμμα και να βοηθηθούν οι λιγοστοί έστω μαθητές που απομένουν...
Και ξαφνικά ανοίγουν τα μάτια σου. Και βλέπεις καθαρά. Και είσαι ελεύθερος.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160167
  • Σύνολο θεμάτων: 19215
  • Σε σύνδεση σήμερα: 737
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 542
Σύνολο: 554

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.116 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.