Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - spapioan

Σελίδες: 1
1
Ανοικτή επιστολή προς όλα τα αρμόδια όργανα του Υπουργείου Παιδείας, Δια Bίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
Υποβολή παραίτησης από σχολική εορτή.

Αθήνα 16/11/2009

Οι υπογεγραμμένοι εκπαιδευτικοί, MSc Ειδικής Αγωγής, του Ειδικού Γυμνασίου- Λυκείου Κωφών και Βαρηκόων Αργυρούπολης, κ. Ηλίας Βασιλείου και κ. Σωτήριος Παπαχρήστος, υπέυθυνοι δημιουργίας και οργάνωσης της σχολικής εορτής του Πολυτεχνείου, μετά το πέρας των ουσιαστικών αρμοδιοτήτων τους υποβάλλουν την παραίτηση τους ως οργανωτές της εκδήλωσης και απαιτούν όπως διαγραφούν τα ονόματα τους από τα αντίστοιχα φυλλάδια ως ένδειξη διαμαρτυρίας, με αφορμή τις δηλώσεις της Υπουργού κ. Άννας Διαμαντοπούλου περί αναπληρωτών. Η συγκεκριμένη, κατά τη γνώμη των γραφόντων, αυθαιρέτως περιπλέκει τα όσα εκπαιδευτικά προβλήματα με τα επαγγελματικά, επιστημονικά και εργασιακά δικαιώματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, δικαιώματα αντικειμενικά τεκμηριωμένα, νομικά κατοχυρωμένα και αξιοκρατικά κατακτημένα. Η έως τώρα πορεία στην δημόσια εκπαίδευση των γραφόντων όπως και χιλιάδων λοιπών αναπληρωτών διαγράφηκε βάσει νόμων του κράτους και επιστημονικής αξιοκρατίας, όπως διεθνώς ορίζεται, μακριά από συνεντεύξεις, κλειστούς διαγωνισμούς και υποκειμενικά κριτήρια. Οιαδήποτε  δήλωση, συμπαρουσίαση και διαπλοκή επιχειρημάτων με άλλες κατηγορίες (λ.χ. Πρόσθετη διδακτική στήριξη, stage κλπ )και υπονοούμμενα κατά των αναπληρωτών θα αντιμετωπιστούν με τις νόμιμες διαδικασίες πέρι συκοφαντικής δυσφήμισης και λοιπές ενέργειες. Ούτως, υποχρεούμαστε να συμβάλλουμε στις σχολικές εορτές όπως οι λοιποί συνάδελφοι, δεν υποχρεούμαστε να αναγράφεται το όνομά μας σε αυτές. Οι παραιτούμενοι εκπαιδευτικοί, κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων, εκ του νόμου και κατά ακαδημαϊκή προτεραιότητα προσληφθέντες στον ευαίσθητο χώρο της Ειδικής Αγωγής  δευτεροβάθμιας  επιθυμούμε να διαγραφούν τα ονόματά μας εκ της σχολικής εορτής, όπως οι εξαγγελίες, της κακώς πληροφορημένης για την αξιοκρατία και το έργο των αναπληρωτών, υπουργού. Ευχαριστούμε θερμά για την ηθική συμπαράσταση τον διευθυντή του σχολείου μας, τον σύλλογο διδασκόντων, τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων και το συμβούλιο των μαθητών μας.

Οι αναπληρωτές

Ηλίας Βασιλείου MSc
Σωτήρης Παπαχρήστος MA

2
Η αξιοκρατία των πινάκων Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών και η παραπληροφόρηση.


Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ημερών και μετά τις εξαγγελίες της υπουργού κ. Άννας Διαμαντοπούλου, οι εκπαιδευτικοί και ακόμη περισσότερο οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί έχουν γίνει στόχοι μιας συνεχούς επίθεσης σε πρακτικό, ηθικό και δεοντολογικό επίπεδο, από το ίδιο το υπουργείο, από ευτυχώς περιορισμένους δημοσιογραφικούς κύκλους αλλά το τραγικότερο από αδιόριστους συναδέλφους.
Σχετικά με αυτά πρέπει να γίνει λόγος όχι μόνο για την νομιμότητα της διαδικασίας πρόσληψης αναπληρωτών αλλά και για το ηθικό σκέλος αυτής. Έτσι απαξάπαντες οι αναπληρωτές:
 έχουν προσληφθεί βάσει νόμων υφισταμένων εδώ και πολλά χρόνια, νόμων αναγνωρισμένων και από σύσσωμη την επίσημη εκπαιδευτική κοινότητα (ΔΟΕ, ΟΛΜΕ κλπ).
Οι νόμοι είναι συνθετικοί, όχι απόλυτοι και εμπεριέχουν ήδη την αξιολόγηση και την αξιοκρατία, ήτοι
α) Ήδη προσμετράται ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ και μάλιστα με συντριπτική διαφορά όπως ορίζει ο νόμος αλλά και τεχνηέντως αποκρύπτεται (καλύπτει έτσι κατά προτεραιότητα και ουσία εκπαιδευτικούς που με την αξία τους πέτυχαν σε αντικειμενικό διαγωνισμό ασχέτως ηλικίας)
β)Αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία εκπαιδευτικών τοποθετημένων επί έτη σε όλη την επικράτεια με αναμφισβήτητη και αντικειμενική έτσι εμπειρία (ο νόμος καλύπτει και αξιοποιεί τα με πτυχίο παλαιότερα και εμπειρότερα στελέχη με παλαιότερη επιτυχία στον ΑΣΕΠ)  
γ) Αναγνωρίζει την επιπλέον επιστημονική επάρκεια που προσδίδουν οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών και τους δίνει προτεραιότητα σε ευαίσθητα αντικείμενα όπως αυτό της Ειδικής Αγωγής (καλύπτει όσους εκπαιδευτικούς έχουν αντικειμενικά  περισσότερα πανεπιστημιακά προσόντα από άλλους)
δ) Αναγνωρίζει σε μικρό ποσοστό κοινωνικά κριτήρια και εμπεριέχει κοινωνική ευαισθησία (καλύπτοντας εκπαιδευτικούς με Ειδικές Ανάγκες και άλλους).
Ουδέποτε και εις ουδεμία περίπτωση υπήρξε έστω και κάποια μορφή συνέντευξης, ουδέποτε κλειστός διαγωνισμός και ουδέποτε έστω και μια σύμβαση διαφορετική από τις άλλες. Αντίθετα, ανέκαθεν υπήρχε  δημόσια ανάρτηση των πινάκων με ακριβώς οριοθετημένα μόρια από αντικειμενικό διαγωνισμό, εμπειρία και πτυχία. Ο νόμος αναγνώριζε τα προσόντα  και τις ανάγκες όλων των υποομάδων και χρησιμοποίησε κριτήρια όπως σε όλα τα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Από την άλλη πλευρά οι ίδιοι οι αναπληρωτές πάντοτε ήταν ενάντια σε αδιαφανείς διαδικασίες (Πρόσθετη Διδακτική) και πλάγια μέσα (ΟΑΕΔ). Αντίθετα, προς ενημέρωση γονέων μαθητών και κοινής γνώμης, οι μόνοι διαφωνούντες απέναντι στο παρόν σύστημα μαζί με την υπουργό είναι κάποιοι, λίγοι ευτυχώς, συμμετέχοντες του ΑΣΕΠ, που είτε απέτυχαν, είτε έγραψαν απλά πάνω από μια βάση ,έχουν μηδαμινή διδακτική εμπειρία και λοιπά μεταπτυχιακά προσόντα, ενώ γνώριζαν το νόμο και την πρόταξη των προσοντούχων συναδέλφων και τώρα αιτούνται την απόλυση των συναδέλφων τους και τη δική τους πρόσληψη.
Κατά συνέπεια η υπονοούμενη ή άμεση διαπλοκή των κατηγοριών ενάντια στους αναπληρωτές με τα προβλήματα των αποσπάσεων, των stage και γενικότερα της διαφθοράς στις προσλήψεις αποτελεί τεκμηριωμένα συκοφαντική δυσφήμιση στην πλέον αξιοκρατούμενη ομάδας εργαζομένων επιστημόνων.
Άμεσοι στόχοι λοιπόν από πλευράς αναπληρωτών τίθενται α)η χρήση των ανωτέρω επιχειρημάτων με νομικά και πολιτικά μέσα β)η ενημέρωση των μαθητών, γονέων και της κοινής γνώμης για την αξιοκρατία στον κλάδο γ) Η ποινικοποίηση δυσφημιστικών δηλώσεων από επίσημους φορείς και συκοφάντες συναδέλφους. Ειδικότερα, σε ενδεχόμενη συμπαρουσίαση και διαπλοκή επιχειρημάτων προφορική ή γραπτή του θεσμού των αναπληρωτών με άλλα προβλήματα της εκπαίδευσης ή του δημοσίου, παντελώς άσχετα των τελευταίων αποτελεί στο εξής σαφή προσπάθεια δυσφήμισης και θα αντιμετωπιστεί με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος.
Η κατάργηση των ανωτέρω κριτηρίων δημιουργεί ασύγκριτη κοινωνική αδικία, ισοπέδωση ολοκληρωτικού καθεστώτος και όσον αφορά στην ίδια την παιδεία δεν προσφέρει απολύτως τίποτα. Η δημοκρατική σύνθεση της αξιοκρατίας, της εμπειρίας, των επιπλέον προσόντων και του κοινωνικού προσώπου αυτή τη στιγμή κινδυνεύουν από ολοκληρωτικές παρεμβάσεις και νόμους που απειλούν με διάλυση το σύστημα. Η ορθότητά του υπάρχοντος συστήματος αποδεικνύεται από τη μηδαμινή αντίδραση εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών έως τώρα σε αυτό με μόνη ένσταση τον αριθμό μονιμοποιήσεων. Αντίθετα, αν ισχύσει το ένα και ισοπεδωτικό κριτήριο τότε πρακτικά:
Α)Ποιος, αν και επιτυχών, θα μεταβεί ωρομίσθιος σε σχολείο της επαρχίας  εφόσον δεν θα μετρήσει ή θα μετρήσει ελάχιστα η προϋπηρεσία και εφόσον θα συνεχιστεί ο θεσμός της ωρομισθίας;
Β) Πως θα αξιοποιηθούν οι επιτυχόντες, μη διοριστέοι, άτομα δηλαδή ήδη αξιολογημένα και επιτυχημένα;
Γ)Πόσες φορές ξανά θα αξιολογηθούν οι επιτυχόντες που δεν διορίζονται μόνιμοι αλλά αναπληρωτές και πως θα εστιάζουν στους μαθητές και την Παιδεία αντί για τον επόμενο ΑΣΕΠ;
Δ)Πως θα αξιοποιηθεί ένας εκπαιδευτικός με διδακτορικό ή μεταπτυχιακό τίτλο όταν έχει ρίξει το βάρος στην πανεπιστημιακή του μετεκπαίδευση έναντι κάποιου με απλό πτυχίο που ρίχνει το βάρος αποκλειστικά στην φροντιστηριακή προετοιμασία για τον ΑΣΕΠ;  
Ε)Πως θα προσληφθεί διοριστέος  μεν του ΑΣΕΠ χωρίς μεταπτυχιακά προσόντα και ειδίκευση δε σε σχολεία με παιδιά με Ειδικές Ανάγκες ή Διαπολιτισμικά;
ΣΤ)Πως θα λειτουργήσει εύρυθμα μια σχολική μονάδα αποκλειστικά και μόνο με νεοδιόριστους ενός νέου ΑΣΕΠ, χωρίς την ενδιάμεση ομάδα των ήδη εχόντων προϋπηρεσία και χωρίς οι μόνιμοι- έμπειροι να εκπαιδεύουν καθ’ όλη τη χρονιά τους νεοδιόριστους;
Από τα ανωτέρα επιχειρήματα διαφαίνεται η κακή εκτίμηση της υπουργού, η οποία κινούμενη κατ’ αυτήν σε μια προσπάθεια διαφάνειας, οδηγεί την παιδεία στην καταστροφή. Πρακτικά είναι βέβαιο ότι αυτό θα δημιουργήσει κύμα φυγής και αποστροφής των επιστημόνων από την επιμόρφωση (ποιος θα προχωρήσει μεταπτυχιακά ενώ οι άλλοι θα πηγαίνουν φροντιστήριο ΑΣΕΠ;), απόρριψη της αξίας της εμπειρίας (ποιος θα ζητήσει να προσληφθεί επαρχία με 350€ χωρίς μόρια και ενώ οι συνάδελφοί του πάλι θα προετοιμάζονται σε φροντιστήρια αστικών κέντρων; ), ανισορροπία στο σύστημα (η μια υποομάδα εκπαιδευτικών θα στρέφεται εναντίον της άλλης, όπως ήδη άρχισε να ισχύει). Το μεγαλύτερο πρόβλημα όλων, γιατί είναι εξόφθαλμο ότι αυτό θα συμβεί,  θα είναι η στροφή στα φροντιστήρια προετοιμασίας ΑΣΕΠ και η υποβάθμιση της ουσιαστικής πανεπιστημιακής επιμόρφωσης και προσόντων,  όπως ισχύει στο εξωτερικό, όπως η επιτροπή υπό τον κ. Μπαμπινιώτη προτείνει, όπως η κοινότητα και το υπουργείο επιθυμεί.  
Για τους ανωτέρω λόγους, ενώ οι εκπαιδευτικοί είναι πάντα ανοικτοί σε προτάσεις που θα βελτιώσουν την παιδεία, οι ίδιοι και κυρίως οι αναπληρωτές υιοθετούν την πάγια θέση όλων των φορέων ΔΟΕ, ΟΛΜΕ κλπ ότι οι παρόντες νόμοι σχετικά με τους πίνακες είναι αδιαπραγμάτευτοι. Δημιουργείται για ακόμη μια φορά το παράδοξο φαινόμενο στην Ελλάδα οι εργαζόμενοι, οι επιστήμονες και οι πολίτες να αιτούνται αυτοί να ισχύουν οι νόμοι αντί αυτό να κάνουν οι κυβερνώντες, ενώ όσοι υπακούν σε αυτούς διώκονται. Πράγματι ο Πλάτωνας θα γέλαγε πολύ…

Οι αναπληρωτές:

Βασιλείου Ηλίας ΠΕ.02, MSc Ειδικής Αγωγής & Λογοθεραπείας ΕΚΠΑ
Οργέττα Αικατερίνη ΠΕ.02 MSc Λογοθεραπείας & Συμβουλευτικής ΕΚΠΑ
Παπαχρήστος Σωτήριος ΠΕ.03 MA Ειδικής Αγωγής
Βασιλοπούλου Θεοδώρα ΠΕ.02 MSc Ειδικής Αγωγής & Λογοθεραπείας ΕΚΠΑ
Βασιλοπούλου Βασιλική ΠΕ.02 MSc Ειδικής Αγωγής & Λογοθεραπείας ΕΚΠΑ
Καραθανάση Μαγδαληνή ΠΕ.02 ΜΑ Ειδικής Αγωγής
Παναγιώτου Αγλαϊα ΠΕ.02 MSc Σχολικής Ψυχολογίας
Σμύρη Θεοφανεία ΠΕ.04.01.50
Σιαφάκα Περικλεία ΠΕ04.01
Τσιαστούδης Δημήτριος ΠΕ0401.50 Μεταπτυχιακός τίτλος Εξειδίκευση Καθηγητών Φυσικών Επιστημών
Γιάννης Κωστόπουλος ΠΕ.04.01 Φυσικός
Πολυχρονοπούλου Ευσταθία, ΠΕ03.50
Θεόδωρος Πούλιας (ΠΕ02)
Τσαλικουσου Πηνελοπη ΠΕ02.50
Λιναρδάκη Αικατερίνη ΠΕ02
Παπαδοπούλου Σημέλα ΠΕ02.50 ΜΔ Ειδικής αγωγής
Γιούλα Σιγούρου, ΠΕ19
ΑΛΤΑΝΤΣΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΕ02
ΠΑΣΧΟΥ ΕΛΕΝΗ ΠΕ02
ΘΕΟΔΩΡΑ ΜΑΔΕΜΛΗ (ΠΕ02)
Γιώτη Ελένη ΠΕ02
Καλόγηρος Βασίλειος ΠΕ02
Μπακαλούμη Παναγιώτα ΠΕ02
Βαγγελης Τσούρμας ΠΕ02
Γεωργιάδης Βασίλειος ΠΕ04.04
Αλεξάνδρα Καπνίση ΠΕ02
ΠΕΤΡΑΤΟΥ ΕΙΡΗΝΗ ΠΕ04-02
Χατζηβλασίου Σοφία ΠΕ04 MSc Ραδιοηλεκτρολογία
Τσουκαλάς Βασίλειος ΠΕ03

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160731
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 413
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 388
Σύνολο: 397

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.068 δευτερόλεπτα. 23 ερωτήματα.