0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εφοσον η Στελλα εχει τη γνωμοδοτηση του συνηγορου του πολιτη ο,τι και να εκανε εχει δικιο!
Έχεις δίκιο, και ο λόγος για τον οποίο υποστήριξα την πιο "ήπια" διδασκαλία στις μικρές τάξεις είναι γιατί τα παιδιά τότε είναι πολύ πιο ευαίσθητα στα ερεθίσματα που δέχονται, με αποτέλεσμα να διαμορφώνουν στερεότυπα και εθνικιστικές απόψεις. Φυσικά θεωρώ ότι πρέπει να διδάσκονται τα αρνητικά, αλλά όλα τα αρνητικά. Συμπεριλαμβανομένων και των αρνητικών της ελληνικής ιστορίας και που προκαλέσαμε και εμείς. Αυτά που τώρα τα αρνούνται πεισματικά κύκλοι ιστορικών, Μ.Μ.Ε. και πολιτικών, με αποτέλεσμα απλά να μυθοποιούνται, να παρανοούνται, και να μη μαθαίνουμε τα πραγματικά δεδομένα. Ως παράδειγμα τώρα μου έρχεται κάτι που είχα διαβάσει παλιά στο "Νούμερο 31328" του Βενέζη, για σφαγές, βιασμούς και άλλα αίσχη που έκανε και ο ελληνικός στρατός στην προέλαση του στη Μικρά Ασία, ή το ότι γίνεται εσκεμμένη προπαγάνδα για τους ομαδικούς τάφους που ερευνούνται στην Κύπρο, και αποκρύπτεται ότι υπάρχουν και Τουρκοκύπριοι νεκροί. Όλα αυτά, μαζί με τα αρνητικά των άλλων είναι πολύ δύσκολο να τα διαχειριστούν παιδιά του δημοτικού, γι' αυτό και πιστεύω ότι η συστηματική διδασκαλία πρέπει να γίνεται αργότερα. Και θεωρώ πολύ δύσκολο να τα συμπεριλάβει η σχολική ιστορία. Αν το επιχειρήσει κάποιος εκπαιδευτικός/ακαδημαϊκός θα έχει την τύχη της Ρεπούση, την οποία παρεμπιπτόντως δε μπορώ να κρίνω γιατί δεν έχω διαβάσει το βιβλίο της 6ης (αν και το ήθελα, δε βρίσκω χρόνο)
Αγαπητή bobo1, ο συνήγορος του πολίτη ΔΕΝ είναι παννάκια, κατ' αρχάς ΔΕΝ είναι δικαστήριο!!!Οι δε παρεμβάσεις του συχνά έχουν να κάνουν με την προσωπική αντίληψη που έχει ο ίδιος ο Συνήγορος ή ο αρμόδιος κάθε φορά βοηθός του, ανεξαρτήτως της ουσίας της υπόθεσης. Θέλω να πω δηλαδή το ότι ο βοηθός συνήγορος του Πολίτη είναι με το μέρος της εν λόγω κυρίας, αυτό από μόνο του τα λέει όλα...
Ειλικρινά, νομίζω ότι δεν υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει καλύτερα τους νόμους από το συνήγορο του πολίτη, ούτε περισσότερο αρμόδιος για να παρεμβαίνει σε οποιαδήποτε μορφή καταπάτησης δικαιωμάτων. Τώρα για την "παρερμηνεία" των Ευρωπαϊκών αποφάσεων, καλύτερα να μιλάμε με αποδείξεις. Όποιος το ισχυρίζεται ας παραθέσει έγκυρα τις αποφάσεις, και τα όσα αποφάνθηκε ο συνήγορος "προσαρμόζοντάς" τις στις απόψεις των αρμοδίων του συνηγόρου, για να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας. Αλλιώς είναι μόνο "λάσπη στον ανεμιστήρα"...
Δεν είναι σχετικό με το θέμα να δώσω όλες τις λεπτομέρειες για την προβληματική αυτή ανεξάρτητη Αρχή, που συμπεριφέρεται μάλλον σαν Συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ και όχι σαν επίσημη του κράτους αρχή.Έχουν γίνει αρκετές αναφορές, όλα είναι δημόσια και διαθέσιμα και στο διαδίκτυο για αυτό που λέω, με το ΜτΘ.
Όπως έχουν το δικαίωμα να μαθαίνουν τη γλώσσα τους,έτσι θα έπρεπε να ακούγονται και οι διαφορετικές προσευχές.
Τώρα για την προσευχή, δεν πιστεύω ότι η θρησκεία, ως στοιχείο της πολιτισμικής ταυτότητας ενός λαού θα έπρεπε να έχει θέση μέσα στο σχολείο. Υπάρχουν χώροι λατρείας, όπου μπορεί ο καθένας, αν θέλει, να ασκήσει το θρησκευτικό του δικαίωμα. Δε θα πρέπει όμως να "ασκείται" και να επιβάλλεται σε κανέναν με το ζόρι.
Δε θα πρέπει όμως να "ασκείται" και να επιβάλλεται σε κανέναν με το ζόρι.