0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
1) Η αποσιώπηση γεγονότων δεν συνιστά αμερόληπτη παρουσίαση γεγονότων, αλλά μεροληπτική. Εγώ δεν είπα κάτι τέτοιο. Μίλησα για αμερόληπτη παρουσίαση των γεγονότων. Π.χ να μιλήσεις για το ρόλο των Τσάμηδων στ' Αλβανόπουλα, αλλά και για τη σχέση των Ελλήνων ανταρτών μαζί τους στα Ελληνόπουλα 2) Τα ιστορικά γεγονότα δεν έχουν αξία στη διαμόρφωση της εθνικής μας συνείδησης αυτά καθ' αυτά, αλλά η σημειολογία τους. Για παράδειγμα η μάχη των Θερμοπυλών (και ας χάσαμε) έχει μεγαλύτερη αξία ως προς τη διαμόρφωση της εθνικής μας ταυτότητας από τη ναυμαχία της Σαλαμίνας.3) Αν περνάμε τα ιστορικά γεγονότα μέσα από το φίλτρο του συμφέροντος και μαθαίνουμε στα παιδιά να δέχονται μία αλήθεια, εκκολάπτουμε το αυγό του φιδιού.4) Ειλικρινά, όταν ένας λαός έχει τη στρεβλή εικόνα ότι η εθνική του ταυτότητα συνίσταται μόνο σε μάχες ή στα πόσο γκολ έβαλε η εθνική Ελλάδος, νομίζω ότι η απειλή βρίσκεται εσωτερικά.
1) Η αποσιώπηση γεγονότων δεν συνιστά αμερόληπτη παρουσίαση γεγονότων, αλλά μεροληπτική. Εγώ δεν είπα κάτι τέτοιο. Μίλησα για αμερόληπτη παρουσίαση των γεγονότων. Π.χ να μιλήσεις για το ρόλο των Τσάμηδων στ' Αλβανόπουλα, αλλά και για τη σχέση των Ελλήνων ανταρτών μαζί τους στα Ελληνόπουλα 2) Τα ιστορικά γεγονότα δεν έχουν αξία στη διαμόρφωση της εθνικής μας συνείδησης αυτά καθ' αυτά, αλλά η σημειολογία τους. Για παράδειγμα η μάχη των Θερμοπυλών (και ας χάσαμε) έχει μεγαλύτερη αξία ως προς τη διαμόρφωση της εθνικής μας ταυτότητας από τη ναυμαχία των Θερμοπυλών.3) Αν περνάμε τα ιστορικά γεγονότα μέσα από φίλτρο του συμφέροντος και μαθαίνουμε στα παιδιά να δέχονται μία αλήθεια, εκκολάπτουμε το αυγό του φιδιού.4) Ειλικρινά, όταν ένας λαός έχει τη στρεβλή εικόνα ότι η εθνική του ταυτότητα συνίσταται μόνο σε μάχες ή στα πόσο γκολ έβαλε η εθνική Ελλάδος, νομίζω ότι η απειλή βρίσκεται εσωτερικά.
AntreaEirini,σύμφωνα με τον Πλάτωνα ο άθρησκος δεν έχει θέση στην πολιτεία.Επίσης το ¨Πάτερ ημών¨ενέχει θεολογικά μηνύματα που ολοκληρώνουν την κοσμοθεωρία του Έλληνα,δεν είναι ένα απλό λογοτεχνικό έργο.Μην το πάρεις αυτό ως πρόκληση,σε παρακαλώ,δες το ως ένα από τα χαρακτηριστικά που συνοδεύουν τον ελληνικό πολιτισμό.Απλά είναι τεράστιο θέμα και δυστυχώς δεν υπάρχει ο απαραίτητος χρόνος.
Ας αφησουμε τα παιδια ανεπηρεαστα ...πηγες πια υπαρχουν αφθονεςΑς διδασκουμε αυτα που μας λενε και τελος.
ρε παιδιαολοι δεξιοι και αριστεροι στα σχολεια δεν εχουμε δικαιωμα να κανουμε καπετανιλικια με το τι διδασκουμε.Ας αφησουμε τα παιδια ανεπηρεαστα ...πηγες πια υπαρχουν αφθονεςΑς διδασκουμε αυτα που μας λενε και τελος.Δηλαδη εγω ο δεξιος πιστευω πως η χουντα ηταν επανασταση..εχω δικαιωμα και να το διδαξω ?Απο την αλλη εγω ο αριστερος πιστευω διαφορες αλλες ακροτητες να τις διδαξω και αυτες ?Το ιδιο ειναι σε τελικη αναλυση...Ας ειμαστε διακριτικοι στο τι λεμε..και να μην κανουμε πολιτικη προπαγανδα...