0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλα, αν ειχαν εφαρμοστει ολα οπως πρεπει, δεν θα ειχαμε τετοια προβληματα, εννοειται! Εγω προσωπικα ειμαι φανατικα υπερ του γραπτου διαγωνισμου και νιωθω πολυ απογοητευμενη απο την επικειμενη καταργηση του. Απλως αναγνωριζω και το οτι πολλοι ανθρωποι εχουν δουλεψει χρονια και δεν γινεται να τους θεωρησουμε ακαταλληλους απο τη μια μερα στην αλλη, στο κατω κατω ειναι οι ανθρωποι που δουλευουν διπλα μας τοσα χρονια, εχουμε συνεργαστει και ξερουμε οτι πολλες φορες ξεπερνανε σε ευσυνειδησια καποιους παλιους. Γι' αυτο ειμαι υπερ μιας συντομης μεταβατικης (2-3 χρονια το πολυ) αν και φυσικα δεν εχω την τεχνογνωσια ουτε γνωριζω αριθμους για να ξερω ποσο ειναι εφικτο. Κατα τ' αλλα, μετα υποστηριζω με ολη μου την καρδια τον γραπτο διαγωνισμο και τους διορισμους απο εναν πινακα μονο χωρις παραθυρακια και ειδικες κατηγοριες. Και καπου εδω μαλλον πρεπει να αποχωρησω απο τη συζητηση γιατι ξερω οτι αυτο ενοχλει πολλους και δεν θελω να εξαψω τα παθη!
Στην Ιταλία το 50% των μόνιμων θέσεων καλύπτεται από διαγωνισμό που προκηρύσσεται κάθε τρία χρόνια και το υπόλοιπο 50% μέσω μόνιμης λίστας των υποψηφίων που έχουν περάσει τους διαγωνισμούς.
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=157587
Είναι κατά τα άλλα που μόνο στην οπισθοδρομική Ελλάδα μιλάμε κάποιοι για γραπτό διαγωνισμό...50% επιτυχόντες διαγωνισμού και 50% επιτυχόντες παλαιοτέρων. Άρα; Μόνο επιτυχόντες γραπτού διαγωνισμού διορίζονται...
Οι Βουλευτές του Ποταμιού Γιώργος Μαυρωτάς (Αττικής), Γρηγόρης Ψαριανός (Β’ Αθηνών), Γιώργος Αμυράς (Β’ Αθηνών) και Ιάσονας Φωτήλας (Αχαΐας) κατέθεσαν ερώτηση προς τους Υπουργούς Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης και Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων σχετικά με τη φημολογούμενη πρόσληψη 10.000 εκπαιδευτικών χωρίς τη διενέργεια του από το 1998 θεσπισμένου γραπτού διαγωνισμού υπό την εποπτεία του Α.Σ.Ε.Π.Διαβάστε παρακάτω το πλήρες κείμενο της ερώτησης: ΕΡΩΤΗΣΗΠρος τους Υπουργούς: 1. Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης 2. Παιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΘΕΜΑ: «Πλήρωση θέσεων εκπαιδευτικών χωρίς διεξαγωγή γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ;»Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα στον γραπτό και ηλεκτρονικό τύπο, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων προσανατολίζεται στην πρόσληψη 10.000 εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση χωρίς τη διενέργεια του από το 1998 θεσπισμένου γραπτού διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π. Συγκεκριμένα, αναφέρεται πως το Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης θα προωθήσει νομοθετική ρύθμιση που θα ορίζει νέα διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών και το αντίστοιχο σύστημα κατάταξης των υποψηφίων.Με δεδομένο ότι πολλά από τα φημολογούμενα για τη νέα διαδικασία κριτήρια προσμετρώνται ούτως ή άλλως στην υπάρχουσα (ακαδημαϊκά όπως βαθμός πτυχίου, επιπλέον πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικό, γλωσσομάθεια, επάρκεια χειρισμού Η/Υ, εκπαιδευτική προϋπηρεσία, κοινωνικά) σύμφωνα με το άρθρο 3 του Ν. 3848/2010 (Φ.Ε.Κ. 71/Α’/2010), είναι προφανές ότι η πραγματική πρόθεση του Υπουργείου είναι η κατάργηση της διεξαγωγής του γραπτού διαγωνισμού. Χωρίς να υποστηρίζει κανείς πως ο γραπτός διαγωνισμός πρέπει να αποτελεί το αποκλειστικό σύστημα επιλογής λειτουργών για ένα πεδίο πολυπαραμετρικών απαιτήσεων, όπως αυτό της εκπαίδευσης, αναμφισβήτητα προσφέρει τη δυνατότητα αξιολόγησης ορισμένων εκ των απαιτήσεων αυτών και δίνει τη δυνατότητα σε νεότερους εκπαιδευτικούς να διεκδικήσουν μια θέση με βάση την αξία τους. Μοιραία λοιπόν προκαλείται προβληματισμός για τις φημολογούμενες προθέσεις της κυβέρνησης.Κατόπιν των ανωτέρω,Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:1. Η διενέργεια προσλήψεων εκπαιδευτικών χωρίς τη διεξαγωγή γραπτού διαγωνισμού, προκύπτει ως αδυναμία πραγματοποίησης του διαγωνισμού ή αποτελεί έκφανση της κυβέρνησης πολιτικής ενάντια στη γραπτή αξιολόγηση;2. Η ενδεχόμενη κατάργηση του γραπτού διαγωνισμού, σημαίνει και αναθεώρηση των, μέχρι σήμερα, προσμετρουμένων λοιπών κριτηρίων κατάταξης; Στην περίπτωση αυτή, εξετάζεται η υπαγωγή της πλήρωσης θέσεων εκπαιδευτικών στην ισχύουσα διαδικασία του άρθρου 18 του Ν. 2190/1994 (Φ.Ε.Κ.) όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει ή πρόθεση των υπουργείων αποτελεί η εκ του μηδενός θέσπιση κριτηρίων, και εάν ναι, με ποιο σκεπτικό;3. Στη, σχεδόν αυτονόητη με βάση τα μέχρι σήμερα ισχύοντα, προσμέτρηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, σκοπεύετε να συμπεριλάβετε την προϋπηρεσία των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα, σε όλους τους νομίμως λειτουργούντες φορείς εκπαίδευσης, ώστε να μην αποτελούν αυτοί πολίτες δεύτερης κατηγορίας;4. Οι επιδόσεις των εκπαιδευτικών σε προηγούμενους διαγωνισμούς Α.Σ.Ε.Π. θα ληφθούν υπόψιν και πώς;5. Έχετε εκτιμήσει πόσες και ποιές θα είναι οι ανάγκες ανά εκπαιδευτική βαθμίδα και ειδικότητα για το νέο σχολικό έτος, συνυπολογιζομένων κενών και πλεονασμάτων, αιτήσεων συνταξιοδότησης και υπηρεσιακών μεταβολών; Έχουν ικανοποιηθεί οι οικονομικές και άλλες προϋποθέσεις για την πρόσληψη του δημοσιευθέντος στον τύπο αριθμού μονίμων εκπαιδευτικών και αν ναι, ποιος ο χρονικός ορίζοντας υλοποίησής της;6. Μετά τη φημολογούμενη κατάργηση μιας διαδικασίας που λειτούργησε από το 1998, προτίθεται η Κυβέρνηση να επαναφέρει για τον διορισμό εκπαιδευτικών, τον θεσμό της επετηρίδας, συνεχίζοντας την πάγια τακτική της επιστροφής στο παρελθόν;ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΥΡΩΤΑΣ – ΑΤΤΙΚΗΣΓΡΗΓΟΡΗΣ ΨΑΡΙΑΝΟΣ – Β’ ΑΘΗΝΩΝΓΙΩΡΓΟΣ ΑΜΥΡΑΣ – Β’ ΑΘΗΝΩΝΙΑΣΟΝΑΣ ΦΩΤΗΛΑΣ – ΑΧΑΪΑΣ
επιτυχόντες +μεγάλη προϋπηρεσία κάτι σαν 24μηνο με φθίνουσα σειρά
δεν είναι ζήτημα οπισθοδρομικότητας αλλά Συντάγματος....που προβλέπει προσλήψεις με μοριοδοτούμενα προσόντα και το ΕΔΑΑ δικαιώνει το 36μηνο
ερώτηση στη Βουλή: https://www.alfavita.gr/arthron/erotisi-voyleyton-toy-potamioy-gia-tis-proslipseis-ekpaideytikon-kai-ton-asep
Στην Ιταλία το 50% των μόνιμων θέσεων καλύπτεται από διαγωνισμό που προκηρύσσεται κάθε τρία χρόνια και το υπόλοιπο 50% μέσω μόνιμης λίστας των υποψηφίων που έχουν περάσει τους διαγωνισμούς. Η επιτυχία σε έναν τουλάχιστον διαγωνισμό είναι προαπαιτούμενο όμως...Το ΕΔΑΑ δικαίωσε το 36μηνο των Ιταλών αναπληρωτών που όπως αποδεικνύεται από τα παραπάνω, έχουν επιτύχει σίγουρα σε κάποιο διαγωνισμό και η προϋπηρεσία τους προήλθε μετά από επιτυχία σε διαγωνισμό.Πολίτες 2ης κατηγορίας οι ιδιωτικοί. Τότε είναι που δε θα μείνει θέση για θέση...
το ΕΔΑΑ δεν ζήτησε προηγούμενη επιτυχία για να δικαιωσει το 36μηνο άρα εμμέσως δικαιώνει τις προϋπηρεσίες όσο για την ερώτηση των ποταμίσιων βουλευτών φαίνεται για ποιους δουλεύουν....
http://dialogos.minedu.gov.gr/wp-content/uploads/protaseis/protasi_pilalis_160211.pdfΠολύ κατατοπιστική η πρόταση. Όχι η ίδια καθαυτή, αλλά για το τί τους έλεγαν οι νομικοί σύμβουλοι και ποιο ήταν το σκεπτικό πίσω από την πρόταση τους...[/quoteΑυτος ειναι ικανος να συσκεπτεται με τον εαυτο του και να παιρνει συνεντευξη απο τον εαυτο του.Αυτο ειναι το μονο ριζοσπαστικο που βλεπω.Εχουμε φαει μουφες απο αυτον,σε προσωπικο επιπεδο ομιλω.