0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Περίμενε πρώτα να διοριστεις και μετά χαίρεσαι. Οι δικαστικοί διορισμοί ήταν δίκαιοι και συνταγματικοί. Τί ακριβώς να ξεπεράσω; Οι συνάδελφοι που διορίστηκαν ανήκουν στους επιτυχόντες εκπαιδευτικούς και μόνο ικανοποίηση προκαλεί ο διορισμός τους. Είναι συναγωνιστές και φίλοι. Η ειδική αγωγή δε με ενδιαφέρει, και όπως δεν έκανα τρίτο παιδί για να μαζέψω προϋπηρεσία, έτσι δεν ασχολήθηκα ποτέ με την ειδική αγωγή. Δεν ξεπουλιεμαι για το διορισμό, όπως εσύ. Αν αυτό θεωρείται "πρόοδος", δε θα "πάρω". Πάντα πράττω αναλόγως με τη συνείδηση μου.
ΡΕΑ.Τ τι εννοείς; Όποιος ασχοληθεί με την ειδική αγωγή, ξεπουλιέται για το διορισμό;
Περίμενε πρώτα να διοριστεις και μετά χαίρεσαι. Οι δικαστικοί διορισμοί ήταν δίκαιοι και συνταγματικοί. Τί ακριβώς να ξεπεράσω; Οι συνάδελφοι που διορίστηκαν ανήκουν στους επιτυχόντες εκπαιδευτικούς και μόνο ικανοποίηση προκαλεί ο διορισμός τους. Είναι συναγωνιστές και φίλοι. Η ειδική αγωγή δε με ενδιαφέρει , ούτε με ενδιέφερε (εννοείται ότι γνώριζα τί ακριβώς γίνεται), και όπως δεν έκανα τρίτο παιδί για να μαζέψω προϋπηρεσία, έτσι δεν ασχολήθηκα ποτέ με την ειδική αγωγή. Δεν ξεπουλιεμαι για το διορισμό, όπως εσύ. Αν αυτό θεωρείται "πρόοδος", δε θα "πάρω". Πάντα πράττω αναλόγως με τη συνείδηση μου.
Όχι όλοι, αλλά πολύ μεγάλο ποσοστό, ναι! Πώς ξαφνικά τόσοι εκπαιδευτικοί ενδιαφέρονται για την ειδική αγωγή, είναι πραγματικά ανεξήγητο φαινόμενο. Να υποθέσω ότι πρόκειται για ευαισθησία. ΟΚ!
Έχεις χάσει και πάλι την ψυχραιμία σου νομίζω. Καλώς έπραξες οτιδήποτε και τώρα είσαι αναγκασμένη να υποστείς τις επιλογές σου. Ετσι συμβαίνει στη ζωή. Γιατί να αλλάξει κάτι για τους διορισμούς. Κουράγιο.
1ον: Το ποσοστό δεν το ξέρεις για να το χαρακτηρίζεις μεγάλο καθώς φαντάζομαι δεν έχεις κάνει κάποια έρευνα.2ον: Θα έπρεπε να είναι μεγάλο καθώς είμαστε σε μια εποχή της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Μακάρι να είναι μεγάλο λοιπόν. Πρέπει (ή είναι καλό) να είναι μεγάλο το ποοοστό που ενδιαφέρονται για την ειδική αγωγή, όχι μόνο οπό ευαισθησία αλλά και από επιστημονικό ενδιαφέρον καθώς αυτές οι γνώσεις και εμπειρίες είναι χρήσιμες και απαραίτητες και για την γενική αγωγή.3ον: Από το δεύτερο προκύπτει το φαινόμενο δεν είναι ανεξήγητο. 4ον: Για άλλη μια φορά ξεφύγαμε από το θέμα "Διορισμοί στην Γενική". Δεν μας ενδιαφέρουν οι υποθέσεις κανενός για τους λόγους που κάποιος ασχολείται με την ειδική αγωγή και δεν έχουν καμία σχέση με το θέμα μας "Διορισμοί στην Γενική". Δεν πρέπει να χαρακτηρίζεις ανθρώπους που ασχολούνται με την ειδική ότι ξεπουλιούνται για το διορισμό. Είναι ντροπή!
Το γνωρίζεις και εσύ ότι είναι μεγάλο το ποσοστό, αφού είσαι εκπαιδευτικός.
Τι θα πει "ξεπουλήθηκε"; Δεν ήθελε να πάει στην ειδική αγωγή και αναγκάστηκε μόνο και μόνο για τον διορισμό; Αν δεν έχει κάποιος γνήσιο ενδιαφέρον για την ειδική αγωγή δεν με ενδιαφέρει το ότι βρίσκει παραθυράκι για την γενική, με ενδιαφέρει ότι έχει λάθος άποψη για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού γενικώς.Οφείλεις να έχεις γνήσιο ενδιαφέρον για την ειδική. Οφείλεις να θεωρείς την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή ως πρόοδο για τον κλάδο.
κανονικά όσοι διοριστούν στην ειδική από εκεί πρέπει να πάρουν και σύνταξη τότε θα τους δώ πόσοι θα πάνε αλλά μαθανε να χρησιμοποιουνε την ειδική για να μεταπηδησουν στην γενική
Ναι, βρε παιδί μου οταν ετοιμαζουν να παω στο Πολυετεχνειο και να τελειωσω μηχανικος ...στο βαθος του μυαλου μου ειχα την ειδικη αγωγη... It makes sense right ?
Τι θα πει "ξεπουλήθηκε"; Δεν ήθελε να πάει στην ειδική αγωγή και αναγκάστηκε μόνο και μόνο για τον διορισμό; Αν δεν έχει κάποιος γνήσιο ενδιαφέρον για την ειδική αγωγή δεν με ενδιαφέρει το ότι βρίσκει παραθυράκι για την γενική, με ενδιαφέρει ότι έχει λάθος άποψη για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού γενικώς.Οφειλεις να έχεις γνήσιο ενδιαφέρον για την ειδική. Οφείλεις να θεωρείς την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή ως πρόοδο για τον κλάδο.