*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)  (Αναγνώστηκε 992509 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4021
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #224 στις: Φεβρουάριος 02, 2016, 03:49:36 μμ »
Σε μένα αναφέρεσαι;
Εγώ κάνω μια εκτίμηση που εμπεριέχει την άποψή μου για δύο διαφορετικές μεθόδους διορισμών. Δεν χαίρομαι, ούτε λυπάμαι.
Αυτοί που χαίρονται ή λυπούνται είναι αυτοί που ζουν στον κόσμο τους και δεν μπορούν να καταλάβουν τι διαβάζουν.

Ήθελα να ήξερα, εμάς που έχουμε τα προσόντα που έχεις κι εσύ και προφανέστατα θεωρείς τον εαυτό σου (κυρίως λόγω των προσόντων σου αλλά νομίζω όχι μόνο λόγω αυτών) ανώτερο και κάτι το μαγικό, δηλαδή, μεταπτυχιακά, διδακτορικά κλπ και έχουμε προϋπηρεσία και επιτυχίες στον ΑΣΕΠ και πιθανώς να είμαστε και υπέρμαχοι του ΑΣΕΠ, σε ποια κατηγορία μας βάζεις; Σε αυτούς που ζουν στον κόσμο τους; Ή σε αυτούς που θα κριθούν άκρως ικανοί κατά την αξιολόγηση; Γιατί φαίνεται να θεωρείς τα προσόντα πανάκεια...

καμια σχεση με σενα συναδελφε οτι......ειναι εμφανεις οι τρομολαγνοι....και οι καταστροφεις......εξαλλου για ολα φταιει ο συριζα

Άρα δε φταίει η πολιτική συζήτηση... Η αναφορά στην τωρινή κυβέρνηση είναι που ενοχλεί, τους υπέρμαχους της... Να λέμε τουλάχιστον τα πράγματα με το όνομα τους...

Μετά της 9 Μαρτίου που θα γίνει το δικαστήριο θα ξέρουμε για τον τροπο διορισμού . Αν δικαιωθούν όσοι έχουν προσφύγει θα είναι πρόβλημα για το υπουργείο , εκτός και αν διορίσει χιλιάδες και δεν το ξέρουμε .

9 θα γίνει το δικαστήριο. Η απόφαση θα πάρει περισσότερο... Αν περιμένουν την απόφαση, θα καλοκαιρίσουμε...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος oti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #225 στις: Φεβρουάριος 02, 2016, 03:59:33 μμ »
Μετά της 9 Μαρτίου που θα γίνει το δικαστήριο θα ξέρουμε για τον τροπο διορισμού . Αν δικαιωθούν όσοι έχουν προσφύγει θα είναι πρόβλημα για το υπουργείο , εκτός και αν διορίσει χιλιάδες και δεν το ξέρουμε .

Τον τρόπο διορισμού μέσες άκρες τον ξέρουμε. Εποπτεία ΑΣΕΠ και κατάταξη με μοριοδότηση προσόντων, προύπηρεσίας, προηγούμενου γραπτού ΑΣΕΠ κτλ

Δεν υπάρχει καμιά απόφαση δικαστηρίου που να περιμένει κανένας στον κόσμο εκτός απο εσένα.
Δικαστικά έχει αποφανθεί το ανώτατο δικαστήριο, το ΣΤΕ και ο νέος τρόπος διορισμού, είναι συμβατός με την απόφαση εκτός αν κάποιος από το υπουργείο είναι τόσο χαζός και προσπαθήσει να πριμοδοτήσει υπερβολικά την προϋπηρεσία, σε βαθμό που όλα τα άλλα στοιχεία να καταστούν διακοσμητικά. (Για 15η φορά το γράφω αυτό νομίζω)

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #226 στις: Φεβρουάριος 02, 2016, 04:20:58 μμ »
Μετά της 9 Μαρτίου που θα γίνει το δικαστήριο θα ξέρουμε για τον τροπο διορισμού . Αν δικαιωθούν όσοι έχουν προσφύγει θα είναι πρόβλημα για το υπουργείο , εκτός και αν διορίσει χιλιάδες και δεν το ξέρουμε .

Κανενα προβλημα δεν θα ειναι για το υπουργειο. Επισης μην ξεχνας οτι το δικαστηριο που αναφερεσαι θα βγαλει αποφαση πολυ αργοτερα. Η μονηαποφαση που δεσμευει το υπουργειο ειναι αυτη του ΣΤΕ η 527. Με το σχεδιο που ακουγεται καλυπτεται αν ισχυει βεβαια.

Αποσυνδεδεμένος mks75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #227 στις: Φεβρουάριος 02, 2016, 04:21:38 μμ »
Τον τρόπο διορισμού μέσες άκρες τον ξέρουμε. Εποπτεία ΑΣΕΠ και κατάταξη με μοριοδότηση προσόντων, προύπηρεσίας, προηγούμενου γραπτού ΑΣΕΠ κτλ

Δεν υπάρχει καμιά απόφαση δικαστηρίου που να περιμένει κανένας στον κόσμο εκτός απο εσένα.
Δικαστικά έχει αποφανθεί το ανώτατο δικαστήριο, το ΣΤΕ και ο νέος τρόπος διορισμού, είναι συμβατός με την απόφαση εκτός αν κάποιος από το υπουργείο είναι τόσο χαζός και προσπαθήσει να πριμοδοτήσει υπερβολικά την προϋπηρεσία, σε βαθμό που όλα τα άλλα στοιχεία να καταστούν διακοσμητικά. (Για 15η φορά το γράφω αυτό νομίζω)

Θα μου επιτρεψεις να σου πω οτι τιποτα δεν ξερεις...σχετικα με τον τροπο διορισμου...διοτι απλουστατα δεν υπαρχει τιποτα χειροπιαστο...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #228 στις: Φεβρουάριος 02, 2016, 04:27:35 μμ »
Τα των εξελίξεων του κράτους δυστυχώς είναι αλληλένδετα με το σύστημα διορισμών και με το αν θα υπάρξουν οι όποιοι διορισμοί.Ταυτόχρονα αν οι οικονομικές συνθήκες δεν βελτιωθούν, θέμα που άμεσα άπτεται του κράτους,πάλι δεν θα δούμε νέο σύστημα διορισμών.Πολιτική προπαγάνδα δεν γίνεται,αυτό που εκφράζεται είναι η απογοήτευση από τα νέα δεδομένα του υπουργείου παιδείας που ομοιάζει με το παλιό.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4021
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #229 στις: Φεβρουάριος 02, 2016, 04:33:09 μμ »
Τον τρόπο διορισμού μέσες άκρες τον ξέρουμε. Εποπτεία ΑΣΕΠ και κατάταξη με μοριοδότηση προσόντων, προύπηρεσίας, προηγούμενου γραπτού ΑΣΕΠ κτλ

Δεν υπάρχει καμιά απόφαση δικαστηρίου που να περιμένει κανένας στον κόσμο εκτός απο εσένα.
Δικαστικά έχει αποφανθεί το ανώτατο δικαστήριο, το ΣΤΕ και ο νέος τρόπος διορισμού, είναι συμβατός με την απόφαση εκτός αν κάποιος από το υπουργείο είναι τόσο χαζός και προσπαθήσει να πριμοδοτήσει υπερβολικά την προϋπηρεσία, σε βαθμό που όλα τα άλλα στοιχεία να καταστούν διακοσμητικά. (Για 15η φορά το γράφω αυτό νομίζω)

Εξακολουθείς να εκφράζεις βεβαιότητα για πράγματα που δε γνωρίζεις. Οι αποφάσεις των δικαστηρίων ξες, συνοδεύονται από σκεπτικά. Όπως η 527 που αναφέρεις. Αυτά τα σκεπτικά, μπορεί να μη δεσμεύουν ίσως άμεσα το υπουργείο, αλλά σίγουρα δίνουν πάτημα για προσβολή οποιουδήποτε συστήματος αντιτίθεται σε αυτά. Ο κόσμος πλέον έχει ξυπνήσει και δεν κάθεται άπραγος αν θεωρεί ότι αδικείται. Εσύ/Εσείς μπορείτε να τους αποκαλείτε δικομανείς όσο θέλετε, τα αποτελέσματα των δικών θα δείξουν ποιος έχει δίκιο και ποιος όχι. Και αν κρίνουμε από το σύστημα που πρότεινε ο Κουράκης, οι δικαστικές αποφάσεις και το σκεπτικό τους επηρεάζουν άμεσα το τί προτείνει και εφαρμόζει το υπουργείο, γιατί το τελευταίο που θέλει είναι προσφυγές που οι νομικοί του σύμβουλοι του λένε ότι θα χάσει...

Αποσυνδεδεμένος oti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #230 στις: Φεβρουάριος 02, 2016, 06:57:27 μμ »
Θα μου επιτρεψεις να σου πω οτι τιποτα δεν ξερεις...σχετικα με τον τροπο διορισμου...διοτι απλουστατα δεν υπαρχει τιποτα χειροπιαστο...
Όντως κάτι χειροπιαστό δεν υπάρχει γιατί απλά κανονίζονται οι τελευταίες λεπτομέρειες, όπως για παράδειγμα η βαρύτητα των προσόντων και κυρίως η βαρύτητα της προϋπηρεσίας που είναι και το μόνο θέμα που μπορεί να προκαλέσει νομική επιπλοκή βάση της απόφασης του ΣΤΕ.

Τώρα άμα εσύ θες να νομίζεις ότι υπάρχει κάποια δίκη σε εξέλιξη που η έκβασή της είναι σχετική τι να σου πώ; Μικρό το κακό...
Εδώ μέχρι χθες κάποιοι πηγαίνατε φροντιστήριο. Και που σας ανοίγουμε τα μάτια πολύ σας είναι...
Καλύτερα να σας λέμε μόνο ΝΑΙ να σας έρθει μεγαλύτερη κατραπακιά.

Αποσυνδεδεμένος oti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #231 στις: Φεβρουάριος 02, 2016, 06:57:59 μμ »
Double post  :o

Αποσυνδεδεμένος spiritus asper

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 881
  • Εκλεκτός διορισΘΕΙΣ-Έτος αποφιαλωσης 2016
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #232 στις: Φεβρουάριος 02, 2016, 07:09:16 μμ »
Πάντως δεν είναι δα ότι συζητάμε για τις μεθόδους διδασκαλίας ή τα αναλυτικά προγράμματα σε αυτό το θέμα...
Το ζήτημα των διορισμών είναι άμεσα συνδεδεμένο και με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου και με το πολιτικό σκηνικό, γιατί και το σύστημα διορισμών είναι πολύ πιθανό να αντανακλά τις ιδεολογικές απόψεις της κυβέρνησης. Ο Λοβέρδος π.χ., όχι ότι τον πιστεύουμε, αλλά είχε πει ότι σκόπευε να κάνει γραπτό ΑΣΕΠ. Η τωρινή κυβέρνηση το αποκλείει. Δεν έχει σχέση αυτό; Και 2ον, με όλο το σεβασμό, αυτό το "μη ζητάτε δουλειά σε αυτό", μοιάζει λίγο σαν να επαιτούμε δουλειά από τον υπουργό ή την κυβέρνηση. Δεν επαιτούμε τίποτα 1ον και 2ον δε συζητάμε διορισμό ως υπάλληλοι των γραφείων του υπουργείου. Σε σχολεία φιλοδοξούμε να δουλέψουμε. Απλά το υπουργείο είναι ο προϊστάμενος μας. Δεν ήξερα ότι για να δουλέψεις ως καθηγητής πρέπει να σου αρέσει η ηγεσία του υπουργείου ή η εκάστοτε κυβέρνηση...
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Να σας φρεσκαρω τη μνημη.Ο Κουλης εισηγαγε τον ορο ''σκληρος ΑΣΕΠ'' εννοωντας τον γραπτο.Επιπλεον-για να ενημερωνεστε οσοι παραπονιεστε οτι το τοπικ παρεκκλινει-ερχονται μοριοδοτησεις σε οσους διαθετουν γραπτο ΑΣΕΠ ενοψει απολυσεων.Αυτο ειναι πληροφορια απο μεγαλο μεσα απο το Γενικο Λογιστηριο του Κρατους.
''One man here has made 17 attempted escapes!
 Group Captain,this is close to insanity!''

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #233 στις: Φεβρουάριος 02, 2016, 07:26:28 μμ »
 Οι πληροφοριες ειναι συγκεχυμενες! Ψαχνουν τροπο να βαλουν νεους στο παιχνιδι αλλα δεν θελουν γραπτο ΑΣΕΠ. Καποιοι μιλουν και για ποσοστο επι των διορισμων. Το θεμα ειναι οτι και η επιτυχια ΑΣΕΠ απο οτι ακουω δεν θα ειναι προαπαιτουμενο αλλα πριμοδοτουμενο. ΟΨΟΜΕΘΑ!
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #234 στις: Φεβρουάριος 02, 2016, 07:38:51 μμ »
Αποψη γιαυτους που μιλουν για προηγουμενο ΑΣΕΠ


http://xenesglosses.eu/2016/02/asep-2008-progenesteros/

Η διάταξη του άρθρου 103 παρ. 7 εδ. α΄ του Συντάγματος επέλεξε να επιλύσει οριστικά το ζήτημα της επιλογής και πρόσληψης των υπαλλήλων στο Δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα αξιώνοντας όπως αυτή «γίνεται είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και υπάγεται στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής, όπως νόμος ορίζει». Ειδικότερα, το ζήτημα του διορισμού των εκπαιδευτικών στις δημόσιες σχολικές δομές, καθορίστηκε με τον Ν. 2525/1997 και τη διενέργεια γραπτού διαγωνισμού. Το άρθρο 6 παρ. 3 του Ν. 2525/1997 έδωσε το συγκεκριμένο πλαίσιο, προς δύο κατευθύνσεις: α) την κατάργηση πρακτικώς της ισχύουσας επετηρίδας και β) τη διενέργεια γραπτού διαγωνισμού υπό τον ΑΣΕΠ ανά διετία. Προς άρση μάλιστα αδικιών και αποφυγή οποιουδήποτε αιφνιδιασμού προέβλεψε ένα μεικτό σύστημα πρόσληψης με ποσόστωση και με περιορισμένο χρονικό ορίζοντα μιας πενταετίας (1998-2002). Στο σημείο αυτό να παρατηρηθεί ότι το μεταβατικό αυτό στάδιο της ποσόστωσης, κυριολεκτικά «έγινε λάστιχο», με μεταγενέστερες διατάξεις που μετέβαλλαν, κατά το δοκούν, τα ανάλογα ποσοστά, με κατάληξη τη δημοσίευση της υπ’ αριθμ. 527/2015 απόφασης της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, η οποία έλυσε οριστικά το ζήτημα, υπέρ της απόλυτης προτεραιότητας των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ. Είναι λοιπόν σαφές ότι η διαδικασία πρόσληψης των εκπαιδευτικών είναι δυνατή μόνο με το πλαίσιο που όρισε το άρθρο 103 παρ. 7 εδ. α΄ του Συντάγματος, δηλαδή μέσω ΑΣΕΠ, είτε με την προκήρυξη γραπτού διαγωνισμού είτε με επιλογή με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια. Σε κάθε όμως περίπτωση, η ανεξάρτητη αρχή είναι αυτή που καταρτίζει τους οριστικούς πίνακες για την επιλογή από αυτούς των μόνιμων εκπαιδευτικών. Άρα η επιλογή του συνταγματικού νομοθέτη ήταν να οριστεί αντικειμενικότερος τρόπος πρόσληψης έναντι του προϊσχύοντος, ήτοι της επετηρίδας. Παρέλκει να κριθεί το ορθό ή μη της επιλογής αυτής καθώς η εκάστοτε προτίμηση, ακόμη και του συνταγματικού νομοθέτη, είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων, ενδεχομένως συγκυριακών, ενίοτε μικροπολιτικών και ως εκ τούτου ξένων προς το πνεύμα του προσδιορισμού δομικών και στέρεων κανόνων που οφείλει να χαρακτηρίζει το Σύνταγμα. Το Σύνταγμα ορίζει όσα ορίζει και με βάση αυτό το πλαίσιο θα προχωρήσει και η σκέψη μας. Γεννάται όμως ένα κρίσιμο ερώτημα αναφορικά με την προτεραιότητα ή μη του τελευταίου κάθε φορά γραπτού διαγωνισμού. Συγκεκριμένα, στην περίπτωση της πρόσληψης εκπαιδευτικών επιτυχόντων του ΑΣΕΠ και μάλιστα μετά τη μη διενέργεια νέου γραπτού διαγωνισμού ήδη από το 2008, για τους γνωστούς δημοσιονομικούς λόγους, οι επιτυχόντες ποίου  ΑΣΕΠ θα προηγηθούν, του 2008, του 2006 ή του 2004; Στο εν λόγω ζήτημα, απάντηση δίνεται από το την παρ. 3 του άρθρου 6 του Ν. 2525/1997, όπου ρητώς ορίζεται ότι η διενέργεια του γραπτού διαγωνισμού γίνεται από τον ΑΣΕΠ ανά διετία και ισχύει για μία διετία. Η διενέργεια του διαγωνισμού γίνεται με προκήρυξη με την οποία καλούνται οι υποψήφιοι να καλύψουν συγκεκριμένα κενά τα οποία επακριβώς ορίζονται. Η ισχύς του καταρτισθέντος πίνακα διοριστέων ισχύει για μια διετία, ήτοι για διάστημα που διανύεται μέχρι την πραγματοποίηση του επόμενου διαγωνισμού. Ο επόμενος διαγωνισμός προκηρύσσει την πλήρωση των κενών που προκύπτουν στο μεσοδιάστημα αλλά και όσων ενδεχομένως δεν καλύφθηκαν με τον προηγούμενο χρονικά διαγωνισμό. ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ Ο νομοθέτης επιθυμεί, κατά αυτόν τον τρόπο, να επιλύσει το ζήτημα της επιλογής του εκπαιδευτικού προσωπικού με αντικειμενικά κριτήρια και προς τούτο προκρίνει τη διενέργεια γραπτού διαγωνισμού με συγκεκριμένη ισχύ. Είναι ξεκάθαρο ότι δεν επιθυμεί τη διατήρηση της επετηρίδας και για το λόγο αυτό τόσο ο συντάκτης του Ν. 2525/1997 την περιορίζει μέχρι το 2002 μέσω της ποσόστωσης όσο και το Σύνταγμα από το 2001 την απαγορεύει πλήρως. Μια διατήρηση όμως σε ισχύ των επιτυχιών παλαιότερων ΑΣΕΠ και θέσπιση τους ως κριτηρίου για την κατάρτιση νέων πινάκων διοριστέων, συνιστά, τρόπον τινά, επαναφορά του θεσμού της επετηρίδας, γεγονός που σίγουρα ο νομοθέτης δεν επιθυμεί, άλλως θα το όριζε ρητώς. Για παράδειγμα ο Ν. 3848/2010 όρισε συγκεκριμένα τη δυνατότητα επιλογής της καλύτερης βαθμολογία από τους προηγούμενους διαγωνισμούς. Απαραίτητη όμως προϋπόθεση η διενέργεια νέου διαγωνισμού από το 2010 και μετά, ακριβώς για να μην υπάρξει υπέρμετρος αιφνιδιασμός. Στο σημείο αυτό διατυπώνεται έντονα ο αντίλογος: η μη διενέργεια γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ από το 2008 και μετά, ακυρώνει ουσιαστικά τη πρόταξη του έναντι των προγενεστέρων. Όμως και αυτό δεν είναι ορθό, καθώς όπως αναφέρθηκε ανωτέρω, η διενέργεια του τελευταίου διαγωνισμού, ουσιαστικά «απενεργοποιεί» τον προηγούμενο. Ο επιτυχών του 2006, για παράδειγμα, γνώριζε κατά το χρόνο διεξαγωγής του διαγωνισμού του 2008, ότι είχε απολέσει το δικαίωμα του και αν έπρεπε να διεκδικήσει την πρόσληψη του έπρεπε να συμμετάσχει ξανά στον διαγωνισμό και αυτό έκανε. Με την  ίδια του τη συμμετοχή στο νέο διαγωνισμό «ακύρωνε» την προηγούμενη επιτυχία του, από τη στιγμή μάλιστα που γινόταν για τον ίδιο κλάδο και ειδικότητα. Κάθε άλλη ερμηνεία θα συνιστούσε εκ των υστέρων ανατροπή δεδομένων, αιφνιδιασμό του διοικούμενου και προσβολή της προστατευόμενης εμπιστοσύνης του πολίτη απέναντι στη Διοίκηση, στοιχεία ανεπίτρεπτα κατά το Σύνταγμα. Ενδεχομένως και κατ’ άρθρο 105 του ΕισΝΑΚ, μόνο για τους διοριστέους των προηγούμενων ΑΣΕΠ, η μη πρόσληψη τους να συνιστά λόγο για θεμελίωση αξίωσης αποζημίωσης κατά του Δημοσίου. Οι πίνακες επιτυχόντων του ΑΣΕΠ, μετά τη διενέργεια του γραπτού διαγωνισμού του 2008, είναι πρακτικά οι μόνοι από τους οποίους μπορούν να επιλεγούν, ως επιλαχόντες, εκπαιδευτικοί για την πλήρωση λειτουργικών κενών σε σχολικές δομές, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αποκλειομένης κάθε άλλης δυνατότητας μετά και την πρόσφατη νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας. Ενδεχομένως ο τρόπος αυτός επιλογής να δημιουργεί αντιπαραθέσεις, όμως συνιστά τον μόνο τρόπο που δεν οδηγεί σε πλήρη αιφνιδιασμό των εκπαιδευτικών και αναδρομική ανατροπή των δεδομένων τους.

‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #235 στις: Φεβρουάριος 02, 2016, 07:44:19 μμ »
Να σας φρεσκαρω τη μνημη.Ο Κουλης εισηγαγε τον ορο ''σκληρος ΑΣΕΠ'' εννοωντας τον γραπτο.Επιπλεον-για να ενημερωνεστε οσοι παραπονιεστε οτι το τοπικ παρεκκλινει-ερχονται μοριοδοτησεις σε οσους διαθετουν γραπτο ΑΣΕΠ ενοψει απολυσεων.Αυτο ειναι πληροφορια απο μεγαλο μεσα απο το Γενικο Λογιστηριο του Κρατους.
Γράφουμε σε εκπαιδευτικό σάιτ. Μην κάνουμε προπαγάνδα υπέρ κανενός. Μην δούμε τίποτε άλλο σκληρό από τον Κούλη... μην ξεχνάμε παλαιότερες απόψεις του και πολιτικές αποφάσεις του όταν ήταν στο υπουργείο διοικητικής μεταρρύθμισης. Το ίδιο βέβαια ισχύει και με αυτή την κυβέρνηση. Μην δούμε νέα αύξηση ωραρίου αντί διορισμών. Επιπλέον προσλήψεις αυτή την χρονιά απαιτούν το οκ των δανειστών κάτι που αυτή την στιγμή φαντάζει δύσκολο...


Αποσυνδεδεμένος oti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #236 στις: Φεβρουάριος 02, 2016, 07:45:16 μμ »
Οι πληροφοριες ειναι συγκεχυμενες! Ψαχνουν τροπο να βαλουν νεους στο παιχνιδι αλλα δεν θελουν γραπτο ΑΣΕΠ. Καποιοι μιλουν και για ποσοστο επι των διορισμων. Το θεμα ειναι οτι και η επιτυχια ΑΣΕΠ απο οτι ακουω δεν θα ειναι προαπαιτουμενο αλλα πριμοδοτουμενο. ΟΨΟΜΕΘΑ!
Ούτως ή άλλως ποτέ δεν τέθηκε το θέμα να είναι προαπαιτούμενο η επιτυχία σε έναν διαγωνισμό που έγινε πριν 10 χρόνια και δεν θα ξαναγίνει ποτέ. Αυτό ήταν μόνο στο μυαλό 2-3 γραφικών εδώ μέσα και στο μυαλό μερικών απατεώνων φροντιστηριούχων...
Και πάντοτε από την άλλη ήταν σίγουρο ότι θα πριμοδοτούνταν τα απομεινάρια των προηγούμενων διαγωνισμών.

Οι νέοι είναι μια χαρά στο παιχνίδι και κανείς δεν σκέφτεται να τους βάλει πιο πολύ... Όπως προσλαμβάνονται νέοι στα ΣΔΕ, τα ΙΕΚ και σε ένα κάρο δομές της εκπαίδευσης έτσι θα προσλαμβάνονται και στα σχολεία.

Τώρα αν εννοείς ότι ένας νέος δασκαλάκος-κούτσουρο, που δεν ξέρει να διαβάσει μια ταμπέλα σουβλατσίδικου στα αγγλικά, και που οι γνώσεις του στους υπολογιστές περιορίζονται στο χειρισμό του ΑΤΜ, τότε κανείς δεν ενδιαφέρεται για το αν αυτός ο νέος θα προσληφθεί.
Η λογική αυτή είναι κατάλοιπο της επετηρίδας που κάποιος νόμιζε ότι το Φυσικό είναι στρατιωτική ακαδημία. Τελειώνεις και διορίζεσαι με βαθμό ανθυπολοχαγού και κομπλέ... Περιμένεις να πεθάνεις μετά.

Αποσυνδεδεμένος spiritus asper

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 881
  • Εκλεκτός διορισΘΕΙΣ-Έτος αποφιαλωσης 2016
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #237 στις: Φεβρουάριος 02, 2016, 09:05:46 μμ »
Γράφουμε σε εκπαιδευτικό σάιτ. Μην κάνουμε προπαγάνδα υπέρ κανενός. Μην δούμε τίποτε άλλο σκληρό από τον Κούλη... μην ξεχνάμε παλαιότερες απόψεις του και πολιτικές αποφάσεις του όταν ήταν στο υπουργείο διοικητικής μεταρρύθμισης. Το ίδιο βέβαια ισχύει και με αυτή την κυβέρνηση. Μην δούμε νέα αύξηση ωραρίου αντί διορισμών. Επιπλέον προσλήψεις αυτή την χρονιά απαιτούν το οκ των δανειστών κάτι που αυτή την στιγμή φαντάζει δύσκολο...
Eγω κανω προπαγανδα υπερ Κουλη;;χαχαχαχαχα.Μαλλον πηρες πολυ σοβαρα το μηνυμα μου προς συναδερφο Landau.Μπα σε καλο σου χα χα χα
Κουλη μπεμπέ
https://www.youtube.com/watch?v=mxI3XG4t-iM
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 02, 2016, 09:38:22 μμ από spiritus asper »
''One man here has made 17 attempted escapes!
 Group Captain,this is close to insanity!''

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160192
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 818
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 507
Σύνολο: 525

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.