*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)  (Αναγνώστηκε 992524 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος minus03

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 568
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #770 στις: Φεβρουάριος 24, 2016, 03:26:51 μμ »
Πέρα απ την καφρίλα που βγάζεις , ποσο δύσκολο σου ειναι να αντιληφθεις εσυ και μερικοί άλλοι , οτι
1) εκτός απ τον διαγωνισμό του 08 ,έγιναν και άλλοι πέντε στους οποίους ή δεν κατέβηκες ή απετυχες...
Με ποιο δικαίωμα αποκλείεις τους επιτυχόντες άλλων διαγωνισμών;
2) ποσο δύσκολο σου ειναι να αντιληφθείς  οτι αυτοι που έχουν μεγάλες προυπηρεσιες έχουν ΚΑΙ επιτυχίες στον Ασεπ...
Εγω δηλαδή με επιτυχία το 05 και 06 και 60 μήνες ειμαι βύσμα;
Ρε πατε καλα στα μυαλά σας μερικοί εδώ μέσα;....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος mpi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • nothing
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #771 στις: Φεβρουάριος 24, 2016, 03:30:56 μμ »
Πέρα απ την καφρίλα που βγάζεις , ποσο δύσκολο σου ειναι να αντιληφθεις εσυ και μερικοί άλλοι , οτι
1) εκτός απ τον διαγωνισμό του 08 ,έγιναν και άλλοι πέντε στους οποίους ή δεν κατέβηκες ή απετυχες...
Με ποιο δικαίωμα αποκλείεις τους επιτυχόντες άλλων διαγωνισμών;
2) ποσο δύσκολο σου ειναι να αντιληφθείς  οτι αυτοι που έχουν μεγάλες προυπηρεσιες έχουν ΚΑΙ επιτυχίες στον Ασεπ...
Εγω δηλαδή με επιτυχία το 05 και 06 και 60 μήνες ειμαι βύσμα;
Ρε πατε καλα στα μυαλά σας μερικοί εδώ μέσα;....

Αν αναφέρεσαι σε εμένα , λέω ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ΑΔΕΡΦΕ ΟΛΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΠΙΤΥΧΩΝΤΩΝ ΑΣΕΠ ΑΠΟ ΤΟ 1998 και ΜΕΤΑ.
Έγραψα ΕΝΑΝ και ΤΑ ΕΙΔΑ ΟΛΑ ΑΠΟ ΑΓΩΝΙΑ, ΚΟΥΡΑΣΗ.
Πόσο μάλλον κάποιος που είναι επιτυχών σε 2-3 Διαγωνισμούς.

Αλλά κάναμε ΑΣΕΠ Χωρίς να εξαντλούμε τους επιτυχόντες, για να έχουμε άλλοθι να διορίζουμε και με άλλους τρόπους ,...


Κουτάκι

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #772 στις: Φεβρουάριος 24, 2016, 03:53:21 μμ »
Δεν ενδιαφέρουν τα προσωπικά σας. Στείλτε Προσωπικό Μήνυμα.
Διαφορετικά παραβιάζετε τους κάνονες του φόρουμ.
Έγραψα ξανά, αναφορές σε πολιτική κλπ που δεν έχει άμεσα σχέση με την εκπαίδευση, ακόμα και μία φράση, θα οδηγεί σε διαγραφή μηνύματος. Ανασκευάστε τα μηνύματά σας γιατί θα σκολουθήσουν διαγραφές.
Και λίγο προσοχή στο λεξιλόγιό σας.
Ευχαριστούμε!

Αποσυνδεδεμένος ΑΝΔΡΕΑΣ ΤΖΙΝΙΕΡΗΣ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #773 στις: Φεβρουάριος 24, 2016, 04:17:29 μμ »
ρε κοπελες πως γινετε να εχω πτυχιο 1993 να εχω 16 μηνες και ενας με πτυχιο2004 50?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος tenere1982

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #774 στις: Φεβρουάριος 24, 2016, 04:49:11 μμ »
Δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στο υπουργείο και στον Φίλη και καμία βεβαιότητα για το πώς θα έπρεπε να γίνονται οι διορισμοί, όμως θέλω να επισημάνω κάποια πόιντς:

1) (το βασικότερο) Πολλοί υποψήφιοι για λίγες θέσεις - φαγωθείτε μεταξύ σας. Γνωστό το παραμύθι, καλό είναι να μην το ξεχνάμε ποτέ.
2) Το ζήτημα της επετηρίδας: όταν κάποιοι (όχι εγώ, ακόμα πήγαινα σχολείο) πάλευαν για να μην καταργηθεί και στα εξεταστικά κέντρα γινότανε χαμός, λέγοντας ότι όλη η γνώση είναι κατοχυρωμένη στο πτυχίο, κάποιοι άλλοι θολωμένοι από τα μεγαλέια του "να γίνουμε Ευρώπη επιτέλους" τρέχανε στα μουλωχτά να δώσουνε εξετάσεις. Αποτέλεσμα: οι άτυπες επετηρίδες του σήμερα.
3) Το ζήτημα του πτυχίου ως αποδεικτικού της γνώσης ενός γνωστικού αντικειμένου: Θα έπρεπε να είναι δεδομένο - για διδασκαλία σε δευτεροβάθμια μιλάμε, μία βαθμίδα κάτω, αν έχεις πτυχίο δεν στέκει να ζητείται να επανεξεταστείς στο γνωστικό.
4) Το ζήτημα της εξέτασης ως απόδειξης ικανότητας: δεν είναι το τίποτα και δεν είναι τα πάντα. Κάποια στιγμή να σταματήσουμε να σκεφτόμαστε σαν μαθητές που πρέπει να μας εξετάσει το Κράτος-καθηγητής γιατί αλλιώς τα ίδια θα μεταφέρουμε και στη διαδασκαλία μας.
5) Το ζήτημα γραπτός ΑΣΕΠ vs ΑΣΕΠ με μόριοδότηση: Το εκάστοτε υπουργείο επιλέγει τι θα κάνει κι αν θέλει και μπορεί να περάσει από την Βουλή αλλάζει τις διαδικασίες ώστε να προσλαμβάνει όπως θέλει, αρκεί να περάσει μέσα από εποπτεία ΑΣΕΠ. Κάποιοι διαγωνισμοί είναι έτσι, κάποιοι γιουβέτσι.
6) Το ζήτημα προϋπηρεσία vs προσόντα: δεν είναι vs. Και τα δύο οφείλουν να προσμετρώνται. Αν υπάρχουν μούφα μεταπτυχιακά, θα πρέπει να υπάρχουν και τρόποι ώστε αυτά να μην αναγνωρίζονται. Δεν είναι όμως όλα έτσι.
7) Το ζήτημα point of view: δυστυχώς ελάχιστοι συνάδελφοι σκέφτονται συλλογικά και οι περισσότεροι απαντούν με μία λογική τι θα βολέψει τους ίδιους. Έτσι δεν γίνεται τίποτα γιατί αδυνατούμε να παλέψουμε για να ανατραπέι το 1 που είναι και το βασικότερο.

Αποσυνδεδεμένος mathstavros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1665
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #775 στις: Φεβρουάριος 24, 2016, 04:59:27 μμ »
Πέρα απ την καφρίλα που βγάζεις , ποσο δύσκολο σου ειναι να αντιληφθεις εσυ και μερικοί άλλοι , οτι
1) εκτός απ τον διαγωνισμό του 08 ,έγιναν και άλλοι πέντε στους οποίους ή δεν κατέβηκες ή απετυχες...
Με ποιο δικαίωμα αποκλείεις τους επιτυχόντες άλλων διαγωνισμών;
2) ποσο δύσκολο σου ειναι να αντιληφθείς  οτι αυτοι που έχουν μεγάλες προυπηρεσιες έχουν ΚΑΙ επιτυχίες στον Ασεπ...
Εγω δηλαδή με επιτυχία το 05 και 06 και 60 μήνες ειμαι βύσμα;
Ρε πατε καλα στα μυαλά σας μερικοί εδώ μέσα;....
Πράγματικά έχει χαθεί το μέτρο. Συναδελφε έχεις απόλυτο δίκιο.

Αποσυνδεδεμένος panpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 428
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #776 στις: Φεβρουάριος 24, 2016, 06:32:17 μμ »
Δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στο υπουργείο και στον Φίλη και καμία βεβαιότητα για το πώς θα έπρεπε να γίνονται οι διορισμοί, όμως θέλω να επισημάνω κάποια πόιντς:

1) (το βασικότερο) Πολλοί υποψήφιοι για λίγες θέσεις - φαγωθείτε μεταξύ σας. Γνωστό το παραμύθι, καλό είναι να μην το ξεχνάμε ποτέ.
2) Το ζήτημα της επετηρίδας: όταν κάποιοι (όχι εγώ, ακόμα πήγαινα σχολείο) πάλευαν για να μην καταργηθεί και στα εξεταστικά κέντρα γινότανε χαμός, λέγοντας ότι όλη η γνώση είναι κατοχυρωμένη στο πτυχίο, κάποιοι άλλοι θολωμένοι από τα μεγαλέια του "να γίνουμε Ευρώπη επιτέλους" τρέχανε στα μουλωχτά να δώσουνε εξετάσεις. Αποτέλεσμα: οι άτυπες επετηρίδες του σήμερα.
3) Το ζήτημα του πτυχίου ως αποδεικτικού της γνώσης ενός γνωστικού αντικειμένου: Θα έπρεπε να είναι δεδομένο - για διδασκαλία σε δευτεροβάθμια μιλάμε, μία βαθμίδα κάτω, αν έχεις πτυχίο δεν στέκει να ζητείται να επανεξεταστείς στο γνωστικό.
4) Το ζήτημα της εξέτασης ως απόδειξης ικανότητας: δεν είναι το τίποτα και δεν είναι τα πάντα. Κάποια στιγμή να σταματήσουμε να σκεφτόμαστε σαν μαθητές που πρέπει να μας εξετάσει το Κράτος-καθηγητής γιατί αλλιώς τα ίδια θα μεταφέρουμε και στη διαδασκαλία μας.
5) Το ζήτημα γραπτός ΑΣΕΠ vs ΑΣΕΠ με μόριοδότηση: Το εκάστοτε υπουργείο επιλέγει τι θα κάνει κι αν θέλει και μπορεί να περάσει από την Βουλή αλλάζει τις διαδικασίες ώστε να προσλαμβάνει όπως θέλει, αρκεί να περάσει μέσα από εποπτεία ΑΣΕΠ. Κάποιοι διαγωνισμοί είναι έτσι, κάποιοι γιουβέτσι.
6) Το ζήτημα προϋπηρεσία vs προσόντα: δεν είναι vs. Και τα δύο οφείλουν να προσμετρώνται. Αν υπάρχουν μούφα μεταπτυχιακά, θα πρέπει να υπάρχουν και τρόποι ώστε αυτά να μην αναγνωρίζονται. Δεν είναι όμως όλα έτσι.
7) Το ζήτημα point of view: δυστυχώς ελάχιστοι συνάδελφοι σκέφτονται συλλογικά και οι περισσότεροι απαντούν με μία λογική τι θα βολέψει τους ίδιους. Έτσι δεν γίνεται τίποτα γιατί αδυνατούμε να παλέψουμε για να ανατραπέι το 1 που είναι και το βασικότερο.
Πως θα γίνει να αρχίσουν να σκεφτονται όλοι σαν εσενα? Εχεις κανενα μαγικό φιλτρο? Γιατι όπως βλέπεις η κοινη λογική εδω μέσα εκλέιπει. Το μονο που υπαρχει είναι ατομικο συμφερον.......

Αποσυνδεδεμένος mpi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • nothing
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #777 στις: Φεβρουάριος 24, 2016, 06:50:36 μμ »
Πως θα γίνει να αρχίσουν να σκεφτονται όλοι σαν εσενα? Εχεις κανενα μαγικό φιλτρο? Γιατι όπως βλέπεις η κοινη λογική εδω μέσα εκλέιπει. Το μονο που υπαρχει είναι ατομικο συμφερον.......

Υπάρχει το μαγικό φίλτρο. Να γίνουν ΟΛΑ τα σχολεία ολοήμερα και να μπουν όλοι όσοι αξίζαν μέσα. Ας μένουν ανοικτά τα σχολεία μέχρι τις 10 το βράδυ , ας ενσωματωθούν τα φροντιστήρια στο απογευματινό πρόγραμμα, ας βάλουν διάφορα sport , εργαστήρια ζωγραφικής, Θέατρο  και ότι άλλο πλερώνει ένας γονιός έξω.

Και πριν μου πεις δεν υπάρχουν λεφτά, ψάξε για μονιμοποίση 40000 συμβασιούχων στο google.
Και αν δεν υπάρχουν τελικά , ας πάμε ΔΡΑΧΜΗ. Τουλάχιστον να μπορούμε να πληρώνουμε ενοίκια - λογαριασμούς και να έχουμε να φάμε.

http://www.ethnos.gr/politiki/arthro/monimotita_gia_40_000_ypallilous-64151897/
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 24, 2016, 07:02:13 μμ από mpi »
Κουτάκι

Αποσυνδεδεμένος atherina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 289
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #778 στις: Φεβρουάριος 24, 2016, 07:03:48 μμ »
ποσο συμγωνω δεν ξερετε!! επιτελους ενα λογικο ποστ μετα απο τοσες σελιδες που εψαχνα να βρω μια αντικειμενικη αποψη!

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #779 στις: Φεβρουάριος 24, 2016, 07:12:59 μμ »
Όλα αυτά θα σταματήσουν μόνο αν οι καθηγητικές σχολές σπάσουν στα 2 :πχ  κατεύθυνση μαθηματικού και κατεύθυνση εκπαιδευτικού μαθηματικού με ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ αριθμό θέσεων ανάλογα με τις ανάγκες του δημοσίου και εισαγωγή με πανελλήνιες εξετάσεις στα πρότυπα της ΕΣΔΔ.

Το να καθόμαστε και να τσακωνόμαστε ποιος αξίζει και ποιος όχι να διοριστεί στο δημόσιο είναι άτοπο καθόσον το ίδιο το σύστημα αξιολόγησης (ΑΣΕΠ) ΜΠΑΖΕΙ γιατί το πολιτικό σύστημα ήθελε κομματικούς στρατους ώστε να διαιρεί και να βασιλεύει.

Όμως από τη στιγμή που αποδεχτήκαμε το σύστημα αυτό και κάποιοι αξιολογήθηκαν επιτυχώς -είτε συμφωνούμε, είτε όχι με τη φιλοσοφία του- πρέπει αυτοί για λόγους ισονομίας και δικαιοσύνης να προηγούνται στον πίνακα των υπολοίπων μεταξύ των οποίων υπάρχουν και οι "θολές" προϋπηρεσίες..

Αποσυνδεδεμένος tinyeye

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 147
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #780 στις: Φεβρουάριος 24, 2016, 07:35:36 μμ »
"η 527/2015 είναι αναμφίβολα βαρίδι για εσάς και θετικό για όσους έχουν επιτυχία στο ΑΣΕΠ που καλά κάνουν και το εκμεταλλεύονται. Τούτο είναι αντικειμενικό, το είχα πει από την πρώτη στιγμή, δεν σας το είχα κρύψει, και για αυτό από πέρυσι φωνάζω για νομοθετική πρωτοβουλία και συντονισμό σας!" ΗΛΙΑΣ ΚΟΛΛΥΡΗΣ
he who tries to shine , dims his own light

Αποσυνδεδεμένος debed

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #781 στις: Φεβρουάριος 24, 2016, 07:47:35 μμ »
Ποσοστά στον ΑΣΕΠ σου :   38 Επιτυχόντες 2500 Υποψηφιοι για 48 Θέσεις.

Όποιος  έγραφε την βάση, έμπαινε.

Τέλος Εποχής. Το ΣΤΕ αποφάσισε.

Να σε διορθώσω ειναι 45 και  οχι 38

Αποσυνδεδεμένος noname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 460
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #782 στις: Φεβρουάριος 24, 2016, 09:08:22 μμ »
Οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ (2008) θέλουν να ισχύσει ο ΑΣΕΠ του 2008 και μόνον αυτός. Κανείς από αυτούς δεν θέλει γραπτό διαγωνισμό εκτός από αυτόν που είναι επιτυχόντες.

Αποσυνδεδεμένος minus03

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 568
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #783 στις: Φεβρουάριος 24, 2016, 09:31:04 μμ »
Οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ (2008) θέλουν να ισχύσει ο ΑΣΕΠ του 2008 και μόνον αυτός. Κανείς από αυτούς δεν θέλει γραπτό διαγωνισμό εκτός από αυτόν που είναι επιτυχόντες.

δεν θα τους περάσει...ήδη οι επιτυχόντες ΚΑΙ παλαιότερων διαγωνισμών ετοιμαζόμαστε για προσφυγές σε ένα τετοιο ενδεχόμενο....

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160196
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 818
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 585
Σύνολο: 598

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.126 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.