*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)  (Αναγνώστηκε 992353 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1708 στις: Μάρτιος 12, 2016, 10:40:23 πμ »
Ας δουμε και αυτο.... http://xenesglosses.eu/2016/03/epikoinoniako-paixnidi-kamia-desmeu/


 η Διαμαντοπουλου ετσι προσπαθησε να ξεριζωσει τον ορο καθηγητικες σχολες. Στην ουσια αυτο που εκανε τοτε ηταν να πει οτι το οτι εισαι φυσικος- μαθηματικος-φιλολογος κ.ο.κ δεν σημαινει οτι μπορεις να δουλεψεις και στην εκπαιδευση αν δεν κανεις παιδαγωγικο. Για αυτο φωναζαμε ολοι τοτε αλλα περασε αμετα απο ολους μας στα ψιλα. Τωρα αμφισβητηθηκε και στην συναντηση ....ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του.
αυτό έγινε όχι μόνο με την παιδαγωγική επάρκεια (που ευτυχώς καταργήθηκε για τους πριν το 2010 πτυχιούχους) αλλά και με το πλαφόν της προϋπηρεσίας, την κατάργηση των διπλών των δυσπροσίτων και τον χαμηλό συντελεστή στην προϋπηρεσία....όλα υπηρετουσαν την απαξίωση του έργου των αναπληρωτών  και την αποθάρρυνση κάθε νέου ή παλιού να μπει ή να συνεχίσει να ασχολείται με την  εκπαίδευση και να σκέφτεται το δημόσιο....θα  καταλάβετε κάποιοι εδώ μέσα αυτό ζητάτε  και επικροτείτε ...μα θα είναι αργά.... 8)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 12, 2016, 10:43:39 πμ από portokali »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4020
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1709 στις: Μάρτιος 12, 2016, 10:42:47 πμ »
Ας δουμε και αυτο.... http://xenesglosses.eu/2016/03/epikoinoniako-paixnidi-kamia-desmeu/


Ιδιαιτερως εκει στο κομματι που λεει για την εκπαιδευτικη επαρκεια και εκει εινσι το ζουμι να καταλαβουμε πως μπορουνε νανκοψουνε και τα κυματα των νεων..... αυτο που εχουμε ξεχασει ειναι οτι με τον 3848 παιδαγωγικη επαρκεια στις σχολες δεν δινεται ... η Διαμαντοπουλου ετσι προσπαθησε να ξεριζωσει τον ορο καθηγητικες σχολες. Στην ουσια αυτο που εκανε τοτε ηταν να πει οτι το οτι εισαι φυσικος- μαθηματικος-φιλολογος κ.ο.κ δεν σημαινει οτι μπορεις να δουλεψεις και στην εκπαιδευση αν δεν κανεις παιδαγωγικο. Για αυτο φωναζαμε ολοι τοτε αλλα περασε αμετα απο ολους μας στα ψιλα. Τωρα αμφισβητηθηκε και στην συναντηση ....ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του.

Ισχυρίζεσαι ότι οι καθηγητικές σχολές διδάσκονται επαρκώς παιδαγωγικά;

αυτό έγινε όχι μόνο με την παιδαγωγική επάρκεια αλλά και με το πλαφόν της προϋπηρεσίας, την κατάργηση των διπλών των δυσπροσίτων και τον χαμηλό συντελεστή στην προϋπηρεσία....όλα υπηρετουσαν την απαξίωση του έργου των αναπληρωτών  και την αποθάρρυνση κάθε νέου ή παλιού να μπει ή να συνεχίσει να ασχολείται στην εκπαίδευση και να σκέφτεται το δημόσιο....θα  καταλάβετε κάποιοι εδώ μέσα αυτό ζητάτε  και επικροτείτε ...μα θα είναι αργά.... 8)

Η Διαμαντοπούλου δεν κατάργησε τα διπλά μόρια από τα δυσπρόσιτα...

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1710 στις: Μάρτιος 12, 2016, 10:44:27 πμ »
Ισχυρίζεσαι ότι οι καθηγητικές σχολές διδάσκονται επαρκώς παιδαγωγικά;

Η Διαμαντοπούλου δεν κατάργησε τα διπλά μόρια από τα δυσπρόσιτα...
δες τον 3848...

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4020
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1711 στις: Μάρτιος 12, 2016, 10:47:01 πμ »
δες τον 3848...

Εγώ τον έχω δει. Εσύ είσαι σίγουρος ότι τον έχεις δει καλά; Για δείξε μου το άρθρο που καταργεί τα διπλά. Επειδή υποθέτω ότι εννοείς τον πίνακα διορισμών/αναπληρωτών, προφανώς εφόσον μιλά για 1 και μοναδικό πίνακα, τα δυσπρόσιτα δε θα μετράνε διπλά. Τα δυσπρόσιτα ποτέ δε μετρούσαν διπλά για διορισμό.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1712 στις: Μάρτιος 12, 2016, 10:52:21 πμ »
Ισχυρίζεσαι ότι οι καθηγητικές σχολές διδάσκονται επαρκώς παιδαγωγικά;

Η Διαμαντοπούλου δεν κατάργησε τα διπλά μόρια από τα δυσπρόσιτα...

Δεν ισχυριζομαι αυτο συναδελφε και ειμαι υπερ στο ασεπ να δινονται μονο παιδαγωγικα και διδακτικη του μαθηματος.

Αυτο ομως τοτε δεν εγινε για αυτο συναδελφε. Εγινε για αποδεσμευση των σχολων ςπο το επαγγελα του εκπαιδευτικου. Λες και ενας φιλολογος ή φυσικος ή μαθηματικος κ.ο.κ εχουν τεραστιες επιλογες σε αυτη την χωρα. Αν γινοτανε για αυτο που λες θα υποχρεωνε ολες τις πρωην καθηγητικες σχολες να βαλουν μεσα στο προγραμμα σπουδων τουλαχιστον 10 μαθηματικα παιδαγωγικων. Μην αυτομαστιγωνομαστε πια. Να βλεπουμε τους λογους που γινεται το καθε τι.
Η ιστορια επαναλαμβανεται. Για το τι θα κανουν απλα να δουνε οι νεοι και να θυμηθουμε εμεις ολες τς κινησεις των υπουργων παιδειας απο το 1990 και μετα. Ετσι θα καταλαβουμε και τι μπορει να κανουνε.
Το να αμφισβητει καποιος την επαρκεια σε καποιον που τον απασχολει ηδη εδω και μια δεκαετια+ εκει ειναι το προβλημα και δεννγινεται για να εχουμε καλυτερους καθηγητες.

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1713 στις: Μάρτιος 12, 2016, 10:53:20 πμ »
Εγώ τον έχω δει. Εσύ είσαι σίγουρος ότι τον έχεις δει καλά; Για δείξε μου το άρθρο που καταργεί τα διπλά. Επειδή υποθέτω ότι εννοείς τον πίνακα διορισμών/αναπληρωτών, προφανώς εφόσον μιλά για 1 και μοναδικό πίνακα, τα δυσπρόσιτα δε θα μετράνε διπλά. Τα δυσπρόσιτα ποτέ δε μετρούσαν διπλά για διορισμό.
δεν είναι Γιάννης είναι Γιαννάκης....ίσχυαν στον πίνακα αναπληρωτών διπλά; ίσχυαν.. εγώ μιλώ για διπλά στον πίνακα αναπληρωτών...από τη στιγμή που κάνει ένα πίνακα και τον βαφτίζει ενιαίο αναπληρωτών και μονίμων και εκεί δεν μετράνε διπλα, αυτό τι σημαίνει πρακτικά; κατάργηση των διπλών δεν σημαίνει; αν είχε ακόμα πίνακα αναπληρωτών διακριτό από εκείνο των μονίμων-που έτσι θα έπρεπε να ισχύει-τότε θα μετρούσαν....τι να το κάνω να μετράνε άμα και όταν διοριστώ μόνιμος για μετάθεση...

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4020
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1714 στις: Μάρτιος 12, 2016, 10:55:53 πμ »
Δεν ισχυριζομαι αυτο συναδελφε και ειμαι υπερ στο ασεπ να δινονται μονο παιδαγωγικα και διδακτικη του μαθηματος.

Αυτο ομως τοτε δεν εγινε για αυτο συναδελφε. Εγινε για αποδεσμευση των σχολων ςπο το επαγγελα του εκπαιδευτικου. Λες και ενας φιλολογος ή φυσικος ή μαθηματικος κ.ο.κ εχουν τεραστιες επιλογες σε αυτη την χωρα. Αν γινοτανε για αυτο που λες θα υποχρεωνε ολες τις πρωην καθηγητικες σχολες να βαλουν μεσα στο προγραμμα σπουδων τουλαχιστον 10 μαθηματικα παιδαγωγικων. Μην αυτομαστιγωνομαστε πια. Να βλεπουμε τους λογους που γινεται το καθε τι.
Η ιστορια επαναλαμβανεται. Για το τι θα κανουν απλα να δουνε οι νεοι και να θυμηθουμε εμεις ολες τς κινησεις των υπουργων παιδειας απο το 1990 και μετα. Ετσι θα καταλαβουμε και τι μπορει να κανουνε.
Το να αμφισβητει καποιος την επαρκεια σε καποιον που τον απασχολει ηδη εδω και μια δεκαετια+ εκει ειναι το προβλημα και δεννγινεται για να εχουμε καλυτερους καθηγητες.

Είχε προβλέψει να γίνουν τμήματα απόδοσης επάρκειας από τις σχολές, 6μηνιαίας διάρκειας. Το λάθος της ήταν που το έκανε προαιρετικό. Εγώ το ίδιο το μέτρο κρίνω, όχι το τί ήθελε να κάνει αυτή. Και τον ΑΣΕΠ μπορεί όντως να τον έκανε για να ανακατέψει την τράπουλα. Αυτό κάνει λάθος τον ΑΣΕΠ;

δεν είναι Γιάννης είναι Γιαννάκης....ίσχυαν στον πίνακα αναπληρωτών διπλά; ίσχυαν.. εγώ μιλώ για διπλά στον πίνακα αναπληρωτών...από τη στιγμή που κάνει ένα πίνακα και τον βαφτίζει ενιαίο αναπληρωτών και μονίμων και εκεί δεν μετράνε διπλα, αυτό τι σημαίνει πρακτικά; κατάργηση των διπλών δεν σημαίνει; αν είχε ακόμα πίνακα αναπληρωτών διακριτό από εκείνο των μονίμων-που έτσι θα έπρεπε να ισχύει-τότε θα μετρούσαν....τι να το κάνω να μετράνε άμα και όταν διοριστώ μόνιμος για μετάθεση...

Δεν είναι λογικό για μένα να υπάρχουν 2 διαφορετικοί πίνακες. Δηλαδή είμαι 1ος στον πίνακα αναπληρωτών, αλλά 60ος στον πίνακα διορισμών. Άποψη μου φυσικά...

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1715 στις: Μάρτιος 12, 2016, 11:00:21 πμ »


Δεν είναι λογικό για μένα να υπάρχουν 2 διαφορετικοί πίνακες. Δηλαδή είμαι 1ος στον πίνακα αναπληρωτών, αλλά 60ος στον πίνακα διορισμών. Άποψη μου φυσικά...
μπορεί να ισχύει το αντίστροφο: και τις πιο πολλές φορές ισχύει: άσε που τα διπλά σε ανεβάζουν πιο γρήγορα και θα σε καλέσουν συχνότερα αναπληρωτή, άρα θα ανέβεις και στον πίνακα μονίμων....πάντως εγώ με 6 χρόνια διπλά είμαι '''1ος '' στους αναπληρωτές με τα διπλά αλλά 60 στους μονίμους,αλλά χωρίς τα διπλά, που εσύ απαξιώνεις, θα ήσουν 120 στον πίνακα διορισμών...διάλεξε τι συμφέρει;

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1716 στις: Μάρτιος 12, 2016, 11:02:34 πμ »
Εδω συναδελφε θαβεπρεπε να μας νοιαζει και η προθεση.
Το να λεμε οτι ηθελε να κανει 6μηνα αλλα δεν τα εκανε ενω την αποδεσμευση την περασε εκει υπαρχει προβλημα. Ας τα δημιουργουσε και μετα να συζηταγαμε. Τα λεφτα ομως για επιμορφωσεις και καλα μονιμων που ηταν τραγικες( το γνωριζουμε οσοι εχουν παει) τα εκανε αμεσως.

Επισης τοτε τι εξεταζει στον ασεπ. Δηλαδη εχουμε εναν θεσμο ,διαγωνισμο εκπαιδευτικων, που δεν διαφωνω καθολου αλλα στην ουσια δεν μας εξεταζει για εκπαιδευτικους και παιδαγωγικα και χρειαζομασταν αλλα;  εκει δεν αυτο αναιρει τον ρολο του ασεπ;

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4020
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1717 στις: Μάρτιος 12, 2016, 11:06:26 πμ »
Εδω συναδελφε θαβεπρεπε να μας νοιαζει και η προθεση.
Το να λεμε οτι ηθελε να κανει 6μηνα αλλα δεν τα εκανε ενω την αποδεσμευση την περασε εκει υπαρχει προβλημα. Ας τα δημιουργουσε και μετα να συζηταγαμε. Τα λεφτα ομως για επιμορφωσεις και καλα μονιμων που ηταν τραγικες( το γνωριζουμε οσοι εχουν παει) τα εκανε αμεσως.

Επισης τοτε τι εξεταζει στον ασεπ. Δηλαδη εχουμε εναν θεσμο ,διαγωνισμο εκπαιδευτικων, που δεν διαφωνω καθολου αλλα στην ουσια δεν μας εξεταζει για εκπαιδευτικους και παιδαγωγικα και χρειαζομασταν αλλα;  εκει δεν αυτο αναιρει τον ρολο του ασεπ;

Όχι, όσο δεν αναιρεί η εξέταση του γνωστικού την κατοχή πτυχίου. Δεν αντιστοιχεί πάντα ένα χαρτί σε πραγματικές γνώσεις... Ούτε αντιστοιχεί ένας βαθμός σε πραγματικές γνώσεις. Το ξέρω πάρα πολύ καλά από την ειδικότητα μου, που απόφοιτοι διαφόρων σχολών είναι άσχετοι πάνω σε μεγάλο μέρος της επιστήμης, γιατί οι σχολές τους είναι υβριδικές.

μπορεί να ισχύει το αντίστροφο: και τις πιο πολλές φορές ισχύει: άσε που τα διπλά σε ανεβάζουν πιο γρήγορα και θα σε καλέσουν συχνότερα αναπληρωτή, άρα θα ανέβεις και στον πίνακα μονίμων....πάντως εγώ με 6 χρόνια διπλά είμαι '''1ος '' στους αναπληρωτές με τα διπλά αλλά 60 στους μονίμους,αλλά χωρίς τα διπλά, που εσύ απαξιώνεις, θα ήσουν 120 στον πίνακα διορισμών...διάλεξε τι συμφέρει;

Δεν αποφασίζω το τί πιστεύω με βάση το τί με συμφέρει...

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1718 στις: Μάρτιος 12, 2016, 11:07:03 πμ »
Εδω συναδελφε θαβεπρεπε να μας νοιαζει και η προθεση.
Το να λεμε οτι ηθελε να κανει 6μηνα αλλα δεν τα εκανε ενω την αποδεσμευση την περασε εκει υπαρχει προβλημα. Ας τα δημιουργουσε και μετα να συζηταγαμε. Τα λεφτα ομως για επιμορφωσεις και καλα μονιμων που ηταν τραγικες( το γνωριζουμε οσοι εχουν παει) τα εκανε αμεσως.

Επισης τοτε τι εξεταζει στον ασεπ. Δηλαδη εχουμε εναν θεσμο ,διαγωνισμο εκπαιδευτικων, που δεν διαφωνω καθολου αλλα στην ουσια δεν μας εξεταζει για εκπαιδευτικους και παιδαγωγικα και χρειαζομασταν αλλα;  εκει δεν αυτο αναιρει τον ρολο του ασεπ;
ο ιστορικός της εκπαίδευσης και πρόεδρος του ΚΕΕ και του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής Αλέξης Δημαράς είχε χαρακτηρίσει τον ασεπ των εκπαιδευτικών ως κακέκτυπο των πανελλαδικών....παπαγαλία, φροντιστήρια, λυσάρια,

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4020
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1719 στις: Μάρτιος 12, 2016, 11:14:10 πμ »
ο ιστορικός της εκπαίδευσης και πρόεδρος του ΚΕΕ και του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής Αλέξης Δημαράς είχε χαρακτηρίσει τον ασεπ των εκπαιδευτικών ως κακέκτυπο των πανελλαδικών....παπαγαλία, φροντιστήρια, λυσάρια,

Την επετηρίδα τη χαρακτήρισε κάπως ή απλά περιορίστηκε στον ΑΣΕΠ;

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1720 στις: Μάρτιος 12, 2016, 11:21:50 πμ »
Την επετηρίδα τη χαρακτήρισε κάπως ή απλά περιορίστηκε στον ΑΣΕΠ;
για τον γραπτό ασεπ είχε ερωτηθεί...

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1721 στις: Μάρτιος 12, 2016, 11:30:16 πμ »
για τον γραπτό ασεπ είχε ερωτηθεί...
όλη η κουβέντα γίνεται για τον τρόπο απόκτησης της προϋπηρεσίας (ή αν θες πως έγινε η έναρξη απόκτησης αυτής) και για πιο λόγο παρακάμφθηκε ένα αξιοκρατικό σύστημα διορισμού που νομοθετήθηκε μετά. Λίγη σημασία έχει αν αυτό ήταν καλό, μέτριο ή κακό. Ας το βελτίωναν ή να το αντικαθιστούσαν με ένα καλύτερο. Δες απόφαση 527. Η ΟΛΜΕ δεν αναγνωρίζει οτιδήποτε μετά την κατάργηση της επετηρίδας το 1998. Την βολεύει η έκθεση του Κ.Ε.Ε. αλλά είναι η μισή αλήθεια.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32297
  • Τελευταία: tt777
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160141
  • Σύνολο θεμάτων: 19215
  • Σε σύνδεση σήμερα: 689
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 539
Σύνολο: 542

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.