*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)  (Αναγνώστηκε 992370 φορές)

0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2212 στις: Μάρτιος 23, 2016, 12:34:09 πμ »
αρα κεκαλυμενα δεχονται το 24μηνο και ασεπ.......Δηλαδη δεν αναφερουν κιολας κατι που βγηκε παρανομο απο το ΣτΕ

δεν διάβασες σωστά τι γράψαν
"Πολλοί εκπαιδευτικοί διορίστηκαν όλα αυτά τα χρόνια χωρίς επιτυχία ΑΣΕΠ αλλά με μοναδικό προσόν την προϋπηρεσία (16μηνο, 30μηνο και 40% ) σε βάρος των  επιτυχόντων του διαγωνισμού."

δεν λένε το 24μηνο γιατί έπρεπε να έχει επιτυχία ΑΣΕΠ οπότε δεν εμπίπτει στην κατηγορία που κάνουν για τις άλλες ομάδες....

κάτι βέβαια που είναι λάθος... γιατί ξέρω αρκετούς με ασεπ που διορίστηκαν με προϋπηρεσία και δεν ήταν 24μηνο... επίσης γνωρίζω άτομα που διοριζόντουσαν και με ΑΣΕΠ και 40% και επέλεξαν το 40% γιατί τότε η προϋπηρεσία προηγείτο στις τοποθετήσεις με καλύτερες περιοχές

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2213 στις: Μάρτιος 23, 2016, 01:39:15 πμ »
 Αυτό ήταν μεγάλη διάκριση σε βάρος των ΑΣΕΠιτών....
  

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1567
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2214 στις: Μάρτιος 23, 2016, 10:06:29 πμ »
Για μόνιμο  διορισμό  μπορεί  να μετράει,  αλλά  μπορεί  να μη μετράει  η προϋπηρεσία  της ειδικής  στη γενική,  στους πίνακες αναπληρωτών.
Nομιζω οτι σε προηγουμενη αναφορα μου εγραψα για τις 3 κατηγοριες αναπληρωτων...αλλα μαλλον δεν με διαβασες...Εδω και χρονια υπαρχει μια εγκυκλιο ειδικης αγωγης που δινει την δυνατοτητα σε αναπληρωτη γενικης να προσληφθει σε σχολειο ειδικης..το εχω πει αυτο ειναι λαθος...γιατι οι υπευθυνοι δεν εχουν καταλαβει τον ρολο της ειδικης...αλλα πως να το καταλαβουν οταν ακομη και τωρα....ενας μονιμος με σχεδον κανενα προσον μπαινει σε ταξη με παιδια με ειδικες αναγκες....Συμφωνω μαζι σου αλλα για να γινει αυτο πρεπει να αλλαξει ολη η δομη της ειδικης...πρεπει επιτελους να υπαρξουν δυο διαφορετικοι πινακες ...και ο καθενας να ακολουθησει αυτον που επιθυμει....Μα???λεει καποιος πως θα γινει αυτο οταν πχ στους πε08 εφετος χρειαστηκε 50 αναπληρωτες αλλα δεν τους βρηκε απο τον πινακα ειδικης και αναγκαστικα πηγε στον πινακα γενικης!!!!!Υπαρχει τροπος..αυτη την στιγμη υπαρχουν αναπληρωτες με κτηση σεμιναριου μετα τις 30/8/2010..γιατι δεν τα αναγνωριζουν!!!!!δηλαδη ενας αναπληρωτης χωρις κανενα προσον ειναι καλλιτερος απο εναν με σεμιναριο...Εδω και χρονια αυτη την ειδικη αγωγη κανενας δεν εχει παρει στα σοβαρα...ειχαμε στην αρχη προσληψεις λογω ελλειψης απο πινακα γενικης...πηγαμε στα σεμιναρια...ακολουθησαν μεταπτυχιακα και διδακτορικα...φωνες και αντιδρασεις απο διαφορους κλαδους....μετα στην μοριοδοτηση...εδω να δεις το φοβερο..Υπαρχει περιπτωση αναπληρωτης με κτηση πτυχιου 2014-2015....αν παρει μεταπτυχιακο...μπορει να προηγηθει στους πινακες αναπληρωτη του 2007-2008 με μεταπτυχικο και αυτος και να εχει και προυπηρεσια..δες τον τροπο μοριοδοτησης και θα καταλαβεις..
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 23, 2016, 10:09:48 πμ από tolakis »

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2215 στις: Μάρτιος 23, 2016, 11:20:26 πμ »
Παράθεση
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ: Διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου, ώστε η λειτουργία των σχολείων να μην εξαρτάται από έναν τόσο μεγάλο αριθμό αναπληρωτών καθηγητών. Η κατάσταση αυτή, που έχει δημιουργήσει πάρα πολλά προσωπικά και μαθησιακά προβλήματα, μπορεί να αντιμετωπισθεί με την εκπόνηση μιας μελέτης και τον άμεσο διορισμό νέων εκπαιδευτικών. 
http://www.esos.gr/arthra/43098/keimeno-ton-20-protaseon-gia-tis-treis-vathmides-tis-ekpaideysis-poy-syzitithikan

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος dante88

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2216 στις: Μάρτιος 23, 2016, 01:04:28 μμ »
Nομιζω οτι σε προηγουμενη αναφορα μου εγραψα για τις 3 κατηγοριες αναπληρωτων...αλλα μαλλον δεν με διαβασες...Εδω και χρονια υπαρχει μια εγκυκλιο ειδικης αγωγης που δινει την δυνατοτητα σε αναπληρωτη γενικης να προσληφθει σε σχολειο ειδικης..το εχω πει αυτο ειναι λαθος...γιατι οι υπευθυνοι δεν εχουν καταλαβει τον ρολο της ειδικης...αλλα πως να το καταλαβουν οταν ακομη και τωρα....ενας μονιμος με σχεδον κανενα προσον μπαινει σε ταξη με παιδια με ειδικες αναγκες....Συμφωνω μαζι σου αλλα για να γινει αυτο πρεπει να αλλαξει ολη η δομη της ειδικης...πρεπει επιτελους να υπαρξουν δυο διαφορετικοι πινακες ...και ο καθενας να ακολουθησει αυτον που επιθυμει....Μα???λεει καποιος πως θα γινει αυτο οταν πχ στους πε08 εφετος χρειαστηκε 50 αναπληρωτες αλλα δεν τους βρηκε απο τον πινακα ειδικης και αναγκαστικα πηγε στον πινακα γενικης!!!!!Υπαρχει τροπος..αυτη την στιγμη υπαρχουν αναπληρωτες με κτηση σεμιναριου μετα τις 30/8/2010..γιατι δεν τα αναγνωριζουν!!!!!δηλαδη ενας αναπληρωτης χωρις κανενα προσον ειναι καλλιτερος απο εναν με σεμιναριο...Εδω και χρονια αυτη την ειδικη αγωγη κανενας δεν εχει παρει στα σοβαρα...ειχαμε στην αρχη προσληψεις λογω ελλειψης απο πινακα γενικης...πηγαμε στα σεμιναρια...ακολουθησαν μεταπτυχιακα και διδακτορικα...φωνες και αντιδρασεις απο διαφορους κλαδους....μετα στην μοριοδοτηση...εδω να δεις το φοβερο..Υπαρχει περιπτωση αναπληρωτης με κτηση πτυχιου 2014-2015....αν παρει μεταπτυχιακο...μπορει να προηγηθει στους πινακες αναπληρωτη του 2007-2008 με μεταπτυχικο και αυτος και να εχει και προυπηρεσια..δες τον τροπο μοριοδοτησης και θα καταλαβεις..

Προσωπικά δε γνώριζα ότι υπάρχουν σεμινάρια για ειδική αγωγή αναγνωρισμένα από το Δημόσιο. Αν κατάλαβα καλά, όσοι έχουν από αυτά τα σεμινάρια με ημερομηνία κτήσης πριν τις 30/8/2010, αναγνωρίζονται και μετά από αυτήν όχι. Σωστά; Υπάρχει κάποιος οργανισμός που κάνει τα σεμινάρια αυτά; Σε περίπτωση που πουν να τα αναγνωρίσουν δηλαδή στο μέλλον, ποια θα πρέπει να επιλέξουμε; Θα με ενδιέφερε να ψάξω κάποιο ανάλογο σεμινάριο, απλά αν πω να το κάνω, ας έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου ότι μπορεί να αναγνωριστεί.

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1567
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2217 στις: Μάρτιος 23, 2016, 01:19:41 μμ »
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ  -  Κ.Ε.Κ.  ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ  ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

 

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Διοργάνωση εξ αποστάσεως και δια ζώσης Επιμορφωτικό Πρόγραμμα

για κάθε ενδιαφερόμενο

 

ΤΙΤΛΟΣ

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ- ΔΙΑΓΝΩΣΗ- ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ)

ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Οκτώβριος 2015  -  Ιούνιος 2016

 

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ

Λόγω αυξημένου ενδιαφέροντος παρατείνεται η προθεσμία υποβολής

αιτήσεων με καταληκτική ημερομηνία την 15η Οκτωβρίου 2015

(Θα τηρηθεί  σειρά προτεραιότητας)

 

1)ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:

 Το Εργαστήριο Νευροψυχολογίας του Π.Θ. σε συνεργασία με το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης του Π.Θ.  διοργανώνει  για 10η συνεχή  χρονιά το επιμορφωτικό Πρόγραμμα με θέμα:  ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ- ΔΙΑΓΝΩΣΗ- ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ)

 

2)ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ:

 Η  απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων και τεχνικών  παρέμβασης  αποτελούν το βασικό αντικείμενο του επιμορφωτικού προγράμματος.

Το  ενδιαφέρον μας  εστιάζεται  τόσο στην άμεση εφαρμογή όσο και  στην ικανότητα του επιμορφούμενου  να:

• Αξιολογεί τις  διαταραχές στον ευρύτερο χώρο της Ειδικής Αγωγής και της Ψυχολογίας.

• Διαμορφώνει Προγράμματα διαφοροποιημένης διδασκαλίας.

• Να έχει υπεύθυνο ρόλο στην διεπιστημονική ομάδα αντιμετώπισης δυσκολιών των μαθητών που ανακύπτουν στην τάξη / ή στην κοινότητα.

• Να σχεδιάζει προγράμματα πρώιμης, εκπαιδευτικής και  ψυχολογικής  παρέμβασης  &

• Να εφαρμόζει εξατομικευμένα προγράμματα εκπαίδευσης προσαρμοσμένα στις ατομικές ανάγκες του μαθητή.

 

3)Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ:

 H προτεινόμενη επιμόρφωση θα στηριχθεί   στην μεθοδολογία της  εξ αποστάσεως και της δια ζώσης εκπαίδευσης. Οι επιμορφούμενοι  θα έχουν στην διάθεση  τους  εκπαιδευτικό υλικό ειδικά σχεδιασμένο με την μέθοδο της  εξ  αποστάσεως  εκπαίδευσης.

 

4)ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ:

α) Επιστημονικός Υπεύθυνος του επιμορφωτικού προγράμματος είναι ο  κ.   Καραπέτσας Ανάργυρος  -Καθηγητής Νευροψυχολογίας – Νευρογλωσσολογίας  του τμήματος  Ειδικής Αγωγής  και  Διευθυντής  Εργαστηρίου Νευροψυχολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

β)  Συνεργάτες:

• Μέλη του Εργαστηρίου Νευροψυχολογίας

• Μέλη ΔΕΠ  του τμήματος Ειδικής Αγωγής,  άλλων τμημάτων και  Ειδικοί Επιστήμονες.

 

5)ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΥΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:

Το ανωτέρω επιμορφωτικό πρόγραμμα απευθύνεται:

• Προπτυχιακούς  και  Μεταπτυχιακούς φοιτητές

• Αδιόριστους και  Διορισμένους Εκπαιδευτικούς

• Ψυχολόγους

• Σχολικούς  Συμβούλους

• Λογοθεραπευτές

• Κοινωνικούς  Λειτουργούς

• Ιατρούς

• Γονείς Παιδιών με  ενδιαφέρον για τις αναπτυξιακές διαταραχές

• Ενδιαφερόμενους στο χώρο της Γενικής Αγωγής, της Ειδικής Αγωγής,  Κλινικής Νευροψυχολογίας  και  Ψυχολογίας

• Κάθε άλλο ενδιαφερόμενο .

 

6) ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα θα διεξαχθεί από τον  Οκτώβριο  2015  έως  τον Ιούνιο  2016 ( διάρκειας 570 ωρών).

 

7) ΚΟΣΤΟΣ  ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ :

Το συνολικό κόστος παρακολούθησης του επιμορφωτικού προγράμματος ανέρχεται στα χίλια (1000,00) ευρώ. Το ποσό αυτό θα καταβληθεί σε (4) δόσεις σε τραπεζικό λογαριασμό του Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας (ΕΛΚΕ) του  Π.Θ. και θα εκδίδεται απόδειξη είσπραξης  στα στοιχεία του εκπαιδευόμενου.

Εκπτώσεις  10% σε άνεργους – πολύτεκνους – φοιτητές, καθώς και με την εφάπαξ καταβολή του ποσού.

 

8) ΒΕΒΑΙΩΣΗ - ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ:

Η επιτυχής ολοκλήρωση του επιμορφωτικού προγράμματος οδηγεί στην απόκτηση πιστοποιητικού κατάρτισης στο γνωστικό αντικείμενο  ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΔΙΑΓΝΩΣΗ - ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ), το οποίο  εκδίδεται και χορηγείται από το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας,   που είναι πιστοποιημένος φορέας  και έχει προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την πιστοποίηση και τη μοριοδότηση των προγραμμάτων του.

 

9) ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΙΜΟΡΦΟΥΜΕΝΩΝ:

Η επιλογή των επιμορφούμενων γίνεται με σειρά προτεραιότητας (με βάση την ημερομηνία υποβολής της αίτησης) και την έγκαιρη οικονομική τακτοποίηση.

 

Αναλυτικές πληροφορίες θα σας αποσταλούν στο e-mail αμέσως μετά την υποβολή της αίτησης.

 

 

 

 

 
 
        
Αίτηση Εγγραφής

PDF Format

© Auf Rechnung kaufen

Key
Προσωπικά δε γνώριζα ότι υπάρχουν σεμινάρια για ειδική αγωγή αναγνωρισμένα από το Δημόσιο. Αν κατάλαβα καλά, όσοι έχουν από αυτά τα σεμινάρια με ημερομηνία κτήσης πριν τις 30/8/2010, αναγνωρίζονται και μετά από αυτήν όχι. Σωστά; Υπάρχει κάποιος οργανισμός που κάνει τα σεμινάρια αυτά; Σε περίπτωση που πουν να τα αναγνωρίσουν δηλαδή στο μέλλον, ποια θα πρέπει να επιλέξουμε; Θα με ενδιέφερε να ψάξω κάποιο ανάλογο σεμινάριο, απλά αν πω να το κάνω, ας έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου ότι μπορεί να αναγνωριστεί.
Φυσικα...ακομη και σημερα γινονται σεμιναρια 400 ωρων...πχ συτη την περιοδο απο το πανεπιστημιο θεσσαλιας...αν σε ενδιαφερει μπορεις να το ψαξεις...τωρα οσον αφορα την αναγνωριση δεν υπαρχει κατι συγκεκριμενο να σου πω...το μονο που γνωριζω ειναι οτι γινονται πιεσεις απο το πανεπιστημιο στο υπουργειο...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 23, 2016, 01:34:13 μμ από tolakis »

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος fainareti

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 524
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2219 στις: Μάρτιος 23, 2016, 02:23:31 μμ »
http://gorganews.gr/eidhseis/simfonia-me-tous-danistes-gia-15-000-monimes-proslipsis-mesa-sto-2016/

Η πληροφορία αυτή ισχύει;Γνωρίζει κανείς κάτι;
Η μοίρα του ανθρώπου είναι η εξελιξη.

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2220 στις: Μάρτιος 23, 2016, 04:34:48 μμ »
Εγω βλεπω οτι ο καιρος περναει. Η σημερινη ηγεσια εκτος απο την ανικανοτητα που σιγουρα τη χαρακτηριζει αδυνατει η δεν θελει να δωσει λυση. Υπενθυμιζω την προταση κουρακη..... Αυτοι εκει πανω οποιος παει του ταζουν. Οτι δλδ εκαναν για να βγουν στην εξουσια. Τωρα τελευταια το εχουν γυρισει στο τι θα πουν τα δικαστηρια. Το θεμα ειναι οτι ο καιρος περναει και εμεις δεν γνωριζουμε το τι θα συμβει. Παντως και με την επομενη κυβερνηση του κυριακου μην περιμενετε διορισμους.Το θεμα απο εδω και περα ειναι το τι συστημα θα ακολουθηθει στους αναπληρωτες. Εκει ειναι το κλειδι. Ειμαστε ολοι ισοτιμοι στο συνταγμα.....κουραφεξαλα......
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος fainareti

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 524
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2221 στις: Μάρτιος 23, 2016, 04:57:20 μμ »
Συμφωνώ δυστυχώς....
Η μοίρα του ανθρώπου είναι η εξελιξη.

Αποσυνδεδεμένος lampros7

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 302
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2222 στις: Μάρτιος 23, 2016, 05:36:58 μμ »
Είναι δυνατόν η προϋπηρεσία της ειδικής να είναι ισάξια με της γενικής; Δηλαδή εγώ είμαι στον πίνακα και έχω τον έλεγχο της τάξης των 25 ατόμων ενώ ο συνάδελφος της ειδικής κάθεται στο θρανίο δίπλα στον μαθητή που έχει πρόβλημα και του γράφει στο τετράδιο αυτά που λέω εγώ στην τάξη. Πως τα βλέπετε αυτά είναι ίσα και όμοια; Την ίδια πείρα αποκτούμε εγώ κι αυτός; Μην τρελαθούμε τελείως.
Από την άλλη γιατί η δική μου προϋπηρεσία να μην προσμετράται στον πίνακα ειδικής;

Στόχος του υπουργείου είναι η συμπερίληψη.Δηλαδή η ένταξη όλων των παιδιών του ειδικού(90%) στα σχολεία γενικής.'Ετσι σύντομα ολοι οι εκπαιδευτικοί (ειδικης-γενικής) θα είναι σε 1 σχολειο.Στο πλαίσιο αυτό ο διαχωρισμός των προυπηρεσιών δεν στέκει.

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2223 στις: Μάρτιος 23, 2016, 05:56:33 μμ »
Κουδούνι το 2016-2017 με 30.000 κενά εκπαιδευτικών Μπορεί φέτος οι προσλήψεις αναπληρωτών να είναι σε επίπεδα ρεκόρ όμως για μια ακόμη φορά τα κενά είναι χιλιάδες λίγους μήνες πριν τη λήξη του σχολικού έτους γεγονός που καθιστά δύσκολη την έναρξη και του επόμενου σχολικού έτους όπου στα υπάρχοντα κενά θα έρθουν να προστεθούν και περίπου 2000-3000 νέες συνταξιοδοτήσεις. Το πρόβλημα περιπλέκεται περισσότερο με τη μείωση του ΕΣΠΑ την επόμενη σχολική χρονιά. Ας τα δούμε όμως τα στοιχεία αναλυτικά.  Σύμφωνα με έγγραφο που διαβίβασε στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας οι προσλήψεις στην Πρωτοβάθμια έφθασαν τις 13737 ενώ στις δομές της Ειδικής Εκπαίδευσης ( Παράλληλη, ΣΜΕΑΕ, ΤΕ, ΚΕΔΔΥ) οι προσλήψεις έφθασαν τις 4.035. Οι συνολικές προσλήψεις φθάνουν τις 17.772. Παρά το μεγάλο αριθμό προσλήψεων τα κενά είναι 2.556 γεγονός που σημαίνει ότι συνολικά η Α/θμια έφθασε φέτος τα 20.328 κενά. Στη δευτεροβάθμια οι προσλήψεις έφθασαν τις 6.188 και τα κενά είναι 1.207. Άρα ο συνολικός αριθμός των κενών στη Δευτεροβάθμια ήταν 7.395. Για να καλύπτονταν το σύνολο των αναγκών σε εκπαιδευτικούς το 2015-16 θα χρειάζονταν 27.723 αναπληρωτές. Αντί τούτου είχαμε 23.960 προσλήψεις αναπληρωτών που κάλυψαν το 86% των αναγκών. Με τις συνταξιοδοτήσεις που έρχονται αναμένεται ο αριθμός των κενών το επόμενο σχολικό έτος θα φθάσει τις 30.000 χωρίς να υπολογίζονται οι ανάγκες σε Ειδικό Εκπαιδευτικοί και Βοηθητικό Προσωπικό στο οποίο φέτος έγινα περισσότερες από 2.000 προσλήψεις.




http://xenesglosses.eu/2016/03/poses-proslixeis-anapliroton-tha-xrei/

Αποσυνδεδεμένος smarw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1060
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2224 στις: Μάρτιος 23, 2016, 05:59:32 μμ »
Είναι δυνατόν η προϋπηρεσία της ειδικής να είναι ισάξια με της γενικής; Δηλαδή εγώ είμαι στον πίνακα και έχω τον έλεγχο της τάξης των 25 ατόμων ενώ ο συνάδελφος της ειδικής κάθεται στο θρανίο δίπλα στον μαθητή που έχει πρόβλημα και του γράφει στο τετράδιο αυτά που λέω εγώ στην τάξη. Πως τα βλέπετε αυτά είναι ίσα και όμοια; Την ίδια πείρα αποκτούμε εγώ κι αυτός; Μην τρελαθούμε τελείως.
Από την άλλη γιατί η δική μου προϋπηρεσία να μην προσμετράται στον πίνακα ειδικής;

Ειναι λιγο απλουστευτικο οπως το θετεις.Αν την παραλληλη την εχουν καταντησει καποιοι βολεμενοι με σεμιναρια ετσι,δε σημαινει οτι ολοι της ειδικης ειναι ετσι. Υπαρχουν κ ειδικοι παιδαγωγοι αποφοιτοι πανεπιστημιου ξερεις που εχουν φαει τα σμεσε με το κουταλι.μην τα ισοπεδωνουμε ολα...

Αποσυνδεδεμένος Macam

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 346
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2225 στις: Μάρτιος 23, 2016, 07:12:44 μμ »
Στόχος του υπουργείου είναι η συμπερίληψη.Δηλαδή η ένταξη όλων των παιδιών του ειδικού(90%) στα σχολεία γενικής.'Ετσι σύντομα ολοι οι εκπαιδευτικοί (ειδικης-γενικής) θα είναι σε 1 σχολειο.Στο πλαίσιο αυτό ο διαχωρισμός των προυπηρεσιών δεν στέκει.

Συμπεριληψη προυπηρεσιων εννοεις? αυτα που γραφεις δεν στεκουν αφου θα επρεπε να μετρα κ η προυπηρεσια της γενικης στην ειδικη. a la carte συμπεριληψη δεν υπαρχει. Ολοι ξερουν οτι ειναι απιστευτα αδικο αυτο που γινεται αλλα οι πιεσεις ειναι αφορητες.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 23, 2016, 07:16:55 μμ από Macam »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32297
  • Τελευταία: tt777
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160141
  • Σύνολο θεμάτων: 19215
  • Σε σύνδεση σήμερα: 689
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 599
Σύνολο: 599

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.