*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)  (Αναγνώστηκε 992606 φορές)

0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος geniuslak

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2254 στις: Μάρτιος 24, 2016, 11:04:19 μμ »
καλώς το λουλούδι!!!
ΠΕ0402

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος smile02.50

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2255 στις: Μάρτιος 25, 2016, 12:32:30 πμ »
Να σου κανω μια ερωτηση επειδη κ εγω εχω δουλεψει σε σχολεια οπου υπηρχαν συναδελφοι ειδικης : ιδια προετοιμασια κανει ενας συναδελφος γενικης που εχει τοσα τμηματα με τοσα παιδια κ ιδια ενας της ειδικης που εχει 3 με 4 παιδια; οι καθηγητες της γενικης εκτος απο τον μεγαλο φορτο εργασιας , την προετοιμασια, τα διαγωνισματα, τις διορθωσεις κλπ ( ειδικα οι φιλολογοι) , εχουν και τις εφημεριες και τις απουσιες κ αλλα πολλα. ενας της ειδικης μπορει να μην παρουσιαστει στο σχολειο αν ο μαθητης του ειναι αρρωστος η αν του τυχει κατι... κανεις δεν θα τον ψαξει... το ιδιο συμβαινει και για τον καθηγητη της γενικης που θα αφησει ενα σωρο τμηματα ξεκαρφωτα;;; μην τρελλαθουμε. ασε που οι περισσοτεροι της ειδικης δουλευουν κυριως κοντα στο σπιτι τους... ειναι λοιπον πολυ αδικο να μπαινουν σφηνα στον πινακα της γενικης και να κατεβαινουμε εμεις θεσεις... ας κατσουν στον πινακα τους. αυτο ειναι το πιο δικαιο...
Δεν ξέρω σε ποιο σχολεία έχεις δουλέψει και έχεις διαμορφώσει αυτή την εικόνα για την ειδική αγωγή. Θα σου πω λοιπόν για μένα που δουλεύω τα τελευταία 7 χρόνια στην ειδική αγωγή (Τμήμα Ένταξης):
α. Κάνω κανονικά εφημερίες 2 φορές τη βδομάδα.
β. Έχω αναλάβει Πρακτικό και Πρωτόκολλο.
γ. Έχω εκπονήσει Προγράμματα Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικά.
δ. Συνοδεύω τους μαθητές όλου του σχολείου σε σχολικές εκδρομές.
ε. Αναλαμβάνω σχολικές γιορτές.
στ. Συμμετέχω κανονικά σε όλες τις εξωδιδακτικές εργασίες.
ζ. Δεν έχω υπάρξει υπεύθυνη τμήματος, γιατί (νομίζω) δεν επιτρέπεται στους αναπληρωτές. Αλλά αν μου το αναθέσουν, θα το αναλάβω.
η. Ετοιμάζω και διορθώνω τα διαγωνίσματα και τις εκθέσεις και τις εργασίες των μαθητών μου (εδώ θα συμφωνήσω μαζί σου ότι είναι διαφορετικό να παίρνεις 30 τετράδια στο σπίτι και διαφορετικό να παίρνεις 5, όπως εγώ)
θ. Έχω κάνει επιτηρήσεις σε Πανελλαδικές εξετάσεις.
ι. Τώρα, για τη δουλειά και την προετοιμασία που κάνω στο σπίτι μου και στον προσωπικό μου χρόνο, είναι δική μου δουλειά που έγκειται στην υπευθυνότητα και στην όρεξή μου όπως άλλωστε και για κάθε συνάδελφο, είτε μόνιμο είτε αναπληρωτή είτε της γενικής είτε της ειδικής.
ια. Όταν έχει χρειαστεί να λείψω, έχω ενημερώσει και έχω πάρει τις άδειες που προβλέπονται από τον Νόμο. Επίσης, έχω κάνει μάθημα στο κανονικό τμήμα όταν είχε κενό λόγω αναρρωτικής άδειας της Φιλολόγου Γενικής Παιδείας, κατόπιν εντολής του Διευθυντή.
ιβ. Συνεργάζομαι με τους 3, 5, 8 Φιλολόγους του σχολείου για να συμβαδίζουμε στην ύλη και να βοηθώ με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους μαθητές του Τμήματος Ένταξης.
ιγ. Το πρόγραμμά μου διαμορφώνεται με βάση το τι ώρες έχουν επιλέξει οι Φιλόλογοι της Γενικής, με αποτέλεσμα να βρίσκομαι καθημερινά στο σχολείο από την 1η μέχρι την 7η ώρα και με πολλά κενά τα οποία όμως μου επιτρέπουν να ετοιμάζω επιπλέον φύλλα εργασίας και σχεδιαγράμματα για τους μαθητές μου στο λάπτοπ μου.
ιδ. Συμμετέχω στις επιμορφώσεις.
Τέλος, πρέπει να σου πω ότι από το σπίτι μου μας χωρίζει το Αιγαίο!!!

Αποσυνδεδεμένος Macam

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 346
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2256 στις: Μάρτιος 25, 2016, 01:13:29 πμ »
Θα 'θελα πολύ να ' μουνα στη θέση σου ..ειλικρινά το λέω.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2257 στις: Μάρτιος 25, 2016, 08:01:01 πμ »
Δεν ξέρω σε ποιο σχολεία έχεις δουλέψει και έχεις διαμορφώσει αυτή την εικόνα για την ειδική αγωγή. Θα σου πω λοιπόν για μένα που δουλεύω τα τελευταία 7 χρόνια στην ειδική αγωγή (Τμήμα Ένταξης):
α. Κάνω κανονικά εφημερίες 2 φορές τη βδομάδα.
β. Έχω αναλάβει Πρακτικό και Πρωτόκολλο.
γ. Έχω εκπονήσει Προγράμματα Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικά.
δ. Συνοδεύω τους μαθητές όλου του σχολείου σε σχολικές εκδρομές.
ε. Αναλαμβάνω σχολικές γιορτές.
στ. Συμμετέχω κανονικά σε όλες τις εξωδιδακτικές εργασίες.
ζ. Δεν έχω υπάρξει υπεύθυνη τμήματος, γιατί (νομίζω) δεν επιτρέπεται στους αναπληρωτές. Αλλά αν μου το αναθέσουν, θα το αναλάβω.
η. Ετοιμάζω και διορθώνω τα διαγωνίσματα και τις εκθέσεις και τις εργασίες των μαθητών μου (εδώ θα συμφωνήσω μαζί σου ότι είναι διαφορετικό να παίρνεις 30 τετράδια στο σπίτι και διαφορετικό να παίρνεις 5, όπως εγώ)
θ. Έχω κάνει επιτηρήσεις σε Πανελλαδικές εξετάσεις.
ι. Τώρα, για τη δουλειά και την προετοιμασία που κάνω στο σπίτι μου και στον προσωπικό μου χρόνο, είναι δική μου δουλειά που έγκειται στην υπευθυνότητα και στην όρεξή μου όπως άλλωστε και για κάθε συνάδελφο, είτε μόνιμο είτε αναπληρωτή είτε της γενικής είτε της ειδικής.
ια. Όταν έχει χρειαστεί να λείψω, έχω ενημερώσει και έχω πάρει τις άδειες που προβλέπονται από τον Νόμο. Επίσης, έχω κάνει μάθημα στο κανονικό τμήμα όταν είχε κενό λόγω αναρρωτικής άδειας της Φιλολόγου Γενικής Παιδείας, κατόπιν εντολής του Διευθυντή.
ιβ. Συνεργάζομαι με τους 3, 5, 8 Φιλολόγους του σχολείου για να συμβαδίζουμε στην ύλη και να βοηθώ με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους μαθητές του Τμήματος Ένταξης.
ιγ. Το πρόγραμμά μου διαμορφώνεται με βάση το τι ώρες έχουν επιλέξει οι Φιλόλογοι της Γενικής, με αποτέλεσμα να βρίσκομαι καθημερινά στο σχολείο από την 1η μέχρι την 7η ώρα και με πολλά κενά τα οποία όμως μου επιτρέπουν να ετοιμάζω επιπλέον φύλλα εργασίας και σχεδιαγράμματα για τους μαθητές μου στο λάπτοπ μου.
ιδ. Συμμετέχω στις επιμορφώσεις.
Τέλος, πρέπει να σου πω ότι από το σπίτι μου μας χωρίζει το Αιγαίο!!!
Μερικές διορθώσεις σ' όσα γράφεις: ζ. υπεύθυνοι τμημάτων (με ό,τι αυτό συνεπάγεται: απουσίες, δικαιολογητικά, ενημερωτικά σημειώματα στους γονείς, τηλεφωνική επικοινωνία με το σπίτι για προβλήματα συμπεριφοράς, κοπάνες μαθητών ... - μια χρονοβόρα και υπεύθυνη εργασία - ) αναλαμβάνουν κανονικά οι αναπληρωτές, οι Δ/ντές άλλωστε στηρίζονται εν πολλοίς σ' αυτούς, αφού συνήθως σε πολλά τμήματα δεν ορίζουν υπεύθυνο μέχρι να γίνουν οι προσλήψεις αναπληρωτών (υπάρχουν περιπτώσεις που ακόμη και μέχρι τέλη Οκτώβρη δεν υπήρχε υπεύθυνος σε τμήμα, γιατί περίμεναν πρώτα να γίνουν οι προσλήψεις αναπληρωτών και να τους αναθέσουν όλα τα προαναφερθέντα), η. χαίρομαι που αναγνωρίζεις την τεράστια διαφορά του να διορθώνεις εργασίες, εκθέσεις, τετράδια και διαγωνίσματα 24-25 ή 26 μαθητών (έτσι όπως πλέον διαμορφώνεται ο αριθμός τους στα τμήματα) και το πολύ 5 μαθητών, όπως συμβαίνει στα τμήματα ένταξης, θ. επιτήρηση στις Πανελλαδικές κάνουν όλοι (μόνιμοι & αναπληρωτές) όσοι εργάζονται στα Γυμνάσια και συχνά και στα Λύκεια (εκτός κι αν υπάρχει σοβαρό κώλυμα), ιγ. κανείς δν μπορεί να αποχωρήσει από το σχολείο νωρίτερα από την έβδομη ώρα (2 παρά περίπου), αφού όλοι πλέον είναι υποχρεωμένοι να παραμένουν στο σχολείο μέχρι τότε, τηρώντας το ωράριο, ούτε εξάλλου οι Δ/ντές επιτρέπουν την αποχώρηση νωρίτερα (συχνά, μάλιστα υπενθυμίζουν με έμφαση προς τους συναδέλφους τη συγκεκριμένη τους υποχρέωση) και ως προς το τελευταίο, είναι καθαρά θέμα επιλογής και προτίμησης, δηλ. αν κάποιος συνάδελφος δηλώσει το περίφημο "κουτάκι" είναι πιθανό να εργαστεί σε νησί, ενώ αν δεν το δηλώσει, θα εργαστεί σε σχετικά κοντινότερο μέρος ως προς τη μόνιμη κατοικία του, αλλά αργότερα πάντα.
Δεν έχω κάτι με τους συναδέλφους τις ειδικής αγωγής, ίσα-ίσα που επιτελούν σημαντικό έργο, αλλά είναι εντελώς παράλογο να προσμετράται κανονικά η εργασία τους αυτή στους πίνακες γενικής παιδείας προσπερνώντας έτσι άλλους που δεν έχουν αυτό το προνόμιο, αφού μιλάμε για δυο μέτρα και δυο σταθμά!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2258 στις: Μάρτιος 25, 2016, 09:09:21 πμ »
Να συμπληρώσω κι εγώ ότι, επειδή σε γενικές γραμμές, οι προσλήψεις της ειδικής καθυστερούν ή δεν καλύπτουν όλα τα μαθήματα, έχω περάσει άπειρες ώρες μέσα στην τάξη με τους 20 μαθητές μου + όσους θα έπρεπε να είναι σε τμήμα ένταξης ή να έχουν παράλληλη στήριξη. Να απαιτήσω να μετρήσουν αυτές οι ώρες στον πίνακα ειδικής; Ειδικά φέτος, έχω και μια πολύ σοβαρή περίπτωση asperger -ανάμεσα σε άλλα. Τις μισές ώρες έχω παράλληλη στήριξη μέσα στην τάξη, τις άλλες όχι. Γιατί μετράνε οι ώρες της συναδέλφου που ασχολείται μόνο με ένα παιδί, αλλά δε μετράνε οι δικές μου που τους έχω όλους μαζί στον πίνακα ειδικής;

Αποσυνδεδεμένος NikosChatzoglou

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 140
  • Φύλο: Άντρας
  • Η υπερανάλυση ξενερώνει
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2259 στις: Μάρτιος 25, 2016, 10:17:16 πμ »
Το ξέρω ότι σας είναι απίστευτα δύσκολο αλλά προσπαθήστε έστω για τη σημερινή μέρα να μην αναφέρετε καθόλου τη λέξη ΑΣΕΠ!
Αν τα καταφέρετε η ζωή σας δεν θα είναι ποτέ ξανά η ίδια. Θα νιώσετε άλλοι άνθρωποι
Everyone has three lives; a public life, a private life and a secret life.

Αποσυνδεδεμένος kairi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2260 στις: Μάρτιος 25, 2016, 06:12:05 μμ »
Μερικές διορθώσεις σ' όσα γράφεις: ζ. υπεύθυνοι τμημάτων (με ό,τι αυτό συνεπάγεται: απουσίες, δικαιολογητικά, ενημερωτικά σημειώματα στους γονείς, τηλεφωνική επικοινωνία με το σπίτι για προβλήματα συμπεριφοράς, κοπάνες μαθητών ... - μια χρονοβόρα και υπεύθυνη εργασία - ) αναλαμβάνουν κανονικά οι αναπληρωτές, οι Δ/ντές άλλωστε στηρίζονται εν πολλοίς σ' αυτούς, αφού συνήθως σε πολλά τμήματα δεν ορίζουν υπεύθυνο μέχρι να γίνουν οι προσλήψεις αναπληρωτών (υπάρχουν περιπτώσεις που ακόμη και μέχρι τέλη Οκτώβρη δεν υπήρχε υπεύθυνος σε τμήμα, γιατί περίμεναν πρώτα να γίνουν οι προσλήψεις αναπληρωτών και να τους αναθέσουν όλα τα προαναφερθέντα), η. χαίρομαι που αναγνωρίζεις την τεράστια διαφορά του να διορθώνεις εργασίες, εκθέσεις, τετράδια και διαγωνίσματα 24-25 ή 26 μαθητών (έτσι όπως πλέον διαμορφώνεται ο αριθμός τους στα τμήματα) και το πολύ 5 μαθητών, όπως συμβαίνει στα τμήματα ένταξης, θ. επιτήρηση στις Πανελλαδικές κάνουν όλοι (μόνιμοι & αναπληρωτές) όσοι εργάζονται στα Γυμνάσια και συχνά και στα Λύκεια (εκτός κι αν υπάρχει σοβαρό κώλυμα), ιγ. κανείς δν μπορεί να αποχωρήσει από το σχολείο νωρίτερα από την έβδομη ώρα (2 παρά περίπου), αφού όλοι πλέον είναι υποχρεωμένοι να παραμένουν στο σχολείο μέχρι τότε, τηρώντας το ωράριο, ούτε εξάλλου οι Δ/ντές επιτρέπουν την αποχώρηση νωρίτερα (συχνά, μάλιστα υπενθυμίζουν με έμφαση προς τους συναδέλφους τη συγκεκριμένη τους υποχρέωση) και ως προς το τελευταίο, είναι καθαρά θέμα επιλογής και προτίμησης, δηλ. αν κάποιος συνάδελφος δηλώσει το περίφημο "κουτάκι" είναι πιθανό να εργαστεί σε νησί, ενώ αν δεν το δηλώσει, θα εργαστεί σε σχετικά κοντινότερο μέρος ως προς τη μόνιμη κατοικία του, αλλά αργότερα πάντα.
Δεν έχω κάτι με τους συναδέλφους τις ειδικής αγωγής, ίσα-ίσα που επιτελούν σημαντικό έργο, αλλά είναι εντελώς παράλογο να προσμετράται κανονικά η εργασία τους αυτή στους πίνακες γενικής παιδείας προσπερνώντας έτσι άλλους που δεν έχουν αυτό το προνόμιο, αφού μιλάμε για δυο μέτρα και δυο σταθμά!
Με καλυψες απολυτα!!!!!

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2261 στις: Μάρτιος 25, 2016, 08:07:50 μμ »
Να συμπληρώσω κι εγώ ότι, επειδή σε γενικές γραμμές, οι προσλήψεις της ειδικής καθυστερούν ή δεν καλύπτουν όλα τα μαθήματα, έχω περάσει άπειρες ώρες μέσα στην τάξη με τους 20 μαθητές μου + όσους θα έπρεπε να είναι σε τμήμα ένταξης ή να έχουν παράλληλη στήριξη. Να απαιτήσω να μετρήσουν αυτές οι ώρες στον πίνακα ειδικής; Ειδικά φέτος, έχω και μια πολύ σοβαρή περίπτωση asperger -ανάμεσα σε άλλα. Τις μισές ώρες έχω παράλληλη στήριξη μέσα στην τάξη, τις άλλες όχι. Γιατί μετράνε οι ώρες της συναδέλφου που ασχολείται μόνο με ένα παιδί, αλλά δε μετράνε οι δικές μου που τους έχω όλους μαζί στον πίνακα ειδικής;

αν ασχολήθηκες στο 100% του χρόνου σου με το asperger (και ήξερες τι έκανες) τότε οκ να μετρήσεις και στον πίνακα της ειδικής.

θέλετε δεν θέλετε ορισμένοι πρέπει να καταλάβετε ότι οι εκπαιδευτικοί της ειδικής, είναι οι "ειδικές δυνάμεις" της εκπαίδευσης... είναι η εξειδίκευση της γενικής...
απόλυτα λογικό λοιπόν να μετράει η προϋπηρεσία τους και στην γενική ... το ανάποδο δεν ισχύει....
ισχύει τουλάχιστον εδώ και 15 χρόνια.... δεν είναι κάτι καινούργιο...   ::)

Αποσυνδεδεμένος Macam

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 346
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2262 στις: Μάρτιος 25, 2016, 08:55:53 μμ »
Oι ''ειδικες δυναμεις'' πρεπει να αποφασισουν απο ποιον πινακα θα γινεται η προσληψη τους και να μετρα σ' αυτον, δε γινεται να παιζουν σε διπλο ταμπλο.
Δεν αμφισβητω την προσφορα τους στην εκπαιδευση, ισα ισα το αντιθετο, το θεμα ειναι αλλο ομως τελειως διαφορετικο. Πως μεταφερεις προυπηρεσια σε εναν πινακα που δεν προσληφθηκες απο εκει.

Αποσυνδεδεμένος ioanna2012

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 397
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2263 στις: Μάρτιος 25, 2016, 09:31:45 μμ »
Δεν δηλωνω στη γενικη και πιστευω οτι πλεον πρεπει να κλεισει
αυτη η πορτα για εμας.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2264 στις: Μάρτιος 25, 2016, 10:40:55 μμ »
Oι ''ειδικες δυναμεις'' πρεπει να αποφασισουν απο ποιον πινακα θα γινεται η προσληψη τους και να μετρα σ' αυτον, δε γινεται να παιζουν σε διπλο ταμπλο.
Δεν αμφισβητω την προσφορα τους στην εκπαιδευση, ισα ισα το αντιθετο, το θεμα ειναι αλλο ομως τελειως διαφορετικο. Πως μεταφερεις προυπηρεσια σε εναν πινακα που δεν προσληφθηκες απο εκει.
Γινόταν, γίνεται και θα γίνεται
Έχουν τα προσόντα και την ικανότητα να είναι και να εργάζονται και στους 2 πίνακες.


Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2265 στις: Μάρτιος 26, 2016, 12:30:34 πμ »
Τι έγινε ρε παιδιά;;; Έχασα επεισόδια;; Λύσαμε το θέμα του τρόπου διορισμού; Λύθηκαν οι διαφορές μεταξύ προϋπηρεσάκιδων και ασεπιτων και το πηγαμε στο γενική vs ειδική;
Άντε να αλλάξω λίγο συζήτηση και ξεκινήστε να γράφετε πάλι σεντόνια από κάτω..
Από του χρόνου μόνο με ΑΣΕΠ ΟΛΟΙ οι αναπληρωτές. Πρέπει να μετράει ολόκληρος ο βαθμός μας και όχι μόνο οι μονάδες πάνω από τη βάση όπως είναι τώρα.

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2266 στις: Μάρτιος 26, 2016, 04:06:01 πμ »
Το ξέρω ότι σας είναι απίστευτα δύσκολο αλλά προσπαθήστε έστω για τη σημερινή μέρα να μην αναφέρετε καθόλου τη λέξη ΑΣΕΠ!
Αν τα καταφέρετε η ζωή σας δεν θα είναι ποτέ ξανά η ίδια. Θα νιώσετε άλλοι άνθρωποι
Γιατί συνάδελφε;Ταμπού έγινε η λέξη Ασέπ;Έλεος.

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2267 στις: Μάρτιος 26, 2016, 09:53:04 πμ »
Τι έγινε ρε παιδιά;;; Έχασα επεισόδια;; Λύσαμε το θέμα του τρόπου διορισμού; Λύθηκαν οι διαφορές μεταξύ προϋπηρεσάκιδων και ασεπιτων και το πηγαμε στο γενική vs ειδική;
Άντε να αλλάξω λίγο συζήτηση και ξεκινήστε να γράφετε πάλι σεντόνια από κάτω..
Από του χρόνου μόνο με ΑΣΕΠ ΟΛΟΙ οι αναπληρωτές. Πρέπει να μετράει ολόκληρος ο βαθμός μας και όχι μόνο οι μονάδες πάνω από τη βάση όπως είναι τώρα.
Η συγκριση μεταξυ 2 διαγωνισμων η και 3 με διαφορετικες βαθμολογιες πως θα γινει? Εδω ειναι και ο γριφος.....και εαν γινει γιατι να μην κρατω τη διδακτικη του 08 και το γνωστικο του 06?
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160218
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 818
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 25
Επισκέπτες: 671
Σύνολο: 696

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.