*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)  (Αναγνώστηκε 992562 φορές)

0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος προσφυγάκι

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 165
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #4046 στις: Απρίλιος 18, 2016, 12:12:46 μμ »
Ο 3848 δεν μένει αλώβητος από την νομολογία του ΣτΕ. Ήδη σύγκριση διαφορετικών ΑΣΕΠ δεν μπορεί να υπάρξει καθ΄΄ως και μεταβατικές διατάξεις του κρίνονται αντισυνταγματικές όπως η βαρύτητα της προϋπηρεσίας. Επίσης δεν γνωρίζουμε τι ακόμα θα κριθεί σε αυτόν αντισυνταγματικό μετά τις σίγουρες νέες προσφυγές.

To πάγιο σύστημα διορισμών και προσλήψεων δηλ. ο 3848, σύμφωνα με την 4303, εναρμονίζεται πλήρως προς τις αρχές της ισότητας, της αξιοκρατίας και της διαφάνειας κτλ. σελ. 34

Όσον αφορά τη σύγκριση διαφορετικών ασεπ νομίζω ότι απλά η 527 κάνει μια νύξη αναφερόμενη στο 24μηνο. Δεν ξέρω αν το αποκλείει. Αν έχεις υπόψη σου κάτι πιο συγκεκριμένο θα ήθελα να το παραθέσεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 18, 2016, 12:15:25 μμ από προσφυγάκι »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #4047 στις: Απρίλιος 18, 2016, 12:13:20 μμ »
Γιατί από  το 08 νομίζετε ότι υπάρχει σε πολλούς κλάδους καθαρή προϋπηρεσία; ακόμα και οι επιλαχόντες φιλόλογοι δενκατάφεραν αναπλήρωση. Μόνο σε συνδυασμό με ασεπ 06 ή προϋπηρεσία. Οπότε είναι ανέφικτο. Κατά τα άλλα συμφωνώ, μετά από κάθε ασεπ είναι συνταγματικές, αλλά ποιο το νόημα να τις ξεχωρίζουμε παρά μόνο ο καθένας για τον εαυτό του; δεν νομίζω να μπουν σε τέτοιες διαδικασίες, θα προκύψουν αδικίες και προσφυγές. Αν κάποιος με πδσ και μέτριο ασεπ προηγήθηκε ενός με καλύτερο βαθμο; θα ανοίξουν τις πύλες της κόλασης!!  :P
Αυτός ακριβώς είναι και ο δικός μου συλλογισμός.

Αποσυνδεδεμένος The immortal

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #4048 στις: Απρίλιος 18, 2016, 12:14:01 μμ »
Το προηγούμενο το έγραψα για τους πίνακες αναπληρωτών την φετινή χρονιά. Ξέχασα όμως κάτι σημαντικό που αφορά τους εκπαιδευτικούς που εκτοπίστηκαν από αντισυνταγματικούς νόμους για να διοριστούν άλλοι. Αυτό είναι άλλη ιστορία. Θεωρώ ότι εμείς οι εκπαιδευτικοί αργά η γρήγορα θα βιώσουμε άλλο ένα σοκ με νέες μεγάλες ανατροπές στους διορισμούς.

 Είναι αλήθεια αυτά που γράφεις. Το μεγάλο ερώτημα εδώ είναι: καλά διορίστηκαν τόσοι και τόσοι γυμναστές με αντισυνταγματικούς νόμους, πότε θα πάρουν την σειρά νεότεροι απόφοιτοι σε περίπτωση που κληθεί η πολιτεία να δικαιώσει τους παραγκωνισμένους/αδικημένους που είναι πολλές εκατοντάδες;

Απ τη στιγμη που δε θα γινει γραπτος διαγωνισμος οι νεοι το ξερουν οτι δε μπορουν ουτε απ εξω απ τα σχολεια να περασουν.Δυστυχως.Ετσι τα καταφεραν οι πολιτικοι
Καποτε πρεπει να αναζητηθουν ευθυνες...αλλα δε το βλεπω...ειναι τετοια η σαπιλα...

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #4049 στις: Απρίλιος 18, 2016, 12:15:45 μμ »
Εγω εδω ειμαι συμφωνος..Αλλα μονο μετα απο Ασεπ.Αυστηρα μονο απο Ασεπ.Αν και γω απο Ασεπ εχω ελαχιστοτατα μορια ωρομισθιας και ο λογος ειναι προφανης και η απαντηση βρισκεται στην ανακοινωση επιτυχοντων
Α να σου πω ρε πορτοκαλι,ανεβαζεις του κοσμου τις ανακοινωσεις...Ανεβασε σε παρακαλω και τη σημερινη ανακοινωση της πανελληνιας ενωσης επιτυχοντων ασεπ.
Ασχετως αν συμφωνεις η διαφωνεις με την ανακοινωση(πιστευω με τη συγκεκριμενη θα συμφωνησεις)ανεβασε την ετσι κ για τον προυραλισμο των αποψεων
Εξαλλου και συ επιτυχων εισαι
Στην συντριπτική πλειοψηφία των δηλώσεων προς τα ΜΜΕ των συγκεντρωμένων εκπαιδευτικών μη επιτυχόντων ΑΣΕΠ έξω από το υπουργείο κατά την διάρκεια της κινητοποίησης της ΟΛΜΕ την  περασμένη Παρασκευή 15/4/16, τονίζονταν ότι η εφαρμογή της διάταξης Φίλη η οποία απαξιώνει την αποκτηθείσα προϋπηρεσία χάριν της επιτυχίας ΑΣΕΠ, θα δημιουργούσε σοβαρά προβλήματα σε εκατοντάδες οικογενειάρχες εκπαιδευτικούς μη επιτυχόντες ΑΣΕΠ, οι οποίοι για χρόνια υπηρέτησαν ως αναπληρωτές στα έσχατα σημεία της Ελλάδος. Πολλοί υποστηρίζουν ότι οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί με τις δηλώσεις αυτές, προσπάθησαν ουσιαστικά να ισορροπήσουν το σοβαρό νομικό κενό από το οποίο πάσχουν τα επιχειρήματά τους, δημοσιοποιώντας το ηθικό πλεονέκτημα που θεωρούν ότι διαθέτουν με την κατοχή μεγάλων προϋπηρεσιών, έναντι της ομάδας των εκπαιδευτικών επιτυχόντων ΑΣΕΠ, οι οποίοι, σύμφωνα με τα ισχυριζόμενα των πρώτων, ευνοούνται αδικαιολογήτως από τη συγκεκριμένη διάταξη.

Ωστόσο στους κόλπους των αδιόριστων εκπαιδευτικών το ηθικό αυτό επιχείρημα των μη επιτυχόντων, φαίνεται ότι δεν μπορεί να σταθεί χωρίς κριτική, ειδικά όταν είναι ευρέως γνωστό και αποδεκτό από νομικούς και πολιτικούς κύκλους του Υπουργείου Παιδείας, ότι η απόκτηση αυτής της προϋπηρεσίας δεν αποτέλεσε απλά το παράτυπο προϊόν της για δεκαπενταετία καταστρατήγησης του νόμου 2525/97, αποκτήθηκε δυστυχώς και εις βάρος του νόμιμου δικαιώματος που είχαν οι άλλοι συνάδελφοί τους ως προς την απόκτησή της. Αυτοί οι αδικηθέντες εκπαιδευτικοί, επιτυχόντες ΑΣΕΠ, είχαν την ίδια ακριβώς διάθεση να συγκεντρώσουν την προϋπηρεσία τους σπυρί σπυρί από όλη την Ελληνική επικράτεια, είχαν δημιουργήσει ακριβώς τις ίδιες οικογένειες με παιδιά με τους μη επιτυχόντες, είχαν προγραμματίσει ακριβώς με τον ίδιο τρόπο την ζωή τους όπως και αυτοί.


 
Η προαναφερόμενη εις βάρος των επιτυχόντων ΑΣΕΠ συγκέντρωση των παράτυπων προϋπηρεσιών από τους μη επιτυχόντες, διαφαίνεται εξαιρετικά στο εντυπωσιακό παράδειγμα των καθηγητών Φυσικής Αγωγής και του τρόπου με τον οποίο στήθηκε άρτια και οργανωμένα η όλη «επιχείρηση» παράκαμψης του ΑΣΕΠ και της νομοθεσίας. Συγκεκριμένα:
1.       Έπρεπε καταρχάς να βρεθεί ένας τύπος σχολείου διαφορετικός από τα κανονικά στο οποίο η πρόσληψη δεν θα συνδέονταν πουθενά με το ΑΣΕΠ. και βρέθηκαν τα Τ.Α.Δ. – Ε.Τ.Α.Δ. τα λεγόμενα αθλητικά γυμνάσια – λύκεια. Πράγματι στα σχολεία αυτά και ως το κλείσιμό τους το 2010, οι προσλήψεις των αναπληρωτών δεν γίνονταν όπως όριζε το σύνταγμα από ανεξάρτητη αρχή,  άρα αντίκειντο στις αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας (άρθρα 4 παρ. 1 και 103 παρ. 7 Συντάγματος). Πράγματι οι προσλήψεις στα Τ.Α.Δ. γίνονταν χωρίς τον έλεγχο του ΑΣΕΠ, διά της παρακάμψεως του ενιαίου πίνακα αναπληρωτών και χωρίς την υποχρέωση επιτυχίας σε γραπτό διαγωνισμό.

2.       Σε δεύτερο χρόνο έπρεπε να βρεθεί τρόπος έτσι ώστε οι προϋπηρεσίες που θα αποκτιόνταν στα Τ.Α.Δ. να συνδέονταν με τους μόνιμους διορισμούς στα κανονικά σχολεία. Πράγματι με την ψήφιση του νόμου 3027/2002 (παράγραφο 34 του άρθρου 6), την ίδια ακριβώς χρονιά που θα έπρεπε σύμφωνα με τον νόμο Αρσένη όλες οι προσλήψεις μονίμων – αναπληρωτών να πραγματοποιούνταν από τους πίνακες επιτυχόντων του κάθε διαγωνισμού ΑΣΕΠ, επετράπη η προσμέτρηση των προϋπηρεσιών  Τ.Α.Δ. στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών παρά του ότι οι προϋπηρεσίες αυτές προέρχονταν από προσλήψεις εκτός των πινάκων των επιτυχόντων ΑΣΕΠ.
 

3.       Σε τρίτο στάδιο έπρεπε να εξασφαλισθούν όσο το δυνατό περισσότερες προσλήψεις μη επιτυχόντων ΑΣΕΠ στα Τ.Α.Δ. και αυτό επετέυχθει με δύο τρόπους: α) με την δημιουργία νέων Τ.Α.Δ. τα οποία άρχισαν ξαφνικά να ξεφυτρώνουν από παντού χωρίς σχεδιασμό και χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι πραγματικές ανάγκες τους υπουργείου και β) με την ρύθμιση των ετήσιων κονδυλίων προσλήψεων του υπουργείου, ζήτημα ιδιαίτερα σοβαρό που ίσως να χρίζει δικαστικής διερεύνησης. Τα κονδύλια προσλήψεων μη επιτυχόντων ΑΣΕΠ στα Τ.Α.Δ., έφθασαν την διετία 2008-2010 ακόμα και στο 100% των συνολικών κονδυλίων πρόσληψης καθηγητών Φυσικής αγωγής, παρά το ότι ο αριθμός των Τ.Α.Δ. ήταν ανά την επικράτεια ελάχιστος συγκριτικά με την συντριπτική πλειοψηφία των κανονικών σχολείων. Βέβαια στο στάδιο αυτό δημιουργήθηκαν δύο σοβαρά συγκοινωνούντα προβλήματα τα οποία εμπόδιζαν την ολοκλήρωση της παράκαμψης του ΑΣΕΠ. Το ένα αφορούσε τους Ταδίτες οι οποίοι εργάζονταν στα Τ.Α.Δ. μόλις 11 ώρες μη μπορώντας να δικαιολογήσουν το υποχρεωτικό ωράριο των 21 ωρών ως εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας και το άλλο αφορούσε το υπουργείο διότι εξαντλώντας σχεδόν όλα τα κονδύλια στα Τ.Α.Δ. δεν μπορούσε να καλύψει επαρκώς τα κενά στα πολύ περισσότερα κανονικά σχολεία. Κανέναν πρόβλημα, με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια!

4.       Σε ένα τέταρτο λοιπόν στάδιο, με μία εξαιρετικά δεξιοτεχνική κίνηση το υπουργείο κατάφερε ταυτόχρονα να λύσει και τα δύο παραπάνω προβλήματα. Με την ψήφιση του ν.3475/2006 άρθρο 21 παρ. 5 μετεξέλιξη της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 2817/2000 (ΦΕΚ 78 Α΄), που αναφέρονταν γενικά στην συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου ενός (μόνιμου και όχι αναπληρωτή!) εκπαιδευτικού από την δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και αντιστρόφως, έδωσε το δικαίωμα στου μη επιτυχόντες ΑΣΕΠ αναπληρωτές Ταδίτες να συμπληρώσουν το υπολειπόμενο ωράριό τους στα κανονικά σχολεία. Το αποτέλεσμα ήταν τριπλό: α) το υπουργείο κάλυπτε με μη επιτυχόντες ΑΣΕΠ τα πολλά κενά των κανονικών σχολείων, β) οι Ταδίτες κατάφερναν να μπουν δια της πλαγίας στα κανονικά σχολειά, και γ) οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ έχαναν κάθε ελπίδα πρόσληψης ως αναπληρωτές άρα έχαναν κάθε ελπίδα συγκέντρωσης προϋπηρεσίας περιοριζόμενοι στην αδιοριστία ή το πολύ στην ωρομισθία. Στο συγκεκριμένο σημείο φαίνεται ξεκάθαρα και πρακτικά, ένας από τους πολλούς τρόπους που οι μη επιτυχόντες ΑΣΕΠ κέρδιζαν και πρόσθεταν προϋπηρεσία σε βάρος των επιτυχόντων. Ωστόσο η ιστορία μας δεν έχει ακόμα τέλος διότι δημιουργήθηκε για το υπουργείο και τους μη επιτυχόντες ΑΣΕΠ ένα νέο τελευταίο και δυσεπίλυτο αυτή την φορά πρόβλημα. Οι επιτυχόντες μετά από χρόνια προσπαθειών άρχιζαν να βρίσκουν μέσα σε έναν πολιτικό περιβάλλον ιδιαίτερα εχθρικό, τα πρώτα δικαστικά τους πατήματα, απειλώντας να αποκαλύψουν όλη αυτή την σκευωρία Τ.Α.Δ.. 

5.       Σε ένα πέμπτο και τελευταίο στάδιο το υπουργείο πιεζόμενο από την δικαιοσύνη και προφανώς φοβούμενο από την ενδεχόμενη αποκάλυψη φυσικών προσώπων εμπλεκομένων σε όλα αυτά, προχωρά το 2010 στην οριστική κατάργηση των προσλήψεων αναπληρωτών στα  Τ.Α.Δ., αλλά ταυτόχρονα φροντίζει να διασώσει τους μη επιτυχόντες ΑΣΕΠ, αρνούμενο να εξετάσει τα πιεστικά αιτήματα των επιτυχόντων για διερεύνηση της υπόθεσης των παράτυπων προϋπηρεσιών. Με αυτόν τον τρόπο οι πρώην πλέον Ταδίτες διασώζουν τις παράτυπα και εις βάρος των επιτυχόντων ΑΣΕΠ αποκτημένες προϋπηρεσίες τους, τις οποίες πλέον χρησιμοποιούν στον ενιαίο πίνακα για την πρόσληψή τους στα κανονικά αυτή την φορά σχολεία μιας και όλα αυτά τα χρόνια είχαν καταφέρει να ανέβουν στην κορυφή του ενιαίου πίνακα εκμεταλλευόμενοι την αδιοριστία των επιτυχόντων. Από το 2010 έως και σήμερα οι πρώην Ταδίτες μη επιτυχόντες ΑΣΕΠ χωρίς να τους αγγίξει τίποιτε και κανένας, έχουν καταφέρει να συγκεντρώσουν ακόμη περισσότερες προϋπηρεσίες και τώρα, συγκεντρωμένοι έξω από το υπουργείο, με ύφος απόγνωσης, επιδεικνύουν την προϋπηρεσία αυτή, προβάλλοντάς την ως την υπέρτατη απόδειξη του ηθικού τους πλεονεκτήματος, ωστόσο….     

Γενικό συμπέρασμα
Τα ηθικά πλεονεκτήματα δεν χτίζονται στις πλάτες των άλλων.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΑΣΕΠ
https://www.alfavita.gr/arthron/panellinia-enosi-ekpaideytikon-epityhonton-asep-ithiko-pleonektima-kai-oi-plates-ton-allon

ΠΡΟΣΟΧΗ ! πρέπει και οι οι επιτυχόντες ασεπ και ο σύλλογός τους να είναι αντικειμενικοί: μεταξύ αυτών που φωνάζουν για την προϋπηρεσία τους και για το μη ψαλίδισμά της είναι και επιτυχόντες ασεπ μην τους αδικούμε ...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #4050 στις: Απρίλιος 18, 2016, 12:19:07 μμ »
To πάγιο σύστημα διορισμών και προσλήψεων δηλ. ο 3848, σύμφωνα με την 4303, εναρμονίζεται πλήρως προς τις αρχές της ισότητας, της αξιοκρατίας και της διαφάνειας κτλ. σελ. 34
Ωραία έτσι είναι. Κρίθηκε αποδεκτό μόνο λόγω κρισιμότητας για ένα έτος αλλά όχι χωρίς αλλαγές για ένα επόμενο. Άλλωστε και οι έχοντες μόνο προϋπηρεσία πάνε σε προσφυγή. Θα αποδειχτεί δηλαδή αν οι αλλαγές του Φίλη στην βαρύτητα της προϋπηρεσίας είναι αποκύημα της δικής του φαντασίας. Να περιμένεις και άλλα ξεκαθαρίσματα από το ΣτΕ. Θερμό καλοκαίρι έρχεται!
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 18, 2016, 12:20:43 μμ από sikat »

Αποσυνδεδεμένος προσφυγάκι

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 165
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #4051 στις: Απρίλιος 18, 2016, 12:22:28 μμ »
Ωραία έτσι είναι. Κρίθηκε αποδεκτό μόνο λόγω κρισιμότητας για ένα έτος αλλά όχι χωρίς αλλαγές για ένα επόμενο. Άλλωστε και οι έχοντες μόνο προϋπηρεσία πάνε σε προσφυγή. Θα αποδειχτεί δηλαδή αν οι αλλαγές του Φίλη στην βαρύτητα της προϋπηρεσίας είναι αποκύημα της δικής του φαντασίας. Να περιμένεις και άλλα ξεκαθαρίσματα από το ΣτΕ. Θερμό καλοκαίρι έρχεται!


Όσον αφορά τη σύγκριση διαφορετικών ασεπ νομίζω ότι απλά η 527 κάνει μια νύξη αναφερόμενη στο 24μηνο. Δεν ξέρω αν το αποκλείει. Αν έχεις υπόψη σου κάτι πιο συγκεκριμένο θα ήθελα να το παραθέσεις.
Νομίζω αυτό το σημείο:
.............
Τέλος, όσον αφορά ειδικώς τους προαναφερθέντες εκπαιδευτικούς με εικοσιτετράμηνη πραγματική υπηρεσία, οι οποίοι έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σε οποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ανεπιτρέπτως αυτοί προτιμώνται, έναντι άλλων επιτυχόντων εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ως εκ της προϋπηρεσίας τους και της λήψεως απλώς της βαθμολογικής βάσης στον ίδιο ή, πολύ περισσότερο, σε προηγούμενο διαγωνισμό, διότι ελλείπει η απαραίτητη σύγκριση μεταξύ των επιτυχόντων, η οποία θα επέτρεπε το διορισμό κάθε φορά των αξιότερων υποψηφίων (πρβλ. Σ.τ.Ε. 2396 - 2398/2004 Ολομ.).
http://www.esos.gr/arthra/37061/i-apofasi-toy-ste-5272015-gia-tin-antisyntagmatikotita-ton-rythmiseon-toy-n-38482010

Αποσυνδεδεμένος προσφυγάκι

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 165
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #4052 στις: Απρίλιος 18, 2016, 12:24:44 μμ »
Ωραία έτσι είναι. Κρίθηκε αποδεκτό μόνο λόγω κρισιμότητας για ένα έτος αλλά όχι χωρίς αλλαγές για ένα επόμενο. Άλλωστε και οι έχοντες μόνο προϋπηρεσία πάνε σε προσφυγή. Θα αποδειχτεί δηλαδή αν οι αλλαγές του Φίλη στην βαρύτητα της προϋπηρεσίας είναι αποκύημα της δικής του φαντασίας. Να περιμένεις και άλλα ξεκαθαρίσματα από το ΣτΕ. Θερμό καλοκαίρι έρχεται!

Περίμενε... Η μεταβατική του ν3848 κρίθηκε αποδεκτή για ένα έτος (το τρέχον), όχι το πάγιο σύστημα (άρθρο2) το οποίο ορίζεται ότι πρέπει να εφαρμοστεί.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 18, 2016, 12:32:21 μμ από προσφυγάκι »

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #4053 στις: Απρίλιος 18, 2016, 12:30:48 μμ »
Απ τη στιγμη που δε θα γινει γραπτος διαγωνισμος οι νεοι το ξερουν οτι δε μπορουν ουτε απ εξω απ τα σχολεια να περασουν.Δυστυχως.Ετσι τα καταφεραν οι πολιτικοι
Καποτε πρεπει να αναζητηθουν ευθυνες...αλλα δε το βλεπω...ειναι τετοια η σαπιλα...
Το πρόβλημα για όλους μας θα λυθεί με ικανό αριθμό διορισμών. Η αναγκαιότητα ενός πάγιου και συνταγματικού συστήματος διορισμού επιβάλλεται. Με τις αποφάσεις του ΣτΕ μπαίνει φρένο στις πιέσεις ομάδων και τα ΄΄χατήρια΄΄ των υπουργών. Αυτό από μόνο του αποτελεί ιστορικό γεγονός για την αξιοκρατία στους διορισμούς εκπαιδευτικών.

Αποχωρώ από την κουβέντα λόγω υποχρεώσεων. Θα απαντήσω αργότερα. Βασικά ζητώ την τεκμηριωμένη άποψη όποιων συναδέλφων είναι σε θέση.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #4054 στις: Απρίλιος 18, 2016, 12:33:37 μμ »
Περίμενε... Η μεταβατική του ν3848 κρίθηκε αποδεκτή για ένα έτος (το τρέχον), όχι το πάγιο σύστημα (άρθρο2) το οποίο ορίζεται ότι πρέπει να εφαρμοστεί.
Δεν διαφωνώ καθόλου σε αυτό. μάλλον δεν ήμουν κατανοητός σ΄ αυτό που έγραψα.

Αποσυνδεδεμένος The immortal

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #4055 στις: Απρίλιος 18, 2016, 12:44:53 μμ »
Στην συντριπτική πλειοψηφία των δηλώσεων προς τα ΜΜΕ των συγκεντρωμένων εκπαιδευτικών μη επιτυχόντων ΑΣΕΠ έξω από το υπουργείο κατά την διάρκεια της κινητοποίησης της ΟΛΜΕ την  περασμένη Παρασκευή 15/4/16, τονίζονταν ότι η εφαρμογή της διάταξης Φίλη η οποία απαξιώνει την αποκτηθείσα προϋπηρεσία χάριν της επιτυχίας ΑΣΕΠ, θα δημιουργούσε σοβαρά προβλήματα σε εκατοντάδες οικογενειάρχες εκπαιδευτικούς μη επιτυχόντες ΑΣΕΠ, οι οποίοι για χρόνια υπηρέτησαν ως αναπληρωτές στα έσχατα σημεία της Ελλάδος. Πολλοί υποστηρίζουν ότι οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί με τις δηλώσεις αυτές, προσπάθησαν ουσιαστικά να ισορροπήσουν το σοβαρό νομικό κενό από το οποίο πάσχουν τα επιχειρήματά τους, δημοσιοποιώντας το ηθικό πλεονέκτημα που θεωρούν ότι διαθέτουν με την κατοχή μεγάλων προϋπηρεσιών, έναντι της ομάδας των εκπαιδευτικών επιτυχόντων ΑΣΕΠ, οι οποίοι, σύμφωνα με τα ισχυριζόμενα των πρώτων, ευνοούνται αδικαιολογήτως από τη συγκεκριμένη διάταξη.

Ωστόσο στους κόλπους των αδιόριστων εκπαιδευτικών το ηθικό αυτό επιχείρημα των μη επιτυχόντων, φαίνεται ότι δεν μπορεί να σταθεί χωρίς κριτική, ειδικά όταν είναι ευρέως γνωστό και αποδεκτό από νομικούς και πολιτικούς κύκλους του Υπουργείου
Παιδείας, ότι η απόκτηση αυτής της προϋπηρεσίας δεν αποτέλεσε απλά το παράτυπο προϊόν της για δεκαπενταετία καταστρατήγησης του νόμου 2525/97, αποκτήθηκε δυστυχώς και εις βάρος του νόμιμου δικαιώματος που είχαν οι άλλοι συνάδελφοί τους ως προς την απόκτησή της. Αυτοί οι αδικηθέντες εκπαιδευτικοί, επιτυχόντες ΑΣΕΠ, είχαν την ίδια ακριβώς διάθεση να συγκεντρώσουν την προϋπηρεσία τους σπυρί σπυρί από όλη την Ελληνική επικράτεια, είχαν δημιουργήσει ακριβώς τις ίδιες οικογένειες με παιδιά με τους μη επιτυχόντες, είχαν προγραμματίσει ακριβώς με τον ίδιο τρόπο την ζωή τους όπως και αυτοί.


 
Η προαναφερόμενη εις βάρος των επιτυχόντων ΑΣΕΠ συγκέντρωση των παράτυπων προϋπηρεσιών από τους μη επιτυχόντες, διαφαίνεται εξαιρετικά στο εντυπωσιακό παράδειγμα των καθηγητών Φυσικής Αγωγής και του τρόπου με τον οποίο στήθηκε άρτια και οργανωμένα η όλη «επιχείρηση» παράκαμψης του ΑΣΕΠ και της νομοθεσίας. Συγκεκριμένα:
1.       Έπρεπε καταρχάς να βρεθεί ένας τύπος σχολείου διαφορετικός από τα κανονικά στο οποίο η πρόσληψη δεν θα συνδέονταν πουθενά με το ΑΣΕΠ. και βρέθηκαν τα Τ.Α.Δ. – Ε.Τ.Α.Δ. τα λεγόμενα αθλητικά γυμνάσια – λύκεια. Πράγματι στα σχολεία αυτά και ως το κλείσιμό τους το 2010, οι προσλήψεις των αναπληρωτών δεν γίνονταν όπως όριζε το σύνταγμα από ανεξάρτητη αρχή,  άρα αντίκειντο στις αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας (άρθρα 4 παρ. 1 και 103 παρ. 7 Συντάγματος). Πράγματι οι προσλήψεις στα Τ.Α.Δ. γίνονταν χωρίς τον έλεγχο του ΑΣΕΠ, διά της παρακάμψεως του ενιαίου πίνακα αναπληρωτών και χωρίς την υποχρέωση επιτυχίας σε γραπτό διαγωνισμό.

2.       Σε δεύτερο χρόνο έπρεπε να βρεθεί τρόπος έτσι ώστε οι προϋπηρεσίες που θα αποκτιόνταν στα Τ.Α.Δ. να συνδέονταν με τους μόνιμους διορισμούς στα κανονικά σχολεία. Πράγματι με την ψήφιση του νόμου 3027/2002 (παράγραφο 34 του άρθρου 6), την ίδια ακριβώς χρονιά που θα έπρεπε σύμφωνα με τον νόμο Αρσένη όλες οι προσλήψεις μονίμων – αναπληρωτών να πραγματοποιούνταν από τους πίνακες επιτυχόντων του κάθε διαγωνισμού ΑΣΕΠ, επετράπη η προσμέτρηση των προϋπηρεσιών  Τ.Α.Δ. στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών παρά του ότι οι προϋπηρεσίες αυτές προέρχονταν από προσλήψεις εκτός των πινάκων των επιτυχόντων ΑΣΕΠ.
 

3.       Σε τρίτο στάδιο έπρεπε να εξασφαλισθούν όσο το δυνατό περισσότερες προσλήψεις μη επιτυχόντων ΑΣΕΠ στα Τ.Α.Δ. και αυτό επετέυχθει με δύο τρόπους: α) με την δημιουργία νέων Τ.Α.Δ. τα οποία άρχισαν ξαφνικά να ξεφυτρώνουν από παντού χωρίς σχεδιασμό και χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι πραγματικές ανάγκες τους υπουργείου και β) με την ρύθμιση των ετήσιων κονδυλίων προσλήψεων του υπουργείου, ζήτημα ιδιαίτερα σοβαρό που ίσως να χρίζει δικαστικής διερεύνησης. Τα κονδύλια προσλήψεων μη επιτυχόντων ΑΣΕΠ στα Τ.Α.Δ., έφθασαν την διετία 2008-2010 ακόμα και στο 100% των συνολικών κονδυλίων πρόσληψης καθηγητών Φυσικής αγωγής, παρά το ότι ο αριθμός των Τ.Α.Δ. ήταν ανά την επικράτεια ελάχιστος συγκριτικά με την συντριπτική πλειοψηφία των κανονικών σχολείων. Βέβαια στο στάδιο αυτό δημιουργήθηκαν δύο σοβαρά συγκοινωνούντα προβλήματα τα οποία εμπόδιζαν την ολοκλήρωση της παράκαμψης του ΑΣΕΠ. Το ένα αφορούσε τους Ταδίτες οι οποίοι εργάζονταν στα Τ.Α.Δ. μόλις 11 ώρες μη μπορώντας να δικαιολογήσουν το υποχρεωτικό ωράριο των 21 ωρών ως εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας και το άλλο αφορούσε το υπουργείο διότι εξαντλώντας σχεδόν όλα τα κονδύλια στα Τ.Α.Δ. δεν μπορούσε να καλύψει επαρκώς τα κενά στα πολύ περισσότερα κανονικά σχολεία. Κανέναν πρόβλημα, με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια!

4.       Σε ένα τέταρτο λοιπόν στάδιο, με μία εξαιρετικά δεξιοτεχνική κίνηση το υπουργείο κατάφερε ταυτόχρονα να λύσει και τα δύο παραπάνω προβλήματα. Με την ψήφιση του ν.3475/2006 άρθρο 21 παρ. 5 μετεξέλιξη της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 2817/2000 (ΦΕΚ 78 Α΄), που αναφέρονταν γενικά στην συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου ενός (μόνιμου και όχι αναπληρωτή!) εκπαιδευτικού από την δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και αντιστρόφως, έδωσε το δικαίωμα στου μη επιτυχόντες ΑΣΕΠ αναπληρωτές Ταδίτες να συμπληρώσουν το υπολειπόμενο ωράριό τους στα κανονικά σχολεία. Το αποτέλεσμα ήταν τριπλό: α) το υπουργείο κάλυπτε με μη επιτυχόντες ΑΣΕΠ τα πολλά κενά των κανονικών σχολείων, β) οι Ταδίτες κατάφερναν να μπουν δια της πλαγίας στα κανονικά σχολειά, και γ) οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ έχαναν κάθε ελπίδα πρόσληψης ως αναπληρωτές άρα έχαναν κάθε ελπίδα συγκέντρωσης προϋπηρεσίας περιοριζόμενοι στην αδιοριστία ή το πολύ στην ωρομισθία. Στο συγκεκριμένο σημείο φαίνεται ξεκάθαρα και πρακτικά, ένας από τους πολλούς τρόπους που οι μη επιτυχόντες ΑΣΕΠ κέρδιζαν και πρόσθεταν προϋπηρεσία σε βάρος των επιτυχόντων. Ωστόσο η ιστορία μας δεν έχει ακόμα τέλος διότι δημιουργήθηκε για το υπουργείο και τους μη επιτυχόντες ΑΣΕΠ ένα νέο τελευταίο και δυσεπίλυτο αυτή την φορά πρόβλημα. Οι επιτυχόντες μετά από χρόνια προσπαθειών άρχιζαν να βρίσκουν μέσα σε έναν πολιτικό περιβάλλον ιδιαίτερα εχθρικό, τα πρώτα δικαστικά τους πατήματα, απειλώντας να αποκαλύψουν όλη αυτή την σκευωρία Τ.Α.Δ.. 

5.       Σε ένα πέμπτο και τελευταίο στάδιο το υπουργείο πιεζόμενο από την δικαιοσύνη και προφανώς φοβούμενο από την ενδεχόμενη αποκάλυψη φυσικών προσώπων εμπλεκομένων σε όλα αυτά, προχωρά το 2010 στην οριστική κατάργηση των προσλήψεων αναπληρωτών στα  Τ.Α.Δ., αλλά ταυτόχρονα φροντίζει να διασώσει τους μη επιτυχόντες ΑΣΕΠ, αρνούμενο να εξετάσει τα πιεστικά αιτήματα των επιτυχόντων για διερεύνηση της υπόθεσης των παράτυπων προϋπηρεσιών. Με αυτόν τον τρόπο οι πρώην πλέον Ταδίτες διασώζουν τις παράτυπα και εις βάρος των επιτυχόντων ΑΣΕΠ αποκτημένες προϋπηρεσίες τους, τις οποίες πλέον χρησιμοποιούν στον ενιαίο πίνακα για την πρόσληψή τους στα κανονικά αυτή την φορά σχολεία μιας και όλα αυτά τα χρόνια είχαν καταφέρει να ανέβουν στην κορυφή του ενιαίου πίνακα εκμεταλλευόμενοι την αδιοριστία των επιτυχόντων. Από το 2010 έως και σήμερα οι πρώην Ταδίτες μη επιτυχόντες ΑΣΕΠ χωρίς να τους αγγίξει τίποιτε και κανένας, έχουν καταφέρει να συγκεντρώσουν ακόμη περισσότερες προϋπηρεσίες και τώρα, συγκεντρωμένοι έξω από το υπουργείο, με ύφος απόγνωσης, επιδεικνύουν την προϋπηρεσία αυτή, προβάλλοντάς την ως την υπέρτατη απόδειξη του ηθικού τους πλεονεκτήματος, ωστόσο….     

Γενικό συμπέρασμα
Τα ηθικά πλεονεκτήματα δεν χτίζονται στις πλάτες των άλλων.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΑΣΕΠ
https://www.alfavita.gr/arthron/panellinia-enosi-ekpaideytikon-epityhonton-asep-ithiko-pleonektima-kai-oi-plates-ton-allon

ΠΡΟΣΟΧΗ ! πρέπει και οι οι επιτυχόντες ασεπ και ο σύλλογός τους να είναι αντικειμενικοί: μεταξύ αυτών που φωνάζουν για την προϋπηρεσία τους και για το μη ψαλίδισμά της είναι και επιτυχόντες ασεπ μην τους αδικούμε ...

Σ ευχαριστω
Αυτη η ανακοινωση αντικατοπτριζει πληρως τι γινοταν στα ταδ
Σιγουρα υπαρχουν και επιτυχοντες που  αδικουνται απ το ψαλιδισμα αλλα ειναι ελαχιστη μειοψηφια.
Γι αυτο λεμε προυποθεση Ασεπ.Το προβλημα ομως εκει ειναι οτι δεν εγινε διαγωνισμος απ το 08 κ μετα
Αρα παλι βολευτηκαν αυτοι που αναφερομουν σε προηγουμενα ποστ
Αστα οικος ανοχης...

Αποσυνδεδεμένος ypernouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #4056 στις: Απρίλιος 18, 2016, 12:46:41 μμ »
γιατί να μην προηγηθεί; είναι η προϋπηρεσία προσαύξηση στην επίδοση; ναι ή όχι; σε λίγο θα θέλετε να μηδενίζουμε και οι ασεπίτες τις προϋπηρεσίες μας για να προηγηθείτε του 08...ο ασεπ παιδιά είναι από το 1998 κάποιοι προηγούνταν υμών πως να το κάνουμε...

είχε ήδη προσμετρηθεί η προϋπηρεσία του στον γραπτό ασεπ, γιατϊ να την μετρήσουν για 2η φορά και να τον προτάξουν έτσι; όαο για την τελευταία πρόταση, ξαναδιάβασε την αλλιώς, γιατί μπορεί να ερμηνευτεί και με 2 τρόπους. και πότε ζήτησε κάποιος μηδενισμό; δεν νομίζω σε αυτό το φόρουμ.

Αποσυνδεδεμένος προσφυγάκι

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 165
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #4057 στις: Απρίλιος 18, 2016, 12:52:38 μμ »
Μία λύση καλή είναι: Νέος ασεπ για όλους χωρίς βάση.
Έτσι ένας με βαθμό π.χ. 40 + 16,8 μόρια από προϋπηρεσία, ή με 10 μόρια  από πολυτεκνία θα μπορεί να δουλέψει ενώ με τον 3848 αποκλείεται.

Για το έτος 2016-2017 ο Φίλης μπορεί άνετα να διορίσει από επιτυχόντες. Μόνο από τον διαγωνισμό του 2008 μπορούν να διακαιωθούν δικαστικά περί τους 800 φιλολόγους.

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10812
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #4058 στις: Απρίλιος 18, 2016, 01:06:51 μμ »
προσφυγάκι η 527 αποκλείει το διορισμό 24μήνου, 30μήνου και του 40% από τον πίνακα πραγματικής προϋπηρεσίας. Επίσης, διαγωνισμός ΑΣΕΠ χωρίς βάση δεν μπορεί να γίνει.

Δεν αναμένονται διορισμοί, πριν γίνει νέος ΑΣΕΠ. Εξαιρούνται οι διορισμοί των διοριστέων ΑΣΕΠ 2008.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #4059 στις: Απρίλιος 18, 2016, 01:10:51 μμ »
Εν τω μεταξύ οι καλοί μας δανειστές απαιτούν νέα μέτρα (που μάλλον θα δεχτεί η κυβέρνηση, αν πάρει το τυράκι της "ελάφρυνσης χρέους", από ότι αναφέρεται στην ειδησεογραφία), μεταξύ των οποίων είναι και:
- περικοπές των μισθών στο Δημόσιο, με έμφαση στα εισαγωγικά κλιμάκια και στους υπαλλήλους χαμηλών προσόντων
- «πάγωμα» των προσλήψεων

Με αυτά τα δεδομένα και το επερχόμενο 4ο μνημόνιο, για τι διορισμούς θα μιλάμε άραγε.. Και οι προσλήψεις αναπληρωτών θα γίνονται με το σταγονόμετρο μετά (και με μισθούς ακόμα πιο χαμηλά; ).
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160211
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 818
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 605
Σύνολο: 621

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.