0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ είχα την Τσεσμελή που έβαλε πολύ καλούς βαθμούς, ήταν πολύ αναλυτική και γενικά απαντούσε σε όλες τις απορίες. Οι εργασίες ήταν η μια παρατήρηση, καταγραφή και σχεδιασμός παρέμβασης παιδιού με αυτισμό και η άλλη παρατήρηση, καταγραφή και σχεδιασμός παρέμβασης για παιδί με νοητική υστέρηση. Ακούγονται δύσκολες αλλά είναι σχετικά εύκολες
Αυτό σε ενδιαφέρει μόνο όταν τελειώσεις...Πίστευα πως γίνεται με την γνωστή μέθοδο των 3...αλλά τελικά ο Δοαταπ το κάνει διαφορετικά.. Πάντως εγώ που είχα 3,427 μου βγάλανε την αντιστοιχία σε 9,05...
Γεια σας παιδια! Στο 523 - Ψυχομετρικές Μέθοδοι στην Ειδική Εκπαίδευση ενώ είχα διαλέξει καθηγητή έναν Ηλία Ν τώρα μου το άλλαξε και μου εμφανίζει διδάσκουσα μια Πιερίδη. Την ξέρει κάποιος??? είναι καλή??
Παιδιά εχετε λαβει βαθμολογιες απο το θερινο τετραμηνο στα μαθηματα νοητικη υστερηση- αυτισμος, ψυχολογικες διαστασεις στην εκπαιδευση και διδασκαλια παιδιων με ειδικες εκπαιδευτικες αναγκες?
ο αριθμός 3,427 που έβγαλες είναι ο GPA cumulative που φαίνεται στην αναλυτική βαθμολογία;
Ναι κάτω κάτω δεξιά στο student intranet...
Κατάλαβα το πώς μετασχηματίζεται στην 10βαθμια κλίμακα πρέπει να ρωτήσουμε τις συμβούλους
Μακριά απο Παπαιερωνυμου. Ειναι μη προβλέψιμη. Ενώ ειναι αναλυτική και επεξηγεί πολύ καλά παρόλα αυτα στην εργασία μου έκοβε μονάδες για πλάκα. Το έκανε και σε άλλους και παραπονέθηκαμε. Μας είπε οτι θα μας έστελνε αναλυτικά γιατί έκοψε και που. Ακομα και τώρα που εχω τελειώσει δεν εχει έρθει τιποτα. Αντιθέτως για την Τελεβάντου εχω ακούσει τα καλύτερα απο συναδερφους που την ειχαν.Ο Ηλίας είναι λίγο φευγάτος αλλα κατα τη γνωμη μου πολύ καλός.Η Πήττα ειναι γνώστρια του αντικειμένου της δυσλεξίας και πολύ απαιτητική. Εγώ ήμουν ευχαριστημένη παρόλο που ηταν αυστηρή στη διόρθωση των εργασιών. Πραγματικά μαθαίνεις μαζί της.