*

Αποστολέας Θέμα: Aπευθείας διδασκαλία&μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο  (Αναγνώστηκε 62183 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2853
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Κανονικα θα επρεπε να εχει ερθει εγκυκλιος να μην περαστει βαθμολογια. Η εξ αποστασεως ηταν προαιρετικη. Δεν μπορει να κριθει κανεις γι αυτη.

Ακριβώς! τη στιγμή που ήταν προαιρετική, που κάναμε στο μεγαλύτερο μέρος επαναλήψεις και που δεν ήταν ισότιμη η πρόσβαση όλων των παιδιών λόγω εξοπλισμού, δεν θεωρώ ότι πρέπει να αξιολογηθούν γι'αυτό.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2853
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ευχαριστώ

Σχετική απόφαση του υπουργείου παιδείας για την εξ αποστάσεως (σύγχρονη και ασύγχρονη) εκπαίδευση υπάρχει;

Απόφαση για την τηλεκπαίδευση που ξεκίνησε με το κλείσιμο των σχολείων δεν υπάρχει. Μόνο οδηγίες είχαν σταλεί απο το Υπουργείο που έλεγαν οτι είναι προαιρετική.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ακριβώς! τη στιγμή που ήταν προαιρετική, που κάναμε στο μεγαλύτερο μέρος επαναλήψεις και που δεν ήταν ισότιμη η πρόσβαση όλων των παιδιών λόγω εξοπλισμού, δεν θεωρώ ότι πρέπει να αξιολογηθούν γι'αυτό.

Σίγουρα δεν μπορεί να κριθεί αρνητικά. Εννοειται οτι μπορει να ύηρχε καποιο προβλημα ή οποιοσδηποτε σοβαρος λογος, αν κ μιλαω για μαθητες που σιγουρα εχουν υπολογιστη κ γονεις που ξερουν κ ασχολουνται.
Δεν γινεται ομως να μην κριθεί θετικα. Ειναι αδικο και κοροιδια. Απλως μπορει να προκυψει θεμα στη συγκριση μετα.

Αποσυνδεδεμένος ernie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 581
  • Φύλο: Άντρας
  • gunga galunga
    • Προφίλ
εγκύκλιοι Φ8/38091/Δ4/16-03-2020 και 39676/Δ2/20-03-2020 του Υ.ΠΑΙ.Θ

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/anakoinoseis/317555_afiste-toys-ekpaideytikoys-na-kanoyn-ti-doyleia-toys
αν βγούμε από την κρίση σε λιγότερο από 100 χρόνια, εμένα να μην με λένε ernie

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3377
    • Προφίλ
Παράθεση
Ακριβώς! τη στιγμή που ήταν προαιρετική, που κάναμε στο μεγαλύτερο μέρος επαναλήψεις και που δεν ήταν ισότιμη η πρόσβαση όλων των παιδιών λόγω εξοπλισμού, δεν θεωρώ ότι πρέπει να αξιολογηθούν γι'αυτό.

έλα όμως που κάποιοι συντονιστές μας είπαν ότι αν κάποιος μαθητής στην εξ αποστάσεως συμμετείχε έντονα, ενώ στο σχολείο δεν.... να το συνεκτιμήσουμε θετικά!!!! Εγώ αυτό το ερμηνεύω ως μεγαλύτερο βαθμό.

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2853
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
έλα όμως που κάποιοι συντονιστές μας είπαν ότι αν κάποιος μαθητής στην εξ αποστάσεως συμμετείχε έντονα, ενώ στο σχολείο δεν.... να το συνεκτιμήσουμε θετικά!!!! Εγώ αυτό το ερμηνεύω ως μεγαλύτερο βαθμό.


Οι συντονιστές την προσωπικη τους γνώμη είπαν... Διότι κάτι επίσημο δεν υπάρχει.  Εγώ πάντως , τη στιγμή που έχω εξαρχής ενημερώσει τους γονείς ότι το όλο εγχείρημα είναι προαιρετικό δεν θεωρώ σωστό να το αξιολογήσω

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2853
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Οι συντονιστές την προσωπικη τους γνώμη είπαν... Διότι κάτι επίσημο δεν υπάρχει.  Θα μπορούσε να κριθεί  θετικά ο μαθητής που προσπάθησε  και αυτός που δεν συμμετείχε (για το χ,ψ λόγο) να μην επηρεαστεί αρνητικά.

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Εμάς μας έστειλε ο δ/ντης "Οδηγίες προς Διευθυντές και Εκπαιδευτικούς Δ/θμιας Εκπ/σης για την ταυτόχρονη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση"
το οποίο μεταξύ άλλων, αναφέρει

"υπάρχει η δυνατότητα ταυτόχρονης διαδικτυακής
παρακολούθησης του μαθήματος από το σπίτι για τους μαθητές/τριες οι οποίοι δεν δύνανται να
παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία την εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς ανήκουν στις ομάδες
αυξημένου κινδύνου για σοβαρή λοίμωξη από COVID-19, όπως αυτές ορίζονται από τους αρμόδιους
φορείς για την παροχή ειδικής άδειας, ή ήδη νοσούν, ή έρχονται σε στενή επαφή με άτομο του
οικογενειακού τους περιβάλλοντος που ανήκει στην παραπάνω ομάδα αυξημένου κινδύνου, ή ήδη
νοσεί. Η ταυτόχρονη διδασκαλία σε μαθητές/τριες οι οποίοι/ες συμμετέχουν στο μάθημα με φυσική
παρουσία και σε άλλους μαθητές/τριες οι οποίοι/ες συμμετέχουν εξ αποστάσεως επιτρέπεται μόνο
κατά την περίοδο εφαρμογής έκτακτων μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας από τον
κορωνοϊό COVID-19. Επιπλέον, η ζωντανή μετάδοση θα λαμβάνει χώρα μόνο για το μέρος της σχολικής
ώρας που αφιερώνεται στη διδασκαλία-παράδοση και όχι σε αυτό που σχετίζεται με την ενδεχόμενη
εξέταση μαθητών/τριών."

Από ότι καταλαβαίνω το περιεχόμενο του εγγράφου αφορά τη ζωντανή μετάδοση μαθήματος σε μαθητές που απουσιάζουν λόγω της πανδημίας.
Συνοδεύεται από ενημερωτικό σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων.

Στο σχολείο μας στη συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων, παρουσία εκπροσώπων του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων ταχθήκαμε ομόφωνα από κοινού
κατά της ζωντανής αναμετάδοσης των μαθημάτων. Το ίδιο έγινε και στη γενική συνέλευση της ελμε.

Παράλληλα προκύπτουν κάποια ζητήματα τα οποία ήδη έχουν αναφερθεί εδώ.
Για παράδειγμα, αντί της ζωντανής αναμετάδοσης για τους μαθητές που λείπουν, θα εφαρμοστούν σύγχρονη και ασύγχρονη;
Αυτό δεν συζητήθηκε ακόμη και δεν πήραμε κάποια απόφαση.
Πάντως είναι θέμα μετά το μάθημα να κάνεις και σύγχρονη το απόγευμα ή στην άδειά σου. Θα μπορούσε ίσως να γίνει από καθηγητές που δε συμπληρώνουν ωράριο ή σαν υπερωρία αν το επιθυμούν.

Τέλος, όσον αφορά την αξιολόγηση των μαθητών πέρα από τα δεδομένα που είχαν διαμορφωθεί πριν κλείσουμε,  σίγουρα σκέφτομαι να προσμετρήσω θετικά την προσπάθεια όσων συμμετείχαν σε σύγχρονη και ασύγχρονη αλλά από την άλλη προβληματίζομαι για όσους δεν συμμετείχαν. Μπορεί να ήταν από...ανεμελιά αλλά μπορεί να υπήρχαν και σοβαροί λόγοι. Για αυτό το λόγο είμαι επιφυλακτικός στην προοπτική να μειώσω βαθμολογίες β τετραμήνου.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος skathari

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 930
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
https://www.alfavita.gr/koinonia/322645_ahristoys-poy-xeftilizoyn-leitoyrgima-toys-apokalei-o-grigoris-psarianos-toys

Μέχρι και ο κύριος που τον έχουν πάρει όλα τα κόμματα μας βρίζει. Η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ πότε θα κινηθούν νομικά που μας συκοφαντεί ο κάθε τυχάρπαστος? Πόσο ακόμα πρέπει να τους ανεχόμαστε χωρίς να μιλάμε?

Συνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2894
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
https://www.alfavita.gr/koinonia/322645_ahristoys-poy-xeftilizoyn-leitoyrgima-toys-apokalei-o-grigoris-psarianos-toys

Μέχρι και ο κύριος που τον έχουν πάρει όλα τα κόμματα μας βρίζει. Η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ πότε θα κινηθούν νομικά που μας συκοφαντεί ο κάθε τυχάρπαστος? Πόσο ακόμα πρέπει να τους ανεχόμαστε χωρίς να μιλάμε?
Τι να πεις του Ψαριανού; Από (φιλο)αναρχικός το '89 κατήντησε Μακεδονομάχος το '19. Όταν απ' τον ουτοπικό σοσιαλισμό περνάς στον εθνικιστικό σωβινισμό τότε μόνο θυμηδία προκαλείς. (Σόρρυ για το πολιτικό σχόλιο, αλλά είναι μοναδική περίπτωσις ο εν λόγω).
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 19, 2020, 07:43:22 μμ από Leon21 »

Αποσυνδεδεμένος skathari

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 930
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Περίπτωση είναι σίγουρα, αλλά οι συνδικαλιστές μας δεν πρέπει να μας προστατεύουν από κάτι τέτοιους; Τι τα έχουμε τα σωματεία δηλαδή; Ο "άνθρωπος" μας βρίζει. Βρίζει ολόκληρο επαγγελματικό κλάδο κι εμείς το παίζουμε υπεράνω!

Αποσυνδεδεμένος chrpap

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ποτέ δεν είναι αργά για ένα "αριστερό" να δει το φως το αληθινόν...  ;D

Τι να πεις του Ψαριανού; Από (φιλο)αναρχικός το '89 κατήντησε Μακεδονομάχος το '19. Όταν απ' τον ουτοπικό σοσιαλισμό περνάς στον εθνικιστικό σωβινισμό τότε μόνο θυμηδία προκαλείς. (Σόρρυ για το πολιτικό σχόλιο, αλλά είναι μοναδική περίπτωσις ο εν λόγω).

Αποσυνδεδεμένος die

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 729
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Είναι ανάγκη να γίνει αντιληπτό ότι καμιά κυβέρνηση δεν αποτελεί σύμμαχο μας και ότι τα προβλήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας θα διαιωνίζονται αν τα προσεγγίζουμε κομματικά. Οι ελλείψεις των κυβερνώντων που εντοπίζονται σε μακρο-επίπεδο πάντα θα βαρύνουν τους ευρισκόμενους στο μικρο-επίπεδο δλδ εμάς, και για αλλοιωθεί το προφίλ μας θα υπάρχουν πολλοί πρόθυμοι να συνδράμουν όπως κάποιοι μισθοφόροι δημοσιογράφοι, καναλάρχες, και βουλευτές προκειμένου οι κυβερνήσεις να απαλλάσσονται των ευθυνών τους και αυτές να μετατοπίζονται σε μας.
Αν δεν αλλάξει το σκεπτικό μας και νομίζουμε ότι η Χ κυβέρνηση θα μας σώσει και η Ψ θα μας σταυρώσει και μετά από 30 χρόνια να συζητήσουμε πάλι τα ίδια θα αντιμετωπίζουμε...Στην Παιδεία πρέπει να χαραχτεί ενιαία στρατηγική όλα τα άλλα είναι ημίμετρα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159994
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 756
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 410
Σύνολο: 423

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.