0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλημέρα συνάδελφοι. Μήπως γνωρίζει κάποιος τι κάνουμε σε περίπτωση που διαπιστωσουμε ότι υπάρχουν λάθη στο μητρώο τώρα που έχει λήξει η προθεσμία επικαιροποιησης των στοιχείων μας;
Οικ. κατάσταση και εντοπιότητα τα ζητάνε μόνοι τους από τους Δήμους νομίζω ( τα βλέπουν ηλεκτρονικά πλεον , ούτε καν τα ζητάνε ).
Έτσι πιστεύω κι εγώ. Επίσης έως πέρυσι (μαζί με την αίτηση μετάθεσης) υπέβαλλα και την πράξη ανάληψης της τελευταίας χρονιάς. Τώρα δεν νομίζω να χρειάζεται.
Καλησπέρα! Μέχρι πέρισυ αναγράφαμε την ένδειξη "και για βελτίωση" στο έντυπο της αίτησης μετάθεσης. Φέτος, θα πρέπει να οριστικοποιήσουμε την αίτηση μετάθεσης από περιοχή σε περιοχή και μετά να υποβάλουμε καινούρια για βελτίωση ή να το υποδείξουμε στο χώρο για τις παρατηρήσεις;
Και αν θέλεις να κάνεις μόνο για οριστική τοποθέτηση τι πρέπει να κάνεις; Υπάρχει έντυπο μόνο για οριστική; Και στο μέιλ όπου θα στείλουμε τα δικαιολογητικά και λέει να γράψουμε κάποια στοιχεία μας, τι θα γράψουμε; Αίτηση για οριστική τοποθέτηση; Δεν μπήκα ακόμη στο ΠΣΔ και ρωτώ μήπως κάποιος συνάδελφος μπήκε και έκανε ήδη την αίτησή του. Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον απαντήσει!!!
Προφανώς εννοούσαν ότι θα κάνεις αίτηση για τοποθέτηση, ώστε αν δεν πάρεις μετάθεση να μπορέσεις να πάρεις οργανική θέση.Παράλληλα θα κάνεις και αίτηση για μετάθεση, η οποία δεν έχει σχέση με την οργανική τοποθέτηση στις Κυκλάδες.Δεν θα σου ακυρώσουν τίποτα. Η αίτηση για τοποθέτηση, είναι ανεξάρτητη από την αίτηση για μετάθεση.