Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - sartr

Σελίδες: 123 ... 19
1
O κ. Σακιώτης έγραφε, τον Δεκέμβριο του 2008:
"Εάν οι βουλευτές δεν πράξουν το χρέος τους, τότε να διαδηλώσουμε όλοι, ειρηνικά στο Σύνταγμα, ζητώντας να έρθει από τις Βρυξέλλες ο Δήμας για να φτιάξει κυβέρνηση σωτηρίας και νέο σύνταγμα.
Οι πολίτες να πάρουμε τις τύχες της χώρας στα χέρια μας! "


http://www.ppol.gr/cm/index.php?LID=1&Datain=4775

2
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αύξηση ωραρίου
« στις: Φεβρουάριος 05, 2011, 05:55:04 μμ »
Από : http://www.alfavita.gr/artro.php?id=16806

... Αν διαβάσουμε και για άλλες χώρες θα διαπιστώσουμε ότι το ωράριο εργασίας των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα ακολουθεί διεθνώς αναγνωρισμένες πρακτικές (Γαλλία 15-18 ώρες για την αντίστοιχη Β/θμια, Δανία το πολύ 18 ώρες, Ιταλία 18 ώρες κλπ). Η πιο απαιτητική χώρα από πλευράς διδακτικού ωραρίου είναι το Βέλγιο (20-29 ώρες) ενώ οι Κύπριοι έχουν 18-24 ώρες στην Β/θμια. Η Γερμανία που φαίνεται να είναι πιο «αυστηρή» έχει εισαγωγικό ωράριο 23-25 ή 27 ώρες ανάλογα με το επίπεδο του σχολείου και το αντικείμενο του εκπαιδευτικού (εδώ 21 ώρες για Β/θμια και 25 ώρες για Α/θμια). Απλώς εκεί η μείωση του ωραρίου γίνεται με βάση τις αρμοδιότητες του εκπαιδευτικού μέσα στο σχολείο, το αντικείμενο του και την ηλικία του εκπαιδευτικού και όχι την προϋπηρεσία του όπως εδώ, πράγμα που ακούγεται λογικό.. Αξίζει να σημειώσουμε οτι πουθενά δεν παρατηρείται το ελληνικό φαινόμενο , οι εκπαιδευτικοί να επιφορτίζονται με την διοικητική γραφειοκρατία του σχολείου τους. Παντού οι ασχολίες των εκπαιδευτικών είναι αμιγώς εκπαιδευτικές. ...

Διαβάστε το όλο : http://www.alfavita.gr/artro.php?id=16806


3
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αύξηση ωραρίου
« στις: Φεβρουάριος 05, 2011, 05:13:39 μμ »
16 ώρες διδασκαλίας είναι λίγες για έναν 67χρονο; Δε μας τα λέτε καλά!

4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« στις: Ιανουάριος 24, 2011, 01:14:27 μμ »

ΜΟΛΥΒΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ

ΛΟΝΔΙΝΟ Oι μαθητές και οι φοιτητές που χρησιμοποιούν μολύβι και χαρτί είναι αποδοτικότεροι στο να μαθαίνουν καινούργια πράγματα σε σύγκριση με όσους χρησιμοποιούν υπολογιστή και πληκτρολόγιο, σύμφωνα με νέα μελέτη ειδικών του Πανεπιστημίου Σταβάνγκερ στη Νορβηγία και του Πανεπιστημίου της Μασσαλίας στη Γαλλία.

Αυτό, όπως υποστηρίζουν οι ειδικοί, συμβαίνει επειδή όταν γράφουμε με το χέρι οι κινήσεις που κάνουμε αποτυπώνουν καλύτερα τα όσα καλούμαστε να μάθουμε σε μια περιοχή του εγκεφάλου που ονομάζεται περιοχή του Μπροκά (πρόκειται για μια περιοχή στην κάτω μετωπιαία έλικα του αριστερού ημισφαιρίου του εγκεφάλου που μελετήθηκε ενδελεχώς από τον γάλλο γιατρό Πολ Μπροκά, ο οποίος αποκάλυψε ότι αποτελεί το «κινητικό κέντρο του λόγου»). Το να αγγίζουμε απλώς το πληκτρολόγιο προκειμένου να γράψουμε ενεργοποιεί ελάχιστα αυτή την περιοχή του εγκεφάλου, κάτι που, ως φαίνεται, δεν ενισχύει εξίσου τη διαδικασία της μάθησης.
Παράλληλα απαιτείται μεγαλύτερη νοητική προσπάθεια και περισσότερος χρόνος προκειμένου να γράψουμε στο χαρτί, γεγονός που βοηθά στην αποτύπωση των αναμνήσεων.

Οι ερευνητές κατέληξαν σε αυτά τα συμπεράσματα που δημοσιεύονται στο επιστημονικό περιοδικό «Αdvances in Ηaptics» έπειτα από παρακολούθηση εθελοντών, σε ορισμένους εκ των οποίων ζητήθηκε να γράψουν με μολύβι και χαρτί ενώ στους υπολοίπους σε υπολογιστή. Και οι δύο ομάδες εθελοντών κλήθηκαν να μάθουν μια άγνωστη αλφάβητο.

Οι επιστήμονες κατέγραψαν την πορεία της μάθησης των εθελοντών στην τρίτη και στην έκτη εβδομάδα του πειράματος και, όπως είδαν, τα άτομα που χρησιμοποιούσαν την «παραδοσιακή» μέθοδο του μολυβιού και του χαρτιού είχαν καλύτερες επιδόσεις στην εκμάθηση της νέας αλφαβήτου. Παράλληλα απεικονίσεις του εγκεφάλου έδειξαν ότι στα άτομα που είχαν χρησιμοποιήσει μολύβι και χαρτί υπήρχε πολύ πιο έντονη δραστηριότητα της περιοχής του Μπροκά.

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=33&artId=379698&dt=22/01/2011
 

5
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΥΛΑΚΩΝ ΑΥΛΩΝΑ
« στις: Δεκέμβριος 01, 2010, 10:28:12 μμ »
Το σχολείο Φυλακών ήταν μια από τις περιπτώσεις , εδώ και πολλά χρόνια, που πολλοί κατέγραφαν μόρια προϋπηρεσίας "αξιοκρατικότατα" και διορίστηκαν κιόλας!  Με τη Βελλάς τι γίνεται;

6
οικογενειοκρατία, αναξιοκρατία, τι δουλειά έχει η αξιοκρατεία;

7
Αξιοκρατία; Τεστ δεξιοτήτων στον ΑΣΕΠ, άμεσα!

8
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« στις: Οκτώβριος 31, 2010, 02:21:39 πμ »
Δεν με ενοχλεί τίποτα. Τους Έλληνες τους ενοχλεί τίποτα, ορέ;

9
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« στις: Οκτώβριος 30, 2010, 06:24:55 μμ »
Όντως, αυτή είναι η πλάκα, μεγάλη πλάκα. Άσε που μπορεί να συζητάνε ότι μέχρι και στην υπανάπτυκτη Ελλάδα έχουν πρωθυπουργό τον Πινόκιο.

10
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« στις: Οκτώβριος 17, 2010, 04:00:05 μμ »
Kλήθηκαν καθηγητές ειδικοτήτων από την Βθμια εκπαίδευση, που διδάσκουν δηλαδή και στη Γ' Λυκείου, να διδάξουν σε παιδιά της Α' δημοτικού. Δεν υπάρχει πιο προχώ χώρα στον κόσμο! Τα παιδιά της Α' δημοτικού τη στιγμή που μαθαίνουν τα γράμματα του Ελληνικού αλφαβήτου μαθαίνουν και Αγγλικά! Γιατί οποιαδήποτε συνείδηση της Ελληνικής ιδιαιτερότητας ενοχλεί τους υποστηρικτές της αεθνικής , ή πολυπολιτισμικής όπως αρέσκονται να την αποκαλούν, παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας, της υποταγμένης στη λειτουργία των αγορών, του κέρδους (ότι πρεσβεύει ο σοσιαλισμός του πασοκ, δηλαδή. Και δεν είμαι κομμουνιστής).  Τα παιδιά της Α' δημοτικού πρέπει, επίσης, να μη μάθουν να χρησιμοποιούν τη φαντασία τους, αλλά να μάθουν ότι ένας υπολογιστής μπορεί να την αντικαταστήσει. Τόσο, μα τόσο προοδευτική η παιδεία σήμερα στην Ελλάδα! Υπάρχει δεξιότερη πολιτική από αυτή της σημερινής κυβέρνησης; Υπάρχει πιο πολτοποιητική πολιτική από αυτή της σημερινής κυβέρνησης; Αυτή είναι η προοδευτικότητα του προοδευτικού κινήματος του προοδευτικού Governor of the state of South-eastern Europe. Το έχει παραδεχθεί άλλωστε τόσες φορές! "Μια παγκόσμια διακυβέρνηση θέλουμε να υπηρετήσουμε". Μια διακυβέρνηση, δηλαδή, που θα πολεμάει οποιαδήποτε εθνικά χαρακτηριστικά και θα ευνοεί οτιδήποτε κάνει τον πολίτη να αισθάνεται απλό γρανάζι μιας μηχανής παραγωγής κέρδους για τις τράπεζες και το διεθνικό κεφάλαιο.
Βάλθηκαν να κάνουν πράξη τις προφητείες του Όργουελ και του Χάξλεϋ. Θα μας πει κάποιος πασόκος γιατί;

11
Έχουμε νεότερα σχετικά με το θέμα της Φώφη Γεννηματά.. Σύμφωνα με αποκλειστικές μας πληροφορίες, η Γεννηματά έχει αποσπαστεί απο την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος στην Βουλή.. Πολύ καλά διαβάσατε.. Όπως είναι φυσικό, ως υπάλληλος της Βουλής χαίρει ευνοϊκότερης μεταχείρισης.. Επιδόματα, extra μισθούς για το άνοιγμα και το κλείσιμο της Βουλής και άλλα πολλά, σε βάρος όπως πάντα του Έλληνα φορολογούμενου.. Παράλληλα πληρωνόταν τόσα χρόνια ως.. Νομάρχης και τώρα ως Βουλευτής.. Ρε θα μας τρελάνετε εκεί στο ΠΑΣΟΚ;;; κ. Παπανδρέου τι έχετε να πείτε για τις αργομισθίες της Γεννηματά;;;
http://trelokouneli.blogspot.com/2010/09/blog-post_7233.html

12
"H Κα Γεννηματά, στις 15 Ιαν 1986 και σε ηλικία 22 ετών ξεκίνησε να εργάζεται στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος.

Έκτοτε, και ενώ καταλαμβάνει δημόσιες θέσεις (μισθοδοτούμενη δηλαδή απευθείας από τους Έλληνες φορολογούμενους) συνεχίζει να μισθοδοτείται ΚΑΙ από την ΕΤΕ, ακόμα και σε περιόδους που ίσχυε το ασυμβίβαστο για αυτήν (λόγω βουλευτικής ή άλλης ιδιότητας). Δείτε το βιογραφικό της εδώ: http://www.fofigennimata.gr/biografiko.asp 

Μερικά ερωτήματα λοιπόν προς την Κα Γεννηματά:

- Πως διοριστήκατε στην Εθνική;
- Με ποιο διαγωνισμό και ποια προσόντα;
- Πότε πήρατε πτυχίο από το.. Πανεπιστήμιο Αθηνών;
- Πόσο καιρό συνολικά απουσιάζετε από την «εργασία» σας στην Εθνική;
- Όταν παρουσιάζεστε στην Τράπεζα, που ακριβώς εργάζεστε και σε ποιο αντικείμενο;

Από το 1986 έως σήμερα όχι μόνο μισθοδοτείστε, αλλά λαμβάνετε ΚΑΙ προαγωγές ΚΑΙ αυξήσεις, προφανώς λόγω του Κανονισμού Εργασίας που ισχύει στην ΕΤΕ.

Τα ερωτήματα λοιπόν πολλά:
- Ποιο βαθμό κατέχετε σήμερα στην ιεραρχία της Τράπεζας;
- Σε τι καθεστώς άδειας ευρίσκεστε και από πότε;
- Πόσες είναι οι σημερινές σας αποδοχές από την ΕΤΕ, και ποιά δικαιώματα θεμελιώνετε για σύνταξη, εφάπαξ και προικοδότηση τέκνων;

Σημειώνω ότι η τελευταία προαγωγή σας έγινε στις 01/01/2006, περίοδο για την οποία δηλώνετε ότι είστε «Υπερνομάρχης». Από ποια άλλη ΔΕΚΟ/πρώην ΔΕΚΟ ή Οργανισμό μισθοδοτείστε ή θεμελιώνετε σε λίγο καιρό συνταξιοδοτικό δικαίωμα (όπως πχ η συνάδελφός σας Μιλένα Αποστολάκη από την – χρεοκοπημένη - Ολυμπιακή);

Το γεγονός ότι και άλλοι –δεκάδες- συνάδελφοί σας (Πρωτόπαπας, Μανώλης, Πολυζωγόπουλος κ.α.) επίσης μισθοδοτούνται ΕΠΙΠΛΕΟΝ των μισθών τους από την «πολιτική τους δραστηριότητα» από διάφορες ΔΕΚΟ (ΟΤΕ, ΔΕΗ, ΟΣΕ κλπ), θεωρείτε ότι σας νομιμοποιεί ηθικά, να αξιώνετε από τη Βουλή να σας δίδει άδεια να συνεχίζετε την dolce vita με τις πολλαπλές αργομισθίες σας;
http://trelokouneli.blogspot.com/2010/09/blog-post_7877.html


13
Πως δε σκεφτήκαμε ότι τους διαδραστικούς τούς θέλει για τηλεκπαίδευση;

14
Μα γιατί αποδοκιμάζουν την Άννα Διαμαντοπούλου;

http://taxalia.blogspot.com/2010/07/blog-post_3055.html 

Η Υπουργός παιδείας γίνεται δέκτης έντονων διαμαρτυριών, όπου κι αν πάει. Μα, μόνη της κάνει την κυβερνητική πολιτική; Γιατί επιμένουν οι εκπαιδευτικοί να...προσωποποιούν ευθύνες; 

Σελίδες: 123 ... 19

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160171
  • Σύνολο θεμάτων: 19216
  • Σε σύνδεση σήμερα: 737
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 390
Σύνολο: 407

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.