*

Αποστολέας Θέμα: Σύστημα Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής  (Αναγνώστηκε 863917 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gt

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
    • Προφίλ
Καλησπέρα!! Όταν έστειλα τα χαρτιά μου για πιστοποίηση, στο λογαριασμό μου  έγραφε ''Σεμινάριο'' μετά τον έλεγχο. Τώρα γράφει '' Συμμετοχή σε διαδικασία (εξετάσεις) πιστοποίησης εκπαιδευτικής επάρκειας, μετά από επιτυχή παρακολούθηση πιστοποιημένου προγράμματος εκπαίδευσης εκπαιδευτών'' !!! Πώς γίνεται αυτό κ εγώ τι κάνω τώρα;;Προχωράω σε δημιουργία νέου λογαριασμού για να δηλώσω για εξετάσεις ή πρέπει να μου στείλουν mail ;;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος fiore

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1323
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
περιμένεις μαζί με όλους όσους είμαστε για παρακολουθηση σεμιναριου να μας ειδοποιησουν για το σεμιναριο με σχετικη ανακοινωση και μετα το σεμιναριο να πάμε κι εμεις για εξετασεις

εε θα πάρει χρόνο αυτή η διαδικασία...

Αποσυνδεδεμένος dimitraj

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 621
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Καλησπέρα!! Όταν έστειλα τα χαρτιά μου για πιστοποίηση, στο λογαριασμό μου  έγραφε ''Σεμινάριο'' μετά τον έλεγχο. Τώρα γράφει '' Συμμετοχή σε διαδικασία (εξετάσεις) πιστοποίησης εκπαιδευτικής επάρκειας, μετά από επιτυχή παρακολούθηση πιστοποιημένου προγράμματος εκπαίδευσης εκπαιδευτών'' !!! Πώς γίνεται αυτό κ εγώ τι κάνω τώρα;;Προχωράω σε δημιουργία νέου λογαριασμού για να δηλώσω για εξετάσεις ή πρέπει να μου στείλουν mail ;;;

και να συνέβει αυτο που λες, εχει κλείσει το συστημα στις 8 ιουνίου. περιμενε, οταν ξανανοίξει...

Αποσυνδεδεμένος sonata

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
    • Προφίλ
καλημέρα συνάδελφοι και καλή επιτυχία σε όσους δίνουν εξετάσεις σήμερα και αύριο!!!! ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος dimitraj

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 621
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Σύστημα Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών
« Απάντηση #1110 στις: Ιούνιος 20, 2015, 11:12:43 πμ »
κοιτα στα spam. εμένα εκεί μου ήρθε


Μολις χθες το μεσημερι μας πηραν τηλ απο εοοπεπ αθηνα να μας υπεθυμισουν οτι δινουμε εξετασεις την κυριακη........
Καλη επιτυχια και απο μενα!!!
Τα σημερινα θεματα ας τα ανεβασει καποιος οταν ξεμπερδεψει.....

Αποσυνδεδεμένος fiore

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1323
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
καλή επιτυχία συνάδελφοι!!

Αποσυνδεδεμένος Gianis90

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 272
    • Προφίλ
μπορεί κάποιος να μου πει ποια διδακτική εμπειρία θεωρείται στην εκπαίδευση ενηλίκων. εννοώ σε ποιες δομές. στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θεωρείται τυπική εκπαίδευση;

Αποσυνδεδεμένος porcupinetree

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1765
  • Φύλο: Άντρας
  • Για ν αλλάξουν όλα, πρέπει να μείνουν τα ίδια...
    • Προφίλ
Το βράδυ θα ανεβασω τα σημερινά θέματα... Υπομονή
Beati hispani, quibus vivere bibere est...

Αποσυνδεδεμένος BlackAdder

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 244
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τα τρία (3) θέματα για το θεωρητικό ήταν:

1. Αναφέρατε ένα μειονέκτημα μιας μικρής εκπαιδευτικής αίθουσας και ένα μιας μεγάλης σε σχέση με δεδομένο αριθμό εκπαιδευομένων, π.χ. 25.

2. Να αναφέρετε τις βασικές αρχές που διέπουν τη διαπολιτισμική διάσταση στην εκπαίδευση ενηλίκων.

3. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: Ανατρέξτε σε ένα εκπαιδευτικό περιστατικό που συνέβη σε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης ενηλίκων, στο οποίο συμμετείχατε ως εκπαιδεύτρια/-τής ή εκπαιδευόμενη/μενος. Περιγράψτε συνοπτικά το περιστατικό αυτό, ώστε να γίνει κατανοητή η ύπαρξη και τα χαρακτηριστικά της ομάδας των εκπαιδευομένων, καθώς και το περιβάλλον μέσα στο οποίο λειτούργησε. Στη συνέχεια απαντήστε στα ζητήματα που ακολουθούν:
α. Για ποιους λόγους θεωρείτε ότι τα άτομα του προγράμματος εκπαίδευσης ενηλίκων , που περιγράφετε, αποτελούσαν ομάδα;
β. Περιγράψτε έναν από τους ρόλους που αναδείχτηκαν ανάμεσα στα πρόσωπα της συγκεκριμένης ομάδας. Ποιος ήταν αυτός ο ρόλος; Τεκμηριώστε την άποψή σας.

Εάν θυμάμαι καλά η διατύπωση της πρώτης ερώτησης μπορεί να ήταν λίγο διαφορετική απο αυτή της τράπεζας θεμάτων: "Αναφέρατε μειονέκτηματα μιας μικρής εκπαιδευτικής αίθουσας και μειονεκτήματα μιας μεγάλης αίθουσας σε σχέση με δεδομένο αριθμό εκπαιδευομένων,  25."

Οι ομάδες ήταν με 10 εξεταζόμενους. (Μπορεί και +1 αναλόγως ειδικών περιπτώσεων).

Ένα ελάχιστο ποσοστό των "πεπειραμένων-έμπειρων" εκπαιδευτών χρησιμοποιήσε ενεργητικές μεθόδους. Εισήγηση και "Άγιος ο Θεός".


« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 21, 2015, 09:14:52 μμ από BlackAdder »

Αποσυνδεδεμένος gianna9

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τα τρία (3) θέματα για το θεωρητικό ήταν:

1. Αναφέρατε ένα μειονέκτημα μιας μικρής εκπαιδευτικής αίθουσας και ένα μιας μεγάλης σε σχέση με δεδομένο αριθμό εκπαιδευομένων, π.χ. 25.

2. Να αναφέρετε τις βασικές αρχές που διέπουν τη διαπολιτισμική διάσταση στην εκπαίδευση ενηλίκων.

3. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: Ανατρέξτε σε ένα εκπαιδευτικό περιστατικό που συνέβη σε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης ενηλίκων, στο οποίο συμμετείχατε ως εκπαιδεύτρια/-τής ή εκπαιδευόμενη/μενος. Περιγράψτε συνοπτικά το περιστατικό αυτό, ώστε να γίνει κατανοητή η ύπαρξη και τα χαρακτηριστικά της ομάδας των εκπαιδευομένων, καθώς και το περιβάλλον μέσα στο οποίο λειτούργησε. Στη συνέχεια απαντήστε στα ζητήματα που ακολουθούν:
α. Για ποιους λόγους θεωρείτε ότι τα άτομα του προγράμματος εκπαίδευσης ενηλίκων , που περιγράφετε, αποτελούσαν ομάδα;
β. Περιγράψτε έναν από τους ρόλους που αναδείχτηκαν ανάμεσα στα πρόσωπα της συγκεκριμένης ομάδας. Ποιος ήταν αυτός ο ρόλος; Τεκμηριώστε την άποψή σας.

Εάν θυμάμαι καλά η διατύπωση της πρώτης ερώτησης μπορεί να ήταν λίγο διαφορετική απο αυτή της τράπεζας θεμάτων: "Αναφέρατε μειονέκτηματα μιας μικρής εκπαιδευτικής αίθουσας και ένα μεγάλης σε σχέση με δεδομένο αριθμό εκπαιδευομένων,  25."

Οι ομάδες ήταν με 10 εξεταζόμενους. (Μπορεί και +1 αναλόγως ειδικών περιπτώσεων).

Ένα ελάχιστο ποσοστό των "πεπειραμένων-έμπειρων" εκπαιδευτών δεν χρησιμοποιήσε ενεργητικές μεθόδους. Εισήγηση και "Άγιος ο Θεός".




Ευχαριστουμε πολυ για τις πληροφοριες!
..αξίζεις φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά του να σε κάψει..

Αποσυνδεδεμένος porcupinetree

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1765
  • Φύλο: Άντρας
  • Για ν αλλάξουν όλα, πρέπει να μείνουν τα ίδια...
    • Προφίλ
Απ: Σύστημα Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών
« Απάντηση #1116 στις: Ιούνιος 21, 2015, 08:29:27 μμ »
Τα τρία (3) θέματα για το θεωρητικό ήταν:

1. Αναφέρατε ένα μειονέκτημα μιας μικρής εκπαιδευτικής αίθουσας και ένα μιας μεγάλης σε σχέση με δεδομένο αριθμό εκπαιδευομένων, π.χ. 25.

2. Να αναφέρετε τις βασικές αρχές που διέπουν τη διαπολιτισμική διάσταση στην εκπαίδευση ενηλίκων.

3. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: Ανατρέξτε σε ένα εκπαιδευτικό περιστατικό που συνέβη σε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης ενηλίκων, στο οποίο συμμετείχατε ως εκπαιδεύτρια/-τής ή εκπαιδευόμενη/μενος. Περιγράψτε συνοπτικά το περιστατικό αυτό, ώστε να γίνει κατανοητή η ύπαρξη και τα χαρακτηριστικά της ομάδας των εκπαιδευομένων, καθώς και το περιβάλλον μέσα στο οποίο λειτούργησε. Στη συνέχεια απαντήστε στα ζητήματα που ακολουθούν:
α. Για ποιους λόγους θεωρείτε ότι τα άτομα του προγράμματος εκπαίδευσης ενηλίκων , που περιγράφετε, αποτελούσαν ομάδα;
β. Περιγράψτε έναν από τους ρόλους που αναδείχτηκαν ανάμεσα στα πρόσωπα της συγκεκριμένης ομάδας. Ποιος ήταν αυτός ο ρόλος; Τεκμηριώστε την άποψή σας.


blackadder χαιρετώ! Τα θέματα αυτά είναι τα χθεσινά (20/06/2015)

Beati hispani, quibus vivere bibere est...

Αποσυνδεδεμένος porcupinetree

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1765
  • Φύλο: Άντρας
  • Για ν αλλάξουν όλα, πρέπει να μείνουν τα ίδια...
    • Προφίλ
Απ: Σύστημα Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών
« Απάντηση #1117 στις: Ιούνιος 21, 2015, 08:35:27 μμ »
Ερωτήσεις 21/06/2015

Α. Αναφέρατε δύο προβλήματα του εκπαιδευτικού χώρου που σχετίζονται με την ένταση του φωτισμού. (Μονάδες 7/20)
Β. Αναφέρατε εν συντομία τους φορείς (τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης) που προσφέρουν προγράμματα γενικής εκπαίδευσης ενηλίκων. (Μονάδες 7/20)
Γ. Ποια είναι τα επιχειρήματα βάσει των οποίων αμφισβητείται η αποτελεσματικότητα της τεχνικής της Εισήγησης. (Μονάδες 6/20)

Διάρκεια εξέτασης: Μία ώρα (1)
Beati hispani, quibus vivere bibere est...

Αποσυνδεδεμένος dimitraj

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 621
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Σύστημα Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών
« Απάντηση #1118 στις: Ιούνιος 21, 2015, 08:41:31 μμ »
Ερωτήσεις 21/06/2015

Α. Αναφέρατε δύο προβλήματα του εκπαιδευτικού χώρου που σχετίζονται με την ένταση του φωτισμού. (Μονάδες 7/20)
Β. Αναφέρατε εν συντομία τους φορείς (τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης) που προσφέρουν προγράμματα γενικής εκπαίδευσης ενηλίκων. (Μονάδες 7/20)
Γ. Ποια είναι τα επιχειρήματα βάσει των οποίων αμφισβητείται η αποτελεσματικότητα της τεχνικής της Εισήγησης. (Μονάδες 6/20)

Διάρκεια εξέτασης: Μία ώρα (1)

Με προλαβες...... Επιβεβαιωνω, αυτα ηταν

Αποσυνδεδεμένος BlackAdder

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 244
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πληροφορία απο εκπαιδευτή εκπαιδευτών, τον Ιανουάριο του 2015, σε δωρεάν σεμινάριο της ΙΜΕ/ΓΕΣΕΒΕΕ.
Στην κλήρωση των θεμάτων, εάν πέσει καμία "δύσκολη" ερώτηση, επαναλαμβάνεται. Δεν έχουν πρόθεση να "κόψουν".
Νομίζω οτι επιβεβαιώνεται με τις έως κληρώσεις των θέματων.
Καλή επιτυχία για όσους δίνουν στις επόμενες δύο εβδομάδες.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160013
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 756
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 594
Σύνολο: 603

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.