0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τι αντιμετωπίζει κανείς μέσα στην τάξη, πώς εργάζεται με τους μαθητές, με τί ασχολούνται(αντικείμενο), το κλίμα γενικώς(διευθυντής-μαθητές)
Γιατί τη βλέπετε έτσι ΠΔΣ;Εγώ θα έλεγα να βλέπαμε το συγκεκριμένο πρόγραμμα και λίγο ανταγωνιστικά.Και βέβαια αν δε κάνω καλή δουλειά δε θα με ξανακαλέσουν στο σχολείο.Το βλέπω αυτό κάθε χρονιά πόσο οι διευθυντές αναγνωρίζουν τη προσπάθεια και ειδικά στα εσπερινά.
Καλησπέρα σε όλους.Θα ήθελα την βοήθειά σας σχετικά με την ΠΔΣ,όσον αφορά τους Φιλολόγους, και συγκεκριμένα την εμπειρία όσων έχουν ασχοληθεί με πρόσθετη και διάφορες συμβουλές.Τι αντιμετωπίζει κανείς μέσα στην τάξη, πώς εργάζεται με τους μαθητές, με τί ασχολούνται(αντικείμενο), το κλίμα γενικώς(διευθυντής-μαθητές) τι πρέπει να προσέξει κάποιος/α που ξεκινά για πρώτη φορά ΠΔΣ, τρόποι προετοιμασίας και γενικώς σε τι πρέπει να εστιάσει πιο πολύ την προσοχή κανείς ώστε να ανταπεξέλθει ικανοποιητικά.Οι συμβουλές σας θα μου είναι πολύ χρήσιμες.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Με εκτίμησηΚαλησπέρα.Κι εγώ φέτος κάνω για πρώτη φορά ΠΔΣ και οφείλω να πω ότι ήμουν πολύ αγχωμένη ειδικά με το μάθημα της γλώσσας στη β λυκείου.Δε νομίζω ότι εκείνο το πρώτο μου μάθημα ήταν καλό!!!!Αλλά στο επόμενο μου 2ωρο των αρχαίων και ενώ είχα προετοιμαστεί για το κείμενο και όλα όσα συναντούσα μέσα σε αυτό κατάλαβα τι πρέπει να κάνω.Σκέψου ότι σου δίνουν βιβλίο ύλης οπότε και κατάλαβα ότι το μάθημα μου είναι σε κάποιο βαθμό ανεξάρτητο από το σχολείο.Όχι τελείως, σε κάποιο βαθμό.Και επίσης μετά από συζήτηση με τα παιδιά, ζήτησα να μου πουν τι θέλουν να κάνουμε , που έχουν ή΄νομίζουν ότι έχουν κενό ώστε να ξεκινήσω από εκεί.Ναι , δεν είναι κάτι που πρέπει να σε αγχώνει , είναι όμως κάτι που σίγουρα θέλει δουλειά και οργάνωση!!Ελπίζω να σε βοήθησα η πρωτάρα!!! Καλή αρχή!!