*

Αποστολέας Θέμα: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης  (Αναγνώστηκε 118668 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3386
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #392 στις: Σεπτέμβριος 13, 2022, 11:23:51 μμ »
Εγώ επιμένω ότι στην περίπτωση της elranna είχαμε συνεργασία ψυχολόγου  - κοινωνικού λειτουργού - συλλόγου, κάτι που σπανιότατα βρίσκεις. Μπράβο συνάδερφοι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:33:38 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #393 στις: Σεπτέμβριος 13, 2022, 11:37:38 μμ »
Εγώ επιμένω ότι στην περίπτωση της elranna είχαμε συνεργασία ψυχολόγου  - κοινωνικού λειτουργού - συλλόγου, κάτι που σπανιότατα βρίσκεις. Μπράβο συνάδερφοι!

Αυτό είναι ομτως εντυπωσιακό, βασικά εντυπωσιακό είναι ότι υπήρχαν και ψυχολόγος κ κοινωνικός λειτουργός.

Από κει και πέρα όμως, κάτι που δουλεύει για να λειτουργήσει καλά μια ομάδα, δεν σημαίνει ότι είναι καλό μεμονωμένα για τα άτομα. Και ακούγεται και σαν αντιμετώπιση ποκυ ακραίας κατάστασης, είναι δυνατόν συμμαθητές και να μην έχουν γνωριστεί; Ίσως υπήρχε κάτι άλλο στο υπόβαθρο που αντιμετωπίστηκε.

Εγω πάντως επιμενω ότι τη συσπείρωση των παιδιών σε μια ομάδα που συχνά είναι κ εναντίον των καθηγητών, τη θεωρώ χειρότερη από το να μην έχουν σχέσεις. Τα παιδιά όλα συμπεριφέρονται μια χαρά αν τα δεις μόνος σου 1 προς 1, όταν είναι πολλά μαζί τα πιάνει η ανοησια ή η αγένεια και βγάζουν τον χειρότερο τους εαυτό. Μέσα στην τάξη ηρωοποιειται ο μάγκας, ο αρχηγός, αυτός που ενοχλεί, κανεις δεν γυρίζει να του πει ότι ενοχλεί, ότι στερεί τα δικαιώματα των άλλων παιδιών. Μακάρι να ήταν τα παιδιά μας σε τμήματα των 15 το πολύ κι ας είχαν λίγους φίλους. Θα έκαναν φίλους στις δραστηριότητες και θα ταίριαζαν κιόλας.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 322
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #394 στις: Σεπτέμβριος 14, 2022, 01:43:10 πμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 20, 2023, 08:36:43 μμ από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #395 στις: Σεπτέμβριος 14, 2022, 08:18:05 πμ »
Πολύ φοβάμαι πως η συνεργασία αυτή ήταν μόνο για το ένα παιδί που εξετάστηκε και όχι γραπτά. Προφορική οδηγία, προφορική συμφωνία.

Η ψυχολόγος και η κοινωνική λειτουργός έρχονταν μια φορά την εβδομάδα στο σχολείο και έκαναν ατομικές συνεδρίες με παιδιά αλλά και ομαδικές συναντήσεις με ολόκληρα τμήματα όποτε υπήρχε πρόβλημα. Με γραπτές αναφορές κάθε φορά. Πρόγραμμα ΕΣΠΑ είναι, πολύ θα θέλαμε να έρχονταν περισσότερες μέρες, αλλά και η μια μέρα βοήθησε πάρα πολύ. Περιμένουμε και φέτος να μας στείλουν  :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:33:38 »

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 322
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #396 στις: Σεπτέμβριος 14, 2022, 10:34:41 πμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 20, 2023, 08:36:53 μμ από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3386
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #397 στις: Σεπτέμβριος 14, 2022, 06:45:20 μμ »
Σίγουρα συμφωνώ ότι μάλλον προφορικά θα δόθηκε η οδηγία. Αλλά αν υπάρχει κάτι τέτοιο γραπτά κάπου, π.χ. αρθρογραφία, θα με ενδιέφερε. Αλλά και πάλι, αν στόχος ήταν η βοήθεια σε έναν μαθητή, και αν αυτό επετεύχθη, μπράβο και πάλι. Τι θέλετε συνάδερφοι να αφήνουμε περιθωριοποιημένα τα παιδιά ή να τα στέλνουμε σε ειδικά σχολεία για να μην μας ενοχλούν;

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 322
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #398 στις: Σεπτέμβριος 14, 2022, 11:00:04 μμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 20, 2023, 08:37:12 μμ από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #399 στις: Σεπτέμβριος 15, 2022, 06:49:29 πμ »
Γίνεσαι άδικη και προκλητική. Εσύ νομίζω ρώτησες και προφανώς για να απαντήσουμε δεν στερούμαστε ενδιαφέροντος και ευαισθησίας. Αλλά ναι, η γνώμη μου είναι πως κάνεις υπέρβαση εξουσίας, αναλαμβάνεις κ ευθύνες που δεν σου αναλογούν, θέτεις κ σε κίνδυνο τρίτους. Για να σε προφυλάξω διακριτικά προσπάθησα να πω πως είναι μια απόφαση που καθιστά υπεύθυνο τον εκπαιδευτικό με δική του θέληση. Σε αυτόν θα ζητήσουν τον λόγο αν κάποιος κινηθεί νομικά από τους γονείς των άλλων παιδιών που κάνουν τους περιπλανώμενους. Να ξέρουμε τα όριά μας. Δεν είσαι ψυχολόγος και πας να κάνεις τον ψυχολόγο ενώ ο ίδιος δεν υπογράφει αυτό που ΕΣΥ κάνεις. Έχεις πολλούς τρόπους να βοηθήσεις με την διδασκαλία σου, μην μπαίνεις σε άλλους χειρισμούς. Αυτή είναι η γνώμη μου, πέτα την αλλά μην κρίνεις γιατί την είπα κ την διάθεσή μου σε κανένα παιδί. Μπορεί να κάνω άλλα που εσύ δεν κάνεις.

Να κινηθεί νομικά κηδεμόνας με ποια αιτιολογία; Οι θέσεις των μαθητών στην τάξη καθορίζονται από τον υπεύθυνο τμήματος. Αυτός/η έχει τον τελικό λόγο και κάνει αλλαγές αν προκύψει πρόβλημα. Αυτό το "υπέρβαση εξουσίας" το βρίσκω τουλάχιστον υπερβολικό.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 322
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #400 στις: Σεπτέμβριος 15, 2022, 08:08:19 πμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 20, 2023, 08:37:46 μμ από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3648
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #401 στις: Σεπτέμβριος 15, 2022, 09:12:39 πμ »
Μπορεί ανετότατα να ζητήσει εξηγήσεις για την τακτική που ακολουθείς χωρίς να έχει δημιουργήσει πρόβλημα το παιδί του, με τίνος οδηγία και μάλιστα σε περίοδο πανδημίας. Και ειδικά για το τελευταίο...
Τα παρατάω εδώ, αν βοήθησα βοήθησα, αν όχι καλή καρδιά.

Ο μονος λογος για τον οποιο μπορει να ζητησει εξηγησεις ο γονεας ειναι η πανδημια. Αν και πλεον δεν υπαρχει κνενα μετρο, οποτε ανετα μπορει να ισχυσει και αυτο.
Το πώς μπορει να το δικαιολογησει ο εκπαιδευτικος; Με απειρους τροπους! Φαντασια να εχει!
Ουτε με μηνυσεις μπορουν να τον απειλησουν ουτε με τιποτα!
Αλλωστε ειναι μια πρακτικη που εφαρμοζεται σε πολλα σχολεια
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 322
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #402 στις: Σεπτέμβριος 15, 2022, 09:26:19 πμ »
.


« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 20, 2023, 08:38:06 μμ από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3648
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #403 στις: Σεπτέμβριος 15, 2022, 12:51:46 μμ »
@emmaki
έχω διαφορετική εμπειρία από συγγενικό μου πρόσωπο που του ζητήθηκε εγγράφως να καταθέσει γιατί το παιδί του κάθεται βιαίως στο ίδιο θρανίο με συμμαθητή που έχει διακόψει σχέσεις και αυτό επιδρά στην ψυχολογία του και την απόδοσή του κλπ κλπ. Ο συμμαθητής είχε τοποθετηθεί εκεί επειδή διατάρασσε το μάθημα, όχι για ψυχολογικούς λόγους που μόνο ειδικοί έχουν δικαίωμα να διατάξουν. Ήταν δηλ συννομο και δεν έκανε του κεφαλιού του κάποιος επειδή το κάνουν και αλλού, αυτό το κάνουν παντού. Περιττό να σου πω την ταλαιπωρία που πέρασε και είχε και δίκιο, αυτό που έκανε το κάνουμε όλοι...
Τελοσπάντων, ο καθένας κάνει ό,τι καταλαβαίνει. Το τι κάνουν οι άλλοι δεν είναι πάντως στοιχείο νομιμότητας. Αν ήταν, θα είχαμε γραπτώς την οδηγία και θα περνούσε κ από τον σύλλογο γραπτώς.


Ο καθε ενας μας μπορει να ζητησει ο,τι θελει γραπτως. Και καλα θα κανει ο καθε ενας μας να ζηταει ο,τι θελειβγράτως γιατι ετσι παιρνει υπευθυνη απαντηση.
Το αιτημα για γραπτη απαντηση, ομως, δεν μπορει (σε περιπτωσεις σαν αυτη) να εχει κυρωσεις.
Σαφως, βεβαια, και ο καθε γονιος/κηδεμονας εχει το δικαιωμα να κανει αναφορα για το οτιδηποτε! Παλι ομως αν δεν υπαρχει βαση, η αναφορα θα μπει στο αρχειο.

(Ομοιως και ο γονιος του παιδιου που καθεται μονο του, μπορει να ζητησει γραπτη απαντηση, μπορει να κανει αναφορα για δημιουργια ψυχολογικων θεματων στονπαιδι του κλπ κλπ. Μπαινουμε σε εναν κυκλο που δεν εχει τελειωμο!)

Δεν μπορει να υπαρχουν γραπτες οδηγιες για ολα τα θεματα!!!!! Αλιμονο αν υπηρχαν!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3386
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #404 στις: Σεπτέμβριος 15, 2022, 01:54:51 μμ »
Προσωπικά θα με ενδιέφερε να μάθω τα εξής: ποιος αποφασίζει για την θέση των μαθητών, ο υπεύθυνος, ή ο εκάστοτε εκπαιδευτικός; και αν είναι κάπου γραμμένα όλα αυτά, γιατί έτσι δημιουργούνται τρελές συγκρούσεις.
Εγώ το συζήτησα με την διεύθυνση και πήρα το οκ, το παιδί το μοναχικό να κάθεται με άλλο.
Το θέμα με το rotation που επίσης με ενδιαφέρει, δεν ξέρω πώς θα το λύσω.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 322
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #405 στις: Σεπτέμβριος 15, 2022, 01:59:00 μμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 20, 2023, 08:38:22 μμ από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32305
  • Τελευταία: Efiu
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160462
  • Σύνολο θεμάτων: 19219
  • Σε σύνδεση σήμερα: 836
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 703
Σύνολο: 709

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.