0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
μα το πως συγκεντρωσε τα μορια ο καθενας clint ισχυει και για μεταταγμένους..εδω λετε ότι οι αθμιοι η οσοι εκαναν με τις υποχρεωτικες που επισης εχουν πολλα μορια (που εξαπατηθηκαν στην ψυχρα γιατι που να φανταστουν ότι επρεπε να κανουν και με τις υποχρεωτικες δεδομενου ότι οι δικες τους δεν τρεξανε ποτε) πηραν τα μορια με αποσπασεις στα γραφεια ενώ οι μεταταγμένοι τα μαζεψαν ένα ένα..εγω πχ που εχω 80 και δεν επαρκουν για την περιοχη φιλετο που θελω (όταν παω τα 100 θα ελπιζω) τα μαζεψα για χρονια σε χωριο ακριτικου νησιου (δεν πηρα ποτε αποσπαση σε γραφειο)..και στην τελικη ειδα πολλες περιπτωσης με μορια για την πλακα (20) να τα μαζευουν με αποσπασεις στο υπουργειο..και το πιο σημαντικο από όλα το πως μαζεψε ο καθενας τα μορια τους ηταν κοινος κανονας παιχνιδιού για ολους..δηλ ολοι αν θελανε χτυπουσαν οργανικη καστελοριζο και μετα γραφειο θεσσαλονικη..με τις υποχρεωτικες μετατάξεις όμως καποιες ομαδες παικτων ειχαν απλα χασει τη σειρα τους και εβλεπαν τους αλλους να παιζουν μονοι τους.γιατι εγω οντας αθμια και οσοι θεωρησαν ότι καλυφθηκαν με εθελοντικες (εχοντας τη σιγουρια των πολλων μοριων) να μη συμμετασχουν στο παρτυ?
Δύσκολα να αποκατασταθεί η αδικία αν δε γίνει κάτι συνολικό τώρα.Νομίζουν κάποιοι ότι αν κουκουλωθούν όλα κάτω από το χαλί, θα ξεχαστούν.Το κλίμα στα Δημοτικά θα είναι άσχημο. Πολύ άσχημο για τους μεταταγμένους και δε θα βρίσκουν πουθενά αποκούμπι.Όλα δικά μας δε γίνεται να τα έχουμε.Και σύμφωνοι, όλοι δεν μπήκαν πλαγίως, αλλά θα την πληρώσουν όλοι. Γιατί η ρετσινιά δεν κάνει διακρίσεις.Γιατί ήταν η φύση της διαδικασίας τέτοια που δεν έχουν σημασία τα πρόσωπα αλλά το αποτέλεσμα που βγήκε.Τώρα και αποκατάσταση ή ποτέ (και ανεπίσημο ξεσκέπασμα από εμάς)
Νομικέ έχεις κουράσει τους πάντες με την εμμονή σου να μην αλλάξει τίποτα και να μην δημοσιοποιηθεί τίποτα γράφεις γράφεις γράφεις...βραχνάς σου έχει γίνει ο rollo Μια ερώτηση μόνο: εκτός από συγνώμη (κάθε δυο μηνύματα ζητάς και από μία από όλους τους αμαρτωλούς) θες να υπογράψουμε και κάτι σε έντυπη μορφή; Σύνταξέ το και εμείς θα το υπογράψουμε να εξιλεωθούμε απέναντί σου.... εμείς εδώ βλέπεις πως κρατάμε ένα επίπεδο και δεν κάνουμε αναφορές σαν αυτά που σου κάνουν σε άλλα νήματα....(πυρηνική φυσική και σχάσεις, καθώς και ανταλλαγή φρασεολογίας που δεν συνάδει με εκπαιδευτικούς) Αυτό δεν σημαίνει πως θα μονοπωλείς το αλάθητο με νομιμοφανή μέσα (σαν τη νομιμοφανή διαδικασία των Λασκαρομετατάξεων) δικαίωμά μας και ευθύνη μας η οποιαδήποτε δημοσιοποίηση στοιχείων.... Όχι βέβαια στο συγκεκριμένο νήμα-σεβόμενοι τους κανόνες του- αλλά εκεί που θα εξυπηρετηθεί ακριβώς η διαφάνεια.... Υπάρχουν τέτοιες δυνατότητες αγαπητέ μου και είναι καθόλα νόμιμες, το στενό μαρκάρισμα λοιπόν που κάνεις δεν αποδίδει....Χαλάρωσε λίγο συνάδελφε και όλα θα βρουν το δρόμο τους.
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια« Απάντηση #13639 στις: Μάρτιος 19, 2015, 07:54:22 μμ »• Παράθεση• ΤροποποίησηΠαράθεση από: rollo_tomassi στις Μάρτιος 19, 2015, 03:25:38 μμ'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''ΜΕΤΑΞΕΙΣ1 Απόσπασματα από ανακοίνωση Αιρετού ΑΠΥΣΔΕ 17 Αυγούστου 2013( δεν βάζω όνομα, δεν έχει σημασία)Τι απέγιναν οι αιτήσεις για μετάταξη καθηγητών ειδικοτήτων στην Α/θμια Εκπαίδευση; Απ. Οι μετατάξεις αυτές θα γίνονταν με άλλο νομικό πλαίσιο. Οι περιφερειακές διευθύνσεις είχαν προσδιορίσει τα κενά, τα ονόματαστάλθηκαν στον υπουργό για υπογραφή και τα πάντα ακυρώθηκαν τελευταία στιγμή (δείτε την απάντηση του Γκλαβά στον Πανελλήνιο Επιστημονικό Σύλλογο Θεατρολόγων http://agonsysp.blogspot.gr/2013/08/blog-post_9813.html και το ενημερωτικό 13 των αιρετών ΚΥΣΔΕ,Καλομοίρη Γρ., Φιρτινίδη Χρ.http://agonsysp.blogspot.gr/2013/08/blog-post_4.html)Γ. ΠΑΓΙΔΕΣ 1) Οι θέσεις στην Α/θμια Εκ/ση αφορούν κατά κύριο λόγο στα Ολοήμερα Δημοτικά με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) (δείτε στο http://agonsysp.blogspot.gr/2013/08/blog-post_2419.html). Το πρόγραμμα όμως των ΕΑΕΠ είναι ενταγμένο στα ΕΣΠΑ, έχει ημερομηνία λήξης 31/12/2015 και συγκεκριμένη χρηματοδότηση 107 εκ. ευρώ (ΥΠΔΒΜΘ -ναι έτσι το λέγανε τότε- 24-12-2010 αρ. πρωτ. 27546). Οι θέσεις αυτές θα είναι οργανικές; Τι θα γίνουν οι θέσεις αυτές μετά τη λήξη του προγράμματος; 2) Οι διοικητικές θέσεις στις Διευθύνσεις (κενές, κενούμενες, συνιστώμενες και τα παραμύθια της … Χαλιμάς!!) ΑΛΗΘΕΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ; Π.χ. ειδικότητες που χρειάζονται, πλήθος θέσεων ανάλογα με τον αριθμό σχολείων και εκπαιδευτικών κάθε Διεύθυνσης… ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗΣ Α/ΘΜΙΩΝ ΚΑΙ Δ/ΘΜΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ; ΠΟΙΟΣ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΑΥΤΈΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ ή ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΦΩΣΤΗΡΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ; ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η εγκύκλιος των μετατάξεων είναι ένα υποπροϊόν της μνημονιακής πολιτικής με νομικό πλαίσιο που ξεφεύγει από την ισχύουσα νομοθεσία της εκπαίδευσης, ποντάρει στην πλύση εγκεφάλου που δέχεται όλο το καλοκαίρι η ελληνική κοινωνία με διαθεσιμότητες-απολύσεις κλπ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΟΣΩΝ ΜΕΤΑΤΑΓΟΥΝ.(Υπάρχουν και άλλες να ψάξεις)2. Δεν μπαίνω στο κόπο να σχολιάσω τις καινοφανείς και κενο-φανείς απόψεις σου περί μορίων. Τούτο μόνο θα γράψω: Έχουν γίνει καταγγελίες επι καταγγελιών και εσύ δηλώνεις οτι θα κοινοποιήσεις μόρια που όντως ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ είναι λάθος γιατί είναι μόρια μεταθέσεων και θα κρατήσεις ο,τι εσύ νομίζεις σωστό!!!! Εσύ κρίνεις, δική σου η ευθύνη.3. Δεν αντέχει σε καμία κριτική.----Συνάδελφοι 2 ταχυτήτων; Ναι. Προφανώς. Υποκλίνομαι στην δικαιοσύνη ή εκδίκηση καλύτερα;;Προσοχή, δε λέω να μην είμαστε στα ίδια σχολεία Μέγας είσαι Κύριε και θαυμαστά τα έργα σου!!! Πάλι καλά.....ΥΓ. Οφείλω να σημειώσω ότι στην επαρχία όπου ζω και εργάζομαι χρόνια, η συνεργασία μετατασσόμενων και μη είναι άριστη και ουδείς καταφέρθηκε εναντίον ουδενός. Είμαστε αρκετοί και από όλες τις ειδικότητες. Ζητώ και δέχομαι την ανακοίνωση των μορίων ΜΟΝΟ από το ΥΠΑΙΘ ή από τις ΔΙΔΕ. Κανένας ιδιώτης δεν έχει δικαίωμα να διακινήσει προσωπικά στοιχεία κατά το δοκούν.
Νόμιμε. Από ένα σημείο και μετά αυτό λέγεται εμμονή.Πως βγάζεις το συμπέρασμα ότι επειδή εγώ προβλέπω ότι θα υπάρχει άσχημο κλίμα για τους μεταταγμένους, αποδέχομαι τη συλλογική ευθύνη, μόνο εσύ γνωρίζεις.Θα βρίσκομαι σε όλα τα σχολεία ταυτόχρονα να κράζω;Τα στοιχεία τα έχω έτοιμα. Έφαγα μια μερούλα και διόρθωσα 20-30 άτομα. Όπως προέβλεψα αυξήθηκαν και 2 πλεονάσματα αλλά δεν υπάρχει στους ΠΕ05 στη Β Αθηνών.Το ξαναλέω. Δεν έχω μίσος ούτε τάση εκδίκησης για κανέναν και για το λόγο αυτό προτείνω τη διαδικασία που προτείνω. Δε θα την ξαναπώ.Τέλος, αν θέλεις να παίζεις με τις παραθέσεις μάθε να τις κάνεις σωστά γιατί έτσι όπως τα γράφεις φαίνεται να λέω εγώ σχόλια που εχεις πει εσύ. Το 90% των παρακάτω δεν το έχω πει εγω και τα παραθέτεις ως να τα είπα εγώ. Διόρθωσέ το γιατί θα κάνω αναφορά για παραποίηση. Έχεις κάνει ένα mix grill αναρτήσεων>>>Μεσαίωνας είναι η μη δημοσίευση μορίων, στην εποχή του myschool και του edatacenter>>>Δεν κρατάω κακία σε κανέναν, αλλά δεν πρόκειται να ανεχθώ να παραποιείτε την πραγματικότητα και να αποπροσανατολίζετε τη συζήτηση. Προσωπικά μιλάω με στοιχεία και με πίνακες. Το ΣΤΕ θα αποφασίσει.@gkgian Έτσι σου 'πανε να λες; Το συνηθίζω; Έτσι σας αρέσει να εκφράζεστε; Μήπως αποκαλύπτεις το τι κατά βάθος πιστεύεις ότι έχεις κάνει σε άλλους συναδέλφους;Τα όσα δημοσιεύω και πρόκειται να συνεχίσω να δημοσιεύω έχουν έναν και μόνο σκοπό. Να δυσκολέψουν την όποια προσπάθεια συγκάλυψης.
... Σας φαίνεται να μην ξέρω τι σας λέω ...... ΕΤΕΛΕΙΩΣΕ ...
Αυτό που δε θέλεις να δεχτείς είναι ότι εγώ προτείνω διαδικασία αποκατάστασης όσων αύριο μεθαύριο θα δέχονται αδίκως τα πυρά. Το ίδιο θέλουμε και οι 2, απλά εσύ νομίζεις ότι ράβω κουστούμι στα μέτρα μου, εγώ πιστεύω ότι φοβάσαι (πιθανότατα αδίκως αν εφαρμοστεί αυτό που πρότεινα).Το έχω ξαναπεί, δεν έχω τα μόρια για να πάρω μετάταξη στην περιοχή μου. Ίσως κάπου πιο κοντά, αλλά δεν είναι δίκή μου πρωταρχική επιδίωξη αυτή. Αλλά δε δέχομαι να γεμίσει η περιοχή που θέλω να πάω με χαμηλομοριούχους, ενώ υπάρχουν άλλοι (των εθελοντικών) γειωμένοι κανονικά.Αυτό που παράθεσα περιέχει σχόλια - απαντήσεις που έκανες εσύ σε μένα και φαίνεται σαν να τα είπα εγώ.Αν το έκανες κατά λάθος πρόσεξε να μην ξαναγίνει. Γιατί εσύ κι εγώ μπορεί να το καταλαβαίνουμε αλλά ο τρίτος δε γυρίζει 30 σελίδες πίσω να δει τι είχαμε πει (όταν δε γίνεται σωστά η παράθεση)