Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - lio

Σελίδες: 123 ... 8
1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« στις: Μάρτιος 09, 2007, 01:22:03 μμ »
Α, και εκπαιδευτικοί είμαστε, δεν είναι ωραία εικόνα η ατονική και ανορθόγραφη γραφή (λάθος έγραφα τόσο καιρό "λογίδριο", το διαπίστωσα τώρα που άνοιξα Τεγόπουλο... ας μου το έλεγε κάποιος να διορθωθώ πιο γρήγορα)

Δε θα γίνουμε και αγενείς χωρίς λόγο space oddity. Εξάλλου ούτε φιλόλογος είσαι, ούτε δασκάλα, ούτε νηπιαγωγός. Αυτές πια, αν δεν ξέρουν γραφή κι ανάγνωση, τότε μένει να μας πουν τι είναι αυτό που τέλος πάντων γνωρίζουν, ώστε να δικαιολογούν και τον τίτλο τους ως επιστήμονες.

2
ναι,υπάρχει σχέση!Όταν μάθω περισσότερα,θα σε ενημερώσω,keep in touch:)Και γω απο γνωστή μου το έμαθα.!

3
Θα σας παρακαλούσα πολύ να μην συνεχίσετε άλλο τις αντιπαραθέσεις!
Και εσύ sophie, αλλά και εσύ lio!
Αν έχετε να πείτε κάτι προσωπικό, υπάρχουν και τα προσωπικά μηνύματα.
Ευχαριστώ!

Με την σειρά μου θα παρακαλούσα να μην βγαίνουμε από το θέμα.Δεν θα επιθυμούσα να δεχθώ άλλες προσωπικές επιθέσεις με τη μορφή pm.Ευχαριστω

4
αν δεν σου κάνει κόπο, διόρθωσε το "Ζήτω ο Λεοναρτο Ντα Βιτσι" που έχεις ως υπογραφή... ;)

Θα σε παρακαλούσα να μην ξεφεύγεις από το θέμα με διάφορα δευτερεύοντα θέματα (όπως τη λέξη συναδέλφισσα, ή την υπογραφή μου) που είναι το εξής ένα:

ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ, ΌΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΙ ΠΟΝΑΕΙ.

5
Ηρεμία και θετική σκέψη και όλα θα πάνε καλά.

Όντως ηρεμία και θετική σκέψη. Και ίσως και μερικές βαθιές αναπνοές. Ας βαδίσουμε αδελφωμένοι αυτές τις δύσκολες ώρες. Ας αλλάξουμε τον τίτλο του topic σε:

ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ, ΌΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΙ ΠΟΝΑΕΙ.



6
Ηρεμία και θετική σκέψη και όλα θα πάνε καλά.

Όντως ηρεμία και θετική σκέψη. Και ίσως και μερικές βαθιές αναπνοές.

7
Σ'ευχαριστώ για τους συναδελφικούς χαιρετισμούς,αν και δεν χρειαζόταν για δεύτερη φορά!Μου τους έχεις ξαναστείλει και σε πιο προσωπικό επίπεδο... ;)

Θα σε παρακαλούσα (να μην θεωρηθεί αυτό ως επίπληξη) να εφαρμόσεις τους στοιχειώδεις κανόνες της γραφής. Μετά το κόμμα ή την τελεία πατάμε space, ώστε να είναι το κείμενο αν μη τι άλλο ευανάγνωστο.

8
Σαν επιστήμονας θα έπρεπε να ξέρεις ότι η λέξη είναι ο/η επιστήμων,οπότε το "επιστημόνισσα" δεν υφίσταται. ;))

Γιατί όχι, συντρόφισσα; Μάλιστα, τώρα που το σκέφτομαι, πολύ θα το ήθελα να επανέλθει ο όρος. Να υποθέσω ότι η ευαισθησία σου δεν είναι και τόση, αφού άνετα ανέχεσαι τον ανορθόγραφο ή το greeklish, δεν συγχωρείς όμως ένα τόσο μικρό παράπτωμα όπως την κατάληξη σε –ισσα; Ας είναι.

Σε χαιρετώ με συναδελφικούς χαιρετισμούς.

Θα σε παρακαλούσα (να μην θεωρηθεί αυτό ως επίπληξη) να εφαρμόσεις τους στοιχειώδεις κανόνες της γραφής. Μετά το κόμμα ή την τελεία πατάμε space, ώστε να είναι το κείμενο αν μη τι άλλο ευανάγνωστο.

9
Με αφορμή τον τίτλο «ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΕΙΤΑΙ» θέλω εδώ να καταθέσω κάποιες σκέψεις.

Είμαι εκπαιδευτικός στην β’βάθμια εκπαίδευση και κατάγομαι από οικογένεια με παράδοση στην εκπαίδευση (παππούς δάσκαλος, μητέρα καθηγήτρια, αδελφός καθηγητής, κάποιοι θείοι καθηγητές). Έτσι μπορώ να πω ότι έχω συζητήσει πολύ συχνά θέματα γύρω από την εκπαίδευση.

Ο παραπάνω τίτλος λοιπόν, μπορεί να φαίνεται λίγο υπερβολικός σε κάποιους, όμως είναι; Νομίζω όχι. Η ιδιωτικοποίηση της παιδείας θα φτάσει και ως το νηπιαγωγείο. Το ζήτημα είναι να διερευνήσουμε αν θέλουμε ιδιωτικά νηπιαγωγεία ή όχι.

Λοιπόν, νομίζω ότι ειδικά σε αυτή την βαθμίδα, επιβάλλεται να υπάρχουν ιδιωτικά εκπαιδευτήρια. Γιατί να είναι υποχρεωμένος ο γονιός να στείλει το νήπιο στο κρατικό νηπιαγωγείο δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στο κράτος να διαπλάσει το είδος του πολίτη που θέλει; Γιατί όπως δέχεται η ψυχολογία, ο χαρακτήρας διαμορφώνεται στα πρώτα χρόνια της ζωής του παιδιού. Μετά τα 6 χρόνια φίλοι μου είναι πολύ αργά. Πρέπει το νήπιο-πολίτης να μπορεί να επιλέξει πού θα αρχίσει τη μόρφωσή του και όχι υποχρεωτικά να εισπράττει ότι του σερβίρει το κράτος της Ν.Δ. ή του ΠΑΣΟΚ.

Όσο για τις επιστημόνισσες νηπιαγωγούς να μην ανησυχούν. Θα υπάρχουν περισσότερες θέσεις εργασίας και δεν θα περιμένουν το κράτος να τις διορίσει όποτε και εάν αυτό θέλει. Εξάλλου θα είναι καλύτερο κάποια να εργάζεται σε ένα ιδιωτικό νηπιαγωγείο με κύρος (κάτι σαν Harvard του νηπιαγωγείου) παρά σε ένα κρατικό της σειράς.

Και στο κάτω – κάτω ένα άλλο επιχείρημα είναι το γιατί να βγαίνει τόσο συνάλλαγμα από τη χώρα, όταν θα μπορούσε να μείνει εδώ.

10
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« στις: Ιανουάριος 31, 2007, 09:45:52 μμ »
Θα το κρίνουν οι χιλιάδες επισκέπτες του pde._

Να ευχηθώ ολόψυχα οι ΧΙΛΙΑΔΕΣ επισκέπτες να είναι του «ποιοτικού». Στο λέω δίχως ίχνος ειρωνείας.

(υπάρχει βέβαια το θέμα του ποιος δίνει την πιστοποίηση ποιότητας π.χ. ο ΕΛΟΤ? Αλλά και ποιο είναι το πιστοποιητικό π.χ. ISO9001? Δεν συνεχίζω γιατί με την ευελιξία που σε διακρίνει μπορεί να αλλάξεις πάλι το θέμα ;D)

11
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« στις: Ιανουάριος 31, 2007, 05:50:30 μμ »
Άλλαξα τον τίτλο σε «Πληροφορική Γυμνασίου» αφού είχαμε βγει ουσιαστικά εκτός θέματος.  ::)

Αυτό μου θυμίζει λίγο την «τακτική» στα εκάστοτε ιεκ-τει: «αφού δε μπορούμε να τους κάνουμε να πειθαρχήσουν και να πάρουν ΑΠΟΦΑΣΗ ότι αυτό είναι το μάθημα ΑΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ»
ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΨΗΛΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΗΛΑΔΗ  [/b] ;D



12
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αν ήσασταν μαθητές...
« στις: Ιανουάριος 31, 2007, 04:00:15 μμ »
Το τι θα πρέπει η μαθητής να προσδoκεί από τον καθηγητή, τι θα πρέπει ο επισκέπτης σε μια δημόσια υπηρεσία να προσδoκεί από τον υπάλληλο που τον «εξυπηρετεί», τι θα πρέπει να προσδoκεί ο ψηφοφόρος από τον πολιτικό, και γενικά το τι θα ΠΡΕΠΕΙ να προσδoκεί από τον παροχέα μιας υπηρεσίας ο «πελάτης» ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΠΑΡΟΧΕΑ; Να φτιάξει δηλαδή το προφίλ του πελάτη ο παροχέας μιας υπηρεσίας;

Ίσως αυτό να ονειρεύονται οι κάθε λογής ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ διαφημιστές με τα μαρκετινίστικα κόλπα τους, αλλά τουλάχιστο στην εκπαίδευση (ΕΥΤΥΧΩΣ) τέτοιου είδους πρακτικές δεν έχουν την παραμικρή αξία.

Δεν μπορείς να εκπαιδεύσεις τον μαθητή να είναι μαθητής. Μπορείς να τον εκπαιδεύσεις (το πολύ) να γίνει άνθρωπος.
Αντίστοιχα για τον καθηγητή (και για κάθε επάγγελμα) ισχύει ότι δεν μπορείς να τον εκπαιδεύσεις για καθηγητή αν δεν είναι άνθρωπος (για το αντίστροφο βέβαια δεν υπάρχει καμία εγγύηση ;D).

Τα παιδιά στα σχολεία ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΟΥΝ να είναι φυτώρια που θα καλλιεργηθούν με συγκεκριμένες «προδιαγραφές». Εκτός κι αν είναι κανείς τόσο ΞΙΠΑΣΜΕΝΟΣ ώστε να θεωρεί ότι σε μια πιθανή αξιολόγηση του έργου του θα ήταν «σκόπιμο» να έχει θέσει ο ίδιος εκ των προτέρων τα κριτήρια, αν ΤΡΕΜΕΙ  :'( δηλαδή να κριθεί, να αναμετρηθεί με τις αδυναμίες του.

13
Ειδική Αγωγή / Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« στις: Ιανουάριος 24, 2007, 03:35:24 μμ »
... ενώ τα συντριπτικά κατάγματα πτερνών άμφω και η σπασμένη δεξια ποδοκνημική άρθρωση είναι μηχανικό εμπόδιο στο τακούνι, ο κόσμος να γυρίσει ανάποδα).

όλα τα λεφτά ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

14
Ειδική Αγωγή / Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« στις: Ιανουάριος 24, 2007, 03:33:37 μμ »
Βλέπω φτάσαμε αισίως στην 4η σελιδα. Ας όψεται ο μοδερέιτορ που απουσίαζε  ;D(πλάκα κάνω). Δεν σας έχω διαβάσει αλλά είμαι σίγουρη ότι είστε ικανοί-ες να συνεχίσετε για άλλες 500 σελίδες εναντιωνόμενοι στον τίτλο του θέματος, ή παραθέτοντας βιβλιογραφία περί δυσλεξίας. Δεν πειράζει τουλάχιστο τη βρήκα με τις απίστευτες ατάκες της spaceoddity ;D ;D ;D.

Σελίδες: 123 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160713
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 390
Σύνολο: 404

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.