Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τα συστήματα διορισμού στην εκπαίδευση από τη μεταπολίτευση και μετάΟ τρόπος διορισμού των εκπκών στη δημόσια εκπαίδευση άλλαξε αρκετές φορές τα τελευταία 40 χρόνια ,με μακροβιότερο σύστημα διορισμού εκείνο της επετηρίδας.Στο άρθρο 44 του Ν309/76(νόμος Ράλλη) προβλέπεται ότι η πρόσληψη των εκπκών γίνεται από πίνακες πτυχιούχων που συντάσσονται κατ’έτος με βάση τον βαθμό πτυχίου.(Η επετηρίδα ως τρόπος διορισμού των εκπκών υπήρχε από τη δεκαετία του 50 και δεν καταργήθηκε ούτε κατά τη διάρκεια της δικτατορίας ΑΝ 651/70).Η ίδια ακριβώς διατύπωση υπάρχει και στον Ν1566/85 ,τον νόμο-πλαίσιο που κατάργησε τον 309/76.Η επετηρίδα καταργείται,για πρώτη φορά,το 1997 με τον Ν2525/97(νόμος Αρσένη) και καθιερώνεται ο γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ ως το μοναδικό σύστημα πρόσληψης.Δίνεται μεταβατικό στάδιο 5 ετών για την πλήρη κατάργηση της επετηρίδας.Με τον Ν3027/02(νόμοςΕυθυμίου) τροποποιείται εν μέρει ο νόμος Αρσένη και προβλέπεται μικτό σύστημα διορισμών με 75%από το ΑΣΕΠ και 25% από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών,με βάση την προϋπηρεσία.Προβλέπεται ,μάλιστα,ότι αν δεν υπάρχουν επιτυχόντες του ΑΣΕΠ ο αριθμός συμπληρώνεται από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών.Με τον Ν3255/2004(νόμος Γιαννάκου) τροποποιείται ο νόμος Ευθυμίου και τα ποσοστά διαμορφώνονται 60%ΑΣΕΠ 40% Ενιαίος πίνακας αναπληρωτών.Με τον Ν3687/2008(νόμος Στυλιανίδη)προηγείται το 30μηνο στις προσλήψεις,ακολουθεί το 24μηνο και μια επιτυχία στον ΑΣΕΠ ,ύστερα το 40% και τελευταίο το 60% του ΑΣΕΠ.Με τον Ν3848/10(νόμος Διαμαντοπούλου)επανέρχεται το 100% ΑΣΕΠ ,τίθεται όριο στην προϋπηρεσία κι αναγνωρίζονται και ακαδημαϊκά προσόντα για την πρόσληψη(μεταπτ.διδακτορικά).Ο νόμος προβλέπει εφαρμογή από τον πρώτο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ που θα γίνει και μέχρι τότε διατηρεί το μεταβατικό στάδιο 60%-40% του νόμου Γιαννάκου.Με το 60%-40% έγιναν κι οι ελάχιστες προσλήψεις του 2011,12,13,14.Ο νόμος Διαμαντοπούλου δεν εφαρμόστηκε ποτέ καθότι από το 2010 που ψηφίστηκε μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει ποτέ διαγωνισμός του ΑΣΕΠ.
Μέχρι ο Κούλης να μας πει τι θα κάνει, ο Άλεξ θα το ψηφίσει το νομοσχέδιο. Χρειάζεται πίεση με επαναλαμβανόμενες τριήμερες απεργίες και συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας.
(Αν και δεν περίμενα ποτέ ότι θα το λεγα για τη Διαμαντοπούλου)Το πιο δίκαιο σύστημα μέχρι τώρα που έδινε ευκαιρίες σε όλους, μετρώντας και τα ακαδημαϊκά χωρίς να κάνει μονόδρομο το διδακτορικό.Και γι αυτόν τον λόγο, εξ άλλου δεν το εφαρμόζουν και φέρουν το έκτρωμα, δήθεν προσπαθώντας να συμπεριλάβουν και τους μηδενικής και τους πολύτεκνους και τους εχοντες προϋπηρεσία: προεκλογικά τερτίπια, μικροκομματική πολιτική εις βάρος των εκπαιδευτικών και της εκπαίδευσης.Κλείνουμε το μάτι στα πανεπιστήμια ανοίγοντας κι άλλο το πελατολόγειο με τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά και ανοίγουμε τον δρόμο στις απολύσεις μέσω της αξιολόγησης στη δημόσια εκπαίδευση (γιατί πλέον το μεταπτυχιακό θα ναι απαραίτητη προϋπόθεση και για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς).p.s. και στον γραπτό ΑΣΕΠ υπήρχαν φροντιστήρια, αλλά 1. δεν ήταν προσόν η φοίτηση για τον διορισμό 2. μπορούσες να γράψεις καλά και να διοριστείς χωρίς να πας στο φρονιστήριο.
τα μόρια οποιουδήποτε ασεπ θα μετρήσουν τελικά. Δεν θα χρειαστεί καν τροπολογία στην ολομέλεια .Θα προκύψει από τη διαβούλευση και ήταν σχεδιασμένο από πριν.Απλά θα συζητηθεί στην Ε.Μ.Υ
Τσίμπησε ο πρώτος.
Δεν είμαι εναντίον της προσμέτρησης των μορίων του ΑΣΕΠ, αλλά θα ήταν χρήσιμο να μας πεις, αν γνωρίζεις, τον τρόπο με τον οποίο θα δικαιολογηθεί η προσμέτρησή τους σε μοριοδοτικό διαγωνισμό. Ως ένα παραπάνω προσόν για όσους πήραν πτυχίο στο παρελθόν και πρόλαβαν να δώσουν γραπτό διαγωνισμό; Σε μία τέτοια περίπτωση τι θα ισχύσει για όσους πήραν πτυχίο από το 2008 και μετά; Θα συμμετέχουν στη διαδικασία με ένα κριτήριο λιγότερο;