Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δηλαδή συνάδελφε ο βαθμός πτυχίου θα είναι κατα πολύ πάνω και θα κατέβει το μεταπτυχιακό;για τους ασεπ ειπώθηκε κάτι;
Κάτι πρέπει να κατέβει, γιατί αλλιώς δεν βγαίνουν 120.Υποθέτω πως ισχύει το 120-120.
πτυχίο απο 20 μόρια 25 μόριαδεύτερο πτυχίο απο 16 μόρια 8 μόριαμάλλον δεύτερη ξένη γλώσσα ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ
Μάλλον τσάμπα μιλάμε για τα μόρια, τους συντελεστές και τα προσόντα. Δεν πρόκειται να εφαρμοστεί τέτοιος νόμος. Αποδείχτηκε ότι αποτελεί ένα προεκλογικό πυροτέχνημα. Όλα γίνονται γίνονται στο πόδι. Κανένας διάλογος δεν έγινε. Οι εκπαιδευτικοί δεν πήραν μέρος σε κανένα διάλογο. Η διαβούλευση έγινε για τα μάτια. Αλλαγές γίνονται στο σχέδιο μόνο από τις πιέσεις των γνωστών λίγων ομάδων. Ο υπουργός καθυστέρηση κατά ένα ολόκληρο χρόνο να ξεκινήσει τις διαδικασίες για ένα νέο νόμο. Ακόμα και να ψηφιστεί δεν θα εφαρμοστεί είτε λόγω εκλογών, είτε λόγω χρόνου είτε γιατί κάποια στιγμή η πολιτική ηγεσία θα καταλάβει ότι το ισοζύγιο είναι αρνητικό. Να το πω απλά ισχύει το ΄΄πήγαμε για μαλλί και βρεθήκαμε κουρεμένοι΄΄.Σήμερα στη συγκέντρωση και πορεία των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας στο νομό μας αποφασίστηκε ομόφωνα να αφήσουμε τις μοριοδοτήσεις και τις προτάσεις και να ζητήσουμε απλά την απόσυρση του νόμου. Το ίδιο θα γίνει σε όλη της Ελλάδα από πληροφορίες που προκύπτουν από τις συζητήσεις και τα ΜΜΕ.Αξιοσέβαστες συναδέλφισσες και συνάδελφοι με όλο το σεβασμό για τα όποια δικαιώματα και προσόντα που έχετε, θα πρέπει να σκεφτούμε και την επόμενη μέρα. Ένας τέτοιος νόμος θα οξύνει τις παθογένειες του συστήματος επιλογής των εκπαιδευτικών. Θα ευνοηθούν μόνο οι λίγοι που πιέζουν για τους λιγοστούς διορισμούς που θα γίνουν. Δεν θα υπάρχει αξιοκρατία. Θα έχουμε συνεχώς ανατροπές με νέες τροποποιήσεις και εισαγωγή ουρανοκατέβατων που θα εμφανίζονται μπροστά σας κάθε 2 ή 3 χρόνια και η θέση όσων δεν έχουν χρόνο χρήμα και άλλο ήθος θα γίνεται χειρότερη στον πίνακα...αναπληρωτών. Η ιστορία της κατάλυσης του νόμου Αρσένη με τους πολλούς πίνακες και τις αλλαγές στις μοριοδοτήσεις αυτό έχει διδάξει. Ας μην κάνουμε για ακόμα μία φορά το ίδιο λάθος. Ναι σε ένα σύστημα που θα προκύψει από μεγάλη συνεργασία όλων μας και την συγκατάθεση όλων των κομμάτων αν θέλουν να καταργήσουν αυτό που κατέλυσαν.
Εάν την απαντήσω αυτή την ερώτηση είναι αντικειμενικός δείκτης αν έχω τις απαιτούμενο γνωστικό επίππεδο π.χ. ως μαθηματικός ή εάν έχω υπόβαθρο στις παιδαγωγικές θεωρίες για να μπω στην τάξη του δημόσιου σχολείου να διδάξω? Υπάρχει άραγε αυτή η ερώτηση σε άλλα εκπαιδευτικά συστήματα στον ανεπτυγμένο κόσμο στα συστήματα αξιολογσης εκπαιδευτικού προσωπικού? Παίρνει άραγε ο Αμερικάνός, Γάλλος, Γερμανός υποψηφιος εκπαιδευτικός μόρια επειδή έχει 1 παιδί ή 2 ή 7? Που ακριβώς στηριζονται αυτά και τα αλλάζει κιολας τα μόρια ο υπουργός μέρα παρά κάθε μέρα. Προφανώς ο υπουργός έχει βρει ερευνητικά δεδομένα που αγνοοουν ΟΛΟΙ οι άλλοι και έχουν βγαλει αξιοπιστα ποσοτικά αποτελέσαματα παγκοσμιως . 0 παιδιά=καθόλου μόρια=κακός δάσκαλος1 παιδί=3 μόρια= μέτριος δάσκαλος2 παιδιά=6 μόρια=καλός δάσκαλος3 παιδιά=9 μορια=πολύ καλός δάσκαλος4 παιδιά=12 μόρια=άριστος δάσκαλος. Βάση του ελληνικού υπουργείου Παιδείας, είμαι λοιπόν συνάδελφε μία κακιά δάσκαλα-που μπορεί και να είμαι, κανείς δεν ξέρει. Το ελληνικό κράτος μόνο το ξέρει , το κατάλαβε, γιατί δεν έχω παιδιά. Ελπίζω κάποια στιγμή να με ευλογησει ο θεός και να κάνω. Υπάρχουν όμως και άλλες γυναίκες εκπαιδευτικοί που δεν έχουν παιδιά. Γιατί δεν μπορούν να κάνουν. Τις τιμωρσε η φύση. Και τώρα έρχεται με νόμο να τις τιμωρησει και ο υπουργός παιδείας. Περνανε κατάθλιψη, αντιμετωπίζουν ρατσισμό στη γειτονιά κλπ, τώρα και από το Υπουργείο Παιδείας. Δεν ειναι ΚΑΝ ποσοστωση αυτο που προτεινει για ευάλωτες ομάδες. Ειναι ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ για όποιον ΜΠΟΡΕΙ να κάνει παιδιά. Δυο καηγορίες: ΜΠΟΡΕΙΣ /ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ.