Σύνολο ψηφοφόρων: 55
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε forum Μαθηματικών έχουν δώσει τις παρακάτω. http://www.mathematica.gr/forum/viewtopic.php?f=26&t=366&start=60Και τα Φροντιστήρια Κολλιντζάς http://www.kollintzas.gr/Θέματα%20εκπαιδευτικων%202007.htmέδωσαν απάντηση και έχει διαφορά στο 2επιλογής
Δεν ξέρω τί θα λάβει το ΑΣΕΠ ως ορθό, όμως η γνώμη μου είναι ότι όταν μιλάμε για κύλινδρο ή κυλινδρικό δοχείο/χωρίο/κουτί κτλ τότε μιλάμε για τον κλειστό από παντού κύλινδρο ΕΚΤΟΣ εάν αναφέρεται ΡΗΤΑ στο πρόβλημα! Όλα τα βιβλία έχουν μόνο τον τύπο (κλειστού από παντού) κυλίνδρου. Τον άλλο για τον ανοικτό κύλινδρο τον βάζουν (όπου το βάζουν) για να ελέγξουν εάν τα παιδιά έχουν κατανοήσει το πώς προκύπτει ο τύπος του εμβαδού του (κλειστού από παντού) κυλίνδρου. Εξάλλου κυλινδρικό δοχείο θεωρείται ένας κυλινδρικός καυστήρας καυσίμων που είναι κλειστός από παντού ή ένα κουτάκι αναψυκτικού επίσης κλειστό από παντού. Ίσως η παρανόηση να οφείλεται στο ότι ίσως να έχουμε συνηθίσει στην καθημερινή μας ζωή να θεωρούμε το δοχείο, ανοικτό από πάνω (μάλλον σκεφτόμαστε ένα ποτήρι που το χρησιμοποιούμε καθημερινά?).Συμπερασματικά θεωρώ σωστό το (γ) αποδεχόμενος ότι το κυλινδρικό αυτό δοχείο είναι κλειστό από πάνω αφού ΔΕΝ αναφέρεται κάτι διαφορετικό! Ένας κλασσικός κύλινδρος δηλαδή! Είμαι περίεργος να δω τί θα δώσει το ΑΣΕΠ ως σωστή... Σε κάθε περίπτωση συμφωνώ ότι το ερώτημα όπως διατυπώθηκε είναι φάουλ λόγω των παρανοήσεων που δημιουργήθηκαν. Προφανώς ήθελαν να πεταξουν κι άλλο κόσμο έξω (ή δεν κατάλαβαν καν ότι η απάντηση (α) αντιστοιχούσε στον ανοικτό από πάνω κύλινδρο! Απλά έβαλαν μερικές απαντήσεις για να συμπληρώσουν τις πιθανές απαντήσεις χωρίς όμως να κάτσουν να ελέγξουν κάτι παραπάνω...Αλέξανδρος
Πάντως πιστεύω ότι τα φετινά πλησιάζουν πιο πολύ στο τι πρέπει να ζητείται από Μαθηματικούς, δηλαδή ασκήσεις που είναι ένα κλικ πάνω από αυτές που λύνουν τα παιδιά.