0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μην το θέτεις έτσι στεγνά. Το πιο σωστό ερώτημα είναι αν θέλουμε πραγματικά την πρόοδο των παιδιών. Έτσι δε λέει η υπουργός μας; Για το ηθικό μας χρέος; Αυτή το έκανε το χρέος της. Αύξησε τον αριθμό των μαθητών, αλλά ψήφισε αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Σειρά μας να βάλουμε πλάτη κι εμείς για μια φορά. Συνέχεια το υπουργείο σηκώνει το βάρος. Ας βοηθήσουμε κι εμείς λίγο. Κι ας αυξηθεί επιτέλους κι αυτό το ωράριο λίγο. 24 ώρες; Όταν στον ιδιωτικό τομέα δουλεύουν 50ωρα; Ε όχι. Κι αυτή η παράταση του έτους καλό είναι να γίνει μόνιμη. Κι εμείς να μη τελειώνουμε τέλος Ιουνίου. Πού ακούστηκε 2 μήνες διακοπές;;; Ας καθόμαστε τον Ιούλιο να κάνουμε εκθέσεις και προγραμματισμό. Μας πληρώνουν, δε μας πληρώνουν; Τώρα που το σκέφτομαι, είναι καλή περίοδος ο Ιούλιος να αναζητούμε και χορηγίες...
Έχουν γραφτεί δεκάδες σελίδες με σαφείς σαφέστατες ακόμη κι εκτενείς και σε βάθος απαντήσεις στο ερώτημα αυτό από πάμπολλα μέλη. Μην ανακυκλώνετε τα ίδια.
... δεν υπάρχει πρόταση επί του "πώς" της αξιολόγησης. Στην καλύτερη, οι περισσότερες ασχολούνται με το "τί" και "ποιοι" και οποιαδήποτε αναφορά στον προβληματικό σχεδιασμό / ελλείψεις της εγκυκλίου, ....
leon, έχεις μεγάλο δίκιο αλλά, αν θα δεις τις περισσότερες αναρτήσεις, δεν υπάρχει πρόταση επί του "πώς" της αξιολόγησης. Στην καλύτερη, οι περισσότερες ασχολούνται με το "τί" και "ποιοι" και οποιαδήποτε αναφορά στον προβληματικό σχεδιασμό / ελλείψεις της εγκυκλίου, όταν αναφερθεί κάποιος εκεί ή αν τολμήσει και πει "όχι έτσι", αντιμετωπίζεται σαν αρνητής της ιδέας της αξιολόγησης. Λογικό είναι λοιπόν, να μπερδευτεί κάποιος κ' να ρωτήσει πάλι το "αν θέλετε την αξιολόγηση" εν γένει. Λογικό και θλιβερό για το συμπέρασμα που προκύπτει από την ποιότητα του αντίλογου (γιατί διάλογος, δεν είναι) και την αντίληψη κάποιων συμμετεχόντων (και από τα δύο στρατόπεδα).
https://www.tovima.gr/2019/03/19/finance/eurostat-ogdoi-i-ellada-se-dapanes-gia-syntakseis-kai-amyna/... Νομίζω με την ρομφαία των ΦΕΚ αναβαθμίζεις τα πάντα... όταν δεν σου περισσεύει ούτε cent για τα σχολεία μιας και τα περισσότερα πάνε σε συντάξεις, rafale και φρεγάτες το μόνον που σου απομένει είναι να βάζεις τους εκπαιδευτικούς να επισημαίνουν τα προβλήματα, τα οποία μιας και δεν υπάρχουν πόροι, θα βελτιωθούν από τις ευγενικές χορηγίες της coca cola... τουλάχιστον η όλη ιστορία κρύβει προσδοκίες... είναι ωραία να κάθεσαι με τις ώρες να συντάσσεις εκθέσεις, για να πάρεις μία κατάταξη στην λίστα με τα περισσότερα ή τα λιγότερα προβλήματα και μετά να διαπιστώνεις πως η μοίρα σου το είχε να διδάσκεις σε σχολική μονάδα με προβλήματα τα οποία θα συνεχίσουν να υπάρχουν... και στο βάθος... πολύ βάθος για όλα φταίει ο τρόπος που διδάσκεις ρε καημένε... με μεθόδους της δεκαετίας του 60 σε σχολικές αίθουσες του 40'... αυτό φταίει τελικά... ότι δεν χρησιμοποιείς και άλλα μέσα στην διδασκαλία σου... γι' αυτό τόσο χαμηλές επιδόσεις των παιδιών στις εξετάσεις... αποφεύγεις την αξιολόγηση; Είσαι τεμπέλης, άχρηστος και ακατάλληλος για αυτό που κάνεις... αρκεί να συντάσσεις εκθέσεις με δείκτες στο ΙΕΠ και να έχεις τουλάχιστον πέντε έξι μεταπτυχιακά και ένα διδακτορικό, να κάνεις μάθημα με λαπτοπ και τότε... ναι μόνον τότε θα δείτε τις επιδόσεις όλων των μαθητών ανά την επικράτεια να εκτοξεύονται... είναι δυνατόν να έχεις επαγγελματική εκπαίδευση ως εκπαιδευτικός και οι μαθητές σου να μην πετάνε; Και ας είναι το σχολικό εγχειρίδιο του 80'... και ας είναι το σχολείο σου του 40' και είναι τίγκα στην μούχλα... εσύ είσαι καλά καταρτισμένος, ο μαθητής γράφει καλά στις εξετάσεις και ας μην έχει τους καλύτερους ιδιαιτεράδες και στα μάτια της πολιτείας είσαι γιάπης πετυχημένος εκπαιδευτικός σε ένα αποδοτικό σχολείο με καλούς δείκτες... απλά πράγματα... αυτή η ΟΛΜΕ και οι ερασιτέχνες εκπαιδευτικοί έχουν ρημάξει την παιδεία... επιτέλους γίνεται ένα βήμα προς το "μέλλον"... και κάποιοι γκρινιάζουν που θα αφιερώσουν λίγο χρόνο για να αυτοβαθμολογηθούν... "c'est tragique"
Εξωτερική αξιολόγηση.Πηγαίνει η ειδική ομάδα της εξωτερικής αξιολογησης στο σχολείο, καταγράφουν εάν και σε ποιο βαθμό έχουν ικανοποιηθεί τα αιτηματα που εθεσε το σχολείο μεσα απο την εκθεση του διευθυντή, πιθανόν να εντοπίσουν ή οχι και άλλα τα οποια τα καταγράφουν και στη συνεχεια αξιολογητες συντονιστες μπαινουν και στις αιθουσες για την αξιολογηση στο μαθημα των εκπαιδευτικων.
Δηλαδή το Υπουργείο θα έχει λύσει τα αιτήματα και μετά θα έρθουν οι αξιολογητές να δουν αν ικανοποιήθηκαν τα αιτήματα; Δηλαδή θα τολμήσει ο αξιολογητής να ρίξει το φταίξιμο σε κάποιον άλλο εκτός από το σχολείο;;;;;;; Τι άλλο θα διαβάσω πρωινιάτικα....
Πολυ ευκολα δυσανασχετεις για αυτοεξηγουμενα πραγματα, δεν θα σε φορτωσει κανεις με προβληματα που δεν σου αναλογουν, δεν υπαρχει τετοιος φοβος.Υπαρχουν θεματα που για τη μη υλοποιηση τους την ευθυνη φερει η σχολικη μοναδα και θεματα των οποιων η υλοποιηση αφορά το Υπουργείο κεντρικα.
... Μάντεψε ποιους κατηγόρησαν οι γονείς. Το υπουργείο ή το σχολείο.
... Υπάρχει ο ρομαντισμός, υπάρχει και το ροζ συννεφάκι κι η αφέλεια
... Εκεί που σταματάει η λογική ξεκινάει το Υπουργείο Παιδείας κι η ελληνική κοινωνία. Κρίνετε με τα υπάρχοντα δεδομένα και με την εμπειρία μέχρι τώρα, όχι με αυτά που θα έπρεπε και θα θέλαμε να ισχύουν.
Σε σχολείο που είμαι. Άδεια ευπαθούς ομάδας (εγκυμοσύνη αναπληρώτριας) που δηλώθηκε από Νοέμβριο από το σχολείο. Κλείνουμε για τηλεκπαίδευση, κάνει κανονικά μάθημα η αναπληρώτρια στην τάξη της. Ανοίγουμε κανονικά μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων, χωρίς δάσκαλο η τάξη για 1 μήνα και βάλε, γιατί το υπουργείο έλεγε ότι μόνο με 3μηνης σύμβασης μπορεί να αντικατασταθεί, μιας κι είναι άδεια ευπαθούς ομάδας. Έλα μου όμως που από τον Νοέμβριο δεν είχαν κάνει άλλη φάση 3μηνιτών. Μάντεψε ποιους κατηγόρησαν οι γονείς. Το υπουργείο ή το σχολείο. Υπάρχει ο ρομαντισμός, υπάρχει και το ροζ συννεφάκι κι η αφέλεια. Εκεί που σταματάει η λογική ξεκινάει το Υπουργείο Παιδείας κι η ελληνική κοινωνία. Κρίνετε με τα υπάρχοντα δεδομένα και με την εμπειρία μέχρι τώρα, όχι με αυτά που θα έπρεπε και θα θέλαμε να ισχύουν.
Παρόμοια κατάσταση σε μας σε Λύκειο με πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα και συνάδελφο που δεν μπορούσε να αντικατασταθεί επειδή δεν υπήρχε φάση covid. Οι γονείς δεν μπορούν να μπουν στη διαδικασία να καταλάβουν τι είναι η φάση αναπληρωτών, τι είναι οι προσλήψεις covid, αυτά είναι ψιλά γράμματα που δεν είναι και υποχρεωμένοι να τα καταλάβουν. Γνωρίζουν μόνο ότι η τάδε έμεινε έγκυος και έφυγε και τσακώνονται με τον διευθυντή γιατί τα παιδιά τους δεν διδάσκονται ένα πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα. Φυσικά και βγάζουν αγανάκτηση και θυμό στους εκπαιδευτικούς και όχι στην Υπουργό.
Oι γονείς το μόνο που καταλαβαίνουν είναι οτι σκάνε το μισό μισθο το μήνα στα φροντιστηρια και τα ιδιαίτερα για να περάσουν τα παιδάκια στο πανεπιστήμιο ασχέτως φάσης αναπληρωτών, δεν τους καίει και δεν ασχολούνται, ξεγραμμένο το έχουνε τωρα 40 χρόνια. Μόνο με τη πρωτοβάθμια ασχολούνται, ποιός είναι ο δάσκαλος/δασκάλα -όχι με ειδικότητες τυπου Αγγλικά γιατί και εκεί τα σκάνε, οποτε πάλι δεν ασχολούνται.