*

Αποστολέας Θέμα: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας  (Αναγνώστηκε 2998005 φορές)

0 μέλη και 28 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ioannis00

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 699
    • Προφίλ
Πιθανότατα οι εξελίξεις θα είναι όπως περίπου τις περιγράφει ο mpseg. Οι θέσεις για ελαστικά απασχολούμενους εκπαιδευτικούς  γενικότερα (αναπληρωτές - ωρομίσθιους) θα μειωθούν δραστικά, μέχρι πλήρους εξαλείψεως σε ορισμένες περιπτώσεις.  Όσον αφορά στο ερώτημα του Radius, ήδη απ΄ το 2009, μετά τα πρώτα δείγματα γραφής της νέας ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, έγραφα σ' αυτό το φόρουμ ότι οι συνθήκες εργασίας στην εκπαίδευση θα χειροτερεύσουν θεαματικά.

Στην Ελλάδα, σε αντίθεση με την υπόλοιπη Ευρώπη, παρατηρείται μια ιδιαίτερα αυξημένη ζήτηση για θέσεις εργασίας στην εκπαίδευση, ενώ η προσφορά τέτοιων θέσεων είναι, για διάφορους λόγους, σχετικά περιορισμένη. Το φαινόμενο των "αδιόριστων" εκπαδευτικών που παράγει κοινωνικές εντάσεις και η οικονομική κρίση αποτέλεσαν τις προκλήσεις στις οποίες προσπαθεί να απαντήσει η σημερινή πολιτική του Υπουργείου Παιδείας. Αδυνατώντας να περιορίσει με άλλους τρόπους την αυξημένη ζήτηση που προαναφέρθηκε, το Υπουργείο επιχειρεί να βρει λύση μέσα απ' τη μείωση της ελκυστικότητας των θέσεων εργασίας στην εκπαίδευση.  Σ' αυτό το στόχο, μεταξύ άλλων, κατατείνουν μια σειρά από παρεμβάσεις που επιχειρήθηκαν τα τελευταία χρόνια ή άλλες που συζητούνται ή φημολογούνται:  αυξημένα προαπαιτούμενα διορισμού (παιδαγωγική επάρκεια, εξετάσεις ΑΣΕΠ), μείωση διορισμών, συζητούμενη αξιολόγηση πριν τη μονιμοποίηση και περιοδική επαναξιολόγηση για τη συνέχεια, μείωση του μισθού, συζητούμενη αύξηση των ωρών εργασίας εβδομαδιαία, υποχρεωτική μετακίνηση σε άλλους νομούς - εκπαιδευτικούς φορείς ή και σε φορείς εκτός εκπαίδευσης. Προσωπικά δεν θα με εκπλήξει καθόλου αν το επόμενο διάστημα τεθούν και τα ζητήματα του περιορισμού των διακοπών των εκπαιδευτικών και του αυστηρότερου ελέγχου των  ιδιαιτέρων μαθημάτων διορισμένων εκπαιδευτικών.

Όσον αφορά στους ελαστικά απασχολούμενους εκπαιδευτικούς είναι εύλογο ότι γι’ αυτούς το μέλλον θα είναι ακόμη χειρότερο. Σήμερα υπάρχουν  πολλοί νέοι, στην πλειονότητά τους, επιστήμονες που φυτοζωούν με ελάχιστες ώρες εργασίας εβδομαδιαία στην εκπαίδευση (Ι.Ε.Κ.- Σ.Δ.Ε.- Ι.Δ.ΕΚ.Ε.- Αναπληρωτές- ωρομίσθιοι στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση- Συμβασιούχοι σε Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι.- Ιδιωτικός τομέας). Ο λόγος που δεν αναζητούν άλλη επαγγελματική αποκατάσταση είναι   γιατί οι λίγες αυτές ώρες εργασίας τους δημιουργούν ελπίδες ότι θα καταφέρουν να σταδιοδρομήσουν στο χώρο της εκπαίδευσης και ιδίως ότι κάποια στιγμή θα επιτύχουν το μόνιμο διορισμό τους. Η κατηγορία αυτή είναι που θα δεχτεί τα μεγαλύτερα πλήγματα το επόμενο διάστημα. Δραστική μείωση της προοπτικής μόνιμου διορισμού, των προσφερόμενων θέσεων-ωρών  εργασίας, του μισθού- ωρομίσθιου, γενίκευση του μοντέλου εκπαιδευτικού- ελεύθερου επαγγελματία. Για το τελευταίο,  όσοι γνωρίζουν τα περί ΟΑΕΕ (πρώην ΤΕΒΕ) μπορούν να καταλάβουν ότι ένας εκπαιδευτικός με 10, ας πούμε, ώρες διδασκαλίας την εβδομάδα και ασφάλιση Ι.Κ.Α. μπορεί πιθανόν να επιβιώσει,  με τις ίδιες, όμως, ώρες και ασφάλιση ΟΑΕΕ θα δουλεύει για να πληρώνει τις εισφορές του στον ΟΑΕΕ.

Για μένα είναι σαφές ότι η πολιτική του Υπουργείου Παιδείας στοχεύει, μεταξύ άλλων, στο να στρέψει τους νέους επιστήμονες σε άλλες επαγγελματικές αναζητήσεις, εκτός εκπαίδευσης. Το σε ποιο βαθμό θα τα καταφέρει εξαρτάται και απ’ τις αντιδράσεις των άμεσα ενδιαφερόμενων. Πάντως αναγνωρίζω ότι αντικειμενικά είναι αδύνατο να βρουν πλήρη απασχόληση στην εκπαίδευση όλοι οι ενδιαφερόμενοι. 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Πιθανότατα οι εξελίξεις θα είναι όπως περίπου τις περιγράφει ο mpseg. Οι θέσεις για ελαστικά απασχολούμενους εκπαιδευτικούς  γενικότερα (αναπληρωτές - ωρομίσθιους) θα μειωθούν δραστικά, μέχρι πλήρους εξαλείψεως σε ορισμένες περιπτώσεις.  Όσον αφορά στο ερώτημα του Radius, ήδη απ΄ το 2009, μετά τα πρώτα δείγματα γραφής της νέας ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, έγραφα σ' αυτό το φόρουμ ότι οι συνθήκες εργασίας στην εκπαίδευση θα χειροτερεύσουν θεαματικά.

Στην Ελλάδα, σε αντίθεση με την υπόλοιπη Ευρώπη, παρατηρείται μια ιδιαίτερα αυξημένη ζήτηση για θέσεις εργασίας στην εκπαίδευση, ενώ η προσφορά τέτοιων θέσεων είναι, για διάφορους λόγους, σχετικά περιορισμένη. Το φαινόμενο των "αδιόριστων" εκπαδευτικών που παράγει κοινωνικές εντάσεις και η οικονομική κρίση αποτέλεσαν τις προκλήσεις στις οποίες προσπαθεί να απαντήσει η σημερινή πολιτική του Υπουργείου Παιδείας. Αδυνατώντας να περιορίσει με άλλους τρόπους την αυξημένη ζήτηση που προαναφέρθηκε, το Υπουργείο επιχειρεί να βρει λύση μέσα απ' τη μείωση της ελκυστικότητας των θέσεων εργασίας στην εκπαίδευση.  Σ' αυτό το στόχο, μεταξύ άλλων, κατατείνουν μια σειρά από παρεμβάσεις που επιχειρήθηκαν τα τελευταία χρόνια ή άλλες που συζητούνται ή φημολογούνται:  αυξημένα προαπαιτούμενα διορισμού (παιδαγωγική επάρκεια, εξετάσεις ΑΣΕΠ), μείωση διορισμών, συζητούμενη αξιολόγηση πριν τη μονιμοποίηση και περιοδική επαναξιολόγηση για τη συνέχεια, μείωση του μισθού, συζητούμενη αύξηση των ωρών εργασίας εβδομαδιαία, υποχρεωτική μετακίνηση σε άλλους νομούς - εκπαιδευτικούς φορείς ή και σε φορείς εκτός εκπαίδευσης. Προσωπικά δεν θα με εκπλήξει καθόλου αν το επόμενο διάστημα τεθούν και τα ζητήματα του περιορισμού των διακοπών των εκπαιδευτικών και του αυστηρότερου ελέγχου των  ιδιαιτέρων μαθημάτων διορισμένων εκπαιδευτικών.

Όσον αφορά στους ελαστικά απασχολούμενους εκπαιδευτικούς είναι εύλογο ότι γι’ αυτούς το μέλλον θα είναι ακόμη χειρότερο. Σήμερα υπάρχουν  πολλοί νέοι, στην πλειονότητά τους, επιστήμονες που φυτοζωούν με ελάχιστες ώρες εργασίας εβδομαδιαία στην εκπαίδευση (Ι.Ε.Κ.- Σ.Δ.Ε.- Ι.Δ.ΕΚ.Ε.- Αναπληρωτές- ωρομίσθιοι στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση- Συμβασιούχοι σε Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι.- Ιδιωτικός τομέας). Ο λόγος που δεν αναζητούν άλλη επαγγελματική αποκατάσταση είναι   γιατί οι λίγες αυτές ώρες εργασίας τους δημιουργούν ελπίδες ότι θα καταφέρουν να σταδιοδρομήσουν στο χώρο της εκπαίδευσης και ιδίως ότι κάποια στιγμή θα επιτύχουν το μόνιμο διορισμό τους. Η κατηγορία αυτή είναι που θα δεχτεί τα μεγαλύτερα πλήγματα το επόμενο διάστημα. Δραστική μείωση της προοπτικής μόνιμου διορισμού, των προσφερόμενων θέσεων-ωρών  εργασίας, του μισθού- ωρομίσθιου, γενίκευση του μοντέλου εκπαιδευτικού- ελεύθερου επαγγελματία. Για το τελευταίο,  όσοι γνωρίζουν τα περί ΟΑΕΕ (πρώην ΤΕΒΕ) μπορούν να καταλάβουν ότι ένας εκπαιδευτικός με 10, ας πούμε, ώρες διδασκαλίας την εβδομάδα και ασφάλιση Ι.Κ.Α. μπορεί πιθανόν να επιβιώσει,  με τις ίδιες, όμως, ώρες και ασφάλιση ΟΑΕΕ θα δουλεύει για να πληρώνει τις εισφορές του στον ΟΑΕΕ.

Για μένα είναι σαφές ότι η πολιτική του Υπουργείου Παιδείας στοχεύει, μεταξύ άλλων, στο να στρέψει τους νέους επιστήμονες σε άλλες επαγγελματικές αναζητήσεις, εκτός εκπαίδευσης. Το σε ποιο βαθμό θα τα καταφέρει εξαρτάται και απ’ τις αντιδράσεις των άμεσα ενδιαφερόμενων. Πάντως αναγνωρίζω ότι αντικειμενικά είναι αδύνατο να βρουν πλήρη απασχόληση στην εκπαίδευση όλοι οι ενδιαφερόμενοι.
ετσι ακριβως πιστευω και εγω οτι θα γινει η κατασταση στο μελλον...............δεν μπορει η υπουργος να πει ανοιχτα οτι εκλεισε η εκπαιδευση αλλα με πλαγιο τροπο προσπαθεικαι τα καταφερνει να μας αποτρεψει απο το να περιμενουμε μια θεση στη δημοσια εκπαιδευση

Radius

  • Επισκέπτης
Το θέμα είναι τι εναλλακτικές μπορεί να δημιουργήσει κάποιος στη ζωή του. Η αέναη προσπάθεια μαζέματος προϋπηρεσίας με σκοπό έναν μελλοντικό διορισμό που συνέβαινε ως τώρα, θα αποδώσει μόνο για ελαχιστότατους στο μέλλον. Οι υπόλοιποι θα ζήσουν με το όνειρο του «μεγάλου διορισμού στο δημόσιο» περνώντας τα πιο παραγωγικά τους χρόνια δεχόμενοι να ζουν με τα ψίχουλα που τους πετάνε;

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Το θέμα είναι τι εναλλακτικές μπορεί να δημιουργήσει κάποιος στη ζωή του. Η αέναη προσπάθεια μαζέματος προϋπηρεσίας με σκοπό έναν μελλοντικό διορισμό που συνέβαινε ως τώρα, θα αποδώσει μόνο για ελαχιστότατους στο μέλλον. Οι υπόλοιποι θα ζήσουν με το όνειρο του «μεγάλου διορισμού στο δημόσιο» περνώντας τα πιο παραγωγικά τους χρόνια δεχόμενοι να ζουν με τα ψίχουλα που τους πετάνε;
όσοι έχουν γονείς που μεγάλωσαν μέσα στο κομματικό σύστημα της αναξιοκρατίας και του κομματισμού θα μείνουν στην Ελλάδα γιατί τους λένε οι γονείς τους ότι θα αλλάξει η κατάσταση και όταν βγει το δικό τους κόμμα θα βολευτούν και πάλι. Όσοι όμως είναι νέοι και βλέπουν μπροστά φεύγουν στο εξωτερικό για ένα καλύτερο αύριο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Κοροιδο

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 411
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Θα ισχυει το περσινο: Αν εχει καποιος ωρες στα ιεκ δεν θα μπορει να παρει και ωρες στα ΣΔΕ ?

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Θα ισχυει το περσινο: Αν εχει καποιος ωρες στα ιεκ δεν θα μπορει να παρει και ωρες στα ΣΔΕ ?
εαν εχεις τεβε τοτε μπορεις και στα δυο, παντως μην περιμενετε πολλα ακομα κανουν αποσπασεις στους μονιμους και μαλιστα υποχρεωτικες για οσους βρισκονται στη διαθεση, και μαλιστα στα σδε φυλακων που δεν πηγαιναν πολλοι μονιμοι τωρα τους στελνουν με το ζορι εκτος εαν βεβαια επιθυμουν να φυγουν εκτος νομου και εντος περιφέρειας, να γιατι δεν εβγαλαν ακομα τους πινακες των ωρομισθιων.............υπαρχει περιπτωση να μην παρουν καθολου ωρομισθιους ειδικα στα μεγαλα αστικα κεντρα , στο σδε φυλακων δομοκου που ειναι μακρυα απο τη λαμια και η βενζινη ειναι ακριβη εστειλαν μονιμους αγγλικων και πληροφορικης και περιμενουν να στειλουν και αλλους, ε φανταστειτε εαν γεμιζουν οι θεσεις με μονιμους στις φυλακες , σκεφτειτε τι θα συμβει στα κανονικα σδε, επισης φετος στα περισσοτερα ιεκ πηγαν μονιμοι, στη λαρισα στο α 1 ιεκ και στα τρικαλα αλλα και σε αλλες πολεις δεν πηραν κανενα ωρομισθιο αγγλικων και πληροφορικης, την επομενη χρονια δεν θα υπαρχει ωρομιθιος σε σδε και ιεκ, τει ,αει ολες οι κενες θεσεις θα καλύπτονται απο μονιμους που πλεοναζουν η απο αποσπάσεις μονιμων
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 30, 2011, 09:46:05 πμ από mpesg »

Αποσυνδεδεμένος A06

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 396
    • Προφίλ
καλημέρα παιδιά!!!Μα πως δεν θα πάρουν κανένα ωρομισθιο μιας και στην ειδικοτητα μας (ΠΕ06) κάλεσα 600 άτομα και υπάρχουν άκομα κενά?...επίσης οι συγχωνευσεις μικρών σχολείων ίσως και να μας ευνοήσει μιας και τώρα δεν κανουν αγγλικά ή πληροφορική εκεί!!

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
καλημέρα παιδιά!!!Μα πως δεν θα πάρουν κανένα ωρομισθιο μιας και στην ειδικοτητα μας (ΠΕ06) κάλεσα 600 άτομα και υπάρχουν άκομα κενά?...επίσης οι συγχωνευσεις μικρών σχολείων ίσως και να μας ευνοήσει μιας και τώρα δεν κανουν αγγλικά ή πληροφορική εκεί!!
αναφερομαι στα σδε στα ιεκ  δημοσια, επας οαεδ , ιεκ οαεδ.................η γραμμή του υπουργειου ειναι λιγοτερα εξοδα αρα λιγοτερες προσληψεις και αξιοποιηση των μονιμων, για αναπληρωτες εχει και θα παρει και αλλους αυτη τη χρονια, την επομενη ομως..........η διαμαντω μιλαει συνεχεια για εξορθολογισμο..............τυχεροι ειναι οσοι μενουν προς το παρον σε μικρες πολεις . Φιλοι μου σε διαφορες περιοχες της θεσσαλιας που εμειναν εξω μεχρι τωρα απο αναπληρωση ψαχνουν γειτονικους νομους ειδικα για τα ιεκ το εαρινο εξαμηνο, εχει κυκλοφορησει η λιστα με τις αποσπασεις των μονιμων σε ιεκ και ολοι ξερουν πιοι νομοι θα εχουν κενα και σε ποιες ειδικοτητες το επομενο εξαμηνο  για να κανουν αιτηση
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 30, 2011, 10:00:10 πμ από mpesg »

Αποσυνδεδεμένος JohnyWalker

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 483
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
πήρα τηλέφωνο σήμερα στο ΙΔΕΚΕ, μου λένε πρέπει να βγουν, μάλλον σήμερα.

Μιλάμε τα άτομα είναι για φούντο γερό. Ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν τι τους γίνεται

άΝΤΕ να δούμε, μήπως έχουμε εκεί καμιά ελπίδα. Μας έχουν σκίσει οι παλιο....

Αποσυνδεδεμένος kvanto_thess

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
    • Προφίλ
Παιδια αν  βγουν οι Πινακες και εισαι πρωτος στην Λιστα , και παιρνουν ατομο της ειδικοτητας σου στο ΣΔΕ που δηλωσες. , μετα τι γινεται ? πας και παρουσιαζεσαι μονος σου ? η περιμενεις τηλεφωνο  απο το ΣΔΕ η το Υπουργειο  ????

Αποσυνδεδεμένος synekatbo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 262
    • Προφίλ
Παιδια αν  βγουν οι Πινακες και εισαι πρωτος στην Λιστα , και παιρνουν ατομο της ειδικοτητας σου στο ΣΔΕ που δηλωσες. , μετα τι γινεται ? πας και παρουσιαζεσαι μονος σου ? η περιμενεις τηλεφωνο  απο το ΣΔΕ η το Υπουργειο  ????

Πως μπορείς να ξέρεις σίγουρα ότι θα πάρουν άτομο της ειδικότητάς σου στο συγκεκριμένο σδε για να παρουσιαστείς  στο σχολείο χωρίς κάποια  προηγούμενη ειδοποίηση?

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
ηρεμια δεν βγηκε τιποτα ακομα

Αποσυνδεδεμένος vit

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
πήρα τηλέφωνο σήμερα στο ΙΔΕΚΕ, μου λένε πρέπει να βγουν, μάλλον σήμερα.

Μιλάμε τα άτομα είναι για φούντο γερό. Ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν τι τους γίνεται

άΝΤΕ να δούμε, μήπως έχουμε εκεί καμιά ελπίδα. Μας έχουν σκίσει οι παλιο....

Τα μόρια μου είπαν ότι έχουν βγει εδώ και μέρες (αλλά δε δημοσιεύονται...)σήμερα μου είπαν "από μέρα σε μέρα τα περιμένουμε", άρα λογικά αν όχι σήμερα μέσα στη βδομάδα θα ξέρουμε.

Αποσυνδεδεμένος kvanto_thess

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
    • Προφίλ
Παιδια αν  βγουν οι Πινακες και εισαι πρωτος στην Λιστα , και παιρνουν ατομο της ειδικοτητας σου στο ΣΔΕ που δηλωσες. , μετα τι γινεται ? πας και παρουσιαζεσαι μονος σου ? η περιμενεις τηλεφωνο  απο το ΣΔΕ η το Υπουργειο  ????

Πως μπορείς να ξέρεις σίγουρα ότι θα πάρουν άτομο της ειδικότητάς σου στο συγκεκριμένο σδε για να παρουσιαστείς  στο σχολείο χωρίς κάποια  προηγούμενη ειδοποίηση?

 οχι δεν ξερω , γαυτο ρωταω , υποθετικα . να δω τι διαδικασια εχει,  .Δηλαδη μετα την ανακοινωση των πινακων , εχει κι αλλη αναμονη η οποια τελικα μπορει να μην οδηγησει και πουθενα αν δεν εχει θεση.  αυτο θελω να ρωτησω

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160666
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 865
Σύνολο: 866

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.