0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν κοιτούσατε τι σημαίνουν τα ακρωνύμια ΑΣΠΑΙΤΕ και τα τμήματα που έχει δε θα γράφατε τα παραπάνω συμπεράσματα.Και αναρωτιέμαι ένας που σπουδάζει στο πολυτεχνείο σπουδάζει για να γίνει εκπαιδευτικός;
Επειδή λοιπόν έχουμε μπει και σε συγκρίσεις να πω ότι η απαραβίαστη σχέση (δεδομένου ότι η παιδαγωγική επάρκεια είναι μόρια, κλήρωση ή άλλου αμφιβόλου) είναι:ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΑΣΠΑΙΤΕ>ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΑΕΙ>ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΕΙΣτην τελική αν οι απόφοιτοι ΑΕΙ, ΤΕΙ ήθελαν να γίνουν καθηγητές ας πήγαιναν εξαρχής στην ΑΣΠΑΙΤΕ.Το θέμα όμως δεν είναι αυτό αλλά γιατί η προκήρυξη κάθε χρόνο να κόβεται και να ράβεται κατά το δοκούν.Η φτώχεια μεγαλώνει τις ήδη υπάρχουσες διαφορές σε ακαδημαϊκό επίπεδο.Ο καθένας ας εκφράζει τη γνώμη του χωρίς προσωπικές αντιπαραθέσεις.
Συμφωνώ απόλυτα! και για να μην παρεξηγηθώ δεν ανήκω στην 1η κατηγορία
Δεν αντιλέγει κανείς οτι το να έχεις παιδαγωγική επάρκεια ειναι σημαντικό. Αλλά δε μπορώ να συγκρίνω τη δυσκολία του να μπεις και να βγεις απο το Πολυτεχνειο με αυτή των ΤΕΙ,κοκ. Ειναι αδικο για τους αποφοιτους αυτούς ρε παιδιά. Τωρα όσο για την φτώχεια που μεγαλώνει τις διαφορές σε ακαδημαικό επίπεδο οι αποφοιτοι των πολυτεχνείων θα τρέχουν για ΑΣΠΑΙΤΕ... οι άλλοι που δουλεύουν εχουν τρελά μορια προυπηρεσίας που αυξάνονται οσο ξαναπροσλαμβάνονται. Κρίνοντας από τη δική μου ειδικότητα επειδή ζητησα αναλυτικά τα μόρια, εγώ που ποτέ δεν είχα προυπηρεσια (ελάχιστη εχω) ετρεχα να κανω μεταπτυχιακα και επιμορφωσεις σε ανεργια μαλιστα και χρωστώντας. Οι άλλοι εδώ που είμαι αραχτοι δεν έχουν κάνει τιποτα και προσλαμβάνονται από προυπηρεσία. Κι εγώ φτωχαινω πιο πολύ και το χασμα στα μορια αντι να μικραινει μεγαλωνει...Οποτε τι να λέμε τωρα...
Οκ τότε!!! Να εξηγηθώ... Η ΑΣΠΑΙΤΕ είναι μια καθαρά παιδαγωγική σχολή... οι απόφοιτοι του είναι προορισμένοι να γίνουν εκπαιδευτικοί! Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν θα έπρεπε να προηγούνται έναντι των άλλων... Απο την άλλη μεριά όλες οι σχολές έχουν την δυσκολία τους.... όχι μόνο το πολυτεχνείο!και ναι το 1996 οι περισσότεροι είμασταν μαθητές!
Για πες μας ρε συνάδελφε, εσύ που γνωρίζεις τόσο καλά, και θα μείνουμε με το στόμα ανοιχτό, ποιός τελικά είναι ο ισχυρός πίσω από τον Αμπατζόγλου και την Α2;Υ.Γ. Θα σε παρακαλούσα να μην παροτρείνεις τους συναδέλφους να κάνουνε τις "κότες", αλλά να τους συμβουλεύεις πως να είναι δίκαιοι και έντιμοι. Σε εκπαιδευτικούς απευθύνεσαι.Υ.Γ. Το δίκαιο και σωστό είναι να προσλαμβάνεται ο εκπαιδευτικός που έχει τα περισσότερα μόρια (δηλ. προσόντα) και όχι όπως μας συμφέρει τον καθένα. Εαν είναι έτσι όπως το θέτετε ορισμένοι, εγώ θεωρώ σωστό να προσλαμβάνεται πρώτα αυτός που δεν έχει προϋπηρεσία ( ο τελευταίος) για να αποκτήσει μια εμπειρία, μετά ο 1ος, έπειτα ο προτελευταίος κ.ο.κ.Τι εκφράζεται ρε συνάδελφοι εδώ μέσα; Θα μας τρελάνεται; Αυτός που έχει λιγότερα προσόντα να προηγείται του άλλου, επειδή είναι σε άλλο πίνακα;