*

Ψηφοφορία

Πώς μπορεί κατά την άποψή σας να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλολόγων;

Όλοι οι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ
88 (18.4%)
Με το υπάρχον σύστημα
7 (1.5%)
Με επαναφορά της επετηρίδας
33 (6.9%)
Με διορισμό φιλολόγων και σε Δημοτικά
147 (30.8%)
Με διαχωρισμό του κλάδου σε Αρχαία, Νέα, Ιστορία και μείωση του αριθμού των φιλολογικών σχολών
202 (42.3%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 468

Αποστολέας Θέμα: Πώς μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των Φιλόλογων;  (Αναγνώστηκε 226582 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #56 στις: Νοέμβριος 19, 2007, 03:45:11 μμ »
Άκουσα ότι η ΠΕΦ έχει προτείνει να μειωθεί το υποχρεωτικό ωράριο των φιλολόγων από τις 21 στις 18 ώρες, λόγω της ιδιαιτερότητας του κλάδου (πολλά αντικείμενα-μεγαλύτερος φόρτος εργασίας). Αν γίνει αυτό, θα ανοίξουν πολλές νέες θέσεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 19, 2007, 05:29:20 μμ από ioanna89 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #57 στις: Νοέμβριος 19, 2007, 04:20:57 μμ »
Mακάρι να γινότσν αυτό! Όπως το βλέπω είναι και το πιο εφικτό απ' όλα.
Οι δασκάλοι θα περιφρουρήσουν τα κεκτημένα τους και καλά θα κάνουν, μια και μπορεί σήμερα να μην έχουν πρόβλημα, κανείς δεν ξέρει όμως τι γίνεται 4-5 χρόνια αργότερα. Και το ολοήμερο γυμνάσιο είναι ωραία ιδέα, αλλά θα απαιτήσει πολλά χρήματα και δε νομίζω ότι το υπουργείο θα χρηματοδοτηθεί για να πραγματοποιήσει ποτέ κατι τέτοιο. Εδώ κοντεύουν Χριστούγεννα κι ακόμα δεν υπάρχουν καθηγητές σ' όλα τα σχολεία. Η κυβέρνηση προτιμά να δώσει χρήματα για να προσλάβει αγροφύλακες κι όχι για να προσλάβει καθηγητές.
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος almali

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 123
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μάθε παιδί μου γράμματα! - ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #58 στις: Νοέμβριος 21, 2007, 09:00:09 μμ »
Μάλλον aeee δε θέλω να γίνεις υπουργός Παιδείας ;). Αυτό που προτείνεις δεν είναι τίποτα άλλο παρά ο φάκελος προσόντων. Με λίγα λόγια μιλάμε για ατομική διαπραγμάτευση και για ικανούς εκπαιδευτικούς που έχουν πολλά χαρτιά και τίποτα άλλο. Φυσικά και δε συμφωνώ με οποιαδήποτε λογική ποσόστοσης, άλλωστε αυτό είναι διοικητικό μέτρο και μάλλον διαχείριση της δυστυχίας μας. Κατά την προσωπική μου άποψη, διέξοδο στο πρόβλημα δίνουν μόνο οι μαζικοί διορισμοί. Πώς θα γίνονται αυτοί; Πάλι θεωρώ ως πιο σωστό το έτος λήψης πτυχίου και τίποτα άλλο. Όσο για τα προσόντα του εκπαιδευτικού, αυτά τα λαμβάνεις από το πτυχίο σου. Οποιαδήποτε επιμόρφωση πρέπει να υπάρχει, να είναι τακτική, αλλά το ίδιο το κράτος να την παρέχει, αφού μας διορίσει και αυτή να είναι ίδια, ενιαία για όλους. Άλλωστε, το μεταπτυχιακό, το διδακτορικό κτλ πέρα από κάποιες περαιτέρω εξειδικευμένες γνώσεις δε μας κάνουν ικανούς εκπαιδευτικούς, βλ. τους καθηγητές σου στο πανεπιστήμιο. Όσο για τα κοινωνικά κριτήρια, νομίζω ότι αυτά ορίζονται συνολικά για οποιαδήποτε δουλειά και στην τελική είναι αναλογικά τόσο λίγοι οι πολύτεκνοι που δε μας δημιουργούν αυτοί το πρόβλημα.
Και συμφωνώ και με όσα ο markos προτείνει.
Κατά τη γνώμη μου το κριτήριο παλαιότητας του πτυχίου από μόνο του είναι ανεπαρκέστατο. Γνωρίζω πολλούς που πήραν παλαιότερα το πτυχίο τους αλλά δεν κατέβαλαν ποτέ καμία προσπάθεια να δώσουν ουσιαστικά προετοιμασμένοι στον ΑΣΕΠ ούτε προσπάθησαν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους ή να τις εξειδικεύσουν με μεταπτυχιακές σπουδές. Το να επαναπαύεται κάποιος ότι πήρε το πτυχίο του τη τάδε χρονιά δεν νομίζω ότι τον καθιστά καλύτερο από έναν νεώτερο που προσπαθεί συνεχώς να ανανεώσει τις γνώσεις του.Ούτε θεωρώ ότι ένα μεταπτυχιακό προσφέρει μη ωφέλιμες εξειδικευμένες όπως τις χαρακτηρίζεις γνώσεις. Ένας εκπαιδευτικός οφείλει να ανανεώνει διαρκώς τις γνώσεις του μέσα από οργανωμένες ή μη διαδικασίες . Πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί οι οποίοι βάσει των προσόντων τους θα έπρεπε να διοριστούν(και διορίζονται)  νωρίτερα σε σχέση με άλλους που πήραν παλαιότερα το πτυχίο τους ! :D

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #59 στις: Νοέμβριος 25, 2007, 06:47:22 μμ »
Άκουσα ότι η ΠΕΦ έχει προτείνει να μειωθεί το υποχρεωτικό ωράριο των φιλολόγων από τις 21 στις 18 ώρες, λόγω της ιδιαιτερότητας του κλάδου (πολλά αντικείμενα-μεγαλύτερος φόρτος εργασίας). Αν γίνει αυτό, θα ανοίξουν πολλές νέες θέσεις.

Ιωάννα, μακάρι να γίνει αυτό.
Να και μια καλή είδηση μέσα στις τόσες άθλιες.
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #60 στις: Νοέμβριος 26, 2007, 10:17:08 πμ »
καλημερα, θα συμφωνήσω με almali. η παλαιοτητα πτυχιου δεν μπορει να ειναι το μοναδικο ουτε το βασικο κριτήριο διορισμου. και γω ξερω ατομα που αρνηθηκαν να συμμετασχουν στον διαγωνισμο του ασεπ το 1998 ( μη ξεχνατε τα επεισοδια που εγιναν τοτε )και που ακομα αρνουνται να συμμετασχουν, απο ιδεολογια ισως?? !!!!!
τωρα αδιαφορουν για οσους αγωνιζονται και θελουν πεισματικα να ισχύσει η παλαιότητα?
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #61 στις: Φεβρουάριος 16, 2008, 03:45:15 μμ »
Με το υπάρχον σύστημα είναι βέβαιο ότι είναι αδύνατο να ξεμπλοκάρει ο πολυπαθής κλάδος μας.
Βέβαια, η επιστροφή στην επετηρίδα δε νομίζω ότι θα έλυνε ο,τιδήποτε. Και πάλι η αναμονή θα ήταν εξαιρετικά μεγάλη. Ο διαγωνισμός μέσω Ασεπ είναι ίσως πλέον αναγκαίο κακό.  Ωστόσο, η διασφάλιση της αντικειμενικότητας του διαγωνισμού είναι πια το πλέον σημαντικό.

Επίσης, καλό δε θα ήταν, όταν κανείς είναι επιτυχών να διατηρεί όλα τα μόρια -που έχει κερδίσει ουσιαστικά με τον ιδρώτα του- και κατά τους επόμενους διαγωνισμούς; Δηλ. όπως με την προϋπηρεσία τα μόρια δε χάνονται, γιατί μέσω Ασεπ αρχικά μειώνονται κατά το ήμισυ και μετά από δυο συνεχόμενους διαγωνισμούς χάνονται τελείως; Αυτό δε συνιστά κατάφορη αδικία; :( :( :( :( :( :( :( :( :(
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος arlene

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 509
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Post Tenebras Lux
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #62 στις: Φεβρουάριος 21, 2008, 11:10:18 μμ »
το πρόβλημα θα λυνόταν αν εβαζαν καθηγητές στα δημοτικά και φυσικά αν δεν αντιδρούσαν οι δάσκαλοι για να γινει αυτό.τα θέλουν όλα δικά τους..

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #63 στις: Φεβρουάριος 22, 2008, 10:30:54 πμ »
Πιστεύω ότι 3 τρόποι υπάρχουν για να ξεμπλοκάρει ο κλάδος μας.
(Η σειρά αρίθμησης είναι τυχαία, το 1 δε σημαίνει ότι είναι το σημαντικότερο και το 3 το λιγότερο σημαντικό...)
1. Να διαχωριστούν οι σχολές μας. Δηλαδή: όλα τα σχολεία της Ελλάδας έχουν ανάγκη από 500 που να διδάσκουν μόνο αρχαία; Άρα, να προσληφθούν 500 του κλασικού. Χρειάζονται 300 για τα Νέα Ελληνικά; Να προσληφθούν 300 του νεοελληνικού κτλ κτλ.
Το ίδιο θέμα είχα θείξει πριν από λίγο καιρό, αλλά οι 5-6 απαντήσεις που πήρα <<με πήραν απ' τα μούτρα>>!!! Το αποκορύφωμα ήταν μία απάντηση: <<Αυτό το θέλετε εσείς του φιλολογικού που τα βρίσκετε σκούρα με τυην ιστορία και δεν μπορείτε να τη διδάξετε!>> Ε, ναι, ρε φίλε! Πώς θα διδάξω ιστορία, αφού τελείωσα το κλασικό;;; Μήπως μπορείς εσύ του ιστορικού να διδάξεις αρχαία;;;
Η εξειδίκευση είναι εξειδίκευση!
2. Να μην προηγούνται οι τρίτεκνοι στις προσλήψεις από τον πίνακα των αναπληρωτών έναντι όλων των άλλων.
Εμείς δηλαδή που είμαστε ανύπαντροι, παντρεμένοι χωρίς παιδιά ή με 1 ή 2 παιδιά ή που δεν μπορούμε να κάνουμε παιδιά λόγω προβλημάτων του ζευγαριού είμαστε ανίκανοι να διοριζόμαστε;;;
Και ποιός μου λέει εμένα ότι αυτοί που έχουν 1 ή 2 παιδιά δεν γεννούν, όσο <<κάπως>> και αν ακούγεται, κι άλλο παιδί για να προλάβουν να γίνουν αναπληρωτές;
Ειδικά στο θέμα των τριτέκνων χρειάζεται να φωνάξουμε! Να ξεσηκωθούμε!!! Θα μας πάρουν όλες τις θέσεις κάποιες <<ειδικές>> κοινωνικές ομάδες σαν τους τριτέκνους και όλοι εμείς απλώς θα συζητάμε ξανά το θέμα του ξεμπλοκαρίσματος του κλάδου μας...
Επίσης αυτό το θέμα το είχα θίξει η ίδια στο forum πριν από λίγο καιρό...
3. Όλοι οι διορισμοί μόνο μέσω ΑΣΕΠ!
Γιατί, κύριε τυχαίε συνάδελφε, εσύ που είχες μέσο και πήρες 2-5 ώρες ΠΔΣ σε κάποιο σχολείο να προηγείσαι εμού που διαβάζω και πονάω κάθε φορά στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και παίρνω μόνο τα μόρια από το διαγωνισμό και αυτά εφόσον και εάν είμαι επιτυχών;
Αυτά είχα να πω περί του θέματος.
Προβληματιστείτε όλοι, ιδίως για το 2 πριν να είναι πολύ αργά...
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #64 στις: Φεβρουάριος 22, 2008, 12:56:08 μμ »
το πρόβλημα θα λυνόταν αν εβαζαν καθηγητές στα δημοτικά και φυσικά αν δεν αντιδρούσαν οι δάσκαλοι για να γινει αυτό.τα θέλουν όλα δικά τους..
ειναι λογικο να αντιδρασουν. δεν τα θελουν ολα δικα τους. η κατασταση ειναι τωρα καλη για τους δασκαλους αλλα σε 3-4 χρονι που θα μπλοκαρει ο κλαδος και δεν θα περνει ουτε μυγα τι θα κανουν?
ισως μια λυση θα ηταν να μπαινουν φιλολογοι μονο εφοσον δεν υπαρχει οθτε ενας δασκαλος που να μη δουλευει στον πινακα. αλλα και μεις να ειμασταν στη θεση τους δε θα το δεχομασταν

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #65 στις: Φεβρουάριος 22, 2008, 03:43:39 μμ »
Eleni mak, εάν γίνει ο διαχωρισμός που λες βάσει εξειδίκευσης μένουν έξω πολλά τμήματα της Φιλοσοφικής. Για παράδειγμα εγώ έχω τελειώσει ΦΠΨ κατευθ. Π.
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #66 στις: Φεβρουάριος 22, 2008, 04:01:28 μμ »
Μου φαινεται πως μερικοι πανω στην μεγαλη τους επιθυμια για γρηγορο διορισμο σκεπτονται πραγματα εκ των πραγματων αδύνατα και πρωτογνωρα!!!
διαχωρισμος. τι θα πει διαχωρισμος? μη τρελενομαστε τωρα.
απο ιδρυση της η φιλοσοφικη (ενιαία τοτε-πριν 1984) ειχε τις κατευθυνσεις που και τωρα εχει. αραγε δεν ετυχε σε σας ο/η καθηγητης/τρια που σας εκανε αρχαια να σας κανει και ιστορια? και στη τελικη αντι να ασχολουμασται με το τι θα μπορουσε να γινει,
καλυτερα να ανοιγουμε σιγα-σιγα κανενα βιβλιο γιατι οταν βγει η υλη θα αρχισουμε να τρεχουμε και δεν θα φτανουμε...
(αφηνω δε το αλλο, οτι δηλ οπως αποδειχτηκε οι του φπψ γραφουν και καλυτερα και πετυχαινουν σε υψηλο ποσοστο. τι ειδους ρατσισμος ειναι αυτος? ειλικρινα δεν καταλαβαινω.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #67 στις: Φεβρουάριος 22, 2008, 06:26:41 μμ »
Έχουν ακουστεί πολλά και νομίζω ότι ήρθε η ώρα να πάρω κι εγώ θέση.

Ο διαχωρισμός με βρίσκει κάθετα αντίθετη. Όχι γιατί κάποιους συμφέρει και κάποιους δε συμφέρει, αλλά γιατί θεωρώ ότι έτσι κάνουμε το επάγγελμα μας απλή μετάδοση πληροφοριών και όχι το λειτούργημα που θα πρέπει να είναι. Τα αναλυτικά προγράμματα κινούνται, εξάλλου, όλο και περισσότερο προς τις διαθεματικές μεθόδους. Άρα, καλό θα είναι να ξέρουμε πολύ περισσότερα πράγματα, όχι μόνο αυτά που θα διδάξουμε γιατί πολύ απλά, μόνο έτσι μπορούμε να γίνουμε καλοί δάσκαλοι. Και από την προσωπική μου εμπειρία, ενώ τελείωσα ιστορικό, έχω κάνει κάποια πολύ καλά μαθήματα νεοελληνικής λογοτεχνίας και αρχαίων και μερικά πολύ αποτυχημένα ιστορίας. Το μάθημα είναι περισσότερο καλή προετοιμασία την προηγούμενη του μαθήματος (στόχοι, σχέδιο κλπ) και πολύ λιγότερο παροχή εξιδικευμένων γνώσεων στους μαθητές. Αλίμονο αν το θέμα είναι να μάθουν τα παιδιά μας το ίστημι ή το Μιθριδάτη το Στ' τον Ευπάτορα!

Για τα κοινωνικά κριτήρια, δεν έχω ξεκάθαρη θέση. Δεν είμαι κατά της ύπαρξης τέτοιου είδους κριτηρίων, αλλά μάλλον πρέπει να υπάρχει ένας συνδυασμός και των δύο. Θα ήμουνα ξεκάθαρα υπέρ να προηγούνταν στις μεταθέσεις και στις τοποθετήσεις οι τρίτεκνοι. Αυτοί που έχουν παιδιά, 1,2,3 όσα έχουν, ας τοποθετηθούν κοντά στις οικογένειες τους. Εγώ θα την παλέψω και 2-3 χρόνια στο δυσπρόσιτο. Δεν θα πρέπει όμως να προηγούνται στους διορισμούς. Νομίζω.  :-\

Δεν ξέρω επίσης αν όλοι οι διορισμοί πρέπει να γίνονται μέσω ΑΣΕΠ. Σίγουρα, όλοι οι διορισμοί πρέπει να γίνονται με ενα τρόπο, χωρίς παράθυρα. Ποιος θα είναι αυτός ο τρόπος, δεν ξέρω. Δεν θεωρώ πάντως ότι η επιτυχία στο διαγωνισμό εξασφαλίζει και επαρκείς γνώσεις για διδασκαλία. Παίζει ρόλο και η τύχη και εν παση περιπτώσει, δεν μπορούν 8 ώρες να κρίνουν τι γνώσεις και δεξιότητες έχεις αποκτήσει σε όλη σου τη ζωή. Δηλαδή, δεν είναι κρίμα κι άδικο, παιδιά με μεταπτυχιακά και διδακτορικά να μένουν έξω και παιδιά που είναι τυχερά στα πολλαπλής επιλογής να διορίζονται;

Γενικά, με προβληματίζουν πολύ οι κρίσεις τύπου "ο τυχαίος συνάδελφος". Κανείς συνάδελφος δεν είναι τυχαίος. Για να πάρει το πτυχίο του, κάτι πρέπει να έχει μάθει.

Για να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος μας, θεωρώ ότι πρέπει να γίνουν ΑΜΕΣΑ τα εξής βήματα:
1. Να κλείσουν οι τρύπες του πίνακα αναπληρωτών/ωρομισθίων και του πίνακα Διορισμών. Η μόνη προϋπηρεσία που πρέπει να μετράει είναι η προϋπηρεσία για θέσεις των οποίων οι προσλήψεις γίνονται μόνο μέσα από αυτούς τους πίνακες. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει οι προσλήψεις της ΠΔΣ, εκκλησιαστικών, σιβιτανίδειου, κ.α. να γίνονται μέσα από αυτό τον πίνακα και να σταματήσουν να εμφανίζονται "αλεξιπτωτιστές" από το πουθενά.
2. Να καλύπτονται τα κενά άμα τη εμφανίσει τους και όχι μετά από 1 και 2 και 3 μήνες. Υπήρξαν σχολεία φέτος που δεν είχαν φιλολόγους μέχρι το Χριστούγεννα! Αρχές Σεπτέμβρη οι αναπληρωτές, μέχρι τέλη Σεπτέμβρη να έχουν πάει οι ωρομίσθιοι το αργότερο! Και αυτό, δεν το έχουμε διεκδικήσει κατά τη γνώμη μου επαρκώς.
3. Τέρμα στις δεύτερες αναθέσεις της ιστορίας. Ιστορία πρέπει να κάνουν οι ΠΕ02 και αγγλικά οι ΠΕ06. Απλά πράγματα.
Σε μακροπρόθεσμο επίπεδο, θεωρώ ότι πρέπει να γίνουν τα εξής:
1. Κατάργηση του θεσμού της ωρομισθίας σε πρώτη φάση και του θεσμού των αναπληρωτών σε δεύτερη φάση. Περισσότερες θέσεις μονίμων, έτσι ώστε να ξέρουμε τι μας γίνεται.
2. Ολοήμερα γυμνάσια, μικρότερα τμήματα στα λύκεια και ενίσχυση του θεσμού της ΠΔΣ. 20αρια και γιατί όχι, 15 τμήματα. Ναι, θα χτυπήσει τα φροντιστήρια και καλά θα κάνει. Ας απορροφηθούμε όλοι στη δευτεροβάθμια, εκεί που πρέπει να είμαστε, με τρόπο που να μας δίνει την δυνατότητα εξατομικευμένης διδασκαλίας και μετά κανείς δεν θα χρειάζεται τα φροντιστήρια.

Αυτά τα ολίγα. Κάτι τελευταίο. Όλα αυτά χρειάζονται λεφτά. Η γιαγιά μου έλεγε ότι "Αν δεν βρέξεις κ....., ψάρια δεν πιάνεις". Και με το ποσοστό του ΑΕΠ που έχουμε για την παιδεία, τίποτα από αυτά δεν θα γίνει. Αυτό είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να διεκδικήσουμε. Και μετά τα άλλα σιγά σιγά θα λυθούν.

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #68 στις: Φεβρουάριος 22, 2008, 07:42:58 μμ »

Προβληματιστείτε όλοι, ιδίως για το 2 πριν να είναι πολύ αργά...
Mα είναι ήδη αργά . Από το 2006-7 το 1/5  των αναπληρωτών είναι 3τεκνοι και το επόμενο βήμα είναι να διορίζονται αναξάρτητα Ενιαίου και ΑΣΕΠ, όπως δηλαδή γίνεται με τους πολύτεκνους.

Πιστεύω ότι ,όπως έχει τώρα η κατάσταση ,ο κλάδος των φιλολόγων δεν μπορεί να ξεμπλοκαριστεί. Το να μπλοκαριστεί ακόμη περισσότερο , το θεωρώ πιθανότερο.

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #69 στις: Φεβρουάριος 25, 2008, 12:41:52 μμ »
Πιστεύω ότι 3 τρόποι υπάρχουν για να ξεμπλοκάρει ο κλάδος μας.
(Η σειρά αρίθμησης είναι τυχαία, το 1 δε σημαίνει ότι είναι το σημαντικότερο και το 3 το λιγότερο σημαντικό...)
1. Να διαχωριστούν οι σχολές μας. Δηλαδή: όλα τα σχολεία της Ελλάδας έχουν ανάγκη από 500 που να διδάσκουν μόνο αρχαία; Άρα, να προσληφθούν 500 του κλασικού. Χρειάζονται 300 για τα Νέα Ελληνικά; Να προσληφθούν 300 του νεοελληνικού κτλ κτλ.
Το ίδιο θέμα είχα θείξει πριν από λίγο καιρό, αλλά οι 5-6 απαντήσεις που πήρα <<με πήραν απ' τα μούτρα>>!!! Το αποκορύφωμα ήταν μία απάντηση: <<Αυτό το θέλετε εσείς του φιλολογικού που τα βρίσκετε σκούρα με τυην ιστορία και δεν μπορείτε να τη διδάξετε!>> Ε, ναι, ρε φίλε! Πώς θα διδάξω ιστορία, αφού τελείωσα το κλασικό;;; Μήπως μπορείς εσύ του ιστορικού να διδάξεις αρχαία;;;
Η εξειδίκευση είναι εξειδίκευση!
2. Να μην προηγούνται οι τρίτεκνοι στις προσλήψεις από τον πίνακα των αναπληρωτών έναντι όλων των άλλων.
Εμείς δηλαδή που είμαστε ανύπαντροι, παντρεμένοι χωρίς παιδιά ή με 1 ή 2 παιδιά ή που δεν μπορούμε να κάνουμε παιδιά λόγω προβλημάτων του ζευγαριού είμαστε ανίκανοι να διοριζόμαστε;;;
Και ποιός μου λέει εμένα ότι αυτοί που έχουν 1 ή 2 παιδιά δεν γεννούν, όσο <<κάπως>> και αν ακούγεται, κι άλλο παιδί για να προλάβουν να γίνουν αναπληρωτές;
Ειδικά στο θέμα των τριτέκνων χρειάζεται να φωνάξουμε! Να ξεσηκωθούμε!!! Θα μας πάρουν όλες τις θέσεις κάποιες <<ειδικές>> κοινωνικές ομάδες σαν τους τριτέκνους και όλοι εμείς απλώς θα συζητάμε ξανά το θέμα του ξεμπλοκαρίσματος του κλάδου μας...
Επίσης αυτό το θέμα το είχα θίξει η ίδια στο forum πριν από λίγο καιρό...
3. Όλοι οι διορισμοί μόνο μέσω ΑΣΕΠ!
Γιατί,κύριε τυχαίε συνάδελφε , εσύ που είχες μέσο και πήρες 2-5 ώρες ΠΔΣ σε κάποιο σχολείο να προηγείσαι εμού που διαβάζω και πονάω κάθε φορά στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και παίρνω μόνο τα μόρια από το διαγωνισμό και αυτά εφόσον και εάν είμαι επιτυχών;
Αυτά είχα να πω περί του θέματος.
Προβληματιστείτε όλοι, ιδίως για το 2 πριν να είναι πολύ αργά...

Το <<κύριε τυχαίε συνάδελφε>> αναφέρεται σε όποιον έχει <<μπάρμπα στην κορώνη>> ή σε όποιον έχει βίσμα για να μπορεί να πάρει ΠΔΣ. <<Τυχαίος συνάδελφος>> δεν είναι κανείς πτυχιούχος... Άδικα κρίνατε τη φράση μου, ίσως κακώς τη διατύπωσα κι εγώ...
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32304
  • Τελευταία: Aira
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160432
  • Σύνολο θεμάτων: 19218
  • Σε σύνδεση σήμερα: 820
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 532
Σύνολο: 545

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 39 ερωτήματα.