*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 486105 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Kinegiros,το παρακάτω άρθρο νομίζω απαντά στις αρνήσεις σου:
Από την Ξανθή Τσιολπίδου- δασκάλα...............

@ankas νομίζω ότι η άποψη της συναδέλφου δασκάλας δεν δίνει κάποια απάντηση στην απορία που έχω γιατί κάποιοι θεωρούν ότι οι συνάδελφοι του Βόλου είναι μόνο για ιδρύματα και ειδικά σχολεία. Τώρα ποιες αρνήσεις λες; εγώ θέτω ερωτήματα αλλά απαντήσεις δεν βλέπω παρά μόνο υποκειμενικές απόψεις. Σεβαστές όλες οι απόψεις.


kinegiros Και οι ΠΕ70 και ΠΕ60 κανουν πρακτικη σε ειδικα  και μαθηματα ενταξης και αναπηριας  μηπως πρεπει να διοριζονται στην ΕΑΕ ?

@mendor μια ματιά που έριξα στον οδηγό σπουδών στο Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης στην Αθήνα και θα το βρεις ΕΔΩ σελ 29 μιλάει για πρακτική σε Δημοτικά Σχολεία, δεν μιλάει για Ειδικά Δημοτικά



Αν γνωρίζεις να με παραπέμψεις κάπου που να λέει ότι κάνουν πρακτική σε ειδικά σχολεία, παρακαλώ να το γράψεις.

Για διαβασε ξανα τον οδηγο προσεκτικα ..... και μαλιστα να βρεις αυτον του 1998 γιατι εχουν κανει πολλες αλλαγες ....

Τον διάβασα τον οδηγό και μάλλον εσύ δεν τον είχες διαβάσει, αφού αγνοούσες όσα παράθεσα, γιατί αν δεν αγνοούσες τότε έκανες κάτι άλλο χειρότερο. Αν από την άλλη είχες στο μυαλό σου οδηγό σπουδών του 98 παρακαλώ να μου τον παραθέσεις και τα συγκεκριμένα σημεία που τεκμηριώνουν τον ισχυρισμό σου ότι είναι μόνο για ιδρύματα και ειδικά οι συνάδελφοι. Επίσης αφού τα βρεις να μας πεις και μέχρι πότε ίσχυε αυτός ο οδηγός που λες.


πολυ καλο αρθρο . επιτελους συφωνεις μαζι μου απαντωντας στον εαυτο σου....

παντού kinegirous βλέπεις  :P , ο ankas το έβαλε το άρθρο, περιμένω να μου απαντήσεις εσύ ακόμα, έχω υπομονή...
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 22, 2014, 07:56:50 μμ από kinegiros »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Εσυ διαβαζεις αποσπασματικα και αυτα που σε συμφερουν γιατι υποστηριζεις συγκεκριμενα συμφεροντα, να ξαναψαξεις ολα τα Παιδαγωγικα τμηματα γιατι τα μαθηματα ειδικης αγωγης δεν τα ξεχωριζουν αλλα τα ενσωματωνουν στα παιδαγωγικα και τις διδακτικες . το ιδιο συμβαινει και με τις πρακτικες....η ειδικη ειναι προεκταση της γενικης και αναποσπαστο τμημα της . ακομη και τα αναλυτικα προγραμματα της γενικης το αναφερουν. Αλλα αφου δεν εισαι δασκαλος τι θες και κατακρινεις χωρις να γνωριζεις??? Οσο για την Αθηνα εκεινα τα παιδαγωγικα τμηματα πρωτα ξεκινησαν τις πρακτικες στην ΕΑ καθως και τα μαθηματα εδω και μια δεκαετια τουλαχιστον.


Ο ankas  κατερριψε και το τελευταιο σου επιχειρημα...
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 22, 2014, 08:05:15 μμ από mendor »

Αποσυνδεδεμένος ankas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Kinegiros, διάβασε προσεκτικά το άρθρο,φυσικά και απαντά:" οι απόφοιτοι του τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής , το οποίο τα 2 πρώτα έτη συνεκπαιδεύει τους ειδικούς της ΕΑ με τους κοινωνιολόγους με ένα γενικό πρόγραμμα σπουδών και στα δύο τελευταία έτη προσφέρει μαθήματα ειδικής αγωγής και πρακτική σε ένα μόνο τύπο σχολείου".
Σε όλα είσαι αρνητικός,εσύ τελικά τι ισχυρίζεσαι,για πες μας να μάθουμε κ εμείς.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Εσυ διαβαζεις αποσπασματικα και αυτα που σε συμφερουν γιατι υποστηριζεις συγκεκριμενα συμφεροντα, να ξαναψαξεις ολα τα Παιδαγωγικα τμηματα γιατι τα μαθηματα ειδικης αγωγης δεν τα ξεχωριζουν αλλα τα ενσωματωνουν στα παιδαγωγικα και τις διδακτικες . το ιδιο συμβαινει και με τις πρακτικες....η ειδικη ειναι προεκταση της γενικης και αναποσπαστο τμημα της . ακομη και τα αναλυτικα προγραμματα της γενικης το αναφερουν. Αλλα αφου δεν εισαι δασκαλος τι θες και κατακρινεις χωρις να γνωριζεις??? Οσο για την Αθηνα εκεινα τα παιδαγωγικα τμηματα πρωτα ξεκινησαν τις πρακτικες στην ΕΑ καθως και τα μαθηματα εδω και μια δεκαετια τουλαχιστον.

Μισό λεπτό, εγώ να ψάξω να βρω ΟΛΑ τα παιδαγωγικά τμήματα ? εγώ που δεν είμαι δάσκαλος? ξέρω ότι όταν επιχειρηματολογούμε φέρνουμε στον άλλο αποδείξεις για αυτό που λέμε. Εγώ καλή την πίστη αναζήτησα αποδείξεις γιαυτά που είπες ότι ισχύουν. Το κακό ήταν ότι ήταν ακριβώς αντίθετα από όσα δήλωσες ότι ισχύουν. Όταν λοιπόν στα παράθεσα και σου ζήτησα να μου παραθέσεις εσύ κάτι που να αποδεικνύει όσα λες, μου απαντάς ότι τα βλέπω "αποσπασματικά" και να πάω να ψάξω να βρω εγώ όλα τα παιδαγωγικά για να αποδειχθεί ο ισχυρισμός σου.

Εδώ είναι που βγαίνει ο Bugs Bunny και λέει


και εδώ τελειώνει η σοβαρή από μέρους μου κουβέντα μαζί σου, το περί συμφερόντων που λες ότι υποστηρίζω δεν ζητάω να το αποδείξεις, εδώ δεν μπορείς να αποδείξεις τα σοβαρά σου επιχειρήματα θα μπορέσεις τις συκοφαντίες; δεν το νομίζω.




Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@kinegeiros
Μη βαδίζεις σε επικίνδυνα μονοπάτια.
Η εκπαίδευση πρέπει να είναι κοινή και αδιαίρετη για όλους, το ίδιο και οι εκπαιδευτικοί.
Ο οδηγός σπουδών των παγκοσμίως αυτόνομων τμημάτων ειδικής αγωγής, εμένα προσωπικά, δεν μ' ενδιαφέρει καθόλου. Ας τετραγωνίσουν και τον κύκλο άμα θέλουν.
Δυστυχώς, βάζουν τους αδικημένους (και θα συνεχίσουν να είναι) συναδέλφους ΠΕ 61/71 να λειτουργήσουν ως δούρειος ίππος απολύσεων μονίμων εκπαιδευτικών.
Οι κωδικοί .50 πρέπει να καταργηθούν και στην α/θμια και στη β/θμια.

Αποσυνδεδεμένος smile02.50

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Οι κωδικοί .50 πρέπει να καταργηθούν και στην α/θμια και στη β/θμια.
Και στη Δευτεροβάθμια ποιοι θα προσλαμβάνονται για τα ΤΕ και την παράλληλη στήριξη;;;

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Eπειδή καταφεύγουμε συχνά - πυκνά σε προσωπικούς χαρακτηρισμούς και έντονες αντιπαραθέσεις, θα παρακαλούσα να χαμηλώσουν οι τόνοι.  "Συζήτηση" κάνουμε. Κάθε άποψη είναι απολύτως σεβαστή. 
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Και στη Δευτεροβάθμια ποιοι θα προσλαμβάνονται για τα ΤΕ και την παράλληλη στήριξη;;;

Οι καθηγητές με εξειδίκευση. Όπως και στην α/θμια. Κανένας διαχωρισμός και κωδικοί!

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Kinegiros, διάβασε προσεκτικά το άρθρο,φυσικά και απαντά:" οι απόφοιτοι του τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής , το οποίο τα 2 πρώτα έτη συνεκπαιδεύει τους ειδικούς της ΕΑ με τους κοινωνιολόγους με ένα γενικό πρόγραμμα σπουδών και στα δύο τελευταία έτη προσφέρει μαθήματα ειδικής αγωγής και πρακτική σε ένα μόνο τύπο σχολείου".
Σε όλα είσαι αρνητικός,εσύ τελικά τι ισχυρίζεσαι,για πες μας να μάθουμε κ εμείς.

@ankas συνάδελφε το διάβασα το άρθρο, έχει δυνατά και αδύναμα σημεία. Σε κάθε περίπτωση έχει απόψεις και όχι αποδείξεις.

Για το κομμάτι που αφορά το τμήμα στο Παν Μακεδονίας οφείλω να πω ότι έχω και εγώ τις αμφιβολίες μου όσο αφορά το κατά πόσο "εκπαιδευτικό" τμήμα είναι σε σχέση με τα άλλα. Κρατάω όμως επιφύλαξη γιατί δεν έχω μελετήσει τον οδηγό σπουδών του.
Στο κομμάτι όμως που αφορά τον Βόλο δεν έχω καμιά αμφιβολία και θεωρώ ότι αν κάποιοι πρέπει να λέγονται εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής είναι αυτοί πρώτα και μετά οι υπόλοιποι.

Θα σου δώσω και ένα παράδειγμα από την Β/θμια πολύ κοντά σε αυτό που ζούμε τώρα.
Κάποτε πριν από μερικά χρόνια ήταν το μάθημα της Πληροφορικής στα σχολεία και έπρεπε να βάλουμε εκπαιδευτικούς να το κάνουν. Επειδή δεν υπήρχαν σχολές αρκετές αλλά ούτε και απόφοιτοι δόθηκε η δυνατότητα να διορίζονται ως αναπληρωτές εκπαιδευτικοί άλλων ειδικοτήτων (θετικών επιστημών κυρίως) με σεμινάριο (σου θυμίζει κάτι?) αλλά και με μεταπτυχιακό/διδακτορικό με θέμα την πληροφορική (πολλές συμπτώσεις). Μάλιστα αρκετοί από αυτούς κατάφεραν να διοριστούν μόνιμοι πληροφορικοί και το όλο θέμα σταμάτησε όταν κατάφεραν οι απόφοιτοι των τμημάτων πληροφορική μετά από πολλές διαμαρτυρίες και ανάγκασαν το υπουργείο να σταματήσει το όλο θέμα, φυσικά υπήρχε σοβαρή επιχειρηματολογία από τους μεταπτυχιακούς/διδακτορικούς στην πληροφορική ανάλογη με την περίπτωση μας. Σήμερα αρκετοί από τους πληροφορικούς ακόμα βρίζουν το κράτος για εκείνη την περίοδο γιατί οι "πληροφορικοί" που διορίστηκαν έχουν αρκετές οργανικές ενώ εκείνοι δεν έχουν.

Θέλω να πω με αυτό το παράδειγμα συνάδελφε ότι από την στιγμή που ΥΠΑΡΧΕΙ τμήμα (Βόλου) που ιδρύθηκε από το κράτος και αποφοιτούν εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής αυτοί είναι για το κράτος οι πλέον αρμόδιοι. Το θέμα λοιπόν είναι ότι πρέπει να έχουμε επιχειρήματα και όχι αερολογίες, υποκειμενικές απόψεις και άρνηση της πραγματικότητας.

Προσωπικά δεν αρνούμαι ότι και οι συνάδελφοι που είναι εκτός Βόλου δεν είναι άξιοι και φυσικά είναι. Αν ήμουν εγώ ένας από αυτούς δεν θα βάσιζα τα επιχειρήματα μου στο ότι δεν έπρεπε να υπάρχει το τμήμα αυτό (άλλωστε οι συγγραφείς του νόμου δεν μπορούν να βγάλουν άρθρο που να τους καταργεί), αλλά δεν θα έλεγα ούτε ότι δεν είναι κατάλληλοι για την ε.α.ε..
Η στρατηγική μου θα ήταν να εκμεταλλευτώ τις ακραίες φωνές (που είναι χρήσιμες) για να δώσω μια μέση λύση.
Δηλαδή θα πρότεινα 1) καμία πρόταξη 2) μοριοδότηση του βασικού πτυχίου του βόλου με 4 μόρια (λίγο πάνω από το μεταπτυχιακό) αλλά και με δικαίωμα να πάρουν και μόρια αν έχουν μεταπτυχιακό. 3) οι απόφοιτοι του Παν Μακ. με 3-4 μόρια αλλά με δικαίωμα μόνο για ειδικά σχολεία.

Αυτό σκέφτηκα ως τρίτος ότι θα ήταν μια καλή μέση λύση σε αυτό που υπάρχει μέχρι τώρα. Αν παρουσιαστούν μόνο ακραίες θέσεις τότε το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα αλλάξει τίποτα.....
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 22, 2014, 09:14:08 μμ από kinegiros »

Αποσυνδεδεμένος ankas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συμφωνώ μαζί σου kinegiros και θεωρώ κ εγώ πως μια δίκαιη μοριοδότηση ανάλογα με τα προσόντα είναι το καλύτερο.Και φυσικά αυτό που πρέπει να φωνάζουμε είναι προσλήψεις και διορισμούς και όχι να φαγωνόμαστε μεταξυ μας αναλογα με το τι συμφέρει τον καθένα.

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@kinegeiros
Συμφωνώ και γω μαζί σου με μία μικρή ένσταση: η πληροφορική υπάρχει σαν αυτόνομος κλάδος και επιστήμη παντού. Αντίθετα, η ειδική αγωγή πουθενά (α! μόνο στην Ελλάδα).
Επίσης, δε θα έδινα πάνω από δύο μόρια στους αποφοίτους των σχολών αυτών, καθώς σπουδάζουν 4 χρόνια, ενώ οι ΠΕ 70. 50 τουλάχιστον 5-10!   

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
@kinegeiros
Συμφωνώ και γω μαζί σου με μία μικρή ένσταση: η πληροφορική υπάρχει σαν αυτόνομος κλάδος και επιστήμη παντού. Αντίθετα, η ειδική αγωγή πουθενά (α! μόνο στην Ελλάδα).
Επίσης, δε θα έδινα πάνω από δύο μόρια στους αποφοίτους των σχολών αυτών, καθώς σπουδάζουν 4 χρόνια, ενώ οι ΠΕ 70. 50 τουλάχιστον 5-10!

το παράδειγμα με την πληροφορική το έφερα γιατί δημιουργεί ένα δεδικασμένο και είναι παρεμφερές,
έχεις δίκιο για τους κλάδους αλλά βίκυ στην Ελλάδα ήμαστε, δεν ήμαστε αλλού, οπότε αυτό είναι αδύναμο επιχείρημα στο  ξαναείπα. Δεν είναι δουλειά αυτού του νόμου να τους καταργήσει.

Γενικά χαίρομαι που συμφωνείς. Τώρα το πόσα μόρια είναι σχετικό με το τι θες να πετύχεις. Εσύ το βλέπεις με τα χρόνια σπουδών. Εγώ το βλέπω ότι έχω μια πρόταξη να εξουδετερώσω και γιαυτό λέω 4 μόρια ώστε να παίρνουν 1 μόριο πάνω από ένα μεταπτυχιακό και άρα να θεωρείτε ένα είδους πρόταξη.
Μακάρι κάποιος να προτείνει κάτι αντίστοιχο στην διαβούλευση και όχι τις αφοριστικές θέσεις που κυριαρχούν μέχρι τώρα.

Αποσυνδεδεμένος ipponoh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Σωστή η σκέψη της μοριοδότησης με τη διαφορά ότι αν οι 61/71 δεν προτάσσονται λόγω πτυχίου αλλά απλώς μοριοδοτούνται δε θα πρέπει να ληφθούν υπόψιν και όλα τα υπόλοιπα προσόντα τους (μεταπτυχιακά, διδακτορικά κλπ?) Με μια μοριοδότηση του βασικού πτυχίου θα βρεθούν πάλι χαμηλά εφόσον υπάρχουν αρκετοί .50 με προσόντα που μοριοδοτούνται και προυπηρεσία και θα ξαναρχίσει η σφαγή...

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3668
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
@Kinegiros
Ξέρεις ποια είναι η διαφορά με τους καθηγητές πληροφορικής; Αυτοί που διορίστηκαν με μεταπτυχιακά/διδακτορικά/σεμινάρια μπορεί να είχαν πρώτο πτυχίο άσχετο με τον τομέα την πληροφορικής (θεολόγοι, μαθηματικοί κλπ).
Οι ΠΕ60.50 και 70.50 δεν είναι ασχετοι. Είναι νηπιαγωγοι και δάσκαλοι που επέλεξαν να μετεκπαιδευτουν, να αποκτήσουν αυτό το κάτι επιπλέον, στην ειδική αγωγή και επέλεξαν να εργαστούν σε έναν τομέα του βασικού τους πτυχίου όχι σε άσχετο τομέα (μην ξεχνάμε επισης οτι σε παιδαγωγικά τμήματα υπήρχαν/υπάρχουν κατευθύνσεις ειδικής αγωγής).

Ξαναλεω. Μοριοδοτηση των πάντων (και συνεδριών, δημοσιεύσεων, σεμιναρίων). Έτσι όλοι θα προσπαθούμε να ενημερωθουμε για τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα και να γίνουμε καλύτεροι Δάσκαλοι για το καλό των παιδιών ΜΑΣ
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160776
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 436
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 321
Σύνολο: 321

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.