0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συνάδελφε rrrrrr 1ο και βασικό , ευχαριστούμε - πιστεύω όλοι - για την ενημέρωση.Πάλαιψα , βέβαια να κατανοήσω τα αρτικόλεξα Σ.Μ.Ε. (Σύμβαση Μίσθωσης Έργου) και ΙΔΟΧ (ορισμένου χρόνου) - οι περιπτώσεις μας δηλαδή , μα σε άλλο εστιάζω:Λες "... Εν αναμονή, λοιπόν, της νέας Κ.Υ.Α., (δεν γνωρίζω αν υπεγράφη), όπου θα ορίζεται η αντιμισθία για τους Εκπαιδευτές Ενηλίκων..."Ωστόσο , διαβάζοντας την πρώτη παράθεσή σου , προσέχω το "σημειωμένο" - "μπολντ"Εάν δεν παρανοώ κάτι , μένω μπερδεμένος!..Περιμένουμε νέα κοινή Υπουργική Απόφαση για τα ωρομίσθια ή ισχύουν οι όροι του 2008;..Το λέω , διότι , ψάχνοντας τα "τότε" είδα ότι οι (μεικτές) αμοιβές που δίνονταν - με καθυστέρηση χρόνων βεβαίως..) ήταν κατά τι ή αρκετά καλύτερες των τωρινών ... πχ. Πτυχίο 16- 17 + εβρώ , Μεταπτυχιακό 19 + , διδακτορικό 20 +.Πολύ καλό , δηλαδή , για να είναι αληθινό...Εάν μπορείς Συνάδελφε , διευκρίνισε!Θ._
Είναι private! Μαλλον από καμιά ομάδα που δεν είμαστε όλοι μέλη! Κάνε ένα copy paste αν μπορείς!
Ναι σωστά, είναι από την ομάδα των εκπαιδευτών Δημοσίων ΙΕΚ.. Το παραθέτω λοιπόν:ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ Σ.Ε.Δ.Ι.Ε.Κ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΑΣΣΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣΕκπαιδευτές Δημοσίων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης & Λοιπών Φορέων Δια Βίου Μάθησης Του Δημοσίου ___________________________________________________Κορυδαλλός, 07 Σεπτεμβρίου 2016ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ Σ.Ε.Δ.Ι.Ε.Κ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΑΣΣΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣΤο Σωματείο Εκπαιδευτών Δημοσίων Ι.Ε.Κ. επιδιώκει τη διασφάλιση του καλύτερου επιπέδου σπουδών και την εύρυθμη λειτουργία των Δημοσίων Ι.Ε.Κ. Θεωρούμε ότι απαραίτητη προϋπόθεση για τη διασφάλιση του επιπέδου σπουδών είναι η επιλογή Εκπαιδευτών με υψηλά προσόντα.Στα πλαίσια αυτά καταθέσαμε εγκαίρως προτάσεις στο Υπουργείο Παιδείας για τα κριτήρια επιλογής Εκπαιδευτών και ζητήσαμε να γίνει διαβούλευση επί των κριτηρίων. Παρά το γεγονός ότι στην συνάντηση που είχαμε με τον Γενικό Γραμματέα Δια Βίου Μάθηση κ. Παπαγεωργίου, παραδέχθηκε το ορθόν των προτάσεων μας και δεσμεύτηκε ότι τουλάχιστον τις μισές από αυτές θα τις υιοθετήσει από τη φετινή χρονιά, τελικά όταν το κείμενο της Απόφασης με τα κριτήρια ήρθε στο φως της δημοσιότητας βρεθήκαμε προ εκπλήξεων με κριτήρια για τα οποία δεν είχε γίνει καμία αναφορά και στερούνται λογικής. Καταθέσαμε επίσης και συγκεκριμένες παρατηρήσεις επί των δημοσιευμένων πλέον κριτηρίων αλλά ελάχιστες αλλαγές έγιναν με την ορθή επανάληψη της Υπουργικής Απόφασης και αυτές είναι αμφίβολο εάν επέφεραν βελτίωση.Ειδικότερα για το θέμα της κατάταξης των Δημοσίων Υπαλλήλων και Συνταξιούχων στο τέλος των πινάκων αδυνατούμε να κατανοήσουμε πως αναβαθμίζει το επίπεδο σπουδών. Η μόνη λογική εξήγηση στην οποία θα μπορούσαμε να καταλήξουμε, είναι ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου επιθυμεί να βοηθήσει ευπαθείς ομάδες στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που βιώνουμε.Εάν το Υπουργείο ήθελε να βοηθήσει υποψηφίους με χαμηλά εισοδήματα θα έπρεπε να βάλει εισοδηματικά κριτήρια. Τα οποία βεβαίως καμία σχέση δεν έχουν με το επίπεδο του Εκπαιδευτή και το επίπεδο σπουδών αλλά λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών, μία πριμοδότηση με μόρια όσων έχουν χαμηλό εισόδημα δεν θα έβρισκε ιδιαίτερες αντιδράσεις από τους Εκπαιδευτές.Εάν το Υπουργείο ήθελε να βοηθήσει τους Ανέργους, επίσης θα μπορούσε να αυξήσει τη μοριοδότηση τους. Αντιθέτως η μοριοδότηση τους με τα φετινά κριτήρια, μειώνεται σε σχέση με το προηγούμενο έτος!Εκ των ανωτέρω αδυνατούμε να καταλάβουμε για ποιό λόγο το Υπουργείο στοχοποιεί (χωρίς εισοδηματικά κριτήρια), καταπατώντας κάθε έννοια ισότητας και ίσων ευκαιριών, τους Δημοσίους Υπαλλήλους και Συνταξιούχους. Αποκλείει με αυτό τον τρόπο από την κατάρτιση, Εκπαιδευτές με υψηλά προσόντα, με πλούσια εμπειρία και ανθρώπους που μόλις πέρσι τους έβαλε να αφιερώσουν χρόνο και χρήματα για να λάβουν την πιστοποίηση Εκπαιδευτή Ενηλίκων.Στα πλαίσια αυτά συμφωνούμε επί της αρχής, με την κίνηση που δημιουργήθηκε από Εκπαιδευτές Δημοσίους Υπαλλήλους για προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας και κατάθεση Αίτησης Αναστολής εφαρμογής της Υπουργικής Απόφασης των κριτηρίων και καλούμε όσα μέλη μας Δημοσίους Υπαλλήλους και Συνταξιούχους επιθυμούν, να συμμετάσχουν σε αυτή.Παρακαλούμε όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν να μας το γνωστοποιήσουν ώστε να μπορούμε να υπολογίσουμε το κόστος ανά άτομο στα δικαστικά έξοδα.Ως Σωματείο θα είμαστε δίπλα τους και θα τους ενισχύσουμε στο δίκαιο αγώνα τους.«ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ(Σ.Ε.Δ.Ι.Ε.Κ. & Λ.Φ.Δ.Β.Μ.Δ)»Αρ. Απόφ. Μον. Πρωτ. Πειρ. 5581/2011Τ.Θ. 91760 / Τ.Κ. 18102 Κορυδαλλός, τηλ. 6937202392, 6945351608Fax: 2117706366 - E-mail : info@sediek.grΗ Πρόεδρος Ο Γενικός ΓραμματέαςΑικ. Βασιλείου Εμμ. ΠαπαδάκηςΚαι μετά λέμε γιατί δεν κάνουν τίποτα τα σωματεία...όταν υπάρχουν τεράστιες διαφορές μεταξύ μας στο πώς αντιλαμβανόμαστε κάποια πράγματα και ο καθένας δρα με βάση τα ατομικά του συμφέροντα..
Ζούμε σε μια χώρα που προσφεύγουν στο ΣΤΕ οι συνταξιούχοι γιατί δεν τους δίνουν ώρες στα ΙΕΚ. Οι συνταξιούχοι ρε φίλε που επέλεξαν να αποσυρθούν από την αγορά εργασίας ζητάνε να πάρουν ώρες διδασκαλίας. Πατά το ρε Κιμ να τελειώνουμε. 😂😂😂😂. Δεν υπάρχουμε και δεν υπάρχει καμια σωτηρία τέλος.
Οι προσωπικές ανάγκες και οι δυσκολίες του καθένα δεν μπορούν να αξιολογηθούν. Όσο θα ισχύουν τέτοιου είδους κριτήρια (κοινωνικά δηλαδή) στις προσλήψεις, δεν θα υπάρξει δικαιοσύνη αλλά μόνο αδικία.Ο καθένας θεωρεί το δικό του πρόβλημα σοβαρότερο και ποτέ μα ποτέ δεν θα υπάρξει συνεννόηση. Μπορεί πχ. κάποιος να μην είναι άνεργος αλλά να υπάρχουν προσωπικοί και σοβαροί λόγοι που να καθιστούν αναγκαίο ένα επιπλέον εισόδημα. Επιπλέον είναι δυνατό το άτομο αυτό να έχει λιώσει στα θρανία και να έχει κατακτήσει με πολύ κόπο και προσπάθεια όλα τα προσόντα που χρειάζονται για να είναι ένας καλός εκπαιδευτικός. Γιατί να του πάρει την θέση ένας (άεργος) άνεργος που διαθέτει ένα πτυχίο και έχει αρνηθεί εργασία γιατί δεν τον βόλευε πχ. η απόσταση;; (Έχω δει αμέτρητες περιπτώσεις και θα μπορούσα να γράψω σελίδες περιγράφοντας φοβερές αδικίες που προκάλεσαν τα "δίκαια" κοινωνικά κριτήρια). Για να μην μιλάω για το γεγονός που η ποιότητα της εκπαίδευσης δεν έχει καμία σχέση με τα προβλήματα του καθενός. Μόνο τα σταθερά στον χρόνο κριτήρια σε σχέση αποκλειστικά με την γνώση, μπορούν να είναι δίκαια. Ο καθένας μπορεί να κάνει έναν προγραμματισμό και να καταφέρει να αποκτήσει τα προσόντα τα οποία χρειάζονται. ΥΓ. Αν κανείς γνωρίζει σε ποία άλλη χώρα της Ευρώπης ισχύουν μόρια ανεργίας πχ. ας με ενημερώσει.
Άρα να υποθέσω ότι θεωρείς ότι και οι δημόσιοι υπάλληλοι κακώς μπαίνουν στο τέλος? Γι αυτούς δεν ισχύουν όλα τα πιο πάνω?Γιατί για κάποιους τα πιο πάνω ισχύουν μόνο όταν τους συμφέρει. Όταν δεν τους συμφέρει, τα ξεχνάνε.