*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2039829 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Μια μικρή παρατήρηση για τους "προσοντούχους".
Η θέση του εκπαιδευτικού έχει σαν προαπαιτούμενα το βασικό πτυχίο και την παιδαγωγική επάρκεια. Επιπλέον προσόντα δεν θα έπρεπε να αποτελούν κριτήρια για την απόκτηση της θέσης του εκπαιδευτικού, ούτε επίσης να είναι κριτήρια καλύτερης μισθολογικής εξέλιξης. Μεταπτυχιακά και διδακτορικά, που αφορούν τα παιδαγωγικά και τη διδακτική και μόνο, μπορούν να είναι κριτήρια επιλογής στελεχών εκπαίδευσης. Η θέση με τη σειρά της,  μέσω των επιδομάτων, θα έπεπε  να  αυξάνει την αμοιβή και όχι οι ΠΛΕΟΝΑΖΟΝΤΕΣ τίτλοι σπουδών.
Τουλάχιστον έτσι είναι στη Γερμανία, που μάλλον το έχουν ψάξει αρκετά το θέμα.
Εκεί ένας εκπαιδευτικός με πτυχίο και ένας με διδακτορικό με την ίδια προυπηρεσία παίρνουν τα ίδια.
Τώρα πως κάποιοι με διδακτορικά και δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά απαιτούν καλύτερη μεταχείρηση για την απόκτηση μιας απλής θέσης εκπαιδευτικού στη χώρα μας είναι κάτι άτοπο. Συνηθισμένα πράγματα δηλαδή...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 03, 2016, 10:45:43 μμ από panos2 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος oti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
    • Προφίλ
Μια μικρή παρατήρηση για τους "προσοντούχους".
Η θέση του εκπαιδευτικού έχει σαν προαπαιτούμενα το βασικό πτυχίο και την παιδαγωγική επάρκεια.
Αυτά που λες είναι τα ΕΛΑΧΙΣΤΑ τυπικά προσόντα. Αν το ΕΛΑΧΙΣΤΟ είναι ταυτόχρονα και η οροφή τότε μάλλον μιλάμε για σχολείο του μεσαίωνα.

Σε όλο τον κόσμο τα επιπλέον προσόντα όχι μόνο προσμετρώνται και επιβαβρεύονται (καλά για την επιλογή προσωπικού δεν το συζητάμε καν) αλλά υπάρχουν διαρκή κίνητρα στους καθηγητές ώστε να εξελίσσονται διαρκώς στο επιστημονικό τους πεδίο μέσω της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης, τον εκπαιδευτικών αδειών μετ' αποδοχών (για μεταπτυχιακά-διδακτορικά) των προγραμμάτων ανταλλαγής κτλ...

Κάνε μια βόλτα σε ιστοσελίδες του εξωτερικού και θα δείτε τα βιογραφικά των καθηγητών πάντα σε περίοπτη θέση, και θα δείτε τα σχολεία να καμαρώνουν-συναγωνίζονται για τους καθηγητές που ξεχωρίζουν. Άμα μιλήσεις με διευθυντές σχολείων του εξωτερικού θα σου πουν ότι έχουν 2 καθηγητές με phd και 5 με master από το τάδε καλό πανεπιστήμιο.

Εδώ τα περισσότερα βιογραφικά είναι 2 σειρές.
1. Πτυχίο τάδε
2. Επιτυχών σε διαγωνισμό παπαγαλίας.



xriana1

  • Επισκέπτης
Αυτό είναι το λογικό και αυτό που κάποιοι προσπαθούμε να εξηγήσουμε χρόνια τώρα σε όσους ονειρεύονται διαγωνισμούς παπαγαλίας για να μπουν σε τάξη...

Δεν γίνεται κάποιον με μεταπτυχιακο-διδακτορικό-ξένες γλώσσες-γνώση των υπολογιστών και προϋπηρεσία να τον βάλεις να διαγωνιστεί σε διαγωνισμό παπαγαλίας (=γραπτός ΑΣΕΠ) με ένα παιδάκι 21-22 χρονών...

Αν κάποιος με τόσα πολλά προσόντα θέλει να μπει σε τάξη και να διδάξει για 700€ το μήνα τον παίρνεις με κλειστά μάτια και λες και ευχαριστώ για την τύχη σου.
Πολλά++±+±++++++++++++++++++++++++++++
Επιτέλους μια άλλη άποψη............γεμισαμε υπέρμαχους του ΑΣΕΠ και της νομικής βεβαίως......και το ειρωνικό είναι ότι οι περισσότεροι από αυτούς δεν έχουν καν επιτυχία...  χωρια τους επιτυχόντες του 2008 που θεωρούν ότι προηγούνται.....εξαιρούνται φυσικά οι δείκτες του 08.....…

Αποσυνδεδεμένος Dorea

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 423
    • Προφίλ
Μιλάτε για πτυχία μεταπτυχιακά και άλλα
αξιοκρατικά
[/b] προσόντα τα οποία δεν μπορούν να βαρυνουν σε ένα μη αξιοκρατικο σύστημα προσλήψεων που ακόμη και εκείνους που δι αγωνίστηκαν για να αποδείξουν ό τι γνωριζαν τους έστειλε στον Καιάδα
Απορώ πάντως γιατί το διαγωνισμό τον θεωρεί τε τίποτε νιο ενώ τα μεταπτυχιακά που ο καθένας μπορεί να κάνει τα θεωρείτε αξιόλογα
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 04, 2016, 02:50:52 μμ από Dorea »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος spiritus asper

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 881
  • Εκλεκτός διορισΘΕΙΣ-Έτος αποφιαλωσης 2016
    • Προφίλ
Πολλά++±+±++++++++++++++++++++++++++++
Επιτέλους μια άλλη άποψη............γεμισαμε υπέρμαχους του ΑΣΕΠ και της νομικής βεβαίως......και το ειρωνικό είναι ότι οι περισσότεροι από αυτούς δεν έχουν καν επιτυχία...  χωρια τους επιτυχόντες του 2008 που θεωρούν ότι προηγούνται.....εξαιρούνται φυσικά οι δείκτες του 08.....…
Πολλα μπραβο.Ειδικα στην επιστημονικοτητα του λογου και στη λεπτοτητα της εκφρασης.Αυτο σημαινει ''εξελιξη στο επιστημονικο πεδιο''.
''One man here has made 17 attempted escapes!
 Group Captain,this is close to insanity!''

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
@ Oti,
Δεν χρειάζεται να ψάξω σε ιστοσελίδες. Εκεί ήμουν. Μάλλον δεν διάβασες όλο το σχόλιό μου.
Όσον αφορά τον "διαγωνισμό παπαγαλίας", σου απάντησε ο Landau. Σ' αυτό τον διαγωνισμό έχω ιστορικό αποτυχίας και επιτυχίας. Η όποια επιτυχία ήρθε μετά από  κόπο και χωρίς παπαγαλία. Μπορεί εσύ να επέλεξες τον λάθος τρόπο προετοιμασίας. Με παπαγαλία δεν γίνεται τίποτα...
Εγώ μέσω του διαγωνισμού κατάφερα και μπήκα στο δημόσιο σχολείο, έστω και σαν αναπληρωτής.
Ο διαγωνισμός προέκυψε, όπως πρόκυψε και ο διαγωνισμός των  πανελληνίων. Γίνεται επειδή οι θέσεις διορισμού είναι πολύ λιγότερες από τους υποψήφιους.  Επίσης δίνει και την δυνατότητα σε νέους να μπουν στο παιχνίδι με κάποια θέση αναπλήρωσης ή με άμεσο διορισμό αν προσπαθήσουν πολύ. Ο όποιος  νέος τρόπος επιλογής, αν δεν σεβαστεί τους κόπους και την προσπάθεια όσων έχουν πετυχεί σε αυτόν, θα έχει δικαιολογημένα τεράστιες αντιδράσεις από όσους αδικούνται. Δυστυχώς η αναλογία υποψηφίων προς θέσεις διορισμού καθιστά τον διαγωνισμό αναπόφευκτο.  Μακάρι να βρεθεί άλλος τρόπος.

Όσον αφορά το πως ένα διδακτορικό στην αλληλεπίδραση νετρίνων με μεσόνια μπορεί να βοηθήσει έναν εκπαιδευτικό στο διδακτικό του έργο  και πως πρέπει να είναι γενικό κριτήριο διορισμού για μένα είναι ακατανόητο. 

xriana1

  • Επισκέπτης
Πολλα μπραβο.Ειδικα στην επιστημονικοτητα του λογου και στη λεπτοτητα της εκφρασης.Αυτο σημαινει ''εξελιξη στο επιστημονικο πεδιο''.
.....που να περισσέψει επιστημονικότητας από εσένα....την πήρες όλη επάνω σου....μπαγασα....χαλαλι

Αποσυνδεδεμένος spiritus asper

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 881
  • Εκλεκτός διορισΘΕΙΣ-Έτος αποφιαλωσης 2016
    • Προφίλ
.....που να περισσέψει επιστημονικότητας από εσένα....την πήρες όλη επάνω σου....μπαγασα....χαλαλι
χα χα χα.Ομοιος ομοιω...Μην μου αλλαζεις το φυλο γιατι μονο τοτε μπορω να κανω αυτο που μου υποδεικνυει ο φιλτατος με την εφημεριδα...χα χα χα
''One man here has made 17 attempted escapes!
 Group Captain,this is close to insanity!''

xriana1

  • Επισκέπτης
χα χα χα.Ομοιος ομοιω...Μην μου αλλαζεις το φυλο γιατι μονο τοτε μπορω να κανω αυτο που μου υποδεικνυει ο φιλτατος με την εφημεριδα...χα χα χα
...κλείνω με αυτό για σένα....
1) πας μη Έλλην βάρβαρος....
2) έχουμε 2016 μ.χ
3) κυβέρνηση Σύριζα όσο κι αν νοσταλγεί τα χρόνια της μεταπολίτευσης
4) γραπτός ΑΣΕΠ δεν πρόκειται να ξαναγίνει
5) άλλο δικαιοσύνη κι άλλο δικομανία

...καλή χρονια.....!!!!!

Αποσυνδεδεμένος spiritus asper

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 881
  • Εκλεκτός διορισΘΕΙΣ-Έτος αποφιαλωσης 2016
    • Προφίλ
Κι εμενα τι με φοβεριζεις; χα χα χα .Τον κυριο,που λεει και μια ταινια''μια Ιταλιδα απο την Κυψελη''
Διοριστεα ειμαι.Τρουπωσα.

Kαλη Χρονια σου ευχομαι κι εγω και ο,τι επιθυμεις πραγματικα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 04, 2016, 12:25:12 πμ από spiritus asper »
''One man here has made 17 attempted escapes!
 Group Captain,this is close to insanity!''

xriana1

  • Επισκέπτης
Κι εμενα τι με φοβεριζεις; χα χα χα .Τον κυριο,που λεει και μια ταινια''μια Ιταλιδα απο την Κυψελη''
Διοριστεα ειμαι.Τρουπωσα.

Δεν φοβιζω κανενα......
Συγχαρητήρια για το διορισμό σου......
Απλά μην ξεχνάς ότι οι διορισμοί υπήρχαν και πριν το δικό σου και....ευτυχώς και μετά από αυτον

Αποσυνδεδεμένος spiritus asper

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 881
  • Εκλεκτός διορισΘΕΙΣ-Έτος αποφιαλωσης 2016
    • Προφίλ
Eννοειται.Αυτο θελουμε ολοι,να υπαρχουν διορισμοι.Ξερουμε ηδη οτι θα γινουν με εποπτεια ΑΣΕΠ.Δεν θα ειναι γραπτος.
''One man here has made 17 attempted escapes!
 Group Captain,this is close to insanity!''

Αποσυνδεδεμένος oti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
    • Προφίλ
γεμισαμε υπέρμαχους του ΑΣΕΠ και της νομικής βεβαίως......

Μη νομίζεις. Είμαστε η σιωπηρή πλειοψηφία. Στην πραγματικότητα κανείς δεν θέλει έναν αντιεπιστημονικό, αντιπαραγωγικό, τριτοκοσμικό διαγωνισμό επιλογής προσωπικού όπως ο γραπτός ΑΣΕΠ, εκτός από αυτούς που έχουν φροντιστήρια και θέλουν να κάνουν πάλι μπάζα με μαύρο χρήμα.

Και δυστυχώς για τους υπέρμαχους της αποστήθισης, εδώ και πολλά χρόνια υπάρχει και το συγκριτικό στοιχείο δομών της εκπαίδευσης όπου η επιλογή των καθηγητών γίνεται με αντικειμενικά κριτήρια σε σχέση με την τυπική εκπαίδευση που είναι στελεχωμένη με τους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. Μέρα με τη νύχτα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 04, 2016, 12:35:29 πμ από oti »

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Και δυστυχώς για τους υπέρμαχους της αποστήθισης, εδώ και πολλά χρόνια υπάρχει και το συγκριτικό στοιχείο δομών της εκπαίδευσης όπου η επιλογή των καθηγητών γίνεται με αντικειμενικά κριτήρια σε σχέση με την τυπική εκπαίδευση που είναι στελεχωμένη με τους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. Μέρα με τη νύχτα.

Χωρίς να με αφορά άμεσα το θέμα και χωρίς να είμαι υπέρμαχος κάποιου συστήματος, πόσο αντικειμενικά είναι τα κριτήρια που λες?
Όταν με 400 ευρώ αγοράζεις μία πιστοποίηση 150 ωρών?
Όταν με 6000 παίρνεις ένα μεταπτυχιακό από το καναπέ του σπιτιού σου σε 12 μήνες?

Χωρίς να γνωρίζω το θέμα, να δεχτώ ότι ο ΑΣΕΠ είναι αποστήθηση.
Για τα πιο πάνω ποια η γνώμη σου? Και πώς εξασφαλίζουν την αντικειμενικότητα?
Να μην αναφέρω και τα διδακτορικά που η απόκτησή τους δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την ικανότητα διδασκαλίας.
Ούτε το μαύρο χρήμα που κυκλοφορεί με αγορασμένες εργασίες, πτυχιακές κτλ.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 04, 2016, 01:06:59 πμ από niteulf »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160740
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 421
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 412
Σύνολο: 430

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.