*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2035772 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Θεωρείς δηλαδή ότι υπάρχει αντιστοιχία μεταξύ των όσων εξεταζόμαστε και των όσων διδάσκουμε;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Θεωρείς δηλαδή ότι υπάρχει αντιστοιχία μεταξύ των όσων εξεταζόμαστε και των όσων διδάσκουμε;
Ως ένα μεγάλο βαθμό ναι..
Όχι 100 % όμως..

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Χωρίς να επεκταθώ στην πρακτικότητα και εφαρμοσιμότητα των παιδαγωγικών και της διδακτικής, να αναφέρω μόνο μια σκέψη για το γνωστικό αντικείμενο της δικής μου ειδικότητας. Πόσο μπορεί να με ωφελήσει η "τάξη" στο να χειρίζομαι να κατανοώ και να χρησιμοποιώ την αγγλική γλώσσα στο επίπεδο που εξεταζόμαστε μετά από χρόνια αναπλήρωσης στην πρώτη, δευτέρα, τρίτη ,άντε ακόμη και έκτη δημοτικού;
Εννοείται ότι είναι ευθύνη μου να αναπτύσσω το αντικείμενό μου αλλά η τάξη στην ουσία δεν ωφελεί.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Χωρίς να επεκταθώ στην πρακτικότητα και εφαρμοσιμότητα των παιδαγωγικών και της διδακτικής, να αναφέρω μόνο μια σκέψη για το γνωστικό αντικείμενο της δικής μου ειδικότητας. Πόσο μπορεί να με ωφελήσει η "τάξη" στο να χειρίζομαι να κατανοώ και να χρησιμοποιώ την αγγλική γλώσσα στο επίπεδο που εξεταζόμαστε μετά από χρόνια αναπλήρωσης στην πρώτη, δευτέρα, τρίτη ,άντε ακόμη και έκτη δημοτικού;
Εννοείται ότι είναι ευθύνη μου να αναπτύσσω το αντικείμενό μου αλλά η τάξη στην ουσία δεν ωφελεί.
Μα για να διδάξουμε οι απαιτήσεις δε σταματούν στις γνώσεις ενός σχολικού βιβλίου..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Truth

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 679
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατεχόμενη Ελλάδα
    • Προφίλ
Χωρίς να επεκταθώ στην πρακτικότητα και εφαρμοσιμότητα των παιδαγωγικών και της διδακτικής, να αναφέρω μόνο μια σκέψη για το γνωστικό αντικείμενο της δικής μου ειδικότητας. Πόσο μπορεί να με ωφελήσει η "τάξη" στο να χειρίζομαι να κατανοώ και να χρησιμοποιώ την αγγλική γλώσσα στο επίπεδο που εξεταζόμαστε μετά από χρόνια αναπλήρωσης στην πρώτη, δευτέρα, τρίτη ,άντε ακόμη και έκτη δημοτικού;
Εννοείται ότι είναι ευθύνη μου να αναπτύσσω το αντικείμενό μου αλλά η τάξη στην ουσία δεν ωφελεί.
Έχεις απόλυτο δίκιο. Όσο για την ευθύνη, όλα είναι σχετικά. Ειδικά εδώ που μας έφεραν, προσωπικά πχ δεν έχω καμιά διάθεση να διαβάσω γενικώς. Εξαθλιωμένη, με μάνα με πρόβλημα λόγω της κρίσης (κυριολεκτικά τα έχασε), μες στο άγχος της αβεβαιότητας, να μετράω τα ευρώ, γενικώς να μη ζω και θα έχω και μυαλό για διάβασμα; Πόσο πια να διαβάσεις και στην τελική για ποιο λόγο;
The tigers have found me and I do not care.

(Bukowski)

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
προφανώς δεν αναφέρομαι στο σχολικό βιβλίο. Απαντώ στο επιχείρημα ότι η εμπειρία στην τάξη εξισορροπεί την εγγύτητα των νεων πτυχιούχων με το αντικείμενό τους. Ευθύνη όλων είναι να διατηρούν και να εξελίσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους. Συμφωνώ με την Truth ότι υπάρχουν περίοδοι στη ζωή μας που δεν έχουμε ούτε αυτή την δύναμη.

Αποσυνδεδεμένος teri

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 534
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Δεν λέω ότι τα θέματα των άλλων ειδικοτήτων είναι εύκολα. Ωστόσο και σε άλλες τεχνικές ειδικότητες,
που έχουν λίγους υποψηφίους, δε συνέβη ποτέ να μείνουν ακάλυπτες προκηρυγμένες θέσεις του διαγωνισμού.

Για την ιστορία στους ηλεκτρολόγους ΤΕΙ το 2009 δίναμε 500 περίπου για 72 θέσεις, δηλαδή αναλογία 1:7.
Στον διαγωνισμό ΑΣΕΠ του 2005 που είχα ξαναδώσει από τις 60 θέσεις μόνο 15 καταλήφθηκαν και 45 έμειναν κενές!
Δε θεωρώ ότι με τέτοια αναλογία έπρεπε να μείνουν κενές θέσεις. Κοινώς τα θέματά μας δεν είναι καθόλου εύκολα!
Ένας στους εφτά???? Πλάκα κάνεις! Η καλύτερη αναλογία στους φιλολόγους που πέτυχα εγώ ήταν 1: 54!!!
Αυτό τα λέει όλα....
Oleum et operam perdidi!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
salamaki έχεις δίκιο ότι ο 42χρονος δεν έχει τις ίδιες αντοχές με έναν 22χρονο. Κι εγώ δεν είμαι 22χρονος, άρα το ξέρω καλά αυτό!
Η αξιοκρατία δεν έχει να κάνει με την ηλικία. Ο 22χρονος τα έχει φρέσκα, αλλά ο μεγαλύτερος έχει την εμπειρία και τις προσαυξήσεις από την προϋπηρεσία!

+++
Επίσης, τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ έδειχναν μεγάλο ποσοστό επιτυχίας μεγαλύτερων απο 22-24 ετων. Τουλάχιστον εγω γνωρίζω ατομα που είχαν δικη τους οικογένεια και εργαζόταν και όμως πέτυχαν να ειναι στους διοριστέους.

Οσο αφορα τωρα το γνωστικο σε σχεση με αυτά που ζητουσαν στον ΑΣΕΠ (για ΠΕ02 μιλάω) απέχει πολύ απο τις σχολικες γνωσεις. τύπου: "Τί νούμερο σανδάλι φορούσε ο στρατιωτης της φάλαγγας που ηταν πρώτος στην αριστερη πλευρά  στην μάχη του Μαραθώνα" 
 
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
+++
Επίσης, τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ έδειχναν μεγάλο ποσοστό επιτυχίας μεγαλύτερων απο 22-24 ετων. Τουλάχιστον εγω γνωρίζω ατομα που είχαν δικη τους οικογένεια και εργαζόταν και όμως πέτυχαν να ειναι στους διοριστέους.

Οσο αφορα τωρα το γνωστικο σε σχεση με αυτά που ζητουσαν στον ΑΣΕΠ (για ΠΕ02 μιλάω) απέχει πολύ απο τις σχολικες γνωσεις. τύπου: "Τί νούμερο σανδάλι φορούσε ο στρατιωτης της φάλαγγας που ηταν πρώτος στην αριστερη πλευρά  στην μάχη του Μαραθώνα"
Είναι ανάλογα την ειδικότητα..
Σε εμάς ΠΕ04 ήταν πιο προσιτός ο διαγωνισμός στην ύλη λυκείου..

Αποσυνδεδεμένος salamaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 288
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Γενικά κάποιος που είναι συνεχώς στην εκπαίδευση οφείλει να τα έχει φρέσκα..
Πως αλλιώς θα διδάσκει..;;

Για να διδάξει ενας δασκαλος ΠΕ 70 δεν χρειαζεται να εχει φρεσκα τα θεωρητικα, τον Ρομαντισμο στην ελληνικη λογοτεχνια κτλ. Μην τα παραλεμε κιολας. Αφου θελετε ΑΣΕΠ πάντε δώστε και παραμιλάτε για να παίρνετε 700 €. Αφού συνεχίζετε κάποιο να νομίζετε ότι θα διοριστείτε αν έχετε γνώσεις άσχετες.

Τι έχει σημασία....το πως θα διδάξεις σε ένα 1/θ ή αν γνωρίζεις τη φιλοσοφία και μεθοδολογία. Σε πληροφορώ πως δεν έχουν καμία μα καμία σχέση.  Και από ότι είδα σε παλιά θέματα του ΑΣΕΠ είχε και κάτι τέτοια θέματα.

Πως αλλιώς θα διδάσκει....εμ αν μπεις στην 1η δημοτικού μίλα για Άλγεβρα.
Η γνώση του πανεπιστημίου μεν δίνει κάποιες βάσεις, αλλά αν δεν έχεις μπει σε τάξη δεν μπορείς να δεις πως καμία σχέση δεν έχει το ένα με το άλλο. Και εφόσον πήρες πτυχίο.......στον ΑΣΕΠ θα δείξεις τι αξίζεις?

Η σχέση γνώσης που ζητούν στον ΑΣΕΠ ......άλλο από της ταξης.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Για να διδάξει ενας δασκαλος ΠΕ 70 δεν χρειαζεται να εχει φρεσκα τα θεωρητικα, τον Ρομαντισμο στην ελληνικη λογοτεχνια κτλ. Μην τα παραλεμε κιολας. Αφου θελετε ΑΣΕΠ πάντε δώστε και παραμιλάτε για να παίρνετε 700 €. Αφού συνεχίζετε κάποιο να νομίζετε ότι θα διοριστείτε αν έχετε γνώσεις άσχετες.

Τι έχει σημασία....το πως θα διδάξεις σε ένα 1/θ ή αν γνωρίζεις τη φιλοσοφία και μεθοδολογία. Σε πληροφορώ πως δεν έχουν καμία μα καμία σχέση.  Και από ότι είδα σε παλιά θέματα του ΑΣΕΠ είχε και κάτι τέτοια θέματα.

Πως αλλιώς θα διδάσκει....εμ αν μπεις στην 1η δημοτικού μίλα για Άλγεβρα.
Η γνώση του πανεπιστημίου μεν δίνει κάποιες βάσεις, αλλά αν δεν έχεις μπει σε τάξη δεν μπορείς να δεις πως καμία σχέση δεν έχει το ένα με το άλλο. Και εφόσον πήρες πτυχίο.......στον ΑΣΕΠ θα δείξεις τι αξίζεις?

Η σχέση γνώσης που ζητούν στον ΑΣΕΠ ......άλλο από της ταξης.
Συνάδελφε εννοώ ότι η εμπειρία της τάξης σε βοηθά και στον ΑΣΕΠ..

Αποσυνδεδεμένος georgia4

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 836
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Sotirie δεν το παίζω μελό αλλά βλέπω την πραγματικότητα!

Αποσυνδεδεμένος Sotirios

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 377
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Για να διδάξει ενας δασκαλος ΠΕ 70 δεν χρειαζεται να εχει φρεσκα τα θεωρητικα, τον Ρομαντισμο στην ελληνικη λογοτεχνια κτλ. Μην τα παραλεμε κιολας. Αφου θελετε ΑΣΕΠ πάντε δώστε και παραμιλάτε για να παίρνετε 700 €. Αφού συνεχίζετε κάποιο να νομίζετε ότι θα διοριστείτε αν έχετε γνώσεις άσχετες.

Τι έχει σημασία....το πως θα διδάξεις σε ένα 1/θ ή αν γνωρίζεις τη φιλοσοφία και μεθοδολογία. Σε πληροφορώ πως δεν έχουν καμία μα καμία σχέση.  Και από ότι είδα σε παλιά θέματα του ΑΣΕΠ είχε και κάτι τέτοια θέματα.

Πως αλλιώς θα διδάσκει....εμ αν μπεις στην 1η δημοτικού μίλα για Άλγεβρα.
Η γνώση του πανεπιστημίου μεν δίνει κάποιες βάσεις, αλλά αν δεν έχεις μπει σε τάξη δεν μπορείς να δεις πως καμία σχέση δεν έχει το ένα με το άλλο. Και εφόσον πήρες πτυχίο.......στον ΑΣΕΠ θα δείξεις τι αξίζεις?

Η σχέση γνώσης που ζητούν στον ΑΣΕΠ ......άλλο από της ταξης.

Έτσι είναι. Είμαι υπέρ του ΑΣΕΠ, αν γίνει θα πάω διαβασμένος, ΌΜΩΣ:

1) Είμαι περισσότερο υπερ του διορισμού με πτυχίο, χωρίς ΑΣΕΠ
2) Ελάχιστες από τις γνώσεις που εξετάζει ο ΑΣΕΠ είναι εφαρμόσιμες στην τάξη

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Έτσι είναι. Είμαι υπέρ του ΑΣΕΠ, αν γίνει θα πάω διαβασμένος, ΌΜΩΣ:

1) Είμαι περισσότερο υπερ του διορισμού με πτυχίο, χωρίς ΑΣΕΠ
2) Ελάχιστες από τις γνώσεις που εξετάζει ο ΑΣΕΠ είναι εφαρμόσιμες στην τάξη
Σίγουρα αλλά με τόσους λίγους διορισμούς με τι κριτήριο θα διορίζονται..;;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160039
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 709
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 356
Σύνολο: 368

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.185 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.